Vogel Hans Tandläkare

Vogel Hans Tandläkare

Vi erbjuder förstklassig professionell tandvård till rätt pris. Allt från mindre behandlingar som årlig undersökning till omfattande restauration av hela bettet. All behandling utförs av legitimerad tandläkare med mångårig erfarenhet. Välkommen!

9 omdömen om Vogel Hans Tandläkare

Inga-Lena L
Skrev om Vogel Hans Tandläkare

Precis vad jag vill ha! En skicklig, lugn och snabb yrkesman! (Bra tandsköterska dessutom) Kan lita på honom.

Daniel S
Skrev om Vogel Hans Tandläkare

Hej, jag rekommenderar varmt tandläkare Hans Vogel och hans personal. De är mycket professionella och trevliga. Jag känner mig alltid trygg eftersom de är så lugna och avslappnade och jag går alltid därifrån och känner mig nöjd och väl omhändertagen. Med vänlig hälsning Daniel

Marita S
Skrev om Vogel Hans Tandläkare

Hans bemötande är bra. Han är lugn och kunnig...jag har varit hans kund över 20 år. Jag kan varmt rekommendera Honom t.ex till personer som har svårt att besöka en tandläkare!Det kostar mycket pengar, men är nödvändigt och prisvärd.

Ola W
Skrev om Vogel Hans Tandläkare

Jag tycker att Hans Vogel är en mycket bra tandläkare. Han är lugn, tålmodig och har ett bra patientbemötande. Han är väldigt bra på att förklara vad han ska göra och varför det behöver göras.

tommy w
Skrev om Vogel Hans Tandläkare

Jag kan varmt rekommendera Hans, trevlig och lugn arbetar med söker hand. Mycket kunnig.

tommy w
Skrev om Vogel Hans Tandläkare

En mycket kompetent tandläkare. Kunnig och professonell.

Amelie F
Skrev om Vogel Hans Tandläkare

Hos Tandläkare Hans Vogel får man ett trevligt och proffsigt bemötande och jag är mycket nöjd med mina behandlingar. Kliniken, som ligger centralt på Kungsholmen, är personlig och stressfri. Jag kan varmt rekommendera Hans Vogel och hans duktiga team.

Nina
Skrev om Vogel Hans Tandläkare

Rekommenderar gärna Hans Vogel som tandläkare, man får ett trevligt bemötande, och han gör ett mycket bra jobb. Dessutom lugn och informativ.

Birgitta W
Skrev om Vogel Hans Tandläkare

Har gått hos Hans Vogel i över 20 år. Kan varmt rekomendera honom som tandläkare. Lättsamt och trivsamt. Trevliga lokaler och lätt att ta sig dit med bil eller kommunalt.