TandClinic Östermalm

Artillerigatan 89, 115 30 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Tand Clinic och våra nya fina lokaler på Östermalm/Nedre Gärdet!

Vi tar emot dig i en avslappnad och trevlig miljö där vi erbjuder högkvalitativ tandvård efter dina individuella behov. Vi erbjuder ett brett utbud av behandlingar inom traditionell tandvård, och dessutom avancerade behandlingar inom estetisk tandvård och protetik. Vi använder alltid den senaste tekniken och gör allt för att du som patient ska känna dig nöjd med behandlingen.

Kom in till oss så berättar vi mer om tandblekning med nöjdhetsgaranti!

Läs vad 50 kunder tycker om TandClinic Östermalm

• 2019-10-03

David G skrev om TandClinic Östermalm
    Har en touch av tandläkarskräck. Det värsta jag vet är att skrapa av tandsten vilket tyvärr var det som behövdes göras. TandClinic lyckades vända vad som för mig brukar vara en ren mardröm till något som inte var speciellt farligt. 5/5 toasters Läs mer
  • 2019-09-29

Sherwin P skrev om TandClinic Östermalm
    Hej,
    Mycket trevligt personal och kunniga. Läs mer
  • Sanna M

2019-09-26

Sanna M skrev om TandClinic Östermalm
    Första gången fixade jag ett tandsmycke och då sa sköterskan att de hade ett erbjudande med att skrapa tandsten och få tänderna polerade så jag bokade in ett nytt besök och blev så nöjd. Väldigt trevlig personal och blev så väl mött. Jag hade inga förväntningar men alla är så trevliga och möter en med ett leende!! Läs mer
  • 2019-09-19

Louise G skrev om TandClinic Östermalm
    Jag gick hos en annan tandläkare men ville ha en second opinion om en stor lagning. Kunde tanden räddas eller borde den dras ut? En vän rekommenderade TandClinic Östermalm och nu vill jag inte gå tillbaka till min förra. Fint, vänligt och respektfullt bemötande, avancerad röntgenutrustning, engagerad och skicklig personal. De hade säkert tjänat mer på att laga tanden men rekommenderade att ta bort den och kunde göra det direkt, utan smärta och obehag. En riktigt bra tandläkare. Läs mer
  • 2019-09-19

Alexander O skrev om TandClinic Östermalm
    Rengöring inklusive airflow och grundundersökning: Trevliga ljusa renoverade lokaler utan den typiska tandläkardoften många andra kliniker har. Något otydligt välkomstformulär fylldes i där man knappt kunde läsa frågorna pga blanketten kopierats många gånger. Behandlingen påbörjades med några minuters försening. Tandhygienisten var glad och trevlig men kanske lite hårdhänt vid tandstensborttagning. Airflowbehandling som ingick var ca 5 minuter till skillnad från ca 30 min jag fått på annan klinik. Tandläkaren som gjorde undersökning av bilder och mun var lugn och gav ett förtroendeingivande intryck. Helhetsintrycket var bra - Rekommenderas! Läs mer
  • 2019-09-17

Denice S skrev om TandClinic Östermalm
    Professionellt och vänligt bemötande. Läs mer
  • 2019-09-01

Danel R skrev om TandClinic Östermalm
    Tandrester kvar efter att ha tagit bort en visdomstand . Gjorde jätte ont i tandköttet.
    Var tillbaka de slipade lite.
    Gjorde lika ont ändå fick peta ut flisorna själv Läs mer
    2019-09-01 TandClinic Östermalm svarar Danel R
    Tack för att du skriver. I samband med utdragningen kan små bitar av benet runt omkring rötterna gå av. Dessa kan ibland komma ut som flisor med tiden.
  • 2019-09-01

Tatiana P skrev om TandClinic Östermalm
    TandClinic Östermalm Väldigt bra tand klinik :) Läs mer
  • 2019-08-30

Aleksandar I skrev om TandClinic Östermalm
    + Bra service, trevlig personal, fräsch lokal.
    - mycket dyrare än de flesta andra Läs mer
    2019-08-30 TandClinic Östermalm svarar Aleksandar I
    Tack för rekommendationen. Våra priser är i linje med Stockholms folktandvård. Vi brukar lämna kostnads förslag o gå igenom olika behandlingar.
  • 2019-05-09

Monica T skrev om TandClinic Östermalm
    Rotfyllning som gjordes i lugn atmosfär samt väldigt noggrant Läs mer
  • 2019-05-07

Helena F skrev om TandClinic Östermalm
    Noggrann tandläkare och vänliga tandsköterskor. Personlig atmosgär! Läs mer
  • 2019-05-07

