Tandläkare Ivonne Grants, sid 2

Kungsgatan 18, 111 35 Stockholm — Visa karta

Välkommen till en av Stockholms mest moderna och väletablerade tandläkarpraktiker!

Vi är en grupp praktik i centrala city med allmän tandläkare, tandhygienist och specialister som kirurg och rotfyllningsspecialist på samma klinik. Det gör att vi kan erbjuda smidig och effektiv tandvård för dig.

Olika patienter har olika behov och vi anpassar hur ofta vi kallar dig till oss och själva behandlingen efter din munhälsa och dina önskemål. Under en vanlig undersökning kontrollerar vi tändernas, slemhinnornas och musklernas skick samt käklederna. Vi behandlar tandvårdsrädda och kan erbjuda estetisk tandvård, implantat och även hjälpa dig med snarkskenor.

Akuta tandbesvär? Hör av dig så gör vi allt vi kan för att ordna en tid så snabbt som möjligt!

Läs vad 223 kunder tycker om Tandläkare Ivonne Grants

Jan N skrev om Tandläkare Ivonne Grants
    Alltid bra bemötande. Känner förtroende för både Yvonne och även tandhygienisten. Läs mer

Sonja O skrev om Tandläkare Ivonne Grants
    Jag blir alltid väl omhändertagen hos Ivonne och hennes sköterska Maud. Mina behandlingar har gjorts med stor professionalitet och omtanke och alla mina många lagningar har varit hållbara. Jag rekommenderar mottagningen på det bästa. Läs mer

Anne-li S skrev om Tandläkare Ivonne Grants
    Trevligt o fint bemötande. Proffsigt. Läs mer

Yngve M skrev om Tandläkare Ivonne Grants
    Tandläkarbesök är inte nåt man ser fram emot. Men man blir alltid trevligt bemött och väl behandlad av Ivonne och sköterska. Läs mer

Mikaela G skrev om Tandläkare Ivonne Grants
    Ivonne är underbar!! Har fått hjälp med lagningar och fått en bettskena. Läs mer

Kari R skrev om Tandläkare Ivonne Grants
    Helt ok
    Ivonne trevlig och förtroendeingivande Läs mer

Maria H skrev om Tandläkare Ivonne Grants
    Besöken motsvarar mina förväntningar man får alltid ett trevligt bemötande. Läs mer

Kastriot S skrev om Tandläkare Ivonne Grants
    Jättebra tandläkare, jag hade bara årlig kontroll men har haft andra ärenden förr. Både Yvonne och Maud är professionella öch trevliga. Läs mer

Mattias L skrev om Tandläkare Ivonne Grants
    Mycket proffisgt bemötande vad gäller allt från kommunikation, besök, uppföljning.
    Har gått hos Grants i 7 år och kommer fortsätta göra det.
    Jag är alltid lika nöjd efter mina besök, jag rekommenderar andra att också gå dit. Läs mer

Santa L skrev om Tandläkare Ivonne Grants
    Tandläkare Ivonne Grants är en av dom bästa, jag och min dotter som har varit varit rädd för tandläkarna, har träffat hittills. alltid så omtänksam, tydlig och informativ. Vi är jätteglada! Läs mer

Peter G skrev om Tandläkare Ivonne Grants
    Trevligt bemötande! Mkt duktig och informativ. Läs mer

Hedvig S skrev om Tandläkare Ivonne Grants
    Professionellt och behangligt bemötande. Råd och undersökningar hos tandläkare och tandhygienist har varit till stor hjälp och tagit upp problem som andra bortsett från. Fräscha lokaler och trevlig personal. Läs mer

Mandeleine L skrev om Tandläkare Ivonne Grants
    Super nöjd med allt. Bra service, trevlig personal. Läs mer

Niklas P skrev om Tandläkare Ivonne Grants
    Mycket avslappnad och trevlig miljö. Passar mycket bra de som är eller tidigare varit rädda för att gå till tandläkaren. Läs mer

