Louise

55 omdömen om Louise

Charlie H

Bra bemötande. Fick verkligen upplevelsen av att jag blev hörd om hur jag ville ha det och nåddes upp till det. Brukar inte gilla att gå till frisörer för de jag gått till innan lyssnar inte fullt ut på hur man vill ha det och bara gör nåt liknande eller helt annat. Läste av mig som kund också och verkade hålla en lugn stämning till det. :)

Sanna H

Louise var väldigt snäll och trevlig och det märktes att hon var mycket kunnig. Hon gav mig nya förslag på hur vi kunde klippa mitt hår och jag blev väldigt nöjd med slutresultatet. Hon gav mig även tips på produkter som kunde hjälpa till att reparera mitt slitna hår.

Josefine A

Jag är väldigt nöjd med både bemötandet och klippningen.

William B

Super trevlig och gjorde ett super jobb!

Pratima W

Louise är en fantastisk och underbar frisör. Kan sitt jobb. Hon brukar få fria händer när det gäller mitt hår, och jag är alltid nöjd efteråt. ❤️ Pratar om allt, från himmel till jord, blir alltid bjuden på lite kaffe, choklad och godis. 😊 Hon är BÄST! Mvh Pratima

Anja N

Resultatet blev precis som jag hade hoppats! Även om jag kom in med lite bökiga önskemål så kunde vi diskutera igenom det och komma fram till en perfekt plan ihop!

Carina S

Louise va glad, lugn och trevlig och klippte mig precis som jag ville. Härligt med en hårfrisörska som verkligen lyssnar när man beskriver hur man vill ha sitt hår. Kommer att klippa mig hos Louise igen. Jag är väldigt nöjd😃

Maria Å

Lätt att prata med! Otroligt duktig på färg och jag är jättenöjd över klippningen.

Gabriel D

Väldigt bra skulle jag säga! Lätt att prata med och gör ett utmärkt jobb!

Ella L

Snäll o gullig tjej, riktigt bra frisör.