Takdax

Takdax

www.takdax.se
  • BadgeTwoYears

Börjar det bli dags för nytt tak för din villa, förening eller företag? Vi på Takdax är specialister på allt som heter tak, och vi utför bl.a. takläggning, reparationer och säkerhetsinstallationer i hela Stockholms län. Vi jobbar med många olika sorters tak och har en bred kompetens för att klara av olika material och tekniker....

147 omdömen om Takdax

Sedan starten hos Reco 2015

Caroline A

Takdax har lagat taket efter en läcka och har varit väldigt proffsiga och snabba.

Johan B
Skrev om Takdax

Ett mycket bra utfört arbete med att byta takpappen på vårt hus. Snabba och kompetenta.

Ideala A
Skrev om Takdax

Bästa företag i hela världen👌

Karima K
Skrev om Takdax

Väldigt nöjda med Takdax, Gabi och killarna är super duktiga och professionella. De utförde jobbet i tid och vi kände oss trygga med deras arbete. Kan varmt rekommendera företaget.

Tove T
Skrev om Takdax

Väl utfört arbete, kom snabbt en helg & åtgärdade saker som flyttat sig under en storm

Eeling S
Skrev om Takdax

Jag anlitade Takdax för att åtgärda en vattenläcka på en del av mitt kökstak och för att byta ut en takkupa i mitt badrum. Takdax utför endast utvändigt arbete. Eftersom vattenläckan även behöver åtgärdas från insidan har dock Takdax rekommenderat hantverkare för den invändiga delen av arbetet, som de samarbetar med. Bemötandet från Gabriel på Takdax har varit mycket bra och han svarar i princip alltid när man ringer. Arbetet genomfördes snabbt och smidigt och de transporterade bort och slängde allt gammalt byggmaterial.

Karin N
Skrev om Takdax

Väldigt tillmötesgående och snabb leverans av tjänst.

Dani H
Skrev om Takdax

Grymt team, höll exakt de dom lovade och gjorde ett fantastiskt jobb.

Josef S
Skrev om Takdax

Snabbt och smidigt till ett vettigt pris !

Tony L
Skrev om Takdax

Vi är så glada över att Takdax Bygg AB tog på sig arbetet med att byta ett drygt 50 årigt tak ute i Roslagen. Tydlig kommunikation och väl specificerad offert, trevligt bemötande av Gabriel vid möten. Andrej som utförde arbetet var noggrann och trevlig, allt var klart enligt plan. Vi är helt enkelt supernöjda och kan varmt rekommendera Takdax Bygg AB. Hälsningar Åsa och Tony

Faisal M
Skrev om Takdax

Good Price, fast, and professional. Any issues were resolved professionally. Happy to recommend this company.

Anders E
Skrev om Takdax

Byte av papp, läkt, avvattning och takpannor utfört av duktiga hantverkare. Mycket bra resultat.

Richard L

Otroligt professionella och trevliga killar.

Rose-Marie P

Mycket trevligt bemötande trevlig och bra killar so gjorde jobbet byteav tak

Anders A
Skrev om Takdax

Jag har anlitat Takdax två gånger. Det första uppdraget var att lägga om taket på två hus på lantställe. Vi fick då tips av en granne som använt Takdax. Arbetet blev effektivt utfört med fint resultat på utsatt tid. Jag har nu för andra gången anlitat Takdax till mitt permanentboende med lika bra resultat. Gabriel och co. är pålitliga och mycket bra att arbeta med. Kan varmt rekommenderas!

Mattias W

Snabbt och proffsigt, mycket nöjd!

Karima R
Skrev om Takdax

Kontaktades för åtgärd av lackage i uterummet, fixade lutningen och nytt takpapp på taket men lackaget kavrstår.

Yonas A
Skrev om Takdax

Takdax har gett mig en bra service och företaget har uppfyllt mina förväntningar upp till 100% . Företagets arbeta kvalitet och effektivitet är mycket bra. Jag är mer än nöjd att låta företaget fixa mitt tak. Jag skulle alla dagar rekommendera Takdax.

