Tandläkare Anders Ericson

Tandläkare Anders Ericson

www.karlawagnen.se
  • BadgeTwoYears

Vi på Karlawagnen tandläkarmottagning ser på tandvård som den medicinska disciplin som utvecklats mest under senare år. Förr lade tandläkare mycket fokus och tid på att laga hål, men i och med att människors munhälsa generellt förbättrats har även förebyggande tekniker fått rum att stiga in i rampljuset. Hos oss arbetar tandläkare,...

130 omdömen om Tandläkare Anders Ericson

Sedan starten hos Reco 2014

Gun H
Skrev om Tandläkare Anders Ericson

Jag har varit Anders patient i över 40 år och har rekommenderat andra till honom som har haft svåra tandproblem. Alla är nöjda!

Birgit A
Skrev om Tandläkare Anders Ericson

Alltid lika trevligt att göra det årliga besöket i (på) Lidingö. Skönt att få tandstatusen kontrollerad av en trevlig tandläkare, som kan sitt jobb.

Svar från Tandläkare Anders Ericson

Tack för det vänliga orden Birgit. Och alltid lika trevligt när du kommer och "visar upp dig"!

Susanne E
Skrev om Tandläkare Anders Ericson

Är mycket nöjd med tandläkare Anders Eriksson. Han har hjälpt mig med både små och stora problem. Anders Eriksson är mycket skicklig som tandläkare. Hans tandsköterska Assi är också mycket trevlig och duktig. Mvh Susanne

Svar från Tandläkare Anders Ericson

Tack för det Susanne, och det samma får jag väl säga om dig!

Nils Åke H

Lika bra som för 35 år sedan. Med vänlig hälsning, Nils-Åke

Svar från Tandläkare Anders Ericson

Tack Nils-Åke för att du ser att vi håller stilen. Det samma gäller dig!

Rickard L
Skrev om Tandläkare Anders Ericson

Supertrevligt bemötande, får mina högsta rekommendationer

Svar från Tandläkare Anders Ericson

Tack Rickard! Och det får du också men jag tror inte Unident är med på Reco!

Fredrik F
Skrev om Tandläkare Anders Ericson

En mycket kunnig och vänlig tandläkare. Rekommenderas varmt.

Svar från Tandläkare Anders Ericson

Tack för de vänliga orden Fredrik. Alltid lika trevligt när du kommer, tycker vi!

Magnus K
Skrev om Tandläkare Anders Ericson

Trevligt bemötande, snabb och professionell behandling.

Svar från Tandläkare Anders Ericson

Tack Magnus för de vänliga och uppskattande orden. Alltid lika trevligt att träffa dig + din hustru!

Barbro L
Skrev om Tandläkare Anders Ericson

Årlig kontroll, professionellt och trevligt som vanligt. Tack!

Svar från Tandläkare Anders Ericson

Nöjet helt på vår sida, som det brukar heta!

Joakim I
Skrev om Tandläkare Anders Ericson

Engagerad, erfaren och alltid modern med bibehållen kvalitet av högsta grad.

Svar från Tandläkare Anders Ericson

Tack Joakim och alltid intressanta och stimulerande samtal med dig!

Torsten G
Skrev om Tandläkare Anders Ericson

Anders har blivit en god vän under alla år jag varit patient. Jag har stort förtroende för honom och bara gott att säga. Torsten Gunnarsson

Svar från Tandläkare Anders Ericson

Tack för de fina orden Torsten. Och du sitter ju inne på kunskap och kompetens som jag gärna lyssnar på!

Fredrik B
Skrev om Tandläkare Anders Ericson

Flexibel tidsplanering. Vänligt bemötande. Proffsig tandvård. Stort tack Anders och kollegor!

Svar från Tandläkare Anders Ericson

Tack själv Fredrik, det var trevligt att träffas + få hjälpa dig.

Marianne H
Skrev om Tandläkare Anders Ericson

Känner mig alltid väl bemött och fått en proffessionell behandling.

