Synvård Olskroken KlarSynt

Synvård Olskroken KlarSynt

En del av Klarsynt www.klarsynt.se
  • BadgeSixYears
Boka tid Ring 031-361 88 55 Dela

Välkommen till Synvård Olskroken KlarSynt i Göteborg! På Redbergsvägen 8 i Göteborg hittar du Synvård Olskroken Klarsynt med Jonas & Leif i spetsen. Hos oss hittar du marknadens bästa sortiment av bågar, linser och glas. Oavsett om det handlar om ett par eleganta bågar till vardags eller ett par av varianten lyxigare. Hos...

787 omdömen om Synvård Olskroken KlarSynt

Sedan starten hos Reco 2019

Lisbeth A
Skrev om Synvård Olskroken KlarSynt

Blev mycket väl omhändertagen, synundersökningen var mycket noggrann och följdes av uppföljning hos ögonläkare.

Håkan L
Skrev om Synvård Olskroken KlarSynt

Väldigt bra bemötande, tog sig tid och svarade på frågor man hade och förklarade. Noggrann undersökning och slutligen bra pris. Är väldigt nöjd

Svar från Synvård Olskroken KlarSynt

Tack Håkan för fin bedömning. Detta blev jag glad för. Med vänlig hälsning Jonas Hjelm

Charlotte S
Skrev om Synvård Olskroken KlarSynt

Trevlig personal! Proffsigt bemötande! Lyhörda för mina behov och önskemål. Jag är mycket nöjd med kontakten med dem. Charlotte

Tack Charlotte! Kul att höra❤️

Margaretha J
Skrev om Synvård Olskroken KlarSynt

Min upplevelse var bra trevligt bemötande

Svar från Synvård Olskroken KlarSynt

Tack så mycket Margaretha! Bra att du är nöjd.

Jonas H
Skrev om Synvård Olskroken KlarSynt

Kunnig och hjälpsam personal.

Eva J
Skrev om Synvård Olskroken KlarSynt

Kände mig trygg och väl omhändertagen

Emilijan Z

Trevlig och hjälpsam personal

Ingrid M
Skrev om Synvård Olskroken KlarSynt

Trevligt bemötande och mycket pedagogiskt och kompetent utförd synhälsoundersökning

Svar från Synvård Olskroken KlarSynt

Tack Ingrid för fint omdöme. Nu blev jag extra glad❤️ Med vänlig hälsning Jonas Hjelm Leg. Optiker

Hampus M
Skrev om Synvård Olskroken KlarSynt

Väldigt trevligt bemötande. Känns genuint intresserade av sitt arbete och kompetenta. Måna om att hjälpa till och hitta en lösning som passar individen.

Tack Hampus! Kul att du är nöjd❤️ Med vänlig hälsning Jonas Hjelm

Henry L
Skrev om Synvård Olskroken KlarSynt

Alltid hjälpsamma och tillmötesgående. Var mycket noggrann och fick fin hjälp vid mitt besök.

Tack för detta Henry. Det var snällt sagt❤️ Med vänlig hälsning Jonas Hjelm

Antonia T
Skrev om Synvård Olskroken KlarSynt

Mycket bra bemötande vid synundersökning! Optikern gjorde en ordentlig undersökning, och tog sig tid att förklara och svara på mina frågor.

Tack för fint omdöme Antonia. Med vänlig hälsning Jonas Hjelm

Siv W
Skrev om Synvård Olskroken KlarSynt

Utmärkt! Lugnt o sansat bemötande.Ingen stress.Fick tipset av min man att besöka Er.

Bra tips av din man😃 Kul att du är nöjd❤️ Med vänlig hälsning Jonas Hjelm

Isabella Amalia Serafia R
Skrev om Synvård Olskroken KlarSynt

Trevlig personal i kassan. Optiker Jonas kändes mycket kunnig och professionell. Tryggt och vänligt bemötande. Överlag mycket bra👍🏼 och nu ser jag också!

