Alla kategorier Restaurang Stockholms län Stockholm Norrmalm Tabbouli Tabbouli City

Tabbouli City, sid 2

En del av Tabboulitabbouli.eu

Regeringsgatan 70, 111 39 Stockholm — Visa karta

Välkommen till restaurang Tabbouli på City. Vi vill ge dig som gäst största möjliga upplevelse, med en meny som består av antingen smårätter i en avsmakningsmeny eller en hel varmrätt. Vår utförliga vinlista innehåller viner från så väl Frankrike som Libanon. Interiören och miljön är smakfull och ombonad för att ge hög trivselfaktor. Vi erbjuder även catering till max 500 personer. Besök oss gärna för en minnesrik, kväll i orientaliskt regi!
Öppet just nu
Mån-Tor: 17:00-23:00
Fre-Lör: 17:00-24:00
Sön: 16:00-22:00

Läs vad 986 kunder tycker om Tabbouli City

• Ziba J
    Ziba J skrev om Tabbouli City
    Hej
    Smidig bokningssystem och god och vällagad mat är deras kännetecken. Dock serveringspersonalen behöver tänka på ditt bemötande. Vi fick en kille som knappt kunde svenska och det gjorde att det bilev lite missförstånd när min kompis bad om att få en dogy bag. Han tog bort allt ändå! Sen till sättet var han lite väl "på" och ryckte undan både tallrikar och servetter innan vi var klara. Vet inte om det blir stressigt med den korta sittningen de har. Beställer man avsmakningsmeny på kvällen så får det ta tid. Tips är att serverar lite färre rätter istället. Man kanske inte vill ha med alla röror ändå.
    Det de verkligen behöver tänka på är bemötandet och att inte betrakta oss som plånböcker.
  • Karina F
    Karina F skrev om Tabbouli City
    Fantastisk mat och god service!
  • Mimmi S
    Mimmi S skrev om Tabbouli City
    Jättebra mat, trevlig lokal. Bristande service i form av dålig koll på vårt bord - plockade av bordet bra men servitrisen var inte speciellt uppmärksam för beställningar av mat så väl som dricka. Vi väntade på att någon skulle fråga om vi ville ha notan i 30 minuter innan vi själva sa till. Ingen som hade kikat till vårt bord lite uppmärksamt under den halv timman.