Svar från Tandläkare Anders Ericson

Tack för de snälla orden. Alltid lika trevligt att träffa dig!

Martin E
Skrev om Tandläkare Anders Ericson

Mycket trevligt, professionellt och samtidigt personligt besök hos Anders Ericson.

Svar från Tandläkare Anders Ericson

Tack Martin, det är alltid så trevligt när du gästar oss. Kul + trevliga samtal!

Max S
Skrev om Tandläkare Anders Ericson

Bästa tandläkaren både Anders och hans kollega!

Svar från Tandläkare Anders Ericson

Tack snälla Max, härligt och stimulerande att få gå "all in" med en behandling!

Per S
Skrev om Tandläkare Anders Ericson

Kunnig, ser alla tänder och hur de samverkar och vidtar åtgärder därefter. I mitt fall fungerar munnen efter att ha gått hos Anders i 4 år bättre än på mycket länge. Rekommenderar honom varmt.

Svar från Tandläkare Anders Ericson

Tack det var väldigt vänliga ord som uppskattas mycket!

Håkan S
Skrev om Tandläkare Anders Ericson

Professionell behandling av rutinerad kollega. Mycket nöjd

Svar från Tandläkare Anders Ericson

Tack Håkan och en ära att få behandla en sådan välrenommerad och sympatisk kollega!

Barbro B
Skrev om Tandläkare Anders Ericson

Mycket varmt och trevligt bemötande! Känner mig trygg i tandläkarstolen! 🤗

Svar från Tandläkare Anders Ericson

Tack det var vänligt sagt Barbro, det värmer!

Jonas B
Skrev om Tandläkare Anders Ericson

Anders har lång erfarenhet och hög kompetens. Han hittar alltid bra och hållbara lösningar på komplexa problem, och det är lätt att få tider snabbt hos Anders.

Svar från Tandläkare Anders Ericson

Ja vi har ju kamperat ihop länge, känns bra att få förtroendet i så pass många år!

Elisabeth R
Skrev om Tandläkare Anders Ericson

Alltid snabbt och mycket gott och professionellt omhändertagande av Anders o sköterska.Tack. Fin miljö med det senaste inom tandvård. Man känner sig trygg. Elisabeth

Svar från Tandläkare Anders Ericson

Speciellt tack till dig som ju också är ett proffs!

Rassul A
Skrev om Tandläkare Anders Ericson

Jag tycker att Anders Ericssons taxa är betydligt högre än många andra tandläkare och snart har jag inte råd att fortsätta med honom

Svar från Tandläkare Anders Ericson

Tråkigt att du känner så, men du har rätt så till vida att du är feldebiterad med åtgärd 127. Beklagar. Du har 410 kr tillgodo nästa gång du kommer. Bästa hälsningar Anders

Lars S
Skrev om Tandläkare Anders Ericson

Professionellt och trevligt samt upplysande

Leif K
Skrev om Tandläkare Anders Ericson

Har gått hos Anders i flera år. Mkt bra bemötande och behandlingarna görs med hög kvalitet, vad jag kan bedöma. Vid akuta besvär tas man alltid omhand skyndsamt. Kan rekommenderas.

Jan G
Skrev om Tandläkare Anders Ericson

Mycket bra trevligt bemötande. Modern och fin utrustning.

Anna J
Skrev om Tandläkare Anders Ericson

Personlig och engagerad tandläkare.

P-O P
Skrev om Tandläkare Anders Ericson

Jag blir väldigt väl bemött av Anders och hans team. Sedan 2016 har jag besökt dom över 40 gånger så att det har blivit många lagningar och fyra broar. Min förväntning var att jag skulle träffa en tandläkare som jag fick förtroende för och så har det blivit.

Svar från Tandläkare Anders Ericson

Tack snälla PO. Jag blir alltid lika glad när jag ser ditt namn i tidboken! God Jul!

