Alla kategorier Restaurang Stockholms län Stockholm Kungsholmen Tabbouli Tabbouli Kungsholmen

Tabbouli Kungsholmen, sid 2

En del av Tabboulitabbouli.eu

Norra Agnegatan 39, 112 29 Stockholm — Visa karta

Välkommen till restaurang Tabbouli på Kungsholmen. Vårt mål är att ge dig ett oförglömligt restaurangbesök med libanesisk mat. Med en meny som består av så väl smårätter i en avsmakningsmeny eller en hel varmrätt har vi något för alla i sällskapet. Vår utförliga vinlista innehåller viner från så väl Frankrike som Libanon. Lokalen är tidlöst orientalisk och stämningsfull för att ge hög trivselfaktor. Vi erbjuder även catering till max 500 personer. Besök oss gärna för en fulländad upplevelse tillsammans!
Mån-Tor: 17:00-23:00
Fre-Lör: 17:00-24:00
Sön: Stängt

Läs vad 998 kunder tycker om Tabbouli Kungsholmen

• Anna S
    Anna S skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Fantastiskt bemötande o trevlig personal som ändrar sig snyggt beroende på vem de möter. Läs mer
  • Karin N
    Karin N skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Helt okej personalen gjorde fel men inga problem att ändra sig. Läs mer
  • Lotti Z
    Lotti Z skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Fantastiskt god mat. Trevlig personal. Tyvärr beställde jag ett vin som jag inte gillade men det är ju mitt fel Läs mer
  • Katrin F
    Katrin F skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Trevligt bemötande, god mat och gott att dricka! Läs mer
  • Gertrud A
    Gertrud A skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Mycket bra bemötande när vi kom
    Mycket god mat och trevligt upplägg
    Kommer att rekommendera Tabbouli Kungsholmen till mina vänner
    Cia W skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Jätte god vällagad mat! Trevlig och serviceminded personal. Läs mer
  • Annica I
    Annica I skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Jättegod mat och jättetrevlig personal, kommer definitivt komma tillbaka! Läs mer
  • Lena A
    Lena A skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Jättegod mat och bra personal. Lite dragit då vi satt nära dörren. Läs mer
  • Emilie L
    Emilie L skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Väldigt trevligt och kunnig personal. Mycket god mat och gott vin till. Alla 6 i sällskapet var nöjda. Läs mer
  • Kristina L
    Kristina L skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Mycket god mat. Bra kock! Superbt!!
    Personalen stressad - diskuterade högt.
    På hemsidan stod det att det inte bara var god mat utan en upplevelse också. Vi hade önskat mer guidning genom måltiden. Vi ville veta mer om maten, hur man ska ta, vad som passar ihop, om det finns någon särskild historia kring rätterna osv...
    Andra omgången mat kom in lite för snabbt.
    Det var otroligt stora bitar och mycket mat- allt hade kunnat vara i mindre format.
    vi fick upplevelsen att vi fått ett annat vin än det vi betalade för eftersom kyparen inte ville visa flaskan för oss.
    Gott!! Läs mer
  • Åsa N
    Åsa N skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Fantastiskt god mat och service. Läs mer
  • Eleonora I
    Eleonora I skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Good dinner, lovely try several starters to share in the middle of the table.
    Libanese wine exceeded our expectations (the offer is however wider in terms of origin).
    Staff really kind. Läs mer
  • Linda B
    Linda B skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Jättegod mat och bra service! Rekomenderas! Läs mer
  • Lars I
    Lars I skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Trevligt och god mat och gott vin. Kanske något trångt på bordet och i restaurangen. Läs mer
  • Fia L
    Fia L skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Vi ville beställa ett glas mousserande innan maten, men fick höra att vi inte hann för att maten kommer fort och att den skulle hinna kallna. Då vi beställt avsmakningsmeny så börjar den med kalla rätter , därför konstigt att vi inte fick beställa ett glas mousserande.. Servitören erbjöd aldrig dessert och kaffe, kom och sa att vi måste betala för sittningen var över. Läs mer
  • Sofia Ö
    Sofia Ö skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Mysig atmosfär, god mat, trevlig personal. Kommer gärna tillbaka! Rekommenderas Läs mer
  • Sofia N
    Sofia N skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Trevlig atmosfär, lite kallt bara. Otroligt mycket och god mat. Kommer gärna tillbaka igen inom kort. Läs mer
  • Carina T
    Carina T skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Jättebra! Bra service, trevligt bemötande och god mat. Läs mer
  • Tiina M
    Tiina M skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Trevligt bemötande och mycket gott. Läs mer
  • Annika D
