Systembolaget AB

Butiken har självbetjäning.

14 omdömen om Systembolaget AB

A
Skrev om Systembolaget AB

Svinbra! Nu ska jag bli svinfull!

mika l

Imponerande duktig personal

Johan B
Skrev om Systembolaget AB

Relativt bra utbud av rött vin och öl. Duktig, kunnig och trevlig personal. Finns ffa en kille som jobbar där som jag alltid söker upp när jag vill ha tips om vin till mat. Har fått klockrena tips varje gång. Stänger dock tyvärr redan kl 14 på lörd.

Carl L
Skrev om Systembolaget AB

Bolaget är bäst... Ingen kö på tidig morgon en lördag då man behöver sig en rejäl återställare efter gårdagens studentfest

Jonas S

Tobias R
Skrev om Systembolaget AB

Systembolaget har det mesta och brukar ha koll på det mesta också. Ölsorter finns det för det mesta mycket att välja på vilket jag tycket är soft. Spriten är däremot lite dålig, bara stora kommersiella märken känns det som, de vågar inte ta in många okända.

viktor s
Skrev om Systembolaget AB

Till spritbolaget ränner jag å bankar på dess bort! Jag vill ha nåt som bränner bra och gör mig skitfull fort. Expediten sa goddag, hur gammal kan min herre va, har du nåt legg ditt fula drägg!? Kom hit igen när du fått skägg! (Emil i lönnerberga)

Tobias O
Skrev om Systembolaget AB

Jättebra systembolag med massor av bra varor. Det bästa med systemet på kapellplatsen är att det är så himla nära och sen att dom har så jäkla mycket bra varor där. dom borde ha öppet till senare eftersom det är näsra chalmers. Personalen är måttligt trevlig =)

kajsa e
Skrev om Systembolaget AB

Jättetrevliga. Bra sortiment och nästan aldri några köer. Mycket trevlig personal och helt okej lokal. Jag tycker att det är ett bra system som jag kan rekomendera.. Tack.

Anna W
Skrev om Systembolaget AB

Suuuuuuper bra systembolag! Vi skulle göra en väldigt stor beställning till en sittning och då var de väldigt hjälpsamma och tillmötesgående. Alltid trevlig personal. De har bra grejer men tyvärr lite dyra priser. Det ligger nära skolan vilket är bra, alltså bra läge.

Torbjörn W
Skrev om Systembolaget AB

Antagligen det systembolag i hela Sverige som säljer mest punsch. Personalen är trevlig och går alltid att lita på när man gör stororders. En varning vill jag dock ge! Försök inte att sno en kundvagn från denna butik. De är evigt på sin vakt!

Sofia G
Skrev om Systembolaget AB

Oerhört trevlig personal. Bra och vänlig personal som gärna hjälper en hitta det man behöver. Bra och orginellt utbud som genererar utmärkta fester och kvällsmys. Ger bra tips för matvin och så vidare.

Daniel G
Skrev om Systembolaget AB

Det är absolut det bästa Systembolaget. Vi kom dit och skulle lämna tillbaka saker precis innan stängningsdags, vilket var väldigt taskigt gjort av oss (gör aldrig så) men de tog ändå emot oss och situationen löste sig perfekt. Men jag tycker synd om dem ifall de fick jobba över för vår skull...

Daniel G gillar detta
Jonas F
Skrev om Systembolaget AB

Ett fantastiskt företag som säljer finfina drycker av alla de sorter! När man än mår dåligt eller är hungrig kan man ta sig in där. Trevlig personal, stort utbud och väldigt Chalmersvänliga. Det enda problemet är att man inte får låna kundvagnar där längre.