Tandläkare Jenny Tingstam

Tandläkare Jenny Tingstam

jtingstam.se
  • BadgeFiveYears
Boka tid Ring 08-509 226 78 Dela

En extra snäll tandläkare som sätter stort värde i att det ska vara trevligt att gå till tandläkaren, det är Jenny Tingstam. Kvalitet och hållbarhet i lagningar, proteser och annat är väldigt viktigt, men det ska också bli snyggt. Jenny erbjuder många olika behandlingar till dig oavsett ålder. Även patienter med viss tandvårdsrädsla...

133 omdömen om Tandläkare Jenny Tingstam

Sedan starten hos Reco 2014

Nadia C
Skrev om Tandläkare Jenny Tingstam

Jag har gått till Jenny i omkring 20 år och känner mig så trygg i hennes händer. Jenny och Elmira är ett bra team som är proaktiva och bjuder in mig som patient i deras arbete. Trevliga lokaler på Sibyllegatan och de är enkla att komma i kontakt med. Kan varmt rekommendera!

Anna N
Skrev om Tandläkare Jenny Tingstam

Bästa tandläkaren jag har haft, kunnig, noggrann och delar med sig av sin kunskap. Jag kan inte nog rekommendera Jenny, jag känner mig helt trygg och säker att få rätt sorts behandling till rätt pris och säkert, tryggt och noggrant utfört av en trevlig och kompetent tandläkare och tandsköterska

Magnus W
Skrev om Tandläkare Jenny Tingstam

Bästa tandläkaren i stan! Jag tyckte inte om att gå till tandläkaren förut, men sen jag började gå till Jenny så har den känslan helt försvunnit. Hit är det bara trevligt att gå.

Magnus S
Skrev om Tandläkare Jenny Tingstam

Om man, som jag, inte gillar att gå till tandläkaren, men ändå förstår att man måste, så är Jenny absolut kanon. Med henne känner man sig trygg. Och det blir snyggt i munnen!

First-Name L
Skrev om Tandläkare Jenny Tingstam

Bra och proffsig tandläkare med bra läge i stan. Lyhörd och omtänksam tandvård.

Andreas D
Skrev om Tandläkare Jenny Tingstam

Jag har gått till Jenny Tingstam årligen i drygt 10 år och är otroligt nöjd! Proffsigt och trevligt bemötande, berättar alltid vad som kommer hända och är lyhörd om man har frågor. Har bara positiva saker att säga!

Julia K
Skrev om Tandläkare Jenny Tingstam

Jag kan verkligen VARMT rekommendera Jenny och hennes fantastiska team! Efter många år av negativa upplevelser hos olika tandläkare där jag upplevde att de flesta av dem kom med arga pekpinnar så hittade jag Jenny som var precis tvärtom! Hon är extremt positiv och peppande samtidigt som hon har stor yrkesskicklighet och djup kunskap. Det är nu 15 år sen jag klev in på hennes mottagning för första gången och jag skulle aldrig kunna tänka mig att byta tandläkare. Mina tänder mår prima och det är tack vare Jennys noggrannhet...

Peter J
Skrev om Tandläkare Jenny Tingstam

Har haft Jenny som tandläkare i många år nu och kan inte vara mer nöjd över detta! Alltid trevligt och engagerat bemötande och har man frågor får man tydliga svar. Jenny har också ett sätt att arbeta som är väldigt behagligt och lugnande oavsett om man tycker det är obehagligt att gå till tandläkaren eller inte.

Liselott W
Skrev om Tandläkare Jenny Tingstam

Alltid proffsig behandling och vänligt och trevligt bemötande. Fin klinik i trivsam miljö.

Anna L
Skrev om Tandläkare Jenny Tingstam

Jenny och Elmira är jättesnälla och proffsiga. Jag har gått hos Jenny i några år nu och känner mig supernöjd och trots min fobi känner jag mig alltid trygg hos henne. Ana är också en mycket duktig och trevlig tandhygienist.

Ida L
Skrev om Tandläkare Jenny Tingstam

I år blir jag fyrtio och jag har idag för första gången fått ett hål lagat hos tandläkaren helt utan smärta!!! Jag är omtumlad av upplevelsen hos tandläkare Jenny Tingstam och tandsköterska Elmira. Jag sökte ny tandläkare på nätet och läste flera goda gediget beskrivna omdömen om Tingstam som fick mig att välja henne. Jag har flera smärttrauman från tandläkarbesök från barndomen och senare i livet. Jag har bla lärt mig att det tar lång tid för mig att bli bedövad. Jag har så känsliga tänder och blottade tandhalsar att...

Emelie F
Skrev om Tandläkare Jenny Tingstam

Jenny är väldigt noggrann och förklarar alltid varför saker behöver åtgärdas. Jag har gått hos henne i flera år och är jättenöjd. Min tandhälsa har blivit betydligt bättre sedan jag började hos henne.

