Tandläkare Marina Sabelström

Hotellgatan 3, 171 45 Solna — Visa karta

Välkommen till Tandläkare Marina Sabelström!

I våra trevliga lokaler arbetar vi med modern utrustning för att du ska få en så trygg och härlig tandläkarupplevelse som möjligt. Vi jobbar förutom konventionell tandvård med estetisk tandvård, apne/snarkskena, tandreglering, hygienistbehandling, implantat, bettskena, air flow och barntandvård. Hos oss får du alltid en individuellt anpassad behandlingsplan och korta väntetider.

Är du intresserad av att testa botox eller fillers så har vi även en skönhetsbehandlande avdelning med utbildad personal. Varmt välkommen till oss!
Öppet just nu
Mån-Tor: 08:15-12:30
13:15-17:00
Fre-Sön: Stängt

Läs vad 276 kunder tycker om Tandläkare Marina Sabelström

• 2020-09-21

Roza C skrev om Tandläkare Marina Sabelström
    Jag är alltid jättenöjd med hur jag bemött hos Marina. Service som jag får är alltid upp eller över mina förväntningar. Läs mer
  • Felix Y

2020-09-19

Felix Y skrev om Tandläkare Marina Sabelström
    Gjorde en rotfyllning. Fungerade felfritt. Tandläkaren var professipnell och lyhörd till hur jag kände mig under ingreppet. Reagerade snabbt ifall jag ipplevde smärta/obegag. Läs mer
  • 2020-09-19

Margareta S skrev om Tandläkare Marina Sabelström
    Trevligt, professionellt bemötande. Läs mer

Chintana O skrev om Tandläkare Marina Sabelström
    Välmött, vänligt, avslappnad atmosfär, överkomligt pris.
    Rent o välskött mottagning. Läs mer

Saeed H skrev om Tandläkare Marina Sabelström
    Marina är inte bara tandläkare, hon är en konstnär också! Läs mer

Lars A skrev om Tandläkare Marina Sabelström
    Som alltid sprider hon ett lugn som gör att man som patient kan känna sig helt lugn. Det har hon gjort alla år som jag haft henne som tandläkare. Därför så går även delar av övriga familjen där också. Läs mer
  • 2020-08-25

Lena B skrev om Tandläkare Marina Sabelström
    Man blir alltid bra bemött. Jag har skräck för tandläkare men det går bort när jag kommer till Marinas mottagning. Inget tjafs bara ett proffsigt jobb utfört av Solnas bara tandläkare.
    Lena Berglund Läs mer
  • 2020-08-24

Christer B skrev om Tandläkare Marina Sabelström
    Mycket bra bemötande
    Suverän tandläkare Läs mer
  • 2020-08-21

Suphanai W skrev om Tandläkare Marina Sabelström
    Jag tycker att ni är jätte Trevliga och sköter mycket bra till kunden. Läs mer

Leif B skrev om Tandläkare Marina Sabelström
    Akut problem åtgärdat snabbt och professionellt! Mycket nöjd och tacksam för perfekt behandling och bemötande! Läs mer

Siv K skrev om Tandläkare Marina Sabelström
    En lagning av tand utfördes till full belåtenhet. Det känns tryggt med denna mottagning. Läs mer

Agnes E skrev om Tandläkare Marina Sabelström
    Genomförde botoxbehandling i käkarna mot bruxism. Mycket trevligt och proffsigt bemötande. Vid behandlingen informerade Marina om att hon hellre ger för lite första gången och sedan fyller på än att det blir för mycket, vilket jag tycker kändes tryggt. Tror däremot att det kan vara bra att informera kunden om det är så att dom precis ska till att stänga för semesteruppehåll innan första behandlingen genomförs istället för att informera om det efter behandlingen som det blev för mig, eftersom jag sedan fick vänta på att komma på återbesök och korrigera med mer botox. Hade jag fått info om det innan så hade jag själv kunnat välja att avvakta med första behandlingen tills de var tillbaka från semestern. Hur som helst var Marina flexibel och förstående och bokade in en ny tid så snart hon var tillbaka. Resultatet efter två behandlingar blev inte riktigt så tydligt som jag hade trott, vilket jag gissar på beror på att jag har väldigt starka käkmuskler som inte riktigt vill ge med sig. På vissa delar av käkarna ser musklerna tydligt mer avslappnade ut och jag känner mig inte riktigt lika stel i käkarna på morgonen, men jag har fortfarande tydligt markerade käkmuskler och efter behandlingen framhävs musklerna (sticker ut) mer när jag tuggar än vad de gjorde innan. i längden kan bidra till att jag blir mer avslappnad i käkarna återstår att se, men jag håller tummarna och kan absolut rekommendera Marina! Läs mer
  • 2020-08-14

