Alla kategorier Byggföretag Stockholms län Stockholm Bromma Mariehäll Sydäng Bygg & Badrum AB

Sydäng Bygg & Badrum AB

Adolfsbergsvägen 31, 168 67 Bromma — Visa karta

Sydäng Bygg & Badrum är byggfirman som tar dig från idé till verklighet. Vi utför totalrenoveringar, badrumsrenoveringar, köksrenoveringar, målning, ombyggnationer och mycket mer. Vi ser varje uppdrag som unikt och därför ritar vi alltid upp resultatet i 3D och visar dig i samband med att vi ger offerten.

Med oss får du alltid en fast tidsplan, ett fast pris och en engagerad projektledare från planering till färdig byggnation. Vi har lång erfarenhet av branschen och dessutom mycket passion för yrket. Välkommen till oss!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 6 kunder tycker om Sydäng Bygg & Badrum AB

• Marianne Ö
    Marianne Ö skrev om Sydäng Bygg & Badrum AB
    Jag är mycket nöjd med Sydängs arbete. De har ett trevligt och tillmötesgående sätt. Jag kan varmt rekomendera företaget. Läs mer
    2018-02-21 Per S svarar Marianne Ö
    Hej Marianne,

Vad kul att du blev supernöjd med ditt badrum.

Vi värdesätter alltid kundservice & kvalitet vilket reflekterar ditt betyg.

Med Bästa Hälsningar

• Eric K
    Eric K skrev om Sydäng Bygg & Badrum AB
    Jag ringde för att boka en tid. Tiden bekräftades per mail. Men ingen kom eller informerade om att de inte skulle komma. Riktigt dåligt. Läs mer
  • Hakan S
    Hakan S skrev om Sydäng Bygg & Badrum AB
    När vi skulle hitta rätt firma för vår totalrenovering av vår nya lägenhet så fick vi höra om Sydäng bygg & badrum via en granne som använt sig av dom vid sin badrumsrenovering. Vi tog kontakten med Sydäng bygg & badrum och träffade Henri redan dagen efter vi ringde. Arbetet inleddes med att vi fick skisser i 3D och offerten vilket va smidigt så vi fick en bra överblick redan från start hur det skulle se ut efter renoveringen. Under renoveringen gjordes några justeringar från vår sida vilket drog ut på den bestämda tiden med några dagar, men det informerade Henri om och vi godkände. Rekommenderar helt klart Sydäng bygg & badrum. Läs mer
    2018-02-21 Per S svarar Hakan S
    Hej Hakan,

Vi på Sydäng blir väldigt stolta över att höra att du är nöjd med jobbet vi har gjort.

Vårt mål är att värdesätta Kundservice & Kvalitet.

Med bästa hälsningar
  • Per N
    Per N skrev om Sydäng Bygg & Badrum AB
    Jag renoverade min gästtoalett och tog in flera offerter från olika byggfirmor. Sydäng låg inte billigast i pris men kändes säkert och tryggt. Arbetet leddes av Johan som gav oss tips & idéer på vad som är bra att tänka på vid en renovering. Nöjda kunder. Läs mer
    2018-02-21 Per S svarar Per N
    Hej Per,

Vad kul att höra att du är nöjd med oss.

Med bästa hälsningar
  • Johan W
    Johan W skrev om Sydäng Bygg & Badrum AB
    Vi anlitade Sydäng Bygg & Badrum till att renovera vårt badrum. Vår kontaktperson var Henri som ritade upp en ritning med bilder på hur det nya badrummet skulle se ut. När vi kom överens om pris så var arbetet igång efter tio dagar. Riktigt smidigt att dom hämtade allt kakel & klinker samt inredningen så vi slapp hämta det. Tidsplanen hölls med två dagar till godo. Tack Sydäng Bygg & Badrum och tack Henri för väl utfört arbete. Läs mer
  • Ismail C
    Ismail C skrev om Sydäng Bygg & Badrum AB
    Jag och min fru renovera badrum i Oktober. Bra ritningar och bra pris. Väldigt fint nytt badrum. Läs mer

Adolfsbergsvägen 31, 168 67 Bromma