Alla kategorier Restaurang Stockholms län Stockholm Norrmalm Tabbouli Tabbouli City

Tabbouli City, sid 2

En del av Tabboulitabbouli.eu

Regeringsgatan 70, 111 39 Stockholm — Visa karta

Välkommen till restaurang Tabbouli på City. Vi vill ge dig som gäst största möjliga upplevelse, med en meny som består av antingen smårätter i en avsmakningsmeny eller en hel varmrätt. Vår utförliga vinlista innehåller viner från så väl Frankrike som Libanon. Interiören och miljön är smakfull och ombonad för att ge hög trivselfaktor. Vi erbjuder även catering till max 500 personer. Besök oss gärna för en minnesrik, kväll i orientaliskt regi!
Öppet just nu
Mån-Tor: 17:00-23:00
Fre-Lör: 17:00-24:00
Sön: 16:00-22:00

Läs vad 1029 kunder tycker om Tabbouli City

• Nahile F
    Nahile F skrev om Tabbouli City
    Maten var god, riktigt äkta libanesisk smak. Personalen trevlig och servicen är snabb
  • Emma L
    Emma L skrev om Tabbouli City
    God mat, bra service och trevlig atmosfär!
  • Anna-Karin B
    Anna-Karin B skrev om Tabbouli City
    Jättegott, bra service, mycket mat
  • Ulla O
    Ulla O skrev om Tabbouli City
    Vi var fem mycket nöjda personer som tyckte att maten smakade utmärkt och servicen var god och lokalen trevlig.
  • Isabella L
    Isabella L skrev om Tabbouli City
    Något mycket mat i avsmakningsmenyn och lammet var genomstekt. Annars toppen mat, mysig lokal och trevlig personal
  • Jon G
    Jon G skrev om Tabbouli City
    Very good food - good service.
    Recommend the Tasting Menu.
  • Peter L
    Peter L skrev om Tabbouli City
    Kanonbra. Återkommer då och då, gillar stället skarpt. Bra service.
  • Pawel G
    Pawel G skrev om Tabbouli City
    Trevligt bemötande och god mat.
  • Marion M
    Marion M skrev om Tabbouli City
    Cosy restaurant with nice atmosphere. Very good food, tastefully prepared, and excellent service.
  • Sam Y
    Sam Y skrev om Tabbouli City
    God mat, trevlig mottagande och service.
  • Jinane M
    Jinane M skrev om Tabbouli City
    Gott, Fresh, bra service. Allt vi har beställt från varm till kalla mezor var topp.
  • Göran H
    Göran H skrev om Tabbouli City
    Tack för en trevlig kväll! Vi blev mycket väl omhändertagna mysig personal och god mat, man blev rejält mätt. Och det fantastiska Libanesiska vinet, Chateay Musar Gaston Hochar vill jag mycket gärna veta var jag kan köpa.
    2017-05-14 Tabbouli svarar Göran H
    Hej Göran,

Det är underbart att höra att ni var nöjda med besöket.

Musar vinet kan du faktiskt köpa på systemet, och det är nog samma årgång som ni fick.

Ni är varmt välkomna tillbaka.

