Täbyhälsan

Täbyhälsan

Ring 08-473 64 00 www.tabyhalsan.se
4.4

Allt hänger ihop - ett företag mår som sin personal. Friska och harmoniska medarbetare gör ett bättre jobb, vilket i sin tur ger ett vitalare företag. Täbyhälsan har bred och aktuell kompetens, lång erfarenhet och betjänar idag över 400 företag. Ledorden är personligt bemötande, god service och kvalitet. Vi har specialistkompetens...

132 omdömen om Täbyhälsan

Lars Å
Skrev om Täbyhälsan

Var en av era första kunder. Har alltid fått hjälp när jag behövt.

Agilokliniken - Tumba
4.7/5 i betyg av 605 omdömen 4.7 av 605 omdömen

Otroligt duktiga, bra bemötande med trevlig personal. Proffsiga

Anna M
Skrev om Täbyhälsan

Förväntingarna som vi hade som kunder stämde inte alls

Jonas T
Skrev om Täbyhälsan

Otroligt bra upplevelse som vanligt!

Företagsmassagen
4.5/5 i betyg av 270 omdömen 4.5 av 270 omdömen

Det var mycket bra. Professionellt bemötande. Hon anpassade massagen efter mina önskemål.

Anders S
Skrev om Täbyhälsan

Snabb och bra hjälp när det behövs om man blivit sjuk eller skadad. Kunnig och trevlig personal.

Linda W
Skrev om Täbyhälsan

Företagshälsovården, får tider fort och väldigt trevlig personal

Agilokliniken - Södermalm
4.7/5 i betyg av 1021 omdömen 4.7 av 1021 omdömen

Bra förståelse för mina problem och snabb hjälp.

Pär Tomas S Pär Tomas S
Annika W
Skrev om Täbyhälsan

Jag är mycket nöjd med bemötandet i samband med att vi tecknade avtal om företagshälsovård fr.o.m. 2018.

Chatarina L
Skrev om Täbyhälsan

Jag har inte varit i kontakt mer Täby hälsan vid så många tillfällen ännu då jag är ganska nyanställd. Endast gjort en läkarundersökning och den va bra

Agilokliniken - Arenastaden
4.7/5 i betyg av 428 omdömen 4.7 av 428 omdömen

Olov G
Skrev om Täbyhälsan

Allt bra förutom en inhyrd läkare som ej var bra. Men annars snabbt och effektivt service Samt trevligt bemötande.

Tomas S
Skrev om Täbyhälsan

Härdplastundersökning. Jag fick mitt intyg, men inte så mycket mer. Det var väldigt rörigt, tog lång tid innan jag fick svar på vissa frågor jag hade.

Agilokliniken - City
4.7/5 i betyg av 875 omdömen 4.7 av 875 omdömen

Väldigt trevligt och vänligt bemötande av kunnig personal som hjälpt mig att bli bättre i ryggen.

Agneta F
Skrev om Täbyhälsan

Vi är företagskunder hos Täbyhälsan och jag har i alla år upplevt den bästa servicen samt mottagande av samtliga på Täbyhälsan. Proffsiga från reception till läkare med uppföljningar.

Olle E
Skrev om Täbyhälsan

En väl fungerande verksamhet som erbjuder dom tjänster vi söker.

Karin J
Skrev om Täbyhälsan

Vi har köpt in utbildning i Första hjälpen och HLR. Den ena läraren upplevdes om lite oengagerad men annars var det bra. Vi har även köpt in samtal för personal i behov av stöd. Det har varit väldigt bra. jag skulle rekommendera företaget till andra.

Ulrika S
Skrev om Täbyhälsan

Fått ett väldigt positivt bemötande då vi har bokat in hälsoundersökningar till företagets anställda. Har och haft många frågor och alltid fått svar och ett väldigt trevlig bemötande. Känner att jag kan höra av mig och fråga vilken fråga som helst. Jättetrevlig och kunnig personal.

Carina L
Skrev om Täbyhälsan

Bra bemötande. Trevlig och hjälpsam personal. Bra information och uppföljning.

Lars J
Skrev om Täbyhälsan

Bra och snabb service vid telefonkontakt. Min personal har inte sagt något om deras besök ännu.

Miriam O
Skrev om Täbyhälsan

Otroligt seriösa och med ett stort leende känner man sig välkommen

Dagny Karlsson K
Skrev om Täbyhälsan

Trevligt bemötande och smidig hantering. Snabb läkartid när det behövdes.