Jonas H gillar detta
Mikael M
Skrev om Synvård Olskroken KlarSynt

Mkt professionellt bemötande. Trevliga och kundorienterade

Anna-Lisa A
Skrev om Synvård Olskroken KlarSynt

Mkt gott bemötande. Jag hade inga större förväntningar, eftersom jag varit hos andra optiker tidigare och där upplevt halvbra engagemang. Här fanns tid och intresse av att tydligt förklara hur det stod till med min syn. Jag var mkt nöjd när jag lämnade Klarsyn. Köpte ingen vara vid undersökningstillfället men kommer att återvända för utprovning av läsglasögon och uppföljning om ett år.

Rikard L
Skrev om Synvård Olskroken KlarSynt

Gjorde min linsundetsökning här. Blev jättebra bemött och personalen var väldigt kunnig. Rekommenderas starkt!

Berit J
Skrev om Synvård Olskroken KlarSynt

Har bara varit en gång tidigare i mitt långa liv hos en optiker, men märkte att det nu var dags. Kollade i hela sortimentet men blev så trött på alla erbjudande som spretade åt alla håll och alla optiker som jag inte visste något om . Kom då på att min son för 35 år sedan skaffade glasögon just i denna affär och det kändes verkligen bra. En affär som funnits så länge kändes bra att välja och jag blev inte besviken

Marie E
Skrev om Synvård Olskroken KlarSynt

Fantastiskt bemötande!! Oerhört kundfokuserad , lyssnade och förklarade varför man har olika typer av syn och vad man gör åt det på ett fantastiskt sätt så man förstår 😃 Provar just nu linser och hoppas på att hitta ett par som passar mig perfekt 👌 Kan varmt rekommendera denna butik med en grym personal 😃

Svar från Synvård Olskroken KlarSynt

Tack så jättemycket Marie. Så kul att du är nöjd. Vi håller tummarna på att vi hamnar rätt med linserna. Med vänlig hälsning Jonas Hjelm

Henrik H
Skrev om Synvård Olskroken KlarSynt

Bästa optikern någonsin så fina människor

Tack så mycket Henrik. Det var snällt sagt❤️

Hugo B

Fantastiskt kundvård! Spot on

Svar från Synvård Olskroken KlarSynt

Tack Hugo för ditt fina omdöme❤️

Eric E
Skrev om Synvård Olskroken KlarSynt

Bra bemötande och kunnande. Snabb service och leverans av nya linser.

Emmelie R
Skrev om Synvård Olskroken KlarSynt

Oerhört trevlig och kunnig personal. Är supernöjd med mina glasögon.

Annika K
Skrev om Synvård Olskroken KlarSynt

Kunniga serviceinriktade bra optiker.

Adam K
Skrev om Synvård Olskroken KlarSynt

Otroligt bra service och kunnig personal. Rekommenderas starkt!

Agnes H
Skrev om Synvård Olskroken KlarSynt

Jättenöjd med min synundersökning! Optikern som gjorde min synundersökning var noggrann och tog sin tid att förklara olika saker om min ögonhälsa som jag inte tidigare har hört från optiker.

Camilla C
Skrev om Synvård Olskroken KlarSynt

Blev mycket väl bemött både av optiker och säljare. Upplevdes kunniga. Dock lite dyra bågar för min plånbok.

Ingrid O
Skrev om Synvård Olskroken KlarSynt

Bra. Jag litar på dem. De följer upp och de känns noga med alla uppgifter de gör.

Klara S
Skrev om Synvård Olskroken KlarSynt

Fint bemötande, grundlig undersökning, lyssnade på ens problem och anpassade därefter. Pedagogiskt och tydligt!

Helén C
Skrev om Synvård Olskroken KlarSynt

Fantastisk bra service och Mycket trevlig personal !

Gunnar J
Skrev om Synvård Olskroken KlarSynt

Bemötande Personligt. Tog sig tid. Känslan att mitt seende var viktigt och behövde vårdas. Fick en inblick i optikerns värld. Jag fick det jag förväntade mig. Nya glasögon.