Gudmundur H
Skrev om Tandläkare Jenny Tingstam

Väldigt professionella och passa bra en som mig med tandläkarskräck

KENNETH J
Skrev om Tandläkare Jenny Tingstam

As someone who went through some rather traumatic dentals experiences in childhood, it was a huge relief to find Jenny. She is not only a top-shelf professional, but stays acutely aware of her patients' comfort level. Needless to say, given the dental past I mentioned, this matters a great deal to me. I'm pleased to add that Jenny also has enough humility to recognize when a job requires a specialist, and will recommend one when necessary. I believe THIS is one of the hallmarks of a true professional. Anyone who has...

Kallie I
Skrev om Tandläkare Jenny Tingstam

Alltid ett professionellt och empatiskt bemötande. Kompetent personal som får en att känna sig trygg och väl omhändertagen. Jag är väldigt nöjd med alla behandlingar som jag har fått under mina fem år och rekommenderar varmt Tingstam Dental.

Irina M
Skrev om Tandläkare Jenny Tingstam

Jag har gått till Jenny i 10 år nu och har alltid varit nöjd med hennes service. Jag har gjort lagningar och tandkrona som jag är väldigt nöjd med. Jag har tidigare haft tandläkarskräck som Jenny tog hänsyn till. Nu känner jag inte längre rädsla till tandläkare och det är Jennys förtjänst.

Agneta G
Skrev om Tandläkare Jenny Tingstam

Hos Jenny är jag trygg, hon är lätt på handen!

Jana H
Skrev om Tandläkare Jenny Tingstam

Jenny Tingstam är en fantastisk tandläkare. Proffsig, engagerad och mycket trevlig på alla sätt och vis. Jag kan rekommendera henne varmt.

Josefin L
Skrev om Tandläkare Jenny Tingstam

Proffsigt och trevligt bemötande, rekommenderas varmt!

Claes A
Skrev om Tandläkare Jenny Tingstam

Vänlig och pedagogisk, mycket bra.

Liv B
Skrev om Tandläkare Jenny Tingstam

Trevlig, kunnig och väldigt uppmuntrande.

Anna B
Skrev om Tandläkare Jenny Tingstam

Trevligt, proffsigt bemötande o utförande. Modern utrustning.

Emma P
Skrev om Tandläkare Jenny Tingstam

Jag har gått hos Jenny i många år och har varit nöjd från början. Mycket kunnig och trevlig. Jag känner sig alltid väl omhändertagen. Kan varmt rekommendera Jenny!

Mikael E
Skrev om Tandläkare Jenny Tingstam

Jag har haft bra tandläkare innan, men Jenny Tingstam är på en helt annan nivå. Mycket noggrann och kunnig och med en stor passion för att förbättra sina patienters långsiktiga tandhälsa. När man sen lägger till att ett bra team runtomkring, fina lokaler och att man alltid får ett fantastiskt bemötande så blir slutsatsen att jag verkligen kan rekommendera Jenny!!

Susanna T
Skrev om Tandläkare Jenny Tingstam

Vänliga och informativa. Hög kompetens. Tänker på patientens bästa.

Linn F
Skrev om Tandläkare Jenny Tingstam

Jag har gått hos tandläkare Tingstam i flera år och har varit nöjd från start. Jag blir alltid bemött med ett leende och en värme, känner mig alltid trygg och väl omhändertagen när jag går dit. Kan varmt rekommendera tandläkare Tingstam till alla!

Saga B
Skrev om Tandläkare Jenny Tingstam

Jag har gått hos Jenny i många år och är väldigt nöjd. Jenny är mycket kompetent, varsam och genuint engagerad, hon har ett långsiktigt perspektiv och gör allt för att mina tänder ska må bra. Hon förklarar tydligt hur jag på bästa sätt ska ta hand om tänderna. Jag kan varmt rekommendera Jenny! /Saga

Stefan N
Skrev om Tandläkare Jenny Tingstam

Hela teamet hos Tingstam Dental är väldigt proffsiga och mycket trevliga vilket gör att jag varit kund under lång tid. Kan varmt rekommendera Tingstam Dental.

Fredrik L
Skrev om Tandläkare Jenny Tingstam

Min kompass för en god tandhälsa! En liten personlig tandläkarmottagning med mycket värme och med ett genuint intresse för att mina tänder ska må bra. Alltid i framkant och kunnig samt med ett bra kontaktnät när det gäller tandkirurgi och tandreglering (jag har erfarenhet från bägge). Ser fram emot många års ”samarbete”!

Catrin A
Skrev om Tandläkare Jenny Tingstam

Alltid ett professionellt och vänligt bemötande hos tandläkare och tandhygienist. Kompetensnivån är hög och jag känner mig trygg och bekväm som patient. Miljön är småskalig och personlig - kan varmt rekommendera denna klinik!

Marianne E
Skrev om Tandläkare Jenny Tingstam

Jenny och hennes personal är proffsiga och man känner sig omhändertagen på ett mjukt och omtänksamt sätt. Jag har själv ett visst obehag när det är dags för tandläkarbesöket, så jag kan varmt rekommendera Jenny.