Anette P
Skrev om Täbyhälsan

Helt värdelösa. De återkommer nästan aldrig när de lovar. Nu har vi väntat på att de ska ringa i fyra veckor.

Niclas N
Skrev om Täbyhälsan

Vi har haft vår företagshälsovård hos Täbyhälsan sedan ett 10-tal år. Vår personal sjukanmäler sig även hos Täbyhälsan. På det hela taget är vi nöjda med kvaliteten hos Täbyhälsan

Catharina B
Skrev om Täbyhälsan

Hej! Vi har precis skrivit kontrakt med Täbyhälsan, så det är svårt att säja något ännu.

Karin Ö
Skrev om Täbyhälsan

Har haft en utbildning i Första hjälpen med företaget som uppskattades. Även genomgång av ergonomi som var uppskattad. Har inte personligen haft någon kontakt med dem eftersom jag är ny på företaget.

Björn J
Skrev om Täbyhälsan

Väldigt trevlig personal och bra bemötande.

Jessica D
Skrev om Täbyhälsan

Är nöjd med bemötandet vid den årliga hälsokontrollen.

Joakim N
Skrev om Täbyhälsan

Trevligt bemötande, kunnig personal, snabb återkoppling.

Agneta F
Skrev om Täbyhälsan

Företagsunderlsökning. Proffsigt bemötande på alla plan.

Carl B
Skrev om Täbyhälsan

Vi använder Täbyhälsan som vår företagshälsovård. Huvudsakliga besöken hos Täbyhälsan avser hälsokontroller vart annat år, och dessa har flutit på bra med - vad jag förstår - ett positivt och professionellt bemötande från Täbyhälsans personal. Bra feedback har erhållits från dessa hälsoundersökningar (på gruppnivå - ej individnivå). I vissa fall har personalen kontaktat Täbyhälsan för "akut"-vård (t.ex. skärsår el liknande), och mig veterligen har man i dessa fall varit vår personal behjälplig ganska snabbt. Så sammanfattningsvis...

Sandra D
Skrev om Täbyhälsan

Vi har haft Täbyhälsan som foretagshälsovård sedan länge är ganska nöjda med de.

Anne-lie F
Skrev om Täbyhälsan

Vi har ett avtal med täbyhälsan som hjälper oss med olika ärenden när personalen är i olika behov av hjälp. Vi upplever att vi har haft ett mycket bra sammarbete.

Britt-marie K
Skrev om Täbyhälsan

De tjänster som vi köpt av Täbyhälsan har varit till stor belåtenhet, trevligt bemötande från de personer jag varit i kontakt med, jag tycker också att dom har en väldigt fin och inbjudande Hemsida, vi hoppas på ett gott sammarbete fortsättningsvis. MVH Britt-Marie Kjellberg Ek Slottsbergskliniken i Göteborg

Lennart N
Skrev om Täbyhälsan

Alltid ett positivt bemötande och en professionell behandling

Robert P
Skrev om Täbyhälsan

Eva Edin sköter vår hälsovård och gör det väldigt bra och är mycket trevlig vi är nöjda på Lexus skadecenter

Katarina D
Skrev om Täbyhälsan

Trevligt bemötande frågade om vaccin för TBE.

Susan B
Skrev om Täbyhälsan

Jag har personligen bara varit hos Täbyhälsan för hälsoundersökningar jag blivit erbjuden genom min arbetsgivare. Jag har alltid blivit trevligt bemött. Trevlig och kunnig personal. För min del som bor och arbetar i Kungsängen tycker jag tyvärr att Täbyhälsan ligger för långt bort, bil krävs för att ta sig dit och det är alltid ont om parkeringar när man kommer dit.

Margareta A
Skrev om Täbyhälsan

Jag har fått ett trevligt bemötande och snabbt fått träffa läkare vid behov. Fick även bra hjälp från sjukgymnast då jag behövde det.

Susanne Z
Skrev om Täbyhälsan

Ett mycket trevligt bemötande från början till uppföljning av svar från hälsoundersökningar. Mycket bra kontakt via mail. De är snabba och väldigt duktiga. Mycket bra kompetens bland personalen. Kan varmt rekomendera Täbyhälsan!

