Taksmide i Borlänge AB

Läs vad 5 kunder tycker om Taksmide i Borlänge AB

• PÄR A

2019-10-16

PÄR A skrev om Taksmide i Borlänge AB
    Vi anlitade Taksmide i konkurrens med tre andra takläggare. Uppdraget var betongtegel på ett större mansardtak i södra Dalarna. De var mycket förtroendeingivande, startade jobbet och levererade enligt utlovad tidsplan. Takläggarna arbetade ansvarsfullt, tog egna initiativ och åtgärdade allt som behövde göras på ett konstruktivt sätt. Det kändes hela tiden som att de hade full koll och att de inte tänkte slarva med någon enda detalj. Resultatet har blivit mycket snyggt och gediget. Vi är helnöjda med Taksmides leverans och även med kontakterna med dem under resans gång. Om taket är lika fint trettio år från idag sätter vi nog betyget "exceptionellt" :-) Läs mer
  • 2019-06-24

Kjell A skrev om Taksmide i Borlänge AB
    Efter en bra och prisvärd offert valde vi Taksmide för att lägga om vårt gamla betongpannetak - och vi är mycket nöjda med det arbete som deras Erik och Joakim utförde! Snyggt, noggrant och professionellt! Rekommenderas! Läs mer
  • Christina W

2018-07-01

Christina W skrev om Taksmide i Borlänge AB
    Tak byttes på 1700-talsstuga. Farstutaket sattes inte fast ordentligt utan det rasade ner tillsammans med snön. Inget ansvar togs och ingen respons gavs. Vi blev totalt lurade!!! Läs mer
  • Anders R

2018-06-05

Anders R skrev om Taksmide i Borlänge AB
    Jag lät Taksmide byta tak på mitt hus från slutet av 1800-talet.
    Det mesta var tok. Jag lät besiktngnsmän vid två tillfällen kontrollera jobbet och brister fanns båda gångerna. Trots att Taksmide låtit sin expert kolla på jobbet innan.
    Bemötandet var ganska kallt när bristerna påpekades
    Dom som utförde jobbet får inte heller några höga poäng av mig.
    Totalt sett inget jag skulle rekommendera.
    Anders Rosengren Läs mer
  • Jannice D

2016-09-14

Jannice D skrev om Taksmide i Borlänge AB
    Taksmide bytte ut plåttaket på vårt över hundraåriga sommarhus. All kontakt med företaget har varit jättebra både i offertstadiet då de svarade på alla våra frågor och under själva arbetets gång. Alla hantverkare som varit på plats har varit mycket proffsiga och trevliga. Det har, som vid alla stora renoveringsjobb, uppkommit lite frågetecken under tiden som arbetet fortskridit. Taksmide har varit väldigt tillmötesgående och hjälpsamma och alla frågetecken har löst sig snabbt. Att Taksmide lämnar livstids garanti på sina arbeten är också ett stort plus och gör att det känns tryggt att anlita dem. En besiktning av arbetet görs två år efter att taket nu är klart och vi hoppas så klart att allt ser 100% ut även vid denna besiktning (som utförs av Taksmide) och att vi fortsätter vara så nöjda som vi känner oss idag. Läs mer

Bästa takläggarna i Borlänge:

Carina J Carina J tycker:
“Blev uppsökt av takmästren i h...” Läs mer