Anders T
Skrev om Tandläkare Anders Ericson

Mitt tandläkarbesök var mycket positivt! Personalen var som vanligt mycket vänliga och professionella, och man känner sig bekväm och väl omhändertagen under hela besöket.

Svar från Tandläkare Anders Ericson

Tack för de vänliga orden Anders. Det är ju inte ofta vi träffas men lika trevligt varje gång!

Annagreta A
Skrev om Tandläkare Anders Ericson

En tandläkare som jag fått stor hjälp av och stort förtroende för. Vänligt och trevligt bemötande ingår dessutom!

Svar från Tandläkare Anders Ericson

Tack snälla Annagreta. Alltid så fint med uppmuntran!

Björn M
Skrev om Tandläkare Anders Ericson

Det är alltid trevligt att gå till tandläkaren, när man går till Anders. Skicklig och med lång erfarenhet. Man blir i alla avseenden väl omhändertagen på mottagningen.

Svar från Tandläkare Anders Ericson

Tack för de vänliga orden Björn. Ja, vi anstränger oss och det är härligt när det uppskattas!

Michel B
Skrev om Tandläkare Anders Ericson

Bästa tandläkaren i Lidingö ❤️ Han gör allt för att man mår bra , Anders Ericson kommer och vara min tandläkare för alltid ❤️❤️❤️

Svar från Tandläkare Anders Ericson

Tack snälla Michel. Ses nästa vecka!

Thomas J
Skrev om Tandläkare Anders Ericson

Proffsigt och personligt. Med humor och värme.

Svar från Tandläkare Anders Ericson

Tack Thomas för de orden. Ja, vi försöker ha det kul på jobbet!

Shirin Ali K
Skrev om Tandläkare Anders Ericson

Under min läkare besök hos (Anders) VAR mkt positiv, han själv och hans assistent vara hjälpsamma o trevliga. Då tänker jag besöker de igen... Tack

Svar från Tandläkare Anders Ericson

Tack för de vänlig och uppskattande orden!

Liselotte K
Skrev om Tandläkare Anders Ericson

Jag har haft Anders Ericson som tandläkare i många år och var och är alltid mycket nöjd. Jag går en gång om året till kontroll och kan verkligen varmt rekommendera tandläkaren Anders Ericson. Han är erfaren, noggrant, vänligt och förtroendeingivande.

Svar från Tandläkare Anders Ericson

Tack det var mycket vänlig ord som jag uppskattar. Fint också med den långa relation du och Jens haft med mig, där Jens är mycket saknad!

Olov S
Skrev om Tandläkare Anders Ericson

Det finns 2 olika delar inumgänget med din tandläkare det proffesionella yrkesmässiga o det andra sociala. Det yrkesmässiga hanteringen har hanterats under de 40 år jag behandlats skett på ett mycket tillfredställande sätt ! Mycket bra 1 DET sociala bemötandet helt otroligt härligt ! Byggt upp ett starkt förtroende o trevligt nbemötande ! Jag tänker fortsätta med vårcrelation eftersom jag är mer än nöjd ! Olov Sundqvist

Elisabeth S
Skrev om Tandläkare Anders Ericson

Bra bemötande..Känns seriöst.Att gå till tandläkaren är inte obehagligt.

Svar från Tandläkare Anders Ericson

Tack Elisabeth. Fint att du känner att vi är seriösa, men på gott humör!

Ulf A

Mycket bra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Svar från Tandläkare Anders Ericson

Tack för de orden. Önskar jag kunde skriva något fyndigt à la GVB men lämnar det till er proffs!

Mona T
Skrev om Tandläkare Anders Ericson

Vänligt och professionellt. Ny teknik ger nya möjligheter att som patient se och förstå sin tandstatus.

Svar från Tandläkare Anders Ericson

Tack för de orden Mona. Ja, vi har ju känt varandra i många år nu och "äntligen" har det hänt lite på teknikens område.