Carina R
Skrev om Täbyhälsan

Vi anser att första kontakten - receptionen är a & o där har det på senare tid fallerat vid viss kontakt. Sedan en tid tillbaka finns där en mindre kunnig & ej så service inriktad person, som inte heller verkar vara helt insatt i sin arbetsroll. Ingen bra första kontakt vid dessa tillfällen, OBS! gäller inte all personal. Sköterskorna är kanon bra & professionella. Vad det gäller läkarstaben så är det för det mesta bra men det har på senare år varit alldeles för många byten av personalen. Är inte till er fördel, tyvärr.

Svar från Täbyhälsan

Tack för ditt svar! Vi tar naturligtvis till oss kritiken och beklagar att du inte har upplevt ett helgjutet bemötandet i receptionen alla gånger. Vi tycker också att bemötandet på mottagningen är mycket viktigt och kommer att fortsätta jobba vidare på att bli ännu bättre. På läkarsidan har vi nyligen haft ett generationsskifte p.g.a. pensioneringar, men vi hoppas att ni kommer bli lika nöjda som vi med våra nya erfarna och skickliga läkare.

Mia J
Skrev om Täbyhälsan

Min uppfattning om bemötandet samt förväntning har varit jättepositiv.

Ulf I
Skrev om Täbyhälsan

Hej, Täby hälsan är fantastiskt bra, duktiga läkare, sjuksystrar, förstående personal. Snabb och riktig hjälp när man behöver. Tack för att ni finns.

Bernt S
Skrev om Täbyhälsan

Alltid vänligt och mycket service inriktat man går aldrig missnöjd därifrån

Jörgen P
Skrev om Täbyhälsan

Vi är mycket nöjda med Täbyhålsan. Bra service och snabba tider för undersökningar. Tack CC Gruppen AB Philipsson, Ockelbo

Carina P
Skrev om Täbyhälsan

Nu kund sedan aug 2016. Nöjd med hjälp och bemötande och med de tjänster vi använt sedan dess. Snabb återkoppling vid behov av kontaktperson eller någon kollega.

Gunnar S
Skrev om Täbyhälsan

Tillgänglig och med de tjänster som behövs

Olle E
Skrev om Täbyhälsan

Vi har varit anslutena till TFH i ca 20 år. Dom har alltid hjälpt oss och uppträtt på ett proffsigt sätt.Vi gör dessutom en hälsokoll på all personal varje år. Vi har också käpt utbildningar inom arbetsmiljö området.

Camilla S
Skrev om Täbyhälsan

Har varit kund hos Täbyhälsan sedan 2003. All personal är helt underbara, man känner sig verkligen omhändertagen. Alltid lätt att få tid. Svarar alltid snabbt när man ringer. Därför ger jag Täbyhälsan högsta betyg.

Sofia L
Skrev om Täbyhälsan

Företagshälsovård och hälsokontroller/profiler till all personal i Stockholms området.

Magnus C
Skrev om Täbyhälsan

Täbyhälsan har varit enkla att nå, konstruktiva i lösningar och vårdplaner, bra i kommunikationen och med en positiv inställning som ofta behövs i tuffa situationer då sjukdom inte är så roligt att hantera. Upplever fler av personalen som väldigt ärliga och hjälpsamma i allmänhet.

Erik N
Skrev om Täbyhälsan

Jag har varit kund i många år, först genom min arbetsgivare och de senaste åren som privatperson. Jag har många positiva erfarenheter med Täby hälsan: duktig och engagerad personal, tillgänglig både per telefon och mail. Senast då jag behövde akut hjälp koma jag snabbt i kontakt med min läkare och fick den hjälp jag behövde. Vid behov har jag blivit remitterat till specialist och dessa har varit mycket bra. Uppskattar den årliga hälsokontroll och de goda råd jag har fått för att åtgärda problem. Särskild tack till Sanna Jarl och Nils Olof Sandberg.

Petra S
Skrev om Täbyhälsan

Hej, Jag har själv inte besökt Täbyhälsan men hänvisat våra anställda dit vid sjukdom och samtalsstöd vid utbrändhet. Alla har varit nöjda med den hjälp de har fått vid sina respektive besök.

Pelle O
Skrev om Täbyhälsan

Mycket proffsigt och vänligt bemötande. Kunniga och hjälpsamma. Ibland kan det vara väntetider och lite svårt att boka då det är kort telefontid.

Chatarina L
Skrev om Täbyhälsan

Jag är ny på företaget och har endast varit på Täbyhälsan vid ett tillfälle vilket jag upplevde positivt.