Med vänlig hälsning
    Rima Barmasi
  • Ann B
    Ann B skrev om Tabbouli City
    Lätt och smidigt att boka bord, via nätet. Snabb bekräftelse.
    Vänligt och proffsigt bemötande av personalen på restaurangen. Personalen var uppmärksam, utan att vara påträngande.
    Mycket god och vällagad mat. Väl tilltagna portioner, så att alla blev mätta.
    trevlig miljö. Rent och fint.
  • Christina B
    Christina B skrev om Tabbouli City
    Hej! Maten igår var fantastiskt god. Vi njöt i stora drag. Någon timme efter middagen mådde jag dock illa, hade ont i magen och min mage var som en ballong. Samma symtom idag. Min väninna har mått bra och vi delade på en avsmakningsmeny. Oklart vad mina symtom berodde på. Det får bli en 3:a i betyg. Hade jag mått bra efteråt hade det blivit en 5:a. God service.
  • Maria P
    Maria P skrev om Tabbouli City
    Underbar service! Då vi firade min sambo hjälpte resturangen till och tog emot en tårtlevrrans innan öppning samt serverade den med personalens skön sång 👌
    Supergod mat och ett plus för att man får ha bordet 2,5 timme!
  • Teresia G
    Teresia G skrev om Tabbouli City
    Maten är en femma men vinet var en gelesörja i botten (äckligt) och när jag påtalade det var servitörens respons nonchalant...
  • Anne-Lie A
    Anne-Lie A skrev om Tabbouli City
    Alltid lika trevligt , personalen är kunnig varm och alldeles perfekt
    Maten är i toppklass
    Vinerna perfekt balanserade .
  • Daniel R
    Daniel R skrev om Tabbouli City
    Vi var ett sällskap på 6 personer och valde avsmakningsmeny nr 2. Jättegod mat, trevligt bemötande och lagom väntetid på alla rätter som kom in.
  • Rebecca A
    Rebecca A skrev om Tabbouli City
    Mycket bra personal som var kunniga och serviceinriktade. Maten var kanon, avsmakningsmenyn kan varmt rekommenderas!
  • Ola T
    Ola T skrev om Tabbouli City
    Trevligt aningen stramt första bemötande. Därifrån och framåt jättebra service, lätt att få kontakt med kyparen. Bra matupplevelse rätt igenom.
  • Katja B
    Katja B skrev om Tabbouli City
    Mycket god mat och trevlig personal
  • Kristina F
    Kristina F skrev om Tabbouli City
    bra bemötande men viss stress hos servitören.
  • Maria H
    Maria H skrev om Tabbouli City
    Trevligt bemötande från första stund. Vi njöt av mat och dryck, jag, min man och våra två söner. Jag har varit där flera gånger och än en gång uppfylldes mina förväntningar. Tack!
  • Lill-Lill H
    Lill-Lill H skrev om Tabbouli City
    Massor av god mat och mycket trevligt bemötande.!Rekommenderas varmt!
  • Liza N
    Liza N skrev om Tabbouli City
    Fantastiskt!
    Smakrik och underbar mat, personalen var jätte trevliga och gav superb service! Skulle absolut äta där igen eller rekommendera andra att gå dit.
  • Claudia G
    Claudia G skrev om Tabbouli City
    Mycket god mat. Mysig miljö. Trevlig personal. Stora portioner. Hit kommer vi igen!!
  • P-M L
    P-M L skrev om Tabbouli City
    Trevligt bemötande. Mycket trevlig personal. Bra information om maten. Sist men inte minst. Fantastisk mat, och mycket mat. Prisvärt i allra högsta grad.
  • Demet Ö
    Demet Ö skrev om Tabbouli City
    Vilken service vi fick! Allt var så fantastiskt gott!!! Vi tog avsmakningsmeny 2 och en mix grilltallrik, libanesiskt vitt vin. Inte en endaste rätt som var 'sådär' utan alla varma och kalla rätterna och mix grilltallriken var utsökt. Libanesiska kaffet var också välgjort! Jätte trevlig personal! Tack Shabbi för bästa service!
  • Marja W
    Marja W skrev om Tabbouli City
    Väldigt bra bemötande, proffsig och artig. Mayen superb som vanligt! Rekommenderas!
  • Iwona E
    Iwona E skrev om Tabbouli City
    Mycket god mat och trevlig personal. Tack för en god service och vi kommer definitivt återkomma.
  • Ulrika N
    Ulrika N skrev om Tabbouli City
    Toppenbra ställe med underbar mat . Rekommendera
  • Robin T