Ronny W
Skrev om Tandläkare Anders Ericson

Jag blir alltid mycket vänligt bemött. Det känns som att träffa en god vän. Jag går på kontroller en gång per år och har gjort så under många år. Det är lång tid sedan något behövde lagas, men de gånger det varit nödvändigt, så har det kännts tryggt och säkert. Har bara positiva saker att säga om den här kliniken.

Svar från Tandläkare Anders Ericson

Tack + samma här Ronny, blir alltid glad + upplivad när jag ser ditt namn i tidboken.

Cecilia M

Vänligt bemötande & proffsig behandling

Svar från Tandläkare Anders Ericson

Tack snäll Cecilia för de uppskattande orden!

Sofia E
Skrev om Tandläkare Anders Ericson

Bra bemötande, smidigt och prisvärt!

Svar från Tandläkare Anders Ericson

Tack snälla Sofia för de uppskattande orden och så mysigt att få träffa gulliga Sigrid!

Catharina A

Proffsigt och vänligt bemötande

Svar från Tandläkare Anders Ericson

Tack för de orden Catharina och trevligt att träffas. Ser fram mot att att ta hand om dig här.

Klas M
Skrev om Tandläkare Anders Ericson

Mycket kunnig och trevlig. Inget onödigt stök.

Svar från Tandläkare Anders Ericson

Tack för de orden Klas! Åren går och det har ju blivit ett antal år med dig hos oss!

Gun-Britt R
Skrev om Tandläkare Anders Ericson

Bra bemötande. Grundlig insats för mina behandlingar. Är rätt så nöjd.

Svar från Tandläkare Anders Ericson

Tack själv Gun-Britt. Det gäller ju för oss grannar att hålla ihop!

Birgitta H
Skrev om Tandläkare Anders Ericson

Som alltid jättetrevligt bemötande alltid några glada skratt man blir alltid så väl omhändertagen anders har fått min tandläkarskräck att försvinna har också en så.mydig sköterska

Svar från Tandläkare Anders Ericson

Tack för de vänliga orden Birgitta och trevligt när du kommer. Speciellt när du var så pigg och glad som nu senast. Assia hälsar och tackar också!

Per H
Skrev om Tandläkare Anders Ericson

Proffsigt , bra bemötande , lite trevligt faktiskt för att gå till en tandläkare.

Svar från Tandläkare Anders Ericson

Tack för de vänliga orden. Alltid trevligt när du kommer!

Teina A
Skrev om Tandläkare Anders Ericson

Jag kan varmt rekommendera denna tandläkare. Han är för mig en mycket professionellt tandläkare som vet vad han sysslar med. Man känner sig alltid lugn och vet att man blir omhändertagen och går därifrån nöjd.

Svar från Tandläkare Anders Ericson

Väldigt snälla ord, tack Teina!

Louise G
Skrev om Tandläkare Anders Ericson

Snabb,trevlig och duktig.Löser situationer som uppkommer,på bra sätt.

Svar från Tandläkare Anders Ericson

Tack för de orden Bengt. Jag är säker på att du var lika säker på dina saker under dina aktiva yrkesår!

Kenth H
Skrev om Tandläkare Anders Ericson

Bara bra i alla aspekter Känns tryggt och lungt

Svar från Tandläkare Anders Ericson

Tack för de vänliga orden och alla år som du och jag "kamperat" ihop! Alltid lika trevligt när du kommer!

Rolf H
Skrev om Tandläkare Anders Ericson

Mycket bra och professionellt bemötande

Svar från Tandläkare Anders Ericson

Tack för de vänliga orden Rolf. Alltid trevligt att få ta hand om dig + lite skönt snack!

Leif E

Positiv och engagerandeoch professionellt

Svar från Tandläkare Anders Ericson

Tack för de orden Leif och alltid kul att träffas och snacka lite om dina äventyr i luften!

Robert B
Skrev om Tandläkare Anders Ericson

Kompetens på högsta nivå. Trevlig stämning på mottagningen.

Svar från Tandläkare Anders Ericson

Tack för det Robert och stämningen stiger alltid lite när du kommer. Alltid lika trevlig att ses!