Jan-erik S skrev om Tandläkare Marina Sabelström
    Årlig kontroll. Kund sedan många år. Alltid bra bemötande och professionell behandling. Läs mer
  • 2020-08-14

Janne S skrev om Tandläkare Marina Sabelström
    Hon är som en familje medlem, hon har mitt fulla förtroende nu i 25 års tid janne Läs mer

Aart H skrev om Tandläkare Marina Sabelström
    Fast jag tillhör 70+ gruppen fick jag en bra behandling av en inflammation i käken under en jobbig tand långt bak i munnen. Trevligt bemötande av tandläkaren och personal i avskildhet från andra patienter. Läs mer

Margareta G skrev om Tandläkare Marina Sabelström
    Mycket trevligt bemötande av både Marina och hennes assistent. Jag behövde en ny apnéskena och dr Marina fixade den åt mig! Ingen krångel, allt bara fungerade så bra! Jag ville tom ha en rosa skena och dr Marina såg till att jag fick en rosa!
    Jag kommer gärna att återvända till dr Marina vid behov.
    Rekommenderas varmt!
    Med vänlig hälsning,
    Margareta Läs mer

Krister S skrev om Tandläkare Marina Sabelström
    Alltid trevligt och professionellt bemötande Läs mer

Karl J skrev om Tandläkare Marina Sabelström
    Marina är mycket professionell och lyssnar verkligen till mig som patient ovch utför åtgärder därefter. I branschen är det annars väldigt vanligt att man blir missförstådd och inte får hjälp eller svar på det man vill ha hjälp med.

Tänderna är jätteviktiga för mig och då är valet av Tandläkare Marina given. Läs mer
  • 2020-04-04

Kurt P skrev om Tandläkare Marina Sabelström
    Marina S är jättebra tandläkare, hon är lösningsinriktad, lyssnar vilka önskemål man har, hon är professionell i sitt arbet, jag är jättenöjd. Kurt Pettersson Läs mer
  • 2020-04-03

Helene A skrev om Tandläkare Marina Sabelström
    Marina är den bästa tandläkaren jag har varit hos.
    hon berättar alla steg hon ska göra så man vet vad som ska hända. Hon gör så man känner sig trygg. Dom är väldigt personliga och trevliga. Läs mer
  • 2020-04-02

Ingrid L skrev om Tandläkare Marina Sabelström
    Jag hade ett problem med mitt implantat och blev mycket väl omhändertagen. Läs mer
  • 2020-01-30

Maria E skrev om Tandläkare Marina Sabelström
    Alltid bra bemötande.
    Snabba tider. Läs mer

Ben E skrev om Tandläkare Marina Sabelström
    Tandlänkarbehandling

Jag är mycket med servisen

Jag fick ett tips att det var en bra klinik det stämde ut.ärkt !

Jag tycker allt har funkat väldigt bra. Läs mer

Torbjörn M skrev om Tandläkare Marina Sabelström
    Har alltid blivit proffesionellt och vänligt bemött av Marina.
    Har varit patient hos henne i många år och alltid känt mej
    trygg där. Läs mer

Lars W skrev om Tandläkare Marina Sabelström
    Det var som förväntat, kanske lite bättre. Bra mottagande, vänlig och förklarande. Har bara varit där 2 gånger så det är för litet för att ge en fullödig bedömning. Läs mer

Alexander O skrev om Tandläkare Marina Sabelström
    Magic! Det behövs inga trettio tecken!
    Med andra ord är slutomdömet; Magic! Läs mer

Benita N skrev om Tandläkare Marina Sabelström
    Mitt besök hos tandläkaren Marina Sabelström var det bästa jag varit med om! Bra mottagande ingen stress, så lugn och saklig informerar om det hon gör. Den första tandläkaren som jag kunde slappna av med! Rekommenderar henne varmt! Läs mer

Arvid B skrev om Tandläkare Marina Sabelström
    Marina har tagit hand om mina tänder sen jag var liten! Kommer vara trogen tills jag faller av pinn! Läs mer

Lars W skrev om Tandläkare Marina Sabelström
    Tandhygienist.

Bra, man öppnade dörren när jag ringde på och det fanns färska veckotidningar att titta i innan det blev dax.

Förväntningen var att bli av med lite tandsten och vad jag förstår så blev det så.

