Alla kategorier Tandläkare Stockholms län Stockholm Norrmalm Tandläkare Anders Ericson - City

Tandläkare Anders Ericson - City

Lästmakargatan 15, 111 44 Stockholm — Visa karta

Varmt välkommen att besöka oss på kliniken på Lästmakargatan 15 eller Agavägen 14 på Lidingö.

Läs vad 7 kunder tycker om Tandläkare Anders Ericson - City

• Magnus H
    Magnus H skrev om Tandläkare Anders Ericson - City
    Har fått hjälp av Tandläkare Anders Ericson med ett tandimplantat. Mycket professionellt bemötande och verkligen väl utfört arbete!
  • Lena Å
    Lena Å skrev om Tandläkare Anders Ericson - City
    Med det kompetenta och trevliga bemötandet man får hos Anders och hans sköterskor känner man sig väldigt trygg och omhändertagen vilket är mycket viktigt för mig som inte känner mig helt avslappnad i tandläkarmiljön.
    Den höga nivån av professionalism lyser igenom även på den moderna utrustningen och de fina lokalerna.
    Redan vid mitt första besök blev jag positivt överraskad av Anders noggrannhet med att arbete inte bara skulle vara funktionellt bra utan även skulle bli estetisk tilltalande, vilket han till fullo lyckades med.
    Anders är kunnig, lyhörd och inkännande men har även en estetisk känsla som märks tydligt i hans arbeten. Jag är mycket tacksam och nöjd med de arbeten han har utfört på tidigare undermåliga jobb i min mun.
  • Lena L
    Lena L skrev om Tandläkare Anders Ericson - City
    Jag anlitar Tandläkare Anders Ericson för att mina tänder ska ska vara hela och mitt bett fungera så bra som det är möjligt. Jag får alltid ett mycket kompetent och trevligt bemötande. Företaget är proffsigt och tekniskt framstående. Skönt och tryggt att Anders tillsammans med mig även konsulterar andra specialister vid behov, vilket tyder pa en odmjuk installning till sin yrkeskunskap.
  • Björn E
    Björn E skrev om Tandläkare Anders Ericson - City
    Tandläkare Anders Ericson är mycket proffsig. Tidigare har jag lidit av relativt omfattande "tandläkarskräck". Anders har starkt bidragit till att denna skräck så gott som botats! På köpet har jag fått en rejäl uppryckning av min tandstatus. En relativt lång och omfattande behandling med mycket bra resultat. Anders rekommenderas varmt!
  • Lars B
    Lars B skrev om Tandläkare Anders Ericson - City
    Hej
    Jag har som "tandgnisslare" haft problem med tänderna stora delar av mitt liv och därmed upplevt många tandläkare genom åren. Fötroende för din tanläkare är viktigt och detta kände jag för Anders redan innan behanlingarna påbörjades. Några rotfyllningar och kronor senare hade jag fått detta bekräftat

Anders är en tandläkare med det lilla extra som gör ett fantastiskt bra hantverk - stort tack

Med vänlig hälsning, Lars Berglund
    Fn på FN tjänst i Somalia
  • Jens S
    Jens S skrev om Tandläkare Anders Ericson - City
    Jag bytte ut mina framtänder och blev mycket nöjd med resultatet.
  • Csilla P
    Csilla P skrev om Tandläkare Anders Ericson - City
    Jag kan varmt rekommendera Anders Ericson. Är realistisk, erfaren, kunnig och har tålamodet och värmen som en patient behöver. Efter en svår cancerbehandling han planerade noggrant och klokt från början till slut projektet. Idag kan jag le igen, att jag kan tugga igen och äta, prata, svälja utan att otuggad mat fastnar i strupen och kväver mig! Tack snälla Anders att jag fick glädja åt livet igen!

Lästmakargatan 15, 111 44 Stockholm