Tago Städ

Tago Städ

tagostad.se
  • Badge2022

Välkommen till Tago Städ! Vi är ett miljövänligt städföretag vilket innebär att vi alltid tänker och tar hand om miljön i vårt dagliga arbete. De produkter som vi använder är märkta med bra miljöval och innehåller inga onödiga kemikalier. Tjänster: Kontorsstäd, veckostädning, flyttstädning, veckostädning, event städning och...

18 omdömen om Tago Städ

Emma S
Skrev om Tago Städ

Tago städ är flexibla med sina tider och noggranna med sin städning. Vi är alltid nöjda när dom har varit här.

Ulrika H
Skrev om Tago Städ

Tago städ har städat hos oss i flera år och vi är väldigt nöjda. Dom är flexibla och bemöter oss alltid bra.

Johanna V
Skrev om Tago Städ

Fantastiskt duktiga på att städa! Noggranna och proffsiga. Lite snurriga med tider ibland men å andra sidan väldigt flexibla och försöker alltid få det att funka. Rekommenderar varmt.

Linda M
Skrev om Tago Städ

Tago Städ är professionella och väldigt nogrann i sin rengöring och städning. Stort plus i hennes supergulliga bemötande. Alltid glad och trevlig.

Stefan H
Skrev om Tago Städ

Tago har städat hos oss i flera år, alltid bra resultat och trevligt bemötande

Aase Z
Skrev om Tago Städ

Vi rekommenderades. Tago uppfyllde helt klart våra förväntningar. Vi köpte städning och var mycket nöjda.

Tanja J
Skrev om Tago Städ

Väldigt flexibel och är nöjd med resultatet. Tago kommunicerar bra och enkelt.

Igor B
Skrev om Tago Städ

Vi har haft städhjälp hemma från Tago Städ i minst 2 år nu och det har alltid varit super smidigt. Personalen är supertrevlig och professionell, vi rekommenderar verkligen!

Silvia P
Skrev om Tago Städ

Mycket väl utfört arbete och trevlig personal.

Frank L
Skrev om Tago Städ

Always smilling and accomodating, leaving my house perfectly clean every time. Willing to do extra choirs when needed. Best cleaning I have ever had.

Daria W
Skrev om Tago Städ

De är flexibla vad är jätteviktig för oss. Eftersom de är flera personer, då städning går snabbt och tar inte timmar. Även om teamet ändras då jag vet att Tago är alltid med dem och jag kan lita på henne. Ibland jag är inte helt nöjd med kvalitet, t.ex de glömmer att dammsuga under sängen, men badrummet och köket alltid lyser.

Charles Garrett        Trahern        &        Masami        Ito C

Tago's team has been cleaning our apartment for many years (5+). We are very satisfied with the work she does, and feel very comfortable when we are away on vacation to ask her to check up on things in the apartment to see that nothing is amiss. I have very high expectations for cleaning services, and Tago has always done a great job for us.

Kerstin N
Skrev om Tago Städ

Tacksam för all hjälp. Mycket bra städning och trevligt bemötande.

Kristoffer B
Skrev om Tago Städ

Tago Städ rekommenderades av vän. Bra bemötande. Företagte har levt upp till förväntningar. Företaget städar hos mig var 14:e dag.

Thorhildur D
Skrev om Tago Städ

Tago Städ har skött städning i vårt hem i flera år nu och vi är mycket nöjda med hjälpen vi får från Tago och hennes kollegor. Flexibel med tider och superfint jobb. Förstår inte hur hun lyckas få köket så fint varje gång!

Emma S
Skrev om Tago Städ

Varannan vecka kommer Tago Städ hem till oss och städar. Skulle vi vilja ändra på tider eller dagar är det aldrig några problem. Vi är alltid mycket nöjda med resultatet och huset är skinande rent.

Johanna V
Skrev om Tago Städ

Duktiga och proffsiga! Alltid rent och fint efter att Tago och hennes gäng varit här. Uppskattar hennes flexibilitet och tillgänglighet.

Peter S
Skrev om Tago Städ

Tago Städ har motsvarat alla förväntningar. De är snabba, noggranna och mycket effektiva. Helt klart prisvärda! Jag har både köpt städning i en industri och privat och det har aldrig varit så rent. Tog många bilder för att dokumentera. Kan rekommendera varmt..