Alla kategorier Restaurang Stockholms län Stockholm Kungsholmen Tabbouli Tabbouli Kungsholmen

Tabbouli Kungsholmen, sid 2

En del av Tabboulitabbouli.eu

Norra Agnegatan 39, 112 29 Stockholm — Visa karta

Välkommen till restaurang Tabbouli på Kungsholmen. Vårt mål är att ge dig ett oförglömligt restaurangbesök med libanesisk mat. Med en meny som består av så väl smårätter i en avsmakningsmeny eller en hel varmrätt har vi något för alla i sällskapet. Vår utförliga vinlista innehåller viner från så väl Frankrike som Libanon. Lokalen är tidlöst orientalisk och stämningsfull för att ge hög trivselfaktor. Vi erbjuder även catering till max 500 personer. Besök oss gärna för en fulländad upplevelse tillsammans!
Mån-Tor: 17:00-23:00
Fre-Lör: 17:00-24:00
Sön: Stängt

Läs vad 1025 kunder tycker om Tabbouli Kungsholmen

• Mia L
    Mia L skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Fyra personer och vi åt avsmakningsmeny 1 och 2. Har provat alla era restauranger i Sthlm och ätit samma meny och er mat var klart godast.
    Dessutom trevlig personal och bra service. Hela sällskapet var mycket nöjda. Läs mer
  • Stefan B
    Stefan B skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Bra service God mat men saknades vissa rätter i avsmakningsmenyerna Smakförändringar i några rätter jämfört med andra Tabbouli restauranger Läs mer
  • Mariann N
    Mariann N skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Trevlig atmosfär, otroligt bra avsmakningsmeny. Härlig personal. Läs mer
  • Nadia N
    Nadia N skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Trevlig och mysig inredning. Trevligt bemötande och god service. Väldigt god mat och prisvärt.
    Man går inte därifrån hungrig.
    Bara positivt. Läs mer
  • stefan m
    stefan m skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Bra service och guidning vad gäller mat
    Mycket mat..avsmakningsmeny
    Trevlig lokal Läs mer
  • Mariam A
    Mariam A skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Maten var helt ok. Mycket godare mat i Tabbouli på Regeringsgatan. Kändes instängt att sitta nere i källarvåningen. Läs mer
  • Jenny Å
    Jenny Å skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Besöket blev en besvikelse. Har tidigare besökt Tabbouli på Södermalm och hade förväntat mig samma goda service och standrad på Kungsholmen. Servicen var dålig. Serveringspersonalen ofokuserad. Under vårt 2,5 tim långa besök frågade ingen om vi ville beställa påfyllning av dryck. Sista timmen satt vi med helt tomma glas, trots att personalen passerade vårt bord hela tiden. Vi var 2 personer som åt avsmakningsmenyn en vardagskväll. Inte särskilt busy alltså. Sista timmen satt vi med tomma glas. Lokalen var bedrövligt trång på övervåningen där vi satt. Man satt nästan i knäet på andra gäster och hörde varje stavelse av andras konversation. Jag fick fråga 4 ggr innan jag fick svar på mina frågor om innehåll i vissa rätter pga allergi. Servetongspetsonalen glömde först fråga köket och serverade maten utan att ha tagit reda på detta. Jag påminde. De bad om ursäkt och lovade att genast kolla upp det. Men de glömde. Igen, igen och igen. Jag kunde inte börja äta av maten förrän efter ca 25 minuter efter att den serverats på bordet, eftersom de inte kunde komma ihåg att svara på frågan beträffande allergi. Rosévinet vi beställde var varmt.
    Slutligen när vi skulle betala var servetingspersonalen ganska påstridig vad det gällde att lämna dricks. Pga den USLA servicen hade jag tänkt att låta bli att dricksa. Men serveringspersonalen började påstridigt instruera mig hur jag skulle gå till väga. Obekvämt och obehagligt. Jag dricksade mot min vilja, för att bara komma därifrån i lugn och ro.
    Maten var helt okej- så väldigt synd att servicen ska vara så dålig. Vi kommer inte tillbaka. Och jag rekommenderar er som är nyfikna på Tabbouli att hellre välja någon av deras andra restauranger. Läs mer
  • Catharina H
    Catharina H skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Mycket trevlig och hjälpsam personal. God mat Läs mer
  • Ingela S
    Ingela S skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Fantastisk mat, trevligt bemötande och miljö. Läs mer
  • Maria M
    Maria M skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Trevligt bemötande, mycket god mat, trevlig personal. Bäst betyg för den goda maten! Läs mer
  • Inga-Lill R