Kia H skrev om TandClinic Östermalm
    Kan varmt rekommendera TandCliniken på Östermalm ! Väldigt trevliga och kunniga personal. Lugn music på kliniken gör att man verkligen trivs och känner sig avslappnat under behandlingen. Kommer aldrig byta ! Läs mer
  • 2019-02-22

Bra och professionell Tandläkare Läs mer
  • 2018-09-13

Kelly J skrev om TandClinic Östermalm
    Ni är fantastiska!
    Rekommenderar TandClinic till 100%. Professionella, roliga, fantastiska människor. Läs mer
  • 2017-11-29

freddy q skrev om TandClinic Östermalm
    Perfekt👍jag kan rekomendera 😃
    Dem är best i Stockholm,
    Mvh Moises Quinonez Läs mer
  • 2017-11-24

Adrianne L skrev om TandClinic Östermalm
    Jag gick för tandvårdstvätt och var mycket nöjd. Mina tänder rengjordes helt manuellt och min mun kände sig frisk och ren. Läs mer
  • 2017-09-21

Yasmin Z skrev om TandClinic Östermalm
    Set var mockery trevligt bemötande och orofsigt behandling.
    Vi är jätte nöjda med besöket. Läs mer
  • 2017-02-27

Benedicte H skrev om TandClinic Östermalm
    Utmärkt ställe att gå för de som har tandläkare skräck! Jag fick genast förtroende för tandläkaren som verkligen visade förståelse och empati för min fruktansvärda ångest för att gå till tandläkaren. Professionella medarbetare och genuint trevliga och hjälpsamma! Kan verkligen rekommendera den här kliniken för absolut alla i Stockholms trakterna!!! Så positivt intryck och otroligt duktiga människor. Glad för att äntligen ha hittat det perfekta stället att fixa tänderna. Läs mer
  • 2016-12-21

Zahra Z skrev om TandClinic Östermalm
    Mycket bra bemötande och utmärkt arbete. Läs mer
  • Matilda L

2016-11-03

Matilda L skrev om TandClinic Östermalm
    Vänligt bemötande. Bra undersökning och kände mig relativt avslappnad under besöket tack vare stämningen på motagningen Läs mer
  • 2016-10-07

Rocio P skrev om TandClinic Östermalm
    Mycket bra service och bra kvalité Läs mer
  • Anna K

2016-09-27

Anna K skrev om TandClinic Östermalm
    Absolutely brilliant, efficient and pleasant staff. Practically no waiting time. Excellent! Läs mer
  • 2016-09-23

Ulla E skrev om TandClinic Östermalm
    Fint bemötande, ingen väntetid. Jag fick omedelbart förtroende för min tandläkare.
    Likaså för tandhygienisten, som gjorde ett fantastiskt jobb. Rekommenderas i allra högsta grad. Läs mer
  • 2016-09-23

Märta K skrev om TandClinic Östermalm
    Lugn atmosfär och avslappnat bemötande. Mycket nöjd med besöket! Läs mer
  • 2016-07-14

Lotta R skrev om TandClinic Östermalm
    Tandhygienisten var trevlig, kunnig och förklarade allt rörande mina tänder på ett bra och konkret sätt Läs mer
  • 2016-06-12

Agnieszka K skrev om TandClinic Östermalm
    Jag fick snabbt en tid när jag ringde för att boka akut. Vädigt bra bemötande från trevlig personal. Fick allt förklarat för mig innan ingreppet. Kan varmt rekommendera detta ställe. Läs mer
  • Hedda L

2016-06-10

Hedda L skrev om TandClinic Östermalm
    Fräsch ren lokal med trevlig och kunnig personal. Fick ett trevligt bemötande och en bra undersökning samt bortagning av tandsten och polering. Kommer absolut gå tillbaka och rekommendera andra om TandClinic. Läs mer
  • Nooshin S

2016-06-10

Nooshin S skrev om TandClinic Östermalm
    Jag är super nöjd❤️ med mina behandlingar hos dem.
    Personaler är väldigt trevliga.
    Jag kommer att rekomentera alla❤️ min kära och nära vänner till kliniken ,❤️Tandclinic❤️
    Tack💐 Läs mer
  • Tianyang L

2016-05-25

Tianyang L skrev om TandClinic Östermalm
    Good service. Nice and friendly . Dr.Reza Amirkia examined my teeth and gave me advise and a quote as I requested. Läs mer
  • 2016-05-14

Artin A skrev om TandClinic Östermalm
    Bra. De hade trevlig personal. Läs mer
  • 2016-05-12

Burrows B skrev om TandClinic Östermalm
    Mycket bra! Är jättenöjd med hela besöket. Läs mer
  • 2015-10-21

Curt N skrev om TandClinic Östermalm
    Bra och trevligt bemötande, håller tiderna på bokad tid. Jag har känt mig väl behandlad och aldrig känt mig missnöjd med behandlingen. Kan rekommendera ett besök och tror att du kommer att känna dig nöjd. Läs mer
  • 2015-02-11