    Robin T skrev om Tabbouli City
    Helt ok, men har bytt ägare sedan jag var där senast, och kvalitén har sjunkit något.
  • Lena S
    Lena S skrev om Tabbouli City
    Mycket bra bemötande, god mat, bra service och trevlig miljö! Återkommer gärna!
  • Freda S
    Freda S skrev om Tabbouli City
    Trevlig miljö och trevlig personal! Maten var jätte gott!
  • Maria N
    Maria N skrev om Tabbouli City
    Bra service, utsökt mat och rikliga portioner.
  • Marie L
    Marie L skrev om Tabbouli City
    Vi beställde avsmakningsmeny grill, god mat, men det förtogs lite av att vi upplevde personalen väldigt stressad. Maten slängdes i princip ut på bordet, alla 16 rätter kom nästan på en gång. Vi fick väldigt dålig beskrivning på vad det var på varje tallrik. Vi hade hört så mycket bra om restaurangen och maten, men detta stressiga bemötande gör att vi nog inte väljer denna restaurang igen.
  • Bertil K
    Bertil K skrev om Tabbouli City
    Vi fick som vanligt ett fantastiskt bemötande vid ankomst. Men redan bokningen var bra, med mailbekräftelse och likaledes en påminnelse via mail. Bra service under middagen och en avsmakningsmeny är ju helt fantastisk.
  • Sussie T
    Sussie T skrev om Tabbouli City
    Vi åt libanesiskt och det var mycket god mat. Vi blev alla trevligt bemötta av personalen som gav oss det vi beställt. Det var ingen lång väntetid tills vi blev serverade. Vi var ändå fem stycken som skulle äta.
  • Caroline E
    Caroline E skrev om Tabbouli City
    Lite rörigt i service men vägdes upp av god mat och trevlig lokal.
  • Lamia B
    Lamia B skrev om Tabbouli City
    Mycket bra god mat trevlig stämning bra service
  • parisa a
    parisa a skrev om Tabbouli City
    Hej
    Vi hade trevligt men vi kände att ni hade bråttom att plocka undan när vi inte hade ätit färdigt än. Tillslut vi skrämdes och sa att ni kan plocka undan.
    Mvh Parisa
  • Patrik K
    Patrik K skrev om Tabbouli City
    Mycket trevlig restaurang med vänligt bemötande personal. Mycket god mat
  • Yvette L
    Yvette L skrev om Tabbouli City
    Mycket bra servic trevlig personal och mycket god mat
  • Ziba J
    Ziba J skrev om Tabbouli City
    Hej
    Smidig bokningssystem och god och vällagad mat är deras kännetecken. Dock serveringspersonalen behöver tänka på ditt bemötande. Vi fick en kille som knappt kunde svenska och det gjorde att det bilev lite missförstånd när min kompis bad om att få en dogy bag. Han tog bort allt ändå! Sen till sättet var han lite väl "på" och ryckte undan både tallrikar och servetter innan vi var klara. Vet inte om det blir stressigt med den korta sittningen de har. Beställer man avsmakningsmeny på kvällen så får det ta tid. Tips är att serverar lite färre rätter istället. Man kanske inte vill ha med alla röror ändå.
    Det de verkligen behöver tänka på är bemötandet och att inte betrakta oss som plånböcker.
  • Karina F
    Karina F skrev om Tabbouli City
    Fantastisk mat och god service!
  • Mimmi S
    Mimmi S skrev om Tabbouli City
    Jättebra mat, trevlig lokal. Bristande service i form av dålig koll på vårt bord - plockade av bordet bra men servitrisen var inte speciellt uppmärksam för beställningar av mat så väl som dricka. Vi väntade på att någon skulle fråga om vi ville ha notan i 30 minuter innan vi själva sa till. Ingen som hade kikat till vårt bord lite uppmärksamt under den halv timman.

Maten vägde dock upp serivsen - vilken var superbra! Kommer gå tillbaka och ha lägre förväntingar på servicen.
  • Yvonne K
    Yvonne K skrev om Tabbouli City
    Mycket bra service. Hel nöjd.
  • Caisa L
    Caisa L skrev om Tabbouli City
    Jättetrevlig atmosfär, bra service och framförallt supergod mat!!!
  • Katarina P
    Katarina P skrev om Tabbouli City
    Vi saknade coscousen i tabboulin.
  • Anders E
    Anders E skrev om Tabbouli City
    mycket trevlig och kunnig personal

Regeringsgatan 70, 111 39 Stockholm