Alla kategorier Drycker Västra Götaland Skövde Systembolaget

Hertig Johans Torg 4, 541 30 Skövde — Visa karta

Läs vad 4 kunder tycker om Systembolaget

• Gustav F
    Gustav F skrev om Systembolaget
    En kunnig personal som gärna hjälper en. Dom har allt vad man behöver trots att den lilla sketna lokalen dom är i. Ligger bra till om man väl är inne på Commerce. Borde skaffa en större lokal där man lätt kan parkera (gratis) utanför. tex. på stallsiken eller inne på elins esplanad där det på båda ställena finns många parkerings plaser som är gratis.
  • Linda S
    Linda S skrev om Systembolaget
    självbetjäning bra, men lokalen kass. Borde vara någonstans där man lätt kan åka förbi med bil. Kanske borde öppna ett till i skövde i det nya köpcentrumet?
  • Mattias R
    Mattias R skrev om Systembolaget
    Detta med självbetjäning är helt suveränt. Att inte alla systembolag haft det alltid det är konstigt. Butiken i Skövde har detta och är "lagom" stor för att rymma allt för "husbehovet". personalen har alltid varit trevlig, kunnig och bemötande de gånger man frågat efter något speciellt. Om man undviker storhelgerna så är det heller aldrig några speciellt långa köer.
    Jag E gillar detta
  • Linus L
    Linus L skrev om Systembolaget
    Jag vill rekomendera systembolaget i Skövde eftersom dom har ett mycket stort utbud. det går också mycket lätt och smidigt att handla sina varor där. sen har dom också mycket trevlig personal som gör att man gärna kommer på återbesök
    Jag E gillar detta

Hertig Johans Torg 4, 541 30 Skövde