Gunnar N skrev om Tandläkare Ivonne Grants
    Alltid ett trevligt och proffsigt bemötande. Bra tips på tandhygien. Läs mer

Victor L skrev om Tandläkare Ivonne Grants
    Otrevligt o respektlös. Hon gör saker o ting utan att fråga. Flera gånger jag fick vänta extra länge även jag hade bokat tid o utan att be om ursäkt blev jag o min son dåligt behandlad. Läs mer

Marita W skrev om Tandläkare Ivonne Grants
    Alla är mycket trevliga, bra bemötande. Jag är annars rädd för att gå till tandläkare men de är så lugna och snälla så det har gått bra. Tycker att det är dyrt, priserna överstiger rekommenderade priser rejält. Läs mer

Mathias R skrev om Tandläkare Ivonne Grants
    Alla fyra i familjen går till Ivonne och vi är mycket nöjda, absolut en tandläkare jag kan rekommendera. Läs mer

Dana J skrev om Tandläkare Ivonne Grants
    bra bemötande, Yvonne upplevs som vänlig, rådgivande och tydlig
    fått bra förslag för att förbättra min tandstatus som jag uppskattade mycket
    utöver kontroller och behandlingar köper jag via Yvonne även tandkräm Läs mer

Gun D skrev om Tandläkare Ivonne Grants
    Fantastiskt bemötande från första stund. Väldigt bra jobb, ordentligt och skickligt gjort. Alla medarbetare på mottagningen har ett trevligt sätt och lyssnar på vilka problem man har på ett seriöst vis. Kan varmt rekommendera denna tandläkare /mottagning och har redan gjort det. Läs mer

Daniela L skrev om Tandläkare Ivonne Grants
    Professionell och kunnig, alltid trevligt bemötande, min tandläkare sedan många år tillbaka. Har alltid infriat mina förväntningar Läs mer

Bi S skrev om Tandläkare Ivonne Grants
    jag fick som jag uppfattade en trovärdig diagnos om min tandstatus och vad som behövde göras jag behövde en ny tandläkare men det var dåligt med behandlingstider jag väntade på att bli kontaktad idag har jag vänt mej till en annan mottagning Läs mer

Kristin W skrev om Tandläkare Ivonne Grants
    Jag har blivit mycket bra bemött varje gång jag varit hos henne. Jag upplever att hon lyssnar på sina patienter och anpassar sig efter deras önskemål. Hon tar sig tid och förklarar vad hon ska göra och varför. Man känner sig trygg och omhändertagen.

Hittills har jag sluppit göra några större ingrepp, men känner förtroende för henne att göra det när den dagen kommer. Läs mer

Gunnar E skrev om Tandläkare Ivonne Grants
    Jag har varit patient hos Yvonne Grants i mer än 10 år. Jag har genomgått både enkla och avancerade behandlingar.

Yvonne har utfört all behandling med stor skicklighet, snabbt och effektivt. Hon är också vänlig och glad.

Gunnar Ericsson Läs mer
  • Magnus E

2017-08-31

Magnus E skrev om Tandläkare Ivonne Grants
    Mycket bra. Har gått hos henne sedan 1987. Läs mer

Kjell L skrev om Tandläkare Ivonne Grants
    Jag är mycket nöjd med både den vård jag får och bemötandet. Det är alltid möjligt att få en tid vid akuta lägen, vilket är viktigt för mig som börjar komma upp i åren och därmed ibland får problem med gamla plomber och lagningar.
    Läget på Kungsgatan är bra då jag själv bor i innerstaden. lokaler och vårdrum känns moderna och väl anpassade.
    Jag har inte närmare kontrollerat prisbilden för tandvård och kan därför inte närmare bedöma detta.
    Slutligen vill jag säga att det trevliga bemötandet jag alltid möter, hjälper mig som grunden känner viss olust inför tandläkarbesök. Läs mer