Henrik J skrev om TandClinic Östermalm
    Bra tandläkare. Tagit bort en visdomstand och vanlig tandsten här ett par gånger. Läs mer

Ifthekhar B skrev om TandClinic Östermalm
    Det är helt okay. Det finnas för att utveckla lita till med personalen. Läs mer

Birgit B skrev om TandClinic Östermalm
    Kom till TandClinic som akutpatient, på rekommendation.
    Blev mycket bra bemött och professionellt omhändertagen,är
    nu kvar som patient och är mycket nöjd med det arbete som utförts. Läs mer

Sven H skrev om TandClinic Östermalm
    Är mycket nöjd med mina besök hos Tand Clinic Läs mer

Gunilla B skrev om TandClinic Östermalm
    Rent modernt, rart bemötande, men jag hade end 30 stressade minuter där så jag kan inte säga mer. Läs mer
  • 2015-01-31

Lotta A skrev om TandClinic Östermalm
    Bra bemötande, hade köpt undersökning på Lets deal. Läs mer
  • 2015-01-30

Lennart J skrev om TandClinic Östermalm
    Årligt tandläkarbesök.

Bra bemötande, fick dock inte träffa ordinarie tandläkare. Läs mer
  • 2015-01-29

Daniel L skrev om TandClinic Östermalm
    Det är en mycket bra klinik där jag fått mycket fint bemötande och bra tandvård.
    Kan varmt rekommendera denna klinik. Läs mer
  • 2014-11-07

Aina A skrev om TandClinic Östermalm
    Bemötandet var mycket bra, med trevlig och proffsig personal. Jag var där på en vanlig tandläkarkontroll. Fick behandling mot min tandsten.

TandClinic Gärdet levde väl upp till min förväntan, och får ett extra plus i kanten för att de är trevliga, proffsiga, och billiga jämfört med många andra tandläkare. Läs mer
  • 2014-10-21

Shugufa D skrev om TandClinic Östermalm
    De är super trevliga på Gärdet tandklinik .
    Jag fick ta ut en tand och rengöra tandsten. Läs mer
  • 2014-10-21

Behnia A skrev om TandClinic Östermalm
    Sveriges bästa tandläkare. Fantastisk bemötande och service. Alltid glada och trevliga. Jag och mina barn brukar gå på bland annat årlig tandundersökning hos Tandclinic Gärdet. Läs mer
  • 2014-03-12

Börje P skrev om TandClinic Östermalm
    Har nu varit kund hos Reza och Sara, Tandclinic Gärdet i drygt 10 år. Fräscha lokaler, modern teknik, trevligt bemötande och kanske det viktigaste av allt mycket professionellt och fackmannamässigt utförda behandlingar - allt från tandsten, putsningar, porslinskronor till inplantat.

Sara ringer och påminner när det dags för kontroll - man känner sig utvald helt enkelt.

Har rekommenderat Reza och hans team till dom som frågar efter en bra tandläkare och kommer att gör det även i fortsättningen.

Hälsningar
    Börje Pettersson Läs mer
  • 2014-02-17

Niklas A skrev om TandClinic Östermalm
    Har varit där ett antal gånger i samband med ett relativt omfattande ingrepp. Trevliga och kunniga tandläkare och resultatet blev mycket tillfredställande så jag ger dem toppbetyg och en rekommendation. Läs mer
  • 2014-02-16

Bengt T skrev om TandClinic Östermalm
    Helt nöjd med bokning, mottagande, behandling och pris. / Mvh, Bengt Tornvall Läs mer
  • 2014-02-04

Lars A skrev om TandClinic Östermalm
    Jag är mycket nöjd med verksamheten på TandClinic. Samtliga befattningshavare är trevliga och förekommande. Doktor Reza Amirkia är kunnig, bra på att förklara saker och ting och inte minst (nog så viktigt i detta yrke) med en hög social kompetens dvs har ett mycket trevligt och förtroendeingivande sätt mot patienterna. Läs mer
  • 2014-02-03

CarlGustav S skrev om TandClinic Östermalm
    Jag upplever min tandläkare och tandsköterska som mycket professionella. Ett personlig bemötande och lyhördhet bidra till att jag har det största förtroende för dessa personer.
    Uppskattar också den ordning och reda som råder inklusive tidhållning mm.
    Sammanfattningsvis är jag mycket nöjd med behandling och resultat av denna. Läs mer
  • 2014-01-31

Brittmari S skrev om TandClinic Östermalm
    Mycket nöjd med den behandling jag fått. Reza hittar bra lösningar på alla problem som kan dyka upp. Lugn atmosfär där jag känner mig trygg. Högsta betyg! Läs mer

Artillerigatan 89, 115 30 Stockholm