Alla kategorier Restaurang Stockholms län Stockholm Norrmalm Tabbouli Tabbouli City

Tabbouli City, sid 2

En del av Tabboulitabbouli.eu

Regeringsgatan 70, 111 39 Stockholm — Visa karta

Välkommen till restaurang Tabbouli City!

Vi vill ge dig som gäst största möjliga upplevelse. Här finner du en meny som består av antingen smårätter i en trevlig avsmakningsmeny eller en hel varmrätt om du föredrar det. Vår utförliga vinlista innehåller goda viner från såväl Frankrike som Libanon.

Interiören och miljön är smakfull och ombonad på restaurangen. För oss är en hög trivselfaktor viktigt. Vi erbjuder även catering till max 500 personer. Besök oss gärna, lovar en minnesrik och orientalisk kväll!
Öppet just nu
Mån-Tor: 17:00-23:00
Fre-Lör: 17:00-24:00
Sön: 16:00-22:00

Läs vad 1070 kunder tycker om Tabbouli City

• Aryan A
    Aryan A skrev om Tabbouli City
    Det var riktigt bra och skulle jätte gärna vilja äta där igen.
  • ibrahim m
    ibrahim m skrev om Tabbouli City
    Bra mat. Inget outstanding. Extra pluspoäng för att de hade glutenfritt pitabröd samt att de hade bra koll på allergener/gluten.

Lite minus för servicen och den billiga brödpåsen som båda definitivt har förbättringspotential.
  • Anna J
    Anna J skrev om Tabbouli City
    Hade valt avsmakningsmeny nr 1 och det var väldigt gott. Rätterna kom in i bra tid så man hann äta dem alla i lugn och ro. Menyn levde upp till min förväntan och kul att prova olika rätter.

En i sällskapet var väldigt allergisk, men personalen tog hand om henne jättebra och säkerställda att hon fick mat som hon kunde äta.

Bra service! Lätt och boka bord.