    Annika D skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Det var kallt i källaren de satte på en värmefläkt men det hjälpte föga. Det luktade konstigt i källaren samt att servitören inte verkade förstå vad vi sa när vi ville ha förslag på rätter. Tidigare har jag fått utmärkt service men det kan jag inte säga nu. Det kändes hafsigt och oproffsigt. Maten var dock utmärkt så all heder åt kocken. Kommer nog tyvärr inte rekommendera restaurangen som tidigare varit klar favorit. Nya ägare? Proffsigt bemötande är viktig för helheten och värmefläkt på bord känns inte som en bra lösning. Annika Davidsson Läs mer
  • Sasan R
    Sasan R skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Riktigt dunderbra mat! Bra service, fantastiska förrätter som varmrätter Läs mer
  • Kimberly G
    Kimberly G skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Vilken upplevelse, otroligt trevliga servitriser, fantastisk mat och mysig resturang. Rekommenderar alla detta ställe. Wow säger jag Läs mer
  • Jesper L
    Jesper L skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Jättebra restaurang! mysig miljö i matsalen och jättetrevlig personal, och maten var helt underbar!
    Rekommenderar starkt den här restaurangen!! Läs mer
  • Kristianne H
    Kristianne H skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Veldig bra! Fant det på nettet og bestilte bord til 5 stk på nett. Spiste smaksmeny nr 2 som var masse god og spennede mat!Alle gjestene var imponerte! Läs mer
  • Per A
    Per A skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Maten var god, den libanesiska ölen var god, kyparen var trevlig. Men han stod och petade sig i näsan då han inte hade något att göra. Blir ju lite otrevligt men va fan:
    - lite skit rensar magen och mycket mättar. Läs mer
  • Ewa-Maria S
    Ewa-Maria S skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Maten var ganska god men servicen inget särskilt. Ingen mysig atmosfär. Inte särskilt rent. Kommer inte komma tillbaka. Läs mer
  • Ann Carin A
    Ann Carin A skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Mycket god mat, vi var sju i sällskapet och alla var väldigt nöjda. Trevligt bemötande och mysig lokal. Läs mer
  • Håkan L
    Håkan L skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Trevligt bemötande och god mat!
    Rekommenderas! Läs mer
  • Ciwan C
    Ciwan C skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Super god mat! Personalen kunde ha varit lite mer uppmärksamma, t.ex. saknade vi bröd. Lite dyrt. Läs mer
  • Malin J
    Malin J skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Lätt att boka online, snabbt välkomnade på plats och bra sittplatser i lokalen!
    Fantastiskt god mat och snabb service på både dryck, mat och notan när den efterfrågades.
    Härlig personal! Läs mer
    Anna L skrev om Tabbouli Kungsholmen
    MKT GOD MAT OCH FIN SERVICE. REKOMMENDERAS! Läs mer
  • Therése E
    Therése E skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Bra mat och trevlig personal, mysig lokal Läs mer
  • Fredrik B
    Fredrik B skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Hej!
    Vi hade en jätte trevlig kväll och var 100% nöjda. Läs mer
  • Alicia T
    Alicia T skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Jag och mitt sälskap upplevde ett vänligt bemötande vid receptionen och blev snabbt hänvisade till vårat bord.
    Det tog dock lite tid innan vi fick något att dricka och tills vi fick beställa maten fasten vi sagt åt att vi är redo att beställa flera gånger.
    Hela sälskapet beställde avsmakningsmeny 1 och 2 och var supernöjda med maten. Jag själv är allergisk mot nöter och erbjöds snabbt en sås utan nötter.
    Vi alla upplevde en bra service under hela kvällen och alla rätter som kom in beskrevs tydligt.
    Har besökt resturangen tidigare och kommer definetivt att komma tillbaka. Läs mer
  • Maud Å
    Maud Å skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Efter att ha städat ut julen & hållit på & grejat hela dagen åkte jag & mina (vuxna) barn in & åt en fantastiskt god meze.
    God mat, trevligt bemötande & skön miljö. Perfekt avslut på en aktiv dag. Läs mer
  • Solveig T
    Solveig T skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Maten är alltid fantastisk. Personalen trevlig och hjälpsam och det råder mysig atmosfär. Hit går man gärna! Läs mer
  • Geert W
    Geert W skrev om Tabbouli Kungsholmen
    After we visited Tabbouli Södermalm a few months ago already, we had a second great experience in Kungsholmen as well. The food was lovely and service as expected.
    One thing that might be improved: we took the small menu (330 Kr) and it simply is too much food. We finished it (nearly :P), but I would rather get a few dishes less (e.g. 2-3 spreads for bread instead of 4) and pay a little less as well. It's a pity to throw away that lovely food!

