Alla kategorier Drycker Stockholms län Stockholm Norrmalm Systembolaget

Regeringsgatan 44, 111 56 Stockholm — Visa karta

Läs vad 5 kunder tycker om Systembolaget

• Michael N
    Michael N skrev om Systembolaget
    Detta är det bästa Systembolag jag varit på. Där kan man hitta ovanliga sorter som inte finns på andra ställen och så... Men det är ju fortfarande ett systembolag, så priserna är ju inte det bästa. Men helt klart det bästa utbudet jag hittat i Sverige.
  • Matthieu H
    Matthieu H skrev om Systembolaget
    hyfsat bra SB, 100 gånger bättre än butiken på Klarabergsgatan eller vid Skanstull. Fortfarande oerhört trist om man jämför med vinbutiker utomlands, men några steg i rätt riktning där.
    Nikke L gillar detta
  • anna n
    anna n skrev om Systembolaget
    en av få sofistikerade av system bolagets butiker. ett rent nöje att gå hit och handla rödvin inför fredagens middag. trevlig personal med god kunskap.
  • Oscar C
    Oscar C skrev om Systembolaget
    En av de mer estetiskt tilltalande och trevliga butikerna i Stockholms innerstad. Förutom denna visuellt fördelaktiga aspekt är utbudet i butiken inte heller att leka med – att hitta de lite mer obskyra ölsorterna är här ingen som helst match.
  • Carl-Fredrik W
    Carl-Fredrik W skrev om Systembolaget
    Har blivit lite av en favoritbutik. Dels har de ju en hyfsat brett sortiment, här har man lyckats fått tag på drycker som annars försvinner fort, dels har de ju en trevlig butik med den så kallade vinkällaren. Inte för att systemetpersonal inte brukar vara kunniga men här hittar man riktiga entusiaster och konnässörer bland personalen. Oavsett om jag är på jakt efter ett vardagsvin, hitta något riktigt gott presentvin eller beställa något speciellt får jag alltid bra service och svar på mina frågor.

Regeringsgatan 44, 111 56 Stockholm