Eva S skrev om Tandläkare Ivonne Grants
    Tryggt och trevligt bemötande. Professionell vård och omtanke. Läs mer

Christian D skrev om Tandläkare Ivonne Grants
    Alltid varit bra.
    Jag har gått till Ivonne som tandhygenist. Läs mer
  • Sophia F

Sophia F skrev om Tandläkare Ivonne Grants
    Jag har haft Yvonne som min tandläkare i ...över 20 år. Började med avhjälpt tandläkarskräck och en rotfyllning på en och samma gång. Efter regelbundna tandhygieniska kontroller lagas det inte längre några hål.
    Ett proffs i sin bransch som alltid har tid för mig och har en ängels tålamod med min sprutskräck.Mina bästa rekommendationer. Fia Läs mer
  • Samai K

Samai K skrev om Tandläkare Ivonne Grants
    Ett trevlig och angagemang.

Jätte stor njöd med den tjänst som jag har fått. Läs mer

Bengt B skrev om Tandläkare Ivonne Grants
    Under alla de år jag varit kund hos Ivonne Grants har jag med största förtroende vänt mig till henne för både stora och små ingrepp. Jag upplever henne som mycket kompetent vad gäller diagnos såväl som utförande. Dessutom är hon och hennes personal lättsam och trevlig.
    Jag är medveten om att hon har ett rätt hög kostnadsläge, men det tycker jag hon gör rätt för. Läs mer
  • Dieter Q

Dieter Q skrev om Tandläkare Ivonne Grants
    Mycket bra professionellt bemötande. 2 gånger har jag gått tillbaka med en fråga om ett tandproblem och har då inte behövt betala. Det gick på "Garantin" sa hon. Läs mer

Jakob P skrev om Tandläkare Ivonne Grants
    Första intrycket var mycket proffsigt. Likaså utfördes arbetet minst lika bra de två tillfällena jag besökt kliniken. Läs mer

Christer N skrev om Tandläkare Ivonne Grants
    Gott bemötande i en proffsig miljö. Läs mer

Pia L skrev om Tandläkare Ivonne Grants
    Jag har undersökt tänderna regelbundet hos Tvonne i ca 20 år och lagat eller bytt ut amalganfyllningar vid några tillfällen. Yvonne har ett personligt bemötande. Upplevs ärlig och kunnig. Läs mer

Sven N skrev om Tandläkare Ivonne Grants
    Är mycket nöjd. Haft Ivonne som tandläkare sedan slutet av 80-talet. Bra och trevligt bemötande. Hög professionalism och lätt att få tid vid akuta besvär.
    Rekommenderas! Läs mer

Johan E skrev om Tandläkare Ivonne Grants
    Bra och trevligt bemötande! Tar sig tid vid akut fall! Bara gott att säga om Ivonne och hennes team. Läs mer

Representant för Texab skrev om Tandläkare Ivonne Grants
    Ivonne har alltid vänlig och engagerad, har under årens lopp fått hennes hjälp med översyn, eventuella lagningar och tandskötsel i alla typer av frågor. Hon har också tillgång till specialister på olika typer av specialbehandlingar såsom implantat och liknande.

Är mycket nöjd med att ha henne som min tandläkare sedan mer än 10 år tillbaka i tiden. Läs mer

Mio W skrev om Tandläkare Ivonne Grants
    Min son har varit rädd för tandläkaren. Vi bytte till Ivonne Grants och fick ett mycket bra första möte... Läs mer

Maria L skrev om Tandläkare Ivonne Grants
    bra bemötande, de är i tid och man blir väl omhändertagen. En önskan är dock att de läser av hur mycket en patient vill prata. Läs mer
  • Henrik S

Henrik S skrev om Tandläkare Ivonne Grants
    Jag kontaktade tandläkare Ivonne Grants för några år sedan då jag fått problem med en lagning som gått sönder. Jag hade innan detta under många år varit dålig på att besöka tandläkaren annat än vid akuta situationer pga tandvårdsrädsla och tänkte egentligen göra detsamma nu, endast fixa det akuta.

