Alla kategorier Restaurang Stockholms län Stockholm Kungsholmen Tabbouli Tabbouli Kungsholmen

Tabbouli Kungsholmen, sid 2

En del av Tabboulitabbouli.eu

Norra Agnegatan 39, 112 29 Stockholm — Visa karta

Välkommen till restaurang Tabbouli på Kungsholmen. Vårt mål är att ge dig ett oförglömligt restaurangbesök med libanesisk mat. Med en meny som består av så väl smårätter i en avsmakningsmeny eller en hel varmrätt har vi något för alla i sällskapet. Vår utförliga vinlista innehåller viner från så väl Frankrike som Libanon. Lokalen är tidlöst orientalisk och stämningsfull för att ge hög trivselfaktor. Vi erbjuder även catering till max 500 personer. Besök oss gärna för en fulländad upplevelse tillsammans!
Mån-Tor: 17:00-23:00
Fre-Lör: 17:00-24:00
Sön: Stängt

Läs vad 1142 kunder tycker om Tabbouli Kungsholmen

• Amani A skrev om Tabbouli Kungsholmen
    It was a dinner party for 22 people and food was so yummy
    The service was excellent

It was very good experience and Tabbouli was great choice Läs mer
  • Annette H skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Fantastisk mysig miljö, godaste maten och urtrevlig och serviceminded personal.
    Vi var ett större sällskap som tackade av en kollega och åt av avsmakningsmenyerna.
    Hela sällskapet var jättenöjda och mätta.
    Fint att vår kollega fick med sig matlåda hem på den mat som vi inte orkade. Läs mer
  • Staffan N skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Bra mat. Snabb service. Mysig atmosfär och inredning. Läs mer
  • Filiz Y skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Vi beställde avsmakningsmeny inkl grillmix. Det var så mycket mat och allting smakade jättegott. Snabb service och trevlig personal. Restaurangen var liten och mysig men lite för trångt mellan borden, skulle vilja ha lite mer space. Annars var det en mycket trevlig kväll. Läs mer
  • Alexander M skrev om Tabbouli Kungsholmen
    God mat och riktigt bra priser. Kommer fortsätta gå dit och köra takeaway. Läs mer
  • Ulrika R skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Fantastisk mat men väldigt trist bemötande när vi kom in. Vi funderade faktiskt på att gå pga detta först....
    Mannen som serverade var dock trevlig och bra.
    Men som sagt maten är ljuvlig. Läs mer
  • Timmo Ö skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Trivsam lokal, påpasslig och god service, varierad libanesisk meny med trevlig mat. Enda minuset var att en bordsbokning endast varade i två timmar, varför de sista vinskvättarna fick svepas, men detta är å andra sidan ett tecken på en med rätta välbesökt och populär restaurang. Läs mer
  • Katri N skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Vi åt en grillmix-tallrik. Hur mycket mat som helst och så fantastiskt gott! Läs mer
  • Ali B skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Beställde avsmskningsmenyn för 2 pers. Mysig stämning, trevligt personal och väldigt god mat. Läs mer
  • Cajsa S skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Hade nött att det skulle vara jod mat på restaurangen. Vi åt en avsmakningsmeny. Maten var helt otrolig och personalen var så servickunnig utan att vara påflugen. Rekommenderar gärna stället!!!🍁 Läs mer
  • Jony C
    Jony C skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Mysigt ställe .
    Fantastisk mat och trevlig personal . Läs mer
  • Tove T skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Fantastisk mat, underbar service trots att vi var ett stort sällskap på 21p Avsmakningsmeny rekommenderas varmt!!! Läs mer
  • Jessica R skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Fantastiskt god mat och bra service. Läs mer
  • Sofi N skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Gästar ofta denna restaurant när vi är i Stockholm. En fin oas med trevlig personal, lugn och gemytlig stämning samt fantastiskt god mat. Läs mer
  • Mette T skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Underbar mat service. Trevlig miljö & generösa portioner. Kommer garanterat tillbaka. Läs mer
  • Isabella S skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Mycket god mat & bra service! Rekommenderar varmt denna restaurang! Läs mer
  • Niclas D skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Meze-rätter. Trevlig personal och mysig miljö. Mycket mat. Läs mer
  • Malin Å skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Avsmakningsmeny 1:
    Supergott, asmycket mat.