United A
Skrev om Takdax

Takdags rev och renoverade ett tak åt oss och resultatet blev topp! Punktliga samt proffsiga från start till mål.

Lars B
Skrev om Takdax

Vi blev bemötta på ett fint och professionellt sätt. Takdax levde fullt ut upp till våra förväntningar. Takarbetet utfördes till vår belåtenhet och på ett mycket professionellt sätt. Vi har dock inte helt kunnat besikta arbetet p.gr.a snön som kom. Vi hann dock se en del innan och allt såg då bra ut.

Patric H
Skrev om Takdax

Trevlig och smidig kommunikation. Jättenöjd!

Irmantas K

Fantastic service with all work questions, Never late with payments. 👌

Ewa R
Skrev om Takdax

Trevligt och professionellt bemötande. Snabba att komma och titta på plats samt att återkomma med offert. De startade arbetena redan ca 1 vecka efter beställning. Vi beställde omläggning av papptak på ca 120 kvm. Utförda arbeten ser bra ut.

Helena K
Skrev om Takdax

Snabb och bra kommunikation. Takarbetet utfördes även det snabbt och effektivt. Konkurrenskraftigt pris. Enda minuset är att de som gjorde taket vare sig kunde svenska eller engelska.

Peter R
Skrev om Takdax

De anställda på Takdax var väldigt trevliga och hjälpsamma. De arbetade effektivt och när det uppståd några oförutsedda saker gällande både taket och takkupor så hjälpte de att lösa detta. Mina förväntningar var höga och de levde upp till den nivån. Jag upplevde att Takdax var professionella och kunniga och de rev hela taket, byggde upp ett nytt tak och förlängde både takfötterna och gavlarna på det.

Lisa F
Skrev om Takdax

Takdax är kommunikativa, snabba och håller hög hantverks kavlitet! Inom ramen för tidsplan och budet gjorde dom ett strålande jobb med vårt tak.

Ann F
Skrev om Takdax

Takdax har lagt om taket på vår gamla herrgård. Vi är utomordentligt nöjda med ett väl utfört arbete. Snabbt oxå. Kommunikationen har fungerat utmärkt. Ett gott bemötande gjorde allt trevligt och enkelt. Vi rekommenderar takdax varmt! Ann Färnström

Caroline F

Trevlig pålitlig och kunnig personal. Ett myckt väl utfört arbete med vårt tak, vi är då nöjda 👍

Raija O
Skrev om Takdax

Trevligt bemötande och bra kompetens!

Sixten S
Skrev om Takdax

Renoveringen av garagetaket genomfördes på en vecka inklusive bortforsling av tegel och skräp. Inget att klaga på. Bra!

Jerry H
Skrev om Takdax

Snabba grabbar!! Snabba grabbar!! Snabba grabbar!!

Kenan I
Skrev om Takdax

Har anlitad Takdax för läggning av takpapp på min nybyggda hus, är supernöjd med resultatet.

Mikael N
Skrev om Takdax

Renovering av hus- & garagetak. Lite missar vid offerten i början men det är nog det enda negativa. Aktiv dialog och tydligt ansvarstagande. Skulle anlita igen.

Brf Råsundavägen 51 R

Ett företag att lita på. Alltid trevligt bemötande, lätta att få kontakt med. Vi är inne på 3e året med TakDax och allt bara flyter på precis som avtalat. Vi känner oss trygga med detta företag.

Jim I
Skrev om Takdax

Bra slutresultat och klämde in oss mellan andra större jobb! Tacksam!

Stig S
Skrev om Takdax

De var snabba, tillmötesgående och lyhörda. Kan rekommenderas!

Mikael R
Skrev om Takdax

Grymt bemötande! Håller vad de lovar. Arbetet blev utmärkt utfört! Inget att anmärka på! Snabba och prisvärda!