    Inga-Lill R skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Mycket trevligt bemötande, bra service och god mat. Läs mer
  • Kimmo I
    Kimmo I skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Ganska kallt och mörkt nere i källaren.
    Föredrar Citylokalerna bättre. Läs mer
  • Per H
    Per H skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Så himla gott och några unika libanesiska rätter! Läs mer
  • Linda G
    Linda G skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Trots att vi var ett av några få andra sällskap dvs det var rätt tomt så ’stressande’ servitören på med att ge notan och ta betalt. Kändes som han ville vi skulle gå. Läs mer
  • Gustaf N
    Gustaf N skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Lite förvirrat när jag ville ha en dry martini till förrätten och vinet glömdes bort. Men sedan vart maten och vinet som rekommenderas jättegott! Åt avsmakningsmeny 2 Läs mer
  • Kerstin O
    Kerstin O skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Trevligt bemötande. God mat o service. Dock väldigt kallt då vi satt en trappa ner. Läs mer
  • Ema T
    Ema T skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Personalen är trevlig och maten är fantastisk! Läs mer
  • Daniel N
    Daniel N skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Det var mycket trevlig personal samt att maten var riktigt god. Att sitta nere i källaren var en upplevelse. Läs mer
  • Jan L
    Jan L skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Mycket mat! Utmärkt bra både service, atmosfär, mat och vin (Chateau Musar 2006). Läs mer
  • Calle J
    Calle J skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Bra mat men lite seg service. Dricksade rätt mycket ändå pga helheten.
    1. Det första man kollar är vad/om folk vill ha att dricka. Då har man köpt sig tid. Att dela ut menyer och sedan komma tillbaka efter en kvart är inget bra.
    2. Kolla alltid vid dukning att besticken som läggs ut är rena. Läs mer
  • Sofia S
    Sofia S skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Bra mat till bra pris. Prisvärt. Läs mer
  • Carina B
    Carina B skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Bokning av middag, 2 ggr på de senaste2 månaderna för att mina kollegor tyckte att maten vars så god och och det en trevlig atmosfär.
    Första gången per telefon andra gången genom deras hemsida. Trevlig bemötande och inga problem med de som var allergiska. Läs mer
  • Rebecka O
    Rebecka O skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Servitören bad oss byta bord efter en halvtimme då han placerat oss fel från början, dryckerna vi beställt fanns inte och vi var tvungna att beställa om på nytt och när vi beställt mat kom servitören tillbaka och berättade att fick vi göra om beställningen efter tio minuter för att restaurangens datasystem kraschat. Maten tog omkring 25 minuter att få in. Den var god, men nådde inte alls upp i den kvalitet jag vanligtvis ser på Tabbouli och vi fick vänta i tio minuter efter att vi tagit in notan tills vi fick betala. Trots allt krångel fick vi ingen rabatt på maten eller någon form av kompensation alls. Servitörerna var vänliga och bad om ursäkt, men jag kommer inte gå hit igen. Läs mer
  • Hasse S
    Hasse S skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Jättebra bemötande maten var good och väldigt trevlig personal. Läs mer
  • Jimmy D
    Jimmy D skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Trevligt bemötande, massor av mat som dessutom var riktigt god! Kan varmt rekommendera! Läs mer
  • Micaela B
    Micaela B skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Bra service, fantastisk mat. Maten Kom snabbt och miljön super härlig! Läs mer
  • Helene R
    Helene R skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Kanonbra! Personalen vat trevlig och maten jättebra. Läs mer
  • Anna S
    Anna S skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Fantastiskt bemötande o trevlig personal som ändrar sig snyggt beroende på vem de möter. Läs mer
  • Karin N
    Karin N skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Helt okej personalen gjorde fel men inga problem att ändra sig. Läs mer
  • Lotti Z
    Lotti Z skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Fantastiskt god mat. Trevlig personal. Tyvärr beställde jag ett vin som jag inte gillade men det är ju mitt fel Läs mer
  • Katrin F
    Katrin F skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Trevligt bemötande, god mat och gott att dricka! Läs mer
