Cleander AB

Cleander AB

Ring 070-265 55 24 www.cleander.se

Välkommen till Cleander AB! Ditt moderna städföretag som kan hjälpa dig med städhjälp i Vällingby med omnejd. Vårt främsta mål är att göra din vardag lite lättare. Ett rent hem är ett lyckligare hem. Men vi förstår att tiden inte alltid räcker till. Våra tjänster är hemstädning, kontorsstädning och flyttstädning. Vi förvandlar...

21 omdömen om Cleander AB

Joachim L
Skrev om Cleander AB

Bra städat rent och fint, trevligt bemötande och flexibla med lite extra städning i form av fönster puts.

Svar från Cleander AB

Hej Joachim! Härligt, detta tackar vi för :) Med vänliga hälsningar, TAF städservice - Axel

Städgiganten AB
4.5/5 i betyg av 486 omdömen 4.5 av 486 omdömen

Märtha J
Skrev om Cleander AB

Trevligt bemötande. Flexibel tidsbokning. Praktiskt med två personer som städade, mycket gjort på kort tid. Skinande rent, jag är väldigt nöjd! //Josefin

Svar från Cleander AB

Tack för omdömet Josefin, Vad bra att allt gick som ni förväntade er. Fortsatt trevlig dag. Med vänliga hälsningar, TAF städservice - Axel

Sophi J
Skrev om Cleander AB

Kan rekomenderas ur renlighets och prisperspektiv. Tycker städningen var väl utförd trots att personalen kom direkt från ett tidigare 4 timmars arbete och hade inte ätit lunch vilket inte är rimligt eller hälsosamt när de sedan var hos oss i 3 timmar. De borde planera bättre i restid så de hinner äta och vila. Efteråt fick vi höra att städningen hos oss tagit längre tid än förväntat vilket jag inte tycker är konstigt under rådande förhållanden.

Svar från Cleander AB

Hej Sophi, Tack för omdömet. Vad bra att du blev nöjd med städningen och personal. Våran personal har tillgång till frukt, smörgås osv. Det är alltid 2 personal för att jobbet ska vara mindre stressigt. De villar alltid 30 minuter efter de varit hos någon kund då de hinner ta en fika medans de kör till nästan kund. Vår personal får välja sitt eget schema då de är nöjda med hur allt har planerats tillsammans med de. Provstädningen tog lite extra pga det var jätte dammig osv men inget vi tar extra betalt för, utan...

BVTLER AB
4.8/5 i betyg av 522 omdömen 4.8 av 522 omdömen

Martina N Martina N
Carl H
Skrev om Cleander AB

Snabba svar, trevligt bemötande. Flexibla och jätteduktiga! Rekommenderas!

Svar från Cleander AB

Hej Carl, Väldigt glad att du blev nöjd med våra tjänster och bemötande. Tack för rekommendationen! Med vänliga hälsningar TAF städservice- Axel

Victor A

Städning Riktigt bra Noggranna Sammanfattning så var allt bara riktigt bra

Svar från Cleander AB

Hej Victor, Tack för er feedback! Vi hoppas att vi lyckades göra er vardag enklare. Med vänliga hälsningar, TAF städservice - Axel

JCS Company AB
4.9/5 i betyg av 90 omdömen 4.9 av 90 omdömen

Johan P
Skrev om Cleander AB

Bra kontakt med deras arbetsledare & dem som kom och städade var väldigt trevlig och noggranna. Fogarna i vårt badrum har aldrig varit så rena som de är nu. De är från och med nu vår städfirma.

Svar från Cleander AB

Hej Johan, Tack så mycket för dina fina ord det värmer. Vi är glada att du blev nöjd med våra tjänster. Med vänliga hälsningar, TAF städservice- Axel

Alexander D
Skrev om Cleander AB

Anlitade TAF Städservice efter att jag hade haft en stor hemma fest. Vart riktigt nöjd och förvånad hur rent och fint allt blev. Kommer att använda dem i framtiden igen

Svar från Cleander AB

Hej Alexander! Vilken fin recension, tack för detta! Hälsningar, TAF städservice- Axel

Städnivå AB
4.5/5 i betyg av 199 omdömen 4.5 av 199 omdömen

Erik G
Skrev om Cleander AB

Jag köpte städning av dom och den gjorde dom helt perfekt blev jätte rent o fint.

Svar från Cleander AB

Hej Göte, Tack för det givna förtroendet med att ta hand om ert hem. Ha en fortsatt trevlig dag. Hälsningar TAF städservice- Axel

Ali A
Skrev om Cleander AB

Flexibla, tillmötesgående, proffsiga och huset blev rent. Anlitade TAF för storstädning med kort varsel. De ställde upo och gjorde jobbet bra. Der var enkelt ty kommunicera med personalen på plats.