Marcus M
Skrev om Takdax

Snabb och bra hjälp vid läckande tak. Bra kommunikation och ett snabbt och väl utfört arbete.

Ingrid L
Skrev om Takdax

Omläggning av tak på tillbyggnad. Mycket bra planering av jobbet. Bra utfört. Är jätte nöjd

Pouria L
Skrev om Takdax

Läggning av papptak på garage gjordes med bravur och på ett väldigt professionellt sätt. Arbetet gjordes med stor precision och allt skräp städades noggrant bort efter utfört arbete. Vi är väldigt nöjda med Takdax och skulle inte tvecka över att använda dem igen.

Brf Råsundavägen 51 R

Rensning av takfot, hängrännor och stuprör. Åtgärder stuprör och utkastare mm samt Bevakning snöskottning tak. TakDax har trevlig och serviceinriktad personal och presenterar flexibla lösningar. Man känner sig väl omhändertagen och arbetet blir utfört enligt överenskommelse på den tid som förväntats och enligt det föreslagna priset. TakDax är lätta att nå och kommunicera med. Vi återkommer gärna som kund till TakDax. Brf Råsundavägen

Mattias W

Snabbt och bra utfört arbete!

Henrik E
Skrev om Takdax

Reparation av tak över balkong. Bygget utfördes snabbt och på ett proffsigt sätt. Jag är helt nöjd.

Niilo M
Skrev om Takdax

Det började med en utmärkt takoffert som var bra uppställd och innehöll det man ville veta. Arbetet utfördes sedan av två män som jobbade väldigt hårt och var klara med arbetet på mindre än två veckor. Sedan tog det ytterligare några dagar innan plåtarbetena var klara. Så på lite drygt två veckor så hade vi ett nytt tak! Vi är mycket nöjda med slutresultatet.

Jan L
Skrev om Takdax

Uppdraget gällde taktäckning av gammalt papptak. Föredömligt utformat offert, trevligt bemötande vid genomgång av förutsättningarna för arbetets utförande. Arbetet startade på utsatt tid och utfördes på ett professionellt sätt av personal som svarade artigt på mina frågor om material och metoder. Jag kan verkligen rekommendera Takdax. Jan Lundblad

Brian C
Skrev om Takdax

Bra bemötande och arbetet ( installation av fast stege) gjordes snabbt och rätt.

Gunborg F

Byte av tak på radhus. Mycket bra och snabbt bemötande samt snabb återkoppling via tel o mail. Förväntningarna var att jobbet skulle bli gjort snabbt med bra kvalitét. Det överträffades med råge. Seriös och trovärdig leverantör som vi starkt rekommenderar för fler takarbeten.

Carl T
Skrev om Takdax

Projekteringen kunde ha varit bättre. Istället för att det skulle ta 2 veckor tog det 4 veckor innan allt blev klart. En orsak till fördröjningen var för att ett tak fönster inte blev beställt i tid. Når dom först var på plats var dom effektiva och gjorde ett bra jobb samt städade bra efter seg.

Nidia N
Skrev om Takdax

Otroligt proffsiga snabba och tillmötesgående💖Jag fick hjälp med att lägga ny papp på en del av taket till ett jättebra pris av trevliga killar. Resultatet blev toppen. Kan verkligen rekommendera Takdax.

Emma L
Skrev om Takdax

Vi beställde omläggning av tegeltak, allt nytt förutom att vi återanvände våra tvåkupiga tegelpannor. Vi blev bra bemötta. Trevliga och proffsiga! Betalade samma pris som stod på offerten och vi är jättenöjda med resultatet. Några gånger var det lite svårt att kommunicera men när det t.ex. vid ett tillfälle inte blev som vi tänkt oss och vi inte var nöjda med vilka takpannor som lades på vilken del av taket, så gjorde de om och vi fick det som vi ville. Det var nog också lite svårt att kommunicera när han...