  • Gertrud A
    Gertrud A skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Mycket bra bemötande när vi kom
    Mycket god mat och trevligt upplägg
    Kommer att rekommendera Tabbouli Kungsholmen till mina vänner
    Cia W skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Jätte god vällagad mat! Trevlig och serviceminded personal. Läs mer
  • Annica I
    Annica I skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Jättegod mat och jättetrevlig personal, kommer definitivt komma tillbaka! Läs mer
  • Lena A
    Lena A skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Jättegod mat och bra personal. Lite dragit då vi satt nära dörren. Läs mer
  • Emilie L
    Emilie L skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Väldigt trevligt och kunnig personal. Mycket god mat och gott vin till. Alla 6 i sällskapet var nöjda. Läs mer
  • Kristina L
    Kristina L skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Mycket god mat. Bra kock! Superbt!!
    Personalen stressad - diskuterade högt.
    På hemsidan stod det att det inte bara var god mat utan en upplevelse också. Vi hade önskat mer guidning genom måltiden. Vi ville veta mer om maten, hur man ska ta, vad som passar ihop, om det finns någon särskild historia kring rätterna osv...
    Andra omgången mat kom in lite för snabbt.
    Det var otroligt stora bitar och mycket mat- allt hade kunnat vara i mindre format.
    vi fick upplevelsen att vi fått ett annat vin än det vi betalade för eftersom kyparen inte ville visa flaskan för oss.
    Gott!! Läs mer
  • Åsa N
    Åsa N skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Fantastiskt god mat och service. Läs mer
  • Eleonora I
    Eleonora I skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Good dinner, lovely try several starters to share in the middle of the table.
    Libanese wine exceeded our expectations (the offer is however wider in terms of origin).
    Staff really kind. Läs mer
  • Linda B
    Linda B skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Jättegod mat och bra service! Rekomenderas! Läs mer
  • Lars I
    Lars I skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Trevligt och god mat och gott vin. Kanske något trångt på bordet och i restaurangen. Läs mer
  • Fia L
    Fia L skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Vi ville beställa ett glas mousserande innan maten, men fick höra att vi inte hann för att maten kommer fort och att den skulle hinna kallna. Då vi beställt avsmakningsmeny så börjar den med kalla rätter , därför konstigt att vi inte fick beställa ett glas mousserande.. Servitören erbjöd aldrig dessert och kaffe, kom och sa att vi måste betala för sittningen var över. Läs mer
  • Sofia Ö
    Sofia Ö skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Mysig atmosfär, god mat, trevlig personal. Kommer gärna tillbaka! Rekommenderas Läs mer
  • Sofia N
    Sofia N skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Trevlig atmosfär, lite kallt bara. Otroligt mycket och god mat. Kommer gärna tillbaka igen inom kort. Läs mer
  • Carina T
    Carina T skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Jättebra! Bra service, trevligt bemötande och god mat. Läs mer
  • Tiina M
    Tiina M skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Trevligt bemötande och mycket gott. Läs mer
  • Annika D
    Annika D skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Det var kallt i källaren de satte på en värmefläkt men det hjälpte föga. Det luktade konstigt i källaren samt att servitören inte verkade förstå vad vi sa när vi ville ha förslag på rätter. Tidigare har jag fått utmärkt service men det kan jag inte säga nu. Det kändes hafsigt och oproffsigt. Maten var dock utmärkt så all heder åt kocken. Kommer nog tyvärr inte rekommendera restaurangen som tidigare varit klar favorit. Nya ägare? Proffsigt bemötande är viktig för helheten och värmefläkt på bord känns inte som en bra lösning. Annika Davidsson Läs mer
  • Sasan R
    Sasan R skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Riktigt dunderbra mat! Bra service, fantastiska förrätter som varmrätter Läs mer
  • Kimberly G
    Kimberly G skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Vilken upplevelse, otroligt trevliga servitriser, fantastisk mat och mysig resturang. Rekommenderar alla detta ställe. Wow säger jag Läs mer

Norra Agnegatan 39, 112 29 Stockholm