Maten vägde dock upp serivsen - vilken var superbra! Kommer gå tillbaka och ha lägre förväntingar på servicen.
  • Yvonne K
    Yvonne K skrev om Tabbouli City
    Mycket bra service. Hel nöjd.
  • Caisa L
    Caisa L skrev om Tabbouli City
    Jättetrevlig atmosfär, bra service och framförallt supergod mat!!!
  • Katarina P
    Katarina P skrev om Tabbouli City
    Vi saknade coscousen i tabboulin.
  • Anders E
    Anders E skrev om Tabbouli City
    mycket trevlig och kunnig personal
  • Marie-Louise S
    Marie-Louise S skrev om Tabbouli City
    Fantastisk mat och dryck. Trevlig personal och bra atmosfär
  • Gunilla R
    Gunilla R skrev om Tabbouli City
    Vackert o trevligt lugnt trots fullsatt . Vällagad mat serverad med bra o vänlig service.
    Den begränsade sittningen skapade viss stress. Många rätter och vill kunna njuta av maten ej styrd av klocktiden för sittningen.
  • Samira A
    Samira A skrev om Tabbouli City
    Maten kom ut alldeles för fort, strax efter att vi beställt. Maten smakade bra och det är ett mysigt ställe. Tog en stund för att få kontakt med servitören för att be om notan.
  • Anneli B
    Anneli B skrev om Tabbouli City
    Mycket folk och lite hög ljudvolym.
    Fantastiskt god mat och trevlig personal!
  • Carina B
    Carina B skrev om Tabbouli City
    Fantastiskt god mat. Mindre trevligt att servitrisen tappade vattenflaskan i bordet så att maten stänkte på mig samt att vinglaset med vin i gick sönder. Hon bad om ursäkt, men inget mer än så. Fick några nya tallrikar med mat vilket vi sa inte behövdes eftersom vi var väldigt mätta. Hade önskat en kompensation för ex ena vinflaskan då vinet hälldes ut.
  • Michaela S
    Michaela S skrev om Tabbouli City
    Toppen mat och mysig inredning. Har varit där flera gånger och alltid varit nöjd med servicen, denna gång höll inte servitören samma klass som de tidigare servitören/servitrisen
  • Thomas L
    Thomas L skrev om Tabbouli City
    Utmärkt restaurang. Mycket god mat och prisvärt. Trevlig och vänlig personal.
  • Camilla W
    Camilla W skrev om Tabbouli City
    Alltid bra och trevlig service!! Toppklass!!
  • Daniel G
    Daniel G skrev om Tabbouli City
    Super god mat, trevlig personal!!!
  • Kerstin W
    Kerstin W skrev om Tabbouli City
    Supergod mat , trevlig atmosfär , bra bemötande av personalen. Rekommenderas!
  • Anders P
    Anders P skrev om Tabbouli City
    Bra service och trevlig inredning. Jag och min dotter provade avsmakningsmeny 2. Blir nog avsmakningsmeny 1 nästa gång, för den faller mig mer i smaken.
  • Aglaia P
    Aglaia P skrev om Tabbouli City
    Riktigt gott och trevlig personal och servitörer!!
  • Eskil F
    Eskil F skrev om Tabbouli City
    Trevlig lokal, dock ganska lite gäster just den dag vi var där vilket ger ett lite ödsligt intryck. Bra service och bra vin rekommendationer. Maten är som alltid fantastisk och vi tog avsmakningsmenyn,
  • Farah C
    Farah C skrev om Tabbouli City
    Väldigt bra mat och bemötande.
  • Malin T
    Malin T skrev om Tabbouli City
    Lokalen är fin men vid fönstren där vi satt drog det in kalluft. Vi fick vänta länge på att få betala, tillslut fick vi säga till. Fina och fräscha toaletter. Maten är jättegod och personalen är trevlig och berättar vad det är på de olika tallrikarna. Överlag är jag nöjd med mitt besök och går gärna dit igen.
  • Camilla J
    Camilla J skrev om Tabbouli City
    Supergod mat! Verkligen en perfekt ställe för kompismys, dejt eller en förkväll. Fin service och goda viner!!! Rekommenderas!
  • Caroline A
    Caroline A skrev om Tabbouli City
    Bra service, mycket god mat och allergier/matpreferenser är utmärkta på menyn.
  • Jean G
    Jean G skrev om Tabbouli City
    Toppen! God mat och bra service!
  • Joakim G
    Joakim G skrev om Tabbouli City
    God mat och trevlig service. En ljuspunkt i tillvaron.
  • Malin A
    Malin A skrev om Tabbouli City
    Trevlig bemötande, otroligt bra service med härlig humor. Ett extra plus till de som sköte bokningen, stor förståelse och fina ord då jag var tvungen att ändra lite pga tragedin som skedde den 7/4. Hade höga förväntningar av maten och blev inte besviken. Fantastiskt god mat.
  • Camilla L
    Camilla L skrev om Tabbouli City
    God och fräsch mat, bra service, mysig stämning
  • Shadi S
    Shadi S skrev om Tabbouli City
    Det var jätte bra mat och service, vilken härlig ställe!
  • Jukka och Jonna K
    Jukka och Jonna K skrev om Tabbouli City
    Vår kväll blev avbokas efter terrordådet och det skötes väldigt snyggt! Hoppas få tillfälle att komma till Stockholm en annan gång och då besöka er resturang.
  • Anna U
    Anna U skrev om Tabbouli City
    Maten är fantastisk, men servicen var inte bra och ljudnivån alldeles för hög. Jag har varit på Tabbouli på Söder många gånger och tyckte att de på Söder är mycket, mycket bättre. Vi var 6 stycken som skulle ta avsmakningmenyerna. Vi uppfattade det som att det var 2 per meny, så vi beställde 2 och då "dumförklarade" servitrisen oss totalt. Jag visste sedan tidigare att man får mycket mat så jag tyckte inte vi behövde beställa 6, men det tyckte servitrisen och vi beställde 6, men MYCKET mat blev kvar. Ja, maten är fantastisk, servicen inte så mycket fantastisk alls. Men vi kanske bara fick en servitris med en dålig dag?!
  • Johanna S
    Johanna S skrev om Tabbouli City
    God mat, gott vin, bra atmosfär och trevlig personal!
  • Lena H
    Lena H skrev om Tabbouli City
    Mycket god mat och trevlig stämning
  • Håkan K
    Håkan K skrev om Tabbouli City
    God mat, avspänd atmosfär, trevlig personal, bea service, fräsch toalett.
  • Ulrika N
    Ulrika N skrev om Tabbouli City
    Tillmötesgående och mkt trevlig personal!
    Fantastiskt gott!
  • Helen E
    Helen E skrev om Tabbouli City
    God, vällagad (och mycket) mat, trevlig personal och mysig miljö. Prisvärt!
  • Roger B
    Roger B skrev om Tabbouli City
    Väldigt god och mycket mat, mycket folk vilket gjorde att servicen blev lite lidande men våran servitris försökte.
  • Jessica H
    Jessica H skrev om Tabbouli City
    Trevligt bemötande, god mat, snabb service.
  • VIktor L
    VIktor L skrev om Tabbouli City
    Fantastisk personal och mat!! Genomgående bra med trevlig miljö!
  • Nathalie B
    Nathalie B skrev om Tabbouli City
    Vänlig personal som inte "stör en i onödan", riktigt bra mat och man fick ut den i god tid. Trevliga lokaler.
  • Sofia R
    Sofia R skrev om Tabbouli City
    Bra bemötande och service. Jättegod mat!
  • Kristina F
    Kristina F skrev om Tabbouli City
    Skön stämning. Vänlig personal. God service. Fantastiskt god mat. Prisvärt. Kan rekommenderas!
  • Jörgen P
    Jörgen P skrev om Tabbouli City
    En mycket bra restaurang. Bra mat, trevlig miljö och serviceminded personal!
  • Eva-Lena Å
    Eva-Lena Å skrev om Tabbouli City
    Mycket trevligt med god mat och bra service!
  • Terese Å
    Terese Å skrev om Tabbouli City
    Mycket god mat och väldigt mycket mat!!!
    Mysig miljö och normala till höga priser.
    Rekommenderas!!!!
  • Anki J
    Anki J skrev om Tabbouli City
    Vi (6 personer) är jätte nöjda med både servicen och maten Allt var toppen
  • Marie-Louise Ö
    Marie-Louise Ö skrev om Tabbouli City
    Väl bemött, trevlig service. God mat!
  • Karin S
    Karin S skrev om Tabbouli City
    Bra mat och ett bra bemötande.
  • Mikael K
    Mikael K skrev om Tabbouli City
    Avsmakningsmenyn I var mycket gott och lugn atmosfär som gjorde att vi hade möjligheter till avslappnat samtal runt bordet!
  • Mikaela F
    Mikaela F skrev om Tabbouli City
    Jätte god mat och trevlig atmosfär! Lite dock kände vi att vi blev "utjagade" för tidigt...
    Men tänker absolut komma pånytt!

Regeringsgatan 70, 111 39 Stockholm