Svar från Cleander AB

Tack för omdömet Ali. Vi försöker alltid göra det så enkelt som möjligt för våra kunder, kul att allting fungerar som det ska. Med vänliga hälsningar TAF städservice - Axel T

Clean Casa
4.8/5 i betyg av 231 omdömen 4.8 av 231 omdömen

Ylva S

Grovstädning Mycket bra Mycket trevligt

Hej Ylva! Tack för din recension. Med vänliga hälsningar, Axel

Kjell Å
Skrev om Cleander AB

Absolut toppklass! Har alltid blivit mycket nöjd med jobbet. Trevliga och positiva dessutom. /Kjell & Lotta

Svar från Cleander AB

Tack Kjell och Lotta för er fina omdöme. Vi är jätte glada över att hjälpa er med städningen hemma. Med vänliga hälsningar, TAF städservice

Mälardalenrent
4.4/5 i betyg av 138 omdömen 4.4 av 138 omdömen

Sofia H
Skrev om Cleander AB

Trevlig personal som kommer hem och flexibel bokning.

Svar från Cleander AB

Tack för omdömet Sofia. Det är viktig för oss att allt sker smidigt för kunden. Med vänliga hälsningar, Axel

Maya's Beauty Studio

Bra och fint städat när man kommer hem.

Svar från Cleander AB

Tack för det fina omdömet Maya. Det glädjer oss att ni är nöjda med oss :) Med vänliga hälsningar, TAF städservice

Birgittas Städ i Stockholm AB
4.8/5 i betyg av 583 omdömen 4.8 av 583 omdömen

Väl bemött av företaget. Förväntningarna uppnås. Mycket gott samarbete med städerskan.

Sofia N
Skrev om Cleander AB

Veckostädning av huset. Städarna var trevliga och gjorde ett bra jobb när de var där i rätt tid. Men det var så svårt att kommunicera med samordnaren om rätt tid för städning. Då vi jobbar hemifrån ibland var det viktigt att det blev rätt tidsmässigt. Men varje gång var det något knas att de kom för tidigt och sen kom för sent och hade inte tid att fullfölja.

Svar från Cleander AB

Tack för omdömet Sofia. Städarna gör sitt jobb utmärkt. Då vet vi att vi inte kan komma 30 minuter tidigare. Det kommer ordna sig, nu vet de personal som städar hos er att de ska inte gå ditt tidigare. Med vänliga hälsningar, TAF städservice

Josephine O
Skrev om Cleander AB

Jag använder dem för varannan vecka städning. De är väldigt duktiga.

Svar från Cleander AB

Tack Josephine för det fina omdömet. Det är ett nöje för oss att arbeta för er. Med vänliga hälsningar, TAF städservice

CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
4.7/5 i betyg av 1228 omdömen 4.7 av 1228 omdömen

Gunilla S
Skrev om Cleander AB

Hemstädning. Bra bemötande. Bra jobb utfört.

Tack för er omdöme Gunilla. Hälsningar, Axel

Inger E
Skrev om Cleander AB

Sökte städhjälp o fick provstädning i 3timmar till ett lägre pris Ingår all städmaterial Aldrig haft så rent o fint Jättenöjd 👍🏻

Svar från Cleander AB

Tack för det fina omdömet Inger. Vi är nöjda med er som kund, så trevlig ni är. Vi hoppas på ett bra samarbete med varandra framöver, då vi kommer se till att er hus håller sig rent och fint. Hälsningar, Axel från TAF städservice

Hygienteknikerna i Stockholm AB
4.6/5 i betyg av 447 omdömen 4.6 av 447 omdömen

Per F
Skrev om Cleander AB

Superduktiga och noggranna, rekomenderas starkt!

Svar från Cleander AB

Tack för det fina 5 stjärniga omdöme Per. Det uppskattas väldig mycket. Hälsningar, Axel

Ruby R
Skrev om Cleander AB

Mycket trevliga och tillmötesgående. De försöker alltid lösa det snabbt med tider och jag är jättenöjd med de. Rekommenderar företaget starkt.

Svar från Cleander AB

Hej Ruby. Tack för det fina omdömet. Vi försöker vara flexibel för våra kära kunder. Hälsningar, Axel

Rozen Clean AB
4.6/5 i betyg av 303 omdömen 4.6 av 303 omdömen

Veronica K
Skrev om Cleander AB

Städning med TAF Städservice. Resultat mycket bra. Kommer på utsatt tid och sköter sig själva med allt. Har eget städmaterial och vi behöver inte tänka på in och ut släpp. Mycket trevligt att komma hem efter bokad städning. TAF Städservice är mycket lätta att ha att göra med, lyssnar på önskemål och mycket tillmötesgående. Vi fick ett mycket bra bemötande vid första provstädningen där kontrakt skrevs. Vi behövde inte åka in till något kontor, allt sköttes på plats hemma, mycket bra.

Svar från Cleander AB

Tack för det fina omdömet Veronica. Skönt att ni trivs med oss, vi är jätte glada över att jobba med er. Vår prioritet är att göra er nöjd och glad :) Hälsningar, Axel

Trinidad Z
Skrev om Cleander AB

Super trevliga personer samt en trevlig bemötande. Jag behövde hjälp med flyttstädning då de hjälpte mig, de utförde städningen utmärkt! Rekommenderas!

Svar från Cleander AB

Tack kära kund. Det glädjer oss i hjärtat att ni blev 100% nöjda. Önskar er lycka till med er nya bostad. Hälsningar, Axel

Pribaltika
4.9/5 i betyg av 189 omdömen 4.9 av 189 omdömen