Jag kommer defintivt tillbaka :)
  • Susan B
    Susan B skrev om Tabbouli City
    Hej, jag är jättenöjd med både mar och service!!😋
  • Nina C
    Nina C skrev om Tabbouli City
    really nice lebanese restaurant. good food, nice athmosphere.
    BIG portions.
  • Mahitha P
    Mahitha P skrev om Tabbouli City
    It was good. Good food. The experience was ok. wine was not that great.
  • Alex H
    Alex H skrev om Tabbouli City
    Waitress brought out bread wrapped in plastic, placed a noisy family directly next to my wife and I, despite the place being nearly empty. Apart from these small issues, the experience was totally fine.
  • Gerd H
    Gerd H skrev om Tabbouli City
    God mat och bra service!
  • Fia B
    Fia B skrev om Tabbouli City
    Trevliga personal och en överflöd av riktig god mat.Rekommenderas.
  • Per J
    Per J skrev om Tabbouli City
    God mat och trevlig personal. Enda nackdelen var för snabbt mellan maträtterna.
  • Linda B
    Linda B skrev om Tabbouli City
    Bra atmosfär, trevlig personal och snabb service. Maten var bra om något torr (vissa rätter).
  • Sara L
    Sara L skrev om Tabbouli City
    Jättegod mat.
    Inte så hjälpsam servitör som himlade med ögonen och suckade när en i sällskapet bytte beställd dryck (när han fortfarande höll på att ta upp beställning alltså). Inte så bra på att rekommendera viner heller utan sa bara den dyraste. Fick dessutom kork i vinet och fick öppna en nya flaska.
    De som kom med maten sen var däremot trevliga och beskrev maten etc.
    Lokalen var inte jättemysig.
  • John M
    John M skrev om Tabbouli City
    God mat. Servicen kan bli bättre.
  • Julia H
    Julia H skrev om Tabbouli City
    Vi tog avsmakningsmeny nr 2 och tyvärr var maten en stor besvikelse. Rörorna och lammet var okej men resten av köttet var torrt, hårt och kompakt. Mycket var smaklöst och tråkigt, verkligen inga smakexplosioner. Servicepersonalen var väldigt snabba och uppmärksamma, men vi kommer inte gå hit igen.
  • Aleksandra D
    Aleksandra D skrev om Tabbouli City
    Super god mat, snabbt och smidigt. Trevlig personal och mysigt ställe! Kommer tillbaka!
  • Christian S
    Christian S skrev om Tabbouli City
    Trevligt bemötande. Snabb servering. Mycket god mat i rikliga portioner.
  • Jimmy K
    Jimmy K skrev om Tabbouli City
    Köpte stora avsmakningsmeny. Riktigt god mat med kvalitetskänsla. Maten kändes genuin och var varm när den serverades. Trevlig personal. Enda negativa var att flera ölsorter var slut samt att det var väldigt varmt i lokalen trots att det inte var fullt och inte så varmt ute. Men överlag en riktigt bra upplevelse.
  • Kathinka H
    Kathinka H skrev om Tabbouli City
    Vi åt avsmakningsmeny 2. Härlig upplevelse med brett utbud av smaker och mycket mat. Utmärkt och snabb service. Mysig restaurang. Rekommenderar starkt.
  • Johanna H
    Johanna H skrev om Tabbouli City
    Trevlig personal och mycket gott och mycket. Vårt sällskap på 6 var alla nöjda med upplevelsen. Tack!
  • Karna A
    Karna A skrev om Tabbouli City
    Hej! Vi var 4 pers på Tabbouli city i Sthlm i fredags, fick vår plats fast vi kom 15 min för tidigt. Det gick snabbt att få maten, vi blev väl informerade om vad vi åt, i lagom tid och tempo, fick påfyllnad med dricka kontinuerligt och ffa var maten fantastiskt god! Vi åt oss proppmätta och är mycket nöjda!
  • Anki M
    Anki M skrev om Tabbouli City
    Mycket god mat och bra service.
    Men maten kommer in för fort, den varma maten kommer in så snabbt så den hinner kallna innan man ätit den kalla som man precis startat med
  • Roger Och Ann-kristin V
    Roger Och Ann-kristin V skrev om Tabbouli City
    Mkt god mat och trevlig personal
  • Irja A
    Irja A skrev om Tabbouli City
    Fantastisk mat, ett ställa jag kommer tillbaka till gång efter gång och aldrig blir besviken!
  • Victoria B
    Victoria B skrev om Tabbouli City
    Restaurangen erbjuder god mat i trevlig miljö och med bra service. Brödet är torrt och lite trist men det vägs upp av vällagad mat. Välj med fördel avsmakningsmenyn med blandade rätter.
  • Ayman A
    Ayman A skrev om Tabbouli City
    Mycket gott, trevlig personal!
  • Susanne P
    Susanne P skrev om Tabbouli City
    Mycket bra service ända från bokning tills vi nöjda och mätta lämnade restaurangen på Regeringsgatan. Kommer gärna tillbaka.
  • Ove O
    Ove O skrev om Tabbouli City
    Snabb service.Mycket god mat .
  • Matilda S
    Matilda S skrev om Tabbouli City
    Fantastiskt god mat och väldigt trevlig personal! Tabbouli rekommenderas starkt!
  • Björn L
    Björn L skrev om Tabbouli City
    Grymt god mat och trevlig personal. Snabb service!
  • Charlotte H
    Charlotte H skrev om Tabbouli City
    Första besöket och vi var båda väldigt nöjda med maten, miljön och servicen.
  • Ann L
    Ann L skrev om Tabbouli City
    Bemötandet var bra, trevlig personal och service. maten var jättegod. Vi kände oss nöja och belåtna när vi gick därifrån.
    Ett stort plus var att servitören frågade om allergier och vi hade en med oss som har gluten och mjölk intolerans. Servitören lyssnade och tog till sig det och presenterade maten hon kunde äta och kocken hade anpassat lite. Stort + för det.
  • Erik S
    Erik S skrev om Tabbouli City
    Supergod mat. Bra restaurang med trevlig och serviceinriktad personal.
  • Johan S
    Johan S skrev om Tabbouli City
    Mycket trevligt bemötande och utmärkt helhetsupplevelse, kan varmt rekommenderas.
  • Leila G
    Leila G skrev om Tabbouli City
    Jag valde några få varma och kalla rätter, fatoushen var helt fantastisk! De övriga i sällskapet valde oxfilén som dessvärre inte var lika bra. Köttet var för torrt och potatisen var inte färdig. Vi fick dessutom vänta i 15 min på menyn, servitrisen som ledde oss till vårt bord glömde bort oss lika fort. Vi fick säga till en servitör, han kunde inte så bra svenska men han var jättetrevlig och bad om ursäkt dessutom för hans kollegas misstag. Jag har ätit på Tabbouli tidigare, dock på söder. Detta var den på Regeringsgatan. Vi gillade dock den vackra inredningen i restaurangen samt musiken som spelades på behaglig nivå.
  • kerstin g
    kerstin g skrev om Tabbouli City
    Trevlig personal med bra service. Lammet som jag beställde medium rare kom nästintill välstekt men var ändå saftigt och gott. De övriga tillbehören var också väldigt goda.
  • Ksenja P
    Ksenja P skrev om Tabbouli City
    Super got mat och bra service. Trevlig stämning och hjälpsam personal.
  • Sara G
    Sara G skrev om Tabbouli City
    Jättegod mat och alltid ett trevligt bemötande från personalen. Har ätit deras avsmakningsmeny vilken är supergod och enormt mycket mat. Har också ätit deras lammfile vilken är en favorit!! Fick maten snabbt och personalen fanns alltid nära för att fylla på vatten och se till att man hade det bra. Inredningen är också ett plus, supermysigt! Rekommenderar varmt detta ställe och kommer garanterat komma tillbaka lite då och då!
  • Michael G
    Michael G skrev om Tabbouli City
    Mycket bra mat och riktigt ordentlig service.
  • Samuel S
    Samuel S skrev om Tabbouli City
    Hi,