Emelie E
Skrev om Tandläkare Jenny Tingstam

Har gått hos Jenny i flera år och är supernöjd! Hon är jättetrevlig, kunnig, får dig alltid att känna dig bekväm, duktig på att berätta vad hon kommer göra innan och varsam (många andra tandläkare jag gått hos har varit väldigt hårdhänta). Dessutom är lokalerna jättefräscha. Rekommenderar absolut!

Linnea S
Skrev om Tandläkare Jenny Tingstam

Jenny är en kunnig, noggrann och lyhörd tandläkare. Hon talar aldrig "över huvudet" på patienten utan leder en hela tiden igenom undersökningen. Kan därför rekommendera Jenny lite extra till den som är tandläkarrädd.

Markus N
Skrev om Tandläkare Jenny Tingstam

Otroligt professionell och trevlig tandläkare! Har undvikit tandläkare i flera år pga dåligt bemötande. Men sedan jag hittade Jenny och hennes fantastiska tandsköterska Elmira, efter att jag bitit av en tand och blev tvungen att uppsöka vård, så går jag dit med glädje varje gång. Man blir alltid vänligt bemött samt att de gjort ett fantastiskt arbete med min skadade tand. Stort tack!

Anna K
Skrev om Tandläkare Jenny Tingstam

Otroligt snälla och trevliga. Det är alltid trevligt att gå dit och man vet att man får en engagerad tandläkare som bryr sig om en och gör ett bra jobb.

Awa S
Skrev om Tandläkare Jenny Tingstam

Jenny är otroligt tillmötesgående, proffsig och snäll. Elmira lika så! De sitter i en jättefin/fräsch lokal och gör allt för att man ska känna sig trygg och få behandling på bästa sätt. Om du tvekar, gör inte det, rekommenderas så varmt!

Lisa N
Skrev om Tandläkare Jenny Tingstam

Trevligt, professionellt och noggrant med en stor portion lyhördhet. Rekommenderas varmt!

Ulrika L

Proffsiga, pålitliga och trevliga

Jan A
Skrev om Tandläkare Jenny Tingstam

Jag kan varmt rekommendera Jenny och hennes team. Både tandläkare och tandhygienist håller mycket hög kvalitet och besöken är alltid trevliga och personliga. Jag har varit kund under de senaste 5 åren och är supernöjd!

Elisabeth B
Skrev om Tandläkare Jenny Tingstam

Jag har varit kund i många år och haft behov av flera olika tjänster. Alltid blivit väl bemött. Man har alltid försökt lösa behovet så snabbt som möjligt. Fixat och trixat, ringt om det skapats möjligheter. Rekommenderar Jenny med team även till de som känner obehag att besöka tandläkare då hon arbetar med fokus på att ta hand om de med speciella besvär och behov.

Nathalie S
Skrev om Tandläkare Jenny Tingstam

Bytte till Jenny och hennes team efter åratal med Folktandvården. Har fått jättefin hjälp och är nöjd med både bemötande och behandlingar. Kan verkligen varmt rekommendera.

Jimmy B
Skrev om Tandläkare Jenny Tingstam

Har gått till Jenny i några år nu och är väldigt nöjd. Trevlig och professionell personal

Åsa W
Skrev om Tandläkare Jenny Tingstam

Proffsigt, vänligt och tryggt bemötande! Kan varmt rekommenderas till nya kunder. Även de som känner obehag inför ett tandläkarbesök , rekommenderar jag Jenny Tingstam med största förtroende!

Ola N
Skrev om Tandläkare Jenny Tingstam

Har gått till Jenny några år nu . Är super nöjd med deras jobb & service Rekommendera dom till alla mina vänner . Mvh Ola

Janice W
Skrev om Tandläkare Jenny Tingstam

Jag har lagat mina tänder hos Jenny Tingstam sedan några år tillbaka. Arbetet, bemötandet, omsorgsfullheten och proffsigheten gör att det faktiskt är en fröjd att gå dit. Jag vill verkligen rekommendera Jenny och hennes tandsköterska Elvira, de är ett toppenteam! Janice

Sofia T
Skrev om Tandläkare Jenny Tingstam

Jättebra bemötande och vård! Jenny är lugn och vänlig och tar sig tid att lyssna och förklara. Känner mig alltid trygg och väl omhändertagen.

Susanna J
Skrev om Tandläkare Jenny Tingstam

Kan varmt rekommendera Tandläkare Jenny Tingstam! Dom är trevliga, proffsiga och lyhörda!

Gunnar Ö
Skrev om Tandläkare Jenny Tingstam

Sedan ett par år är jag kund hos tandläkare Tingstam och har fått kontroll över min tandvård. Alltid väl bemött. De lagningar jag gjort har utförts professionellt. Undersökningarna har väl beskrivits och förklarats och hur vi skall gå vidare. Det gör att jag känner mig trygg inför varje besök. Nu har jag kallelse en gång per år och det fungerar utmärkt.

Marcus R
Skrev om Tandläkare Jenny Tingstam

Var där för att åtgärda ett hål, supertrevlig samt kunnig personam och oerhört fräsch lokal. Jag kan varmt rekommendera detta!

Henrik D
Skrev om Tandläkare Jenny Tingstam

Trevligt bemötande och hög kvalitet