Trevlig personal och jättebra service. Läs mer
  • Natalie M skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Min absoluta favoritrestaurang! Stockholms bästa libanesiska helt klart. Läs mer
  • Thomas E
    Thomas E skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Familie på fire , to småretter og tre hovedretter med lam som hovedingrediens, i tillegg til en bondesalat. Libanesisk rødvin og øl samt en cola zero, og to desserter og en libanesisk kaffe. Alt smakte nydelig!
    Vi ble godt mottatt og vist direkte til reservert bord. Betjeningen var gjennomgående hyggelige og oppmerksomme. En veldig fin oppleveles. Läs mer
  • Johanna M skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Jättegod mat! Lugnt och skönt, ingen stress. Läs mer
  • Eden H skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Fantastiskt god mat och trevlig personal. Rekommenderar ej att sitta på nedervåningen då stora sällskap kan hälla en hög ljudnivå. Annars bästa libanesiska restaurangen i Stockholm! Läs mer
  • Frank L
    Frank L skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Beställde avsmakningsmeny inkl. grillmix. Helt fantastiskt mat, genuint trevligt bemötande. Kommer så gärna tillbaka. Läs mer
  • Emma T skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Vi åt avsmakningsmeny, det var mycket gott och massor av mat för pengarna.
    Bra service och trevlig atmosfär.
    När vi inte orkat äta upp en stor del av maten erbjöd servitören oss att ta med resterna hem.
    Lammet var otroligt gott!! Läs mer
  • Kerstin B skrev om Tabbouli Kungsholmen
    En jättegod middag och bra service. Min tredje gång och alltid nöjd. Trevlig ombonad miljö med bra ljudmiljön som man kan prata och höra varandra även om man är i ett större sällskap. Läs mer
  • Jessica L skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Många (supergoda) veganska alternativ! Läs mer
  • Ci H skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Alltid trevligt och bra service. Läs mer
  • Fredrik A skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Trevlig personal, god mat och rikliga portioner. Trevlig miljö. Väl värt ett besök! Läs mer
  • Frida S skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Alltid bästa maten i stan!
    Kul att introducera mina kära kollegor för en fantastisk matupplevelse. Läs mer
  • Lina K skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Bra mat. Lite sämre service. Ett bråk vid border bredvid mellan gästerna och en servitör. Läs mer
  • Victoria S skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Vi blev bemötta super bra. Fick exakt det vi förvänade oss i matväg. En toppen restaurang som slår alla förväntningar. Lite smutsig gäst toalett. Läs mer
  • Sandra L skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Fantastiskt god mat, supertrevlig personal och mysiga lokaler! Läs mer
  • Knut-Erland B skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Vi åt middag, vegetarisk meze som var mycket god! Det libanesiska vinet passade bra till maten. Servicen var utmärkt. Läs mer
  • Camilla H skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Jättegod mat och bra service, vi tog avsmakningsmenyn och den kan jag verkligen rekommendera. Läs mer
  • Daniel J skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Köpte 15 smårätter menyn
    Trodde att påfyllning av röror skulle ingå som det alltid gjort.
    Nu blev vi debiterade 89kr/st
    Maten var magisk. Läs mer
  • Julius R skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Smakupplevelse av dess like! Bra personal och väldigt uppmärksam. Lite svårt att få tag i dom via telefon men det beror nog på att dom har väldigt många kunder Läs mer
  • Margareta G skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Mycket god mat och trevlig personal. Läs mer
  • Marianne I skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Fantastisk, veldig god service og nydelig mat!
    Jeg tok med mine kolleger, og jeg fikk mye positiv feedback for godt valg av restaurant.
    Maten var kjempelekker, og masse gode smaker. Avsmakingsmeny II anbefales! Läs mer
  • Britta R skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Vi var ett sällskap på fyra som beställde olika menyer,alla lika nöjda,; gott,rikligt och vällagat.
    Trevligt snabbt bemötande i vacker miljö.
    Detta var vårt andra besök,vi gick därifrån alla nöjda och mätta som för 8 år sedan . Läs mer
  • Dirk M skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Prova avsmakningsmenyn. En mängd mycket goda rätter i rikliga portioner, perfekt att dela på flera. Trevlig och hjälpsam personal. Gå ner i källaren och fly vardagen för ett par timmar. Läs mer
  • Madeleine A skrev om Tabbouli Kungsholmen
    God mat, trevlig personal. Lite för trångt inne och för varmt. Läs mer
  • Elin L skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Maten var FANTASTISK!!!

Personalen var familjär och mycket serviceinriktade.

Vi var och firade vår mor som fyllde år, ett sällskap på 6 personer. Vi blev bemötta som att vi går dit varje helg och är stamkunder, det var första gången vi var där! Läs mer
  • Erik L skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Vi beställde avsmakningsmeny maten var god. Dock lite informatiosfattigt runt menyn.
    Tycker att personalen använder opassande gentemot kunder.
    Besöker antagligen restauranten igen men inte Kungsholmen. Läs mer
  • Hanna J skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Bra bemötande. Tiden för bordet var aningen kort för oss, vi var många. Mycket god mat! Läs mer
  • Ingela J skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Maten superbra, trevlig o tillmötesgående personal. Lite trång lokal Läs mer
  • Burak M skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Måste börja med och säga att det är service på högsta nivå , maten är utmärkt, personalen är så trevliga och så serviceinriktade. Rekommenderar starkt!!! Läs mer
  • Adrian B
    Adrian B skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Dom här kan sitt libanesiska kök! Denna gång tog vi take away, inga problem, utmärkt service. Läs mer
  • Toni K skrev om Tabbouli Kungsholmen
    * Avsmakningsmeny 1.

* Bemöttes väldigt väl.

* Inga förväntningar, första besöket.

* Vatmt välkomnande, härlig atmosfär, riktigt god mat. Läs mer
  • Anna K skrev om Tabbouli Kungsholmen
    En av mina favorit libaneser. Vi äter ofta här och maten är riktigt bra, bättre än på många andra liknande restauranger och personalen är otroligt trevlig. Läs mer
  • Julia B skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Vi besökte dem för första gången och åt avsmakningsmeny 2. Vi hade blivit rekommenderade både restaurangen och menyn av vänner och blev helnöjda. Fantastisk mat! Otroligt gott och trevlig service i mysig miljö. Rekommenderas varmt! Läs mer

Norra Agnegatan 39, 112 29 Stockholm