Systembolaget AB

3.8

4 omdömen om Systembolaget AB

Gustav F
Skrev om Systembolaget AB

En kunnig personal som gärna hjälper en. Dom har allt vad man behöver trots att den lilla sketna lokalen dom är i. Ligger bra till om man väl är inne på Commerce. Borde skaffa en större lokal där man lätt kan parkera (gratis) utanför. tex. på stallsiken eller inne på elins esplanad där det på båda ställena finns många parkerings plaser som är gratis.

Linda S
Skrev om Systembolaget AB

självbetjäning bra, men lokalen kass. Borde vara någonstans där man lätt kan åka förbi med bil. Kanske borde öppna ett till i skövde i det nya köpcentrumet?

Mattias R
Skrev om Systembolaget AB

Detta med självbetjäning är helt suveränt. Att inte alla systembolag haft det alltid det är konstigt. Butiken i Skövde har detta och är "lagom" stor för att rymma allt för "husbehovet". personalen har alltid varit trevlig, kunnig och bemötande de gånger man frågat efter något speciellt. Om man undviker storhelgerna så är det heller aldrig några speciellt långa köer.

Jag E gillar detta
Linus L
Skrev om Systembolaget AB

Jag vill rekomendera systembolaget i Skövde eftersom dom har ett mycket stort utbud. det går också mycket lätt och smidigt att handla sina varor där. sen har dom också mycket trevlig personal som gör att man gärna kommer på återbesök

Jag E gillar detta