Looking forward to our next visit.
    Kind regards,

Geert Wanders Läs mer
  • Sanna S
    Sanna S skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Mycket god mat och trevlig service! Kan verkligen rekommendera denna restaurang. Läs mer
  • Iza S
    Iza S skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Avslappnad och trevlig stämning. Härlig personal. Läs mer
  • Jan H
    Jan H skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Jag och min fru bjöd våra barn och deras respektive på middag på Tabbouli. Servicen var mycket bra och maten väldigt god.
    Och en mysig miljö i restaurangen bidrog till att vi fick en mycket trevlig kväll. Tack Läs mer
  • Susanne H
    Susanne H skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Fantastisk god mat ochvtrevöig lokal och personal. Kan verkligen rekommendera avsmakningsmenyn Läs mer
  • Fredrik G
    Fredrik G skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Smakrikt, gott och mättande. Effektiv service utan att vara påträngande. Läs mer
  • Johan M
    Johan M skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Mycket trevligt och god mat! Har ätit middag här flera gånger. Läs mer
  • Helena L
    Helena L skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Super god mat o jätte trevlig personal Läs mer
  • Pernilla V
    Pernilla V skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Maten var riktigt god. Men personalen var otrevlig. Vi spelade julklappsleken vid bordet, en liten lek där man kastar tärningar på bordet om vem som ska få ett paket. Då kommer servitören till vårt bord o säger till på ett otrevligt sätt om att det låter för mkt när vi kastar tärningarna i bordet och ber oss sluta med det, inget förslag på hur vi kunde spelat utan att det lät, tex kasta på en servett eller liknande... Så hjälpte vi till o duka av alltså langa tallrikarna till en servitris o hon sa inte ens tack för hjälpen. Läs mer
  • Giusi M
    Giusi M skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Helt fantastiskt, från bemötandet till mat! Läs mer
  • Johanna M
    Johanna M skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Mycket bra bemötande. Första besöket på restaurangen och hade inga speciella förväntningar. Personalen var lagom närvarande. Mycket god mat!!! Läs mer
  • Pia L
    Pia L skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Jag och mina väninnor var på middag på Tabbouli. Vi skulle få ha bordet i 2 h enligt bokningen så jag kände mig lite stressad när vi fick vänta i ca 20 min på att få beställa.
    Det var svårt att få personalens uppmärksamhet under kvällen och när de var vid bordet bredvid vårt så glömde de alltid att titta åt vårt håll, samtidigt som det spelades musik så de hörde oss inte heller (Vi satt lite avsides)
    Hade gärna sett att personalen var mer uppmärksam. Nu hann vi bli irriterade när tex en servitris tog med ett av våra vänners vinglas fast hon skulle vara med och dela på en flaska vin som vi beställt in. Så hon var utan glas och kunde inte vara med och dricka tills personalen dök upp en stund senare. Vattenglasen fylldes inte på under nästan hela kvällen och det var många salta rätter så man blev törstig.

Maten var god. Vi åt en 16 rätters avsmakningsmeny. Men vi hade gärna fått in de varma rätterna tätare inpå de kalla rätterna.
    Efterrättsutbudet borde utökas. Gillar man inre baklawa o sötsliskiga kakor så fanns det inte mycket att välja av. Jag tog pannacottan som smakade trist. Hade gärna tagit någon slags chokladkaka.

Lokalerna var alldeles för mörka och det drog kallt där vi satt. Vi hade bara ett stearinljus vid vårt bord som belysning.

Plus var att vi kunde sitta kvar längre än 2 h.
    Annars hade vi fått stressa i oss maten och inte hunnit med någon efterrätt. Läs mer

Norra Agnegatan 39, 112 29 Stockholm