Alla kategorier Tandläkare Stockholms län Stockholm Norrmalm Tandläkare Anders Ericson - City

Tandläkare Anders Ericson - City

Lästmakargatan 15, 111 44 Stockholm — Visa karta

Här på tandläkarmottagning Karlavagnen ser vi på tandvård som något av det mest medicinskt utvecklade vi har. Här jobbar allt från tandläkare till hygienister och sköterskor som har lång erfarenhet av tandvård - för att ge dig den bästa servicen.

Vi erbjuder allmän tandvård, estetiska och kosmetiska behandlingar. Vad du än behöver eller har för problem kan vi hjälpa dig att hitta en lösning. Eftersom vi har ett brett nätverk har vi också tillgång till specialister om det skulle behövas.

Vi vill att du ska ha friska och starka tänder som följer dig genom livet. Välkommen till oss!

Läs vad 12 kunder tycker om Tandläkare Anders Ericson - City

• 2019-05-14

Pernilla A skrev om Tandläkare Anders Ericson - City
    Fick ett implantat-titanskruv och en tand. Oerhört tacksam över den ödmjukhet, trygghet och professionalism som jag möttes av. Ett stort ingrepp för mig som i slutändan inte alls var så komplicerat som jag föreställt mig. Tack för att ni finns. Läs mer
    2019-05-14 Anders E svarar Pernilla A
    Tack snälla för de orden! Så roligt att du är nöjd!
  • 2019-03-13

Anton K skrev om Tandläkare Anders Ericson - City
    Som ny i Anders Ericsons patiantskara kände jag direkt att här fick jag bästa möjliga tandvård levererad med stor omsorg.
    Faktiskt ett rent nöje att hamna i Anders tandläkarstol. Trots en rad tuffa ingrepp i tandgarnityret.
    ”A - född i början av 50-talet” Läs mer
  • 2019-02-11

Espen J skrev om Tandläkare Anders Ericson - City
    Anders och gänget är proffsiga, trevliga och verkligt omtänksamma. Kan inte säga annat än att jag är supernöjd med alla behandlingar. Därtill kan jag nämna en liten, men minnesvärd, detalj; Anders hade fingertoppskänsla nog att stryka lite fett på en torr läpp när det var kallt ute - vilket gjorde att jag därmed slapp sprucken läpp efter behandlingen. Måhända en småsak men för mig ett tydligt exempel på Anders gedigna erfarenhet och känsla för detaljer. Toppklass! Läs mer
    2019-02-11 Anders E svarar Espen J
    Tack Espen för dina vänliga och uppskattande ord. Och om man får "rejta" patienter får du definitivt 5+. Alltid lika trevligt när du kommer!
  • Carl J

2019-02-05

Carl J skrev om Tandläkare Anders Ericson - City
    Väldigt trevligt bemötande och superproffsig hjälp av Anders, som verkligen har koll på grejerna. Personligt och genomgående väldigt bra service. Rekommenderas starkt till alla! Läs mer
  • 2017-12-21

Anton K skrev om Tandläkare Anders Ericson - City
    Mina första intryck efter att ha börjat hos Anders är på alla sätt goda. Har känt mej trygg och välkommen i hans tandläkarstol
    och fick nu första gångerna många viktiga tandproblem åtgärdade.
    Anton Läs mer
  • 2016-01-26

Magnus H skrev om Tandläkare Anders Ericson - City
    Har fått hjälp av Tandläkare Anders Ericson med ett tandimplantat. Mycket professionellt bemötande och verkligen väl utfört arbete! Läs mer
  • 2015-10-02

Lena Å skrev om Tandläkare Anders Ericson - City
    Med det kompetenta och trevliga bemötandet man får hos Anders och hans sköterskor känner man sig väldigt trygg och omhändertagen vilket är mycket viktigt för mig som inte känner mig helt avslappnad i tandläkarmiljön.
    Den höga nivån av professionalism lyser igenom även på den moderna utrustningen och de fina lokalerna.
    Redan vid mitt första besök blev jag positivt överraskad av Anders noggrannhet med att arbete inte bara skulle vara funktionellt bra utan även skulle bli estetisk tilltalande, vilket han till fullo lyckades med.
    Anders är kunnig, lyhörd och inkännande men har även en estetisk känsla som märks tydligt i hans arbeten. Jag är mycket tacksam och nöjd med de arbeten han har utfört på tidigare undermåliga jobb i min mun. Läs mer
  • 2015-10-01

Lena L skrev om Tandläkare Anders Ericson - City
    Jag anlitar Tandläkare Anders Ericson för att mina tänder ska ska vara hela och mitt bett fungera så bra som det är möjligt. Jag får alltid ett mycket kompetent och trevligt bemötande. Företaget är proffsigt och tekniskt framstående. Skönt och tryggt att Anders tillsammans med mig även konsulterar andra specialister vid behov, vilket tyder pa en odmjuk installning till sin yrkeskunskap. Läs mer
  • 2015-09-29

Björn E skrev om Tandläkare Anders Ericson - City
    Tandläkare Anders Ericson är mycket proffsig. Tidigare har jag lidit av relativt omfattande "tandläkarskräck". Anders har starkt bidragit till att denna skräck så gott som botats! På köpet har jag fått en rejäl uppryckning av min tandstatus. En relativt lång och omfattande behandling med mycket bra resultat. Anders rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2015-08-25

Lars B skrev om Tandläkare Anders Ericson - City
    Hej
    Jag har som "tandgnisslare" haft problem med tänderna stora delar av mitt liv och därmed upplevt många tandläkare genom åren. Fötroende för din tanläkare är viktigt och detta kände jag för Anders redan innan behanlingarna påbörjades. Några rotfyllningar och kronor senare hade jag fått detta bekräftat

Anders är en tandläkare med det lilla extra som gör ett fantastiskt bra hantverk - stort tack

Med vänlig hälsning, Lars Berglund
    Fn på FN tjänst i Somalia Läs mer
  • 2015-08-23

Jens S skrev om Tandläkare Anders Ericson - City
    Jag bytte ut mina framtänder och blev mycket nöjd med resultatet. Läs mer
  • 2015-08-20

Csilla P skrev om Tandläkare Anders Ericson - City
    Jag kan varmt rekommendera Anders Ericson. Är realistisk, erfaren, kunnig och har tålamodet och värmen som en patient behöver. Efter en svår cancerbehandling han planerade noggrant och klokt från början till slut projektet. Idag kan jag le igen, att jag kan tugga igen och äta, prata, svälja utan att otuggad mat fastnar i strupen och kväver mig! Tack snälla Anders att jag fick glädja åt livet igen! Läs mer

Lästmakargatan 15, 111 44 Stockholm