I would defiantly recommend Tabbouli City.

The food is AMAZING and the staff were really friendly and respectful.

The reservation process was also really professional with quick email response and confirmation.

I will defiantly be returning to eat and recommending Tabbouli City as one of the best places to go in Stockholm :)
  • Madeleine C
    Madeleine C skrev om Tabbouli City
    Allt var rakt igenom mycket bra - bra stämning, god mat och mycket trevlig personal.
  • Sanne N
    Sanne N skrev om Tabbouli City
    Härligt god mat med snabb och professionell service!
  • Nahile F
    Nahile F skrev om Tabbouli City
    Maten var god, riktigt äkta libanesisk smak. Personalen trevlig och servicen är snabb
  • Emma L
    Emma L skrev om Tabbouli City
    God mat, bra service och trevlig atmosfär!
  • Anna-Karin B
    Anna-Karin B skrev om Tabbouli City
    Jättegott, bra service, mycket mat
  • Ulla O
    Ulla O skrev om Tabbouli City
    Vi var fem mycket nöjda personer som tyckte att maten smakade utmärkt och servicen var god och lokalen trevlig.
  • Isabella L
    Isabella L skrev om Tabbouli City
    Något mycket mat i avsmakningsmenyn och lammet var genomstekt. Annars toppen mat, mysig lokal och trevlig personal
  • Jon G
    Jon G skrev om Tabbouli City
    Very good food - good service.
    Recommend the Tasting Menu.
  • Peter L
    Peter L skrev om Tabbouli City
    Kanonbra. Återkommer då och då, gillar stället skarpt. Bra service.
  • Pawel G
    Pawel G skrev om Tabbouli City
    Trevligt bemötande och god mat.
  • Marion M
    Marion M skrev om Tabbouli City
    Cosy restaurant with nice atmosphere. Very good food, tastefully prepared, and excellent service.

Regeringsgatan 70, 111 39 Stockholm