Såväl Ivonne som tandsköterskan Maud var dock kanonbra: kompetenta, trevliga och arbetar lugnt och metodiskt, utan stress. Följden blev därför att jag gjorde även en vanlig tandkontroll, fixade det som behövde åtgärdas och började därefter att gå på regelbundna kontroller hos Ivonne.

Ett extra plus i kanten också för att Ivonne remitterar patienterna vidare om hon anser att detta behövs, vilket gör att man kan känna sig säker då man går hos henne. Plus också för lugn miljö i väntrummet.

Tandläkare Ivonne Grants är visserligen lite dyrare än Folktandvården, å andra sidan får man också mer för pengarna, vilket innebär att detta lilla minus inte - åtminstone för mig - känns som något större krux.

Slutsats: jag kan varmt rekommendera tandläkare Ivonne Grants till alla - och inte minst de som tycker det är lite jobbigt att gå till tandläkaren! :) Läs mer

Anders M skrev om Tandläkare Ivonne Grants
    Den bästa tandläkaren jag varit hos synd att jag har 16 mil dit Läs mer

Johnny L skrev om Tandläkare Ivonne Grants
    Förmodligen Sveriges (om inte världens)mest omtänksamma,psykologiska och professionella tandläkare Hittar man förmodligen inte. Läs mer

Tomas O skrev om Tandläkare Ivonne Grants
    Jag har blivit väl mottagen från första gången jag kom i kontakt ned Ivonne, jag kom från en period där jag var mellan jobb, förklarade detta och fick till svar att det löser vi, jag kunde delbetala och ta vissa undersökningar på faktura vilket underlättade enormt.
    Mina upplevelser är bara positiva även fast hon skäller på mig ibland om jag slarvat med borstningen.
    Jag blev rekommenderad eltandborste som jag köpte och är mycket nöjd med. Läs mer

John H skrev om Tandläkare Ivonne Grants
    Väldigt professionellt och bra kontakt med sina kunder, hon kommer ihåg dem och de problem de har. Läs mer

Johanna H skrev om Tandläkare Ivonne Grants
    Jag får alltid ett trevligt och seriöst bemötande av Ivonne! Har bland annat fått hjälp med en rotfyllning men också vart på rutinkoll flera gånger. Hela mottagningen är alltid ren och får alltid ett trevligt bemötamde av samtliga jag träffar där! Läs mer

Ewa N skrev om Tandläkare Ivonne Grants
    Mycket trevligt och proffsigt bemötande på denna fina tandläkarmottagning mitt i stan. Alltid trevligt bemött och proffsigt genomfört arbete. Varit patient sedan början av 90-talet Läs mer

Jonas R skrev om Tandläkare Ivonne Grants
    Mitt omdöme om Ivonne Grants kan göras kort: Hon är den bästa tandläkare jag har haft i mitt 53-åriga liv.

Viktigast av allt är att hon är en kompetent och professionell tandläkare, som på ett år fick ordning på mina tänder och fixade en del problem som jag haft med dem i flera år.
    Att Ivonne dessutom har ett trevligt och behagligt sätt och att hennes assistent Maud också är trevlig, gör ju inte saken sämre. Läs mer

Peter L skrev om Tandläkare Ivonne Grants
    Väldigt nöjd ! varit patient sedan slutet av 80-talet Läs mer

Chanett R skrev om Tandläkare Ivonne Grants
    Ivonne och Maud är två stycken härliga, lugna, harmoniska och framförallt duktiga tjejer. Man känner sig jätte välkommen och lugnet smittar av sig. Jag gjorde en omfattande "renovering" av mina tänder och blev även skickad vidare till andra kompetenta arbetskollegor på stan som var lika ödmjuka och behagliga som Ivonne. Tycker man att det är obehagligt/är rädd för att gå till tandläkaren rekommenderar jag dem varmt! Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte