Tandläkare Marina Sabelström

Tandläkare Marina Sabelström

Välkommen till Tandläkare Marina Sabelström! I våra trevliga lokaler arbetar vi med modern utrustning för att du ska få en så trygg och härlig tandläkarupplevelse som möjligt. Vi jobbar förutom konventionell tandvård med estetisk tandvård, apne/snarkskena, tandreglering, hygienistbehandling, implantat, bettskena, air flow och...

306 omdömen om Tandläkare Marina Sabelström

Birger N
Skrev om Tandläkare Marina Sabelström

Professionell,trevlig och lyhörd så kan man sammanfatta Tandläkare Marina Sabelström. Kan inte bli annat än högsta rekommendation.

Farsta Tandvårdsteam
4.8/5 i betyg av 730 omdömen 4.8 av 730 omdömen

Jättebra och bra service enligt tiden jag hade

Catrine F Catrine F
Stefan Å
Skrev om Tandläkare Marina Sabelström

Lagning hål, borttagning tandsten. Fungerade mkt bra och hon förklarade mkt bra under hela behandling. Mvh, //Stefan

Ulla L
Skrev om Tandläkare Marina Sabelström

Hej Marina är en mycket bra tandläkare, noggrann, tekniskt skicklig, Har rekommenderat henne till alla jag känner. Dessutom är hon trevlig, o en trevlig atmosfär i hennes lokal, där man känner sig lugn o trygg. Finns inget att slå ner på bara plus. Gjorde en krona i går, sitter kanon, för 15 år sen också samma sak, sitter mkt bra. Ulla Lundgren

DentOn Tandvård
4.9/5 i betyg av 537 omdömen 4.9 av 537 omdömen
BadgeTwoYears

Marie J
Skrev om Tandläkare Marina Sabelström

Undersökning och borttagning av tandsten. Trevligt och personligt bemötande. Proffesionellt arbete. Har använt denna tandläkare under många år och alltid varit lika nöjd.

Selemun A
Skrev om Tandläkare Marina Sabelström

Tand sten borttagning i mars månad vilket jag ät besviken på både pris och kvalitet

Svar från Tandläkare Marina Sabelström

Hej Selemun! Jag kan inte se att du varit kund hos oss tidigare och inte heller att du varit på behandling här. Hoppas du hittar din ordinarie tandläkare! Mvh Team Sabelström

Zoltan K
Skrev om Tandläkare Marina Sabelström

Undersökning/ koll på tandvårds status

Marie J
Skrev om Tandläkare Marina Sabelström

Trevligt bemötande. Fick bra hjälp med mitt problem. Fick snabbt en tid att komma.

Sten S
Skrev om Tandläkare Marina Sabelström

Jag var tvungen att laga ett hål eller en tappad plomb. Och hon gjorde det smärtfritt sätt och på utsatt tid det var en trevlig stund, så trevligt det nu kan bli hos tandläkaren

Berik L
Skrev om Tandläkare Marina Sabelström

Alltid väl bemött känns som att komma till en vännina har aldrig varit rädd när jag går till Marina . Hon berättar vad hon kommer att göra och hur känner mig trygg .

Petra H
Skrev om Tandläkare Marina Sabelström

Tandvärk som resulterade i en framtida rotfyllning.. praktiken utstrålar ett lugn och en trygg miljö..

Karwan T
Skrev om Tandläkare Marina Sabelström

De tog tre gånger det pris som vi hade kommit överens om . Utan att ta röntgen av mina tänder .

Svar från Tandläkare Marina Sabelström

Hej Tofiq! Tråkigt att du är missnöjd med priset, vi tog betalt för en stor hygienist behandling ( samma pris som referenspriset). eftersom det behövdes. Du själv nekat till att ta nya röntgenbilder pga tidigare röntgenbilder nyligen, så där av avstod vi att ta bilde på ditt initiativ. Det kan ha blivit ett missförstånd mellan oss under besöket och du är välkommen tillbaka för att ta röntgenbilder kostnadsfritt. Mvh Team Sabelström

Minna S
Skrev om Tandläkare Marina Sabelström

Bästa kliniken jag besökt! Kan varmt rekommendera henne

Lars Erik D
Skrev om Tandläkare Marina Sabelström

Alltid lika trevligt och proffsigt bemötande, rekommenderas varmt

Lillemor Margareta D
Skrev om Tandläkare Marina Sabelström

Som alltid mycket trevligt bemötande. Proffsig. Lagade en framtand där en fyllning lossat. Blev så fint efter.

Katalin B
Skrev om Tandläkare Marina Sabelström

Inplantat. Jag är alltid bemött med vänligheten och respekt. Jag har fått det behandling jag behövt med gjort mycket stor skicklighet.

Robin D
Skrev om Tandläkare Marina Sabelström

Har varit hos Marina många många år! Tänker fortsätta med det också! TOPPEN TANDLÄKARE!

Pernilla A
Skrev om Tandläkare Marina Sabelström

Snabb o bra service i en akutsituation. Mycket nöjd.

Jimmy S
Skrev om Tandläkare Marina Sabelström

Jag har nog aldrig sett fram emot att gå till tandläkaren innan jag började gå till Marina. Det är trevligt bemötande och samtal kombinerat med en proffsig tandvård.

Mikael S
Skrev om Tandläkare Marina Sabelström

Borttagning av en besvärlig tand gick alldeles utmärkt

Helena J
Skrev om Tandläkare Marina Sabelström

Fick tid snabbt, mkt bra o trevligt bemötande, mkt bra information om ingreppet o fantastiskt bra gjort! Världens bästa tandläkare

Andrew H
Skrev om Tandläkare Marina Sabelström

Min upplevelse var extremt bra med ett välbemötande på hög nivå. Väl genomfört arbete med resultat av väldigt fina tänder och tandhygien, de ripas om bra produkter och vad du behöver tänka på att använda när du borstar tänderna som olika tandkrämer för infektioner eller dylikt. Om jag fick betygsätta dom skulle de få 5/5 Andrew Nobelpriset 😁

Anna Caroline Gabrie Ä
Skrev om Tandläkare Marina Sabelström

Alltid lika familjärt och trevligt att besöka Marina och kollegorna!

Anna-lena J
Skrev om Tandläkare Marina Sabelström

Toppen har varit patient i många år

Lars-erik J
Skrev om Tandläkare Marina Sabelström

Man blir väl bemött och hon ger ett tryggt intryck när hon arbetar. Med det blir resultatet också bra. En tandläkare jag hoppas få ha länge till.

Mickael K
Skrev om Tandläkare Marina Sabelström

Finns ingen bättre tandläkaren så vitt jag vet.

Amy W
Skrev om Tandläkare Marina Sabelström

Undersökning, trevligt och proffsigt bemötande

Sandra G
Skrev om Tandläkare Marina Sabelström

Marina är en väldigt skicklig och sympatisk tandläkare med lång erfarenhet. Jag vill ge henne mina varmaste rekommendationer!

Morten N
Skrev om Tandläkare Marina Sabelström

Bästa tandläkarebesöket jag någonsin har haft! Ett väldigt trevligt bemötande, mycket kunnig personal som informerade löpande under undersökningen och svarade på alla frågor! Kan varmt rekommendera klinken!

Srebrenka S
Skrev om Tandläkare Marina Sabelström

Trevligt och professionellt bemötande som jag kan rekommendera varmt.

Daniel A
Skrev om Tandläkare Marina Sabelström

En helt fantastisk tandläkare Underbart bemötande Har tandläkarskräck men med Marinas proffsiga bemötande så löste hon det.

Roza C
Skrev om Tandläkare Marina Sabelström

Jag är alltid jättenöjd med hur jag bemött hos Marina. Service som jag får är alltid upp eller över mina förväntningar.

Felix Y
Skrev om Tandläkare Marina Sabelström

Gjorde en rotfyllning. Fungerade felfritt. Tandläkaren var professipnell och lyhörd till hur jag kände mig under ingreppet. Reagerade snabbt ifall jag ipplevde smärta/obegag.

Margareta S

Trevligt, professionellt bemötande.

Chintana O
Skrev om Tandläkare Marina Sabelström

Välmött, vänligt, avslappnad atmosfär, överkomligt pris. Rent o välskött mottagning.

Saeed H
Skrev om Tandläkare Marina Sabelström

Marina är inte bara tandläkare, hon är en konstnär också!

Lars A
Skrev om Tandläkare Marina Sabelström

Som alltid sprider hon ett lugn som gör att man som patient kan känna sig helt lugn. Det har hon gjort alla år som jag haft henne som tandläkare. Därför så går även delar av övriga familjen där också.

Lena B
Skrev om Tandläkare Marina Sabelström

Man blir alltid bra bemött. Jag har skräck för tandläkare men det går bort när jag kommer till Marinas mottagning. Inget tjafs bara ett proffsigt jobb utfört av Solnas bara tandläkare. Lena Berglund

Christer B

Mycket bra bemötande Suverän tandläkare

Suphanai W
Skrev om Tandläkare Marina Sabelström

Jag tycker att ni är jätte Trevliga och sköter mycket bra till kunden.

Leif B
Skrev om Tandläkare Marina Sabelström

Akut problem åtgärdat snabbt och professionellt! Mycket nöjd och tacksam för perfekt behandling och bemötande!

Siv K
Skrev om Tandläkare Marina Sabelström

En lagning av tand utfördes till full belåtenhet. Det känns tryggt med denna mottagning.

Agnes E
Skrev om Tandläkare Marina Sabelström

Genomförde botoxbehandling i käkarna mot bruxism. Mycket trevligt och proffsigt bemötande. Vid behandlingen informerade Marina om att hon hellre ger för lite första gången och sedan fyller på än att det blir för mycket, vilket jag tycker kändes tryggt. Tror däremot att det kan vara bra att informera kunden om det är så att dom precis ska till att stänga för semesteruppehåll innan första behandlingen genomförs istället för att informera om det efter behandlingen som det blev för mig, eftersom jag sedan fick vänta på att komma...

Jan-erik S
Skrev om Tandläkare Marina Sabelström

Årlig kontroll. Kund sedan många år. Alltid bra bemötande och professionell behandling.

Janne S
Skrev om Tandläkare Marina Sabelström

Hon är som en familje medlem, hon har mitt fulla förtroende nu i 25 års tid janne

Aart H
Skrev om Tandläkare Marina Sabelström

Fast jag tillhör 70+ gruppen fick jag en bra behandling av en inflammation i käken under en jobbig tand långt bak i munnen. Trevligt bemötande av tandläkaren och personal i avskildhet från andra patienter.

Margareta G
Skrev om Tandläkare Marina Sabelström

Mycket trevligt bemötande av både Marina och hennes assistent. Jag behövde en ny apnéskena och dr Marina fixade den åt mig! Ingen krångel, allt bara fungerade så bra! Jag ville tom ha en rosa skena och dr Marina såg till att jag fick en rosa! Jag kommer gärna att återvända till dr Marina vid behov. Rekommenderas varmt! Med vänlig hälsning, Margareta

Krister S
Skrev om Tandläkare Marina Sabelström

Alltid trevligt och professionellt bemötande

Karl J
Skrev om Tandläkare Marina Sabelström

Marina är mycket professionell och lyssnar verkligen till mig som patient ovch utför åtgärder därefter. I branschen är det annars väldigt vanligt att man blir missförstådd och inte får hjälp eller svar på det man vill ha hjälp med. Tänderna är jätteviktiga för mig och då är valet av Tandläkare Marina given.

Kurt P
Skrev om Tandläkare Marina Sabelström

Marina S är jättebra tandläkare, hon är lösningsinriktad, lyssnar vilka önskemål man har, hon är professionell i sitt arbet, jag är jättenöjd. Kurt Pettersson

Helene A
Skrev om Tandläkare Marina Sabelström

Marina är den bästa tandläkaren jag har varit hos. hon berättar alla steg hon ska göra så man vet vad som ska hända. Hon gör så man känner sig trygg. Dom är väldigt personliga och trevliga.