Sofie W
Skrev om Synvård Olskroken KlarSynt

Blev mycket väl bemött. Hade slarvat med mina linser (tog aldrig ut dom) och fått små sår på hornhinnorna med virus i. Fick väldigt bra hjälp helt utan att de skällde på mig eller fick mig att må dåligt. De försökte heller inte sälja på mig massa extra saker utan jag fick själv ta upp att jag ville köpa nya glasögon med den nya styrkan. Jag fick sedan komma tillbaka på återkontroll utan att betala något extra. Hade läst positiva omdömen på nätet innan och de levde upp till förväntningarna.

Delvo D
Skrev om Synvård Olskroken KlarSynt

Professionell de var ärliga och rekommenderar att behålla mina glasögon i stället för att köpa nya.

Sara H
Skrev om Synvård Olskroken KlarSynt

Otroligt professionellt bemötande och en klockren bedömning av optiker som har lett till att jag äntligen har ett par glasögon som gör att jag kan se bra!

Britta G
Skrev om Synvård Olskroken KlarSynt

Kunnig optiker som inte jäktade utan beskrev proceduren allt eftersom undersökning fortskred. Lyssnade till mina frågor Gjordes en grundlig undersökning av ögonen

Marie L
Skrev om Synvård Olskroken KlarSynt

Kunnig personal och trevligt bemötande

Inger Sofia Rose-Marie J
Skrev om Synvård Olskroken KlarSynt

Mycket trevligt bemötande! Hjälpte till att justera de gamla glasögonen utan att vi bad om det. Mycket hjälpsamma och ärliga vid val av nya bågar.

Martin K
Skrev om Synvård Olskroken KlarSynt

Alltid personligt och trevligt bemötande. Problemfritt linsbärande i över tio år som kund.

Erik O
Skrev om Synvård Olskroken KlarSynt

Mycket kunniga och proffsigt bemötande. Rekommenderar alla att gå hit.

Per L

Ett gott mottagande. Kommer att fortsätta besöka er. Hälsningar Per Ligander

Selma G
Skrev om Synvård Olskroken KlarSynt

Min upplevelse var fantastiskt. Underbara personal och en underbar service.

Filippa H
Skrev om Synvård Olskroken KlarSynt

Supernöjd med besöket. Bra service och kunnig personal!

Sofia E

Proffsigt, trevligt, prisvärt!

Firas A
Skrev om Synvård Olskroken KlarSynt

Jätte spännande upplevelse med jätte profiss

Erica T
Skrev om Synvård Olskroken KlarSynt

Mycket trevligt och proffsigt bemötande

Agneta K
Skrev om Synvård Olskroken KlarSynt

Personligt , nogrant och proffsigt bemötande

Pia E
Skrev om Synvård Olskroken KlarSynt

Hälsoundersökning av ögat. Bra bemötande, god information. Upplevde undersökningen som noggrann.

Richard P
Skrev om Synvård Olskroken KlarSynt

Trevliga, pedagogiska och måna om att det blir bra.

Robert R
Skrev om Synvård Olskroken KlarSynt

Det bästa optiker jag har haft under 55 år av behov av korrektions linser. Jag har aldrig tidigare haft en sådan perfekt optisk undersökning,det sade bara klick så var det klart.Jag har aldrig sett världen med en samma lysande skärpa förut som jag ser nu med mina nya linser. Optikern ghorde allt för att anpassa mina behov och krav med min ekonomiskt situation. Guld Medalj I Optrik! Jag hoppas återkomma snarast för att njuta av deras strålande fantasieggande spännande sortiment av bågar. 1000 % NÖJD! FULLKOMLIGT FANTASTISK! STORT EVIGT TACK!

Gennet H
Skrev om Synvård Olskroken KlarSynt

Fick ett otroligt fint och professionellt bemötande! Besöket levde absolut upp till mina förväntningar och lite till. Jag gjorde en synundersökning och köpte glasögon samt startade prenumeration på linser.

Linnéa K
Skrev om Synvård Olskroken KlarSynt

Väldigt professionella och trevliga. Tar en på allvar och har hjälpt mig att få bättre syn! Rekommenderar starkt