Sammanfattningsvis så tycker jag inte det är kul att gå till tandläkaren men hos Marina fungerar det ändå bra. Läs mer

Frans-gösta Z skrev om Tandläkare Marina Sabelström
    Noga , trevligt (trots tandsten) , personligt . Läs mer

Angelicia B skrev om Tandläkare Marina Sabelström
    Gjorde ett akutbesök för att få en stifttand isatt. Får alltid mycket bra och trevligt bemötande och blir professionellt omhändertagen. Läs mer

Jessica B skrev om Tandläkare Marina Sabelström
    Jag fick Proffsigt o tryggt bemötande . Läs mer

Jill B skrev om Tandläkare Marina Sabelström
    Tappat en plomb ringer och får en tid omgående . Så proffsig och jag har alltid haft tandläkarskräck men känner mig helt trygg med Marina . Hela miljön känns lugn och trygg . Kan verkligen rekommendera Marina med sin personal 👍🌸 Läs mer
  • 2020-01-16

TORSTEN V skrev om Tandläkare Marina Sabelström
    Jag har gått hos Marina sedan Moses gick i shorts. Tror inte att det går att hitta någon bättre tandläkare. På riktigt. Läs mer
  • Karolina M

2020-01-09

Karolina M skrev om Tandläkare Marina Sabelström
    Marina var jättetrevligt och visste vad hon håller på med.
    Jag bokade tid hos henne för att jag fick ont i min tand. Hon undersökte och hittade problemet. Vi bokade om tid och vid nästa tillfälle har Marina gjort allt fint, smidigt och snabbt. Jättenöjd med henne. Så jag är jättenöjd med företaget och bemötande.
    Tandläkaren Marina har varit så snäll också, hon hjälpte mig med en annan problem som jag har med min käke och skulle skicka remis till en annan läkare. Jättetacksam och nöjd som kund.
    Tack! Läs mer
  • 2019-12-27

Birgitta E skrev om Tandläkare Marina Sabelström
    Årlig kontroll. Man känner sig alltid välkommen. Läs mer

Björn S skrev om Tandläkare Marina Sabelström
    Marina Sabelström är en mycket skicklig och noggrann tandläkare, med behagligt sätt och bemötande.Vi ger henne vårt bästa betyg och kan varmt rekommendera Marina. Läs mer

Janina A skrev om Tandläkare Marina Sabelström
    Har gått hos marina sen hedenhös och är jättenöjd med henne. Läs mer

Britta K skrev om Tandläkare Marina Sabelström
    Empatiskt och professionellt bemötande. Jag har haft MS som tandläkare i nästan 20år. Alltid nöjd. Läs mer

Ulla B skrev om Tandläkare Marina Sabelström
    Personligt bemötande. Känns tryggt och bra på alla vis. Läs mer

Carl M skrev om Tandläkare Marina Sabelström
    Ett trevligt besök, som vanligt, väldigt familjärt bemötande Läs mer
  • 2019-12-17

Per Anders G skrev om Tandläkare Marina Sabelström
    Hjälper alltid till vid brådskande behov. Skönt att ha en tandläkare som alltid ställer upp när man har problem med tänderna. Läs mer

Jannica F skrev om Tandläkare Marina Sabelström
    Tandläkarbesök,
    Har tandläkarskräck och uppskattar därför att Marina är rak och tydlig i sin information. Hon arbetar snabbt och stadigt och är alltid lyhörd! Rekommenderar verkligen Marina som tandläkare speciellt om du har tandläkarskräck som jag. Läs mer

Jan H skrev om Tandläkare Marina Sabelström
    Två tänder åtgärdade. Något lång väntetid innan jag fick en tandläkartid. Annars mycket nöjd. Läs mer

Gustaf L skrev om Tandläkare Marina Sabelström
    Familjär tandläkare,
    Bra service Läs mer

Christina O skrev om Tandläkare Marina Sabelström
    Marina är kanonbra
    Jag har varit kund i många år och även mina söner Läs mer

Carola H skrev om Tandläkare Marina Sabelström
    Åtgärden gick smidigt. Alltid trevligt bemötande. Läs mer

Tommy B skrev om Tandläkare Marina Sabelström
    Undersökning + tandsten. Som vanligt ett vänligt och proffsigt bemötande. Läs mer
  • 2019-12-15

Kerstin W skrev om Tandläkare Marina Sabelström
    Tappade en plomb och fick tid snabbt. Marina och hennes företag tar mycket väl hand om sina kunder och ingenting är omöjligt. Läs mer
  • 2019-12-15

Kelly E skrev om Tandläkare Marina Sabelström
    Fantastisk med barn, låter barnet utforska och fråga om allt samtidigt som hon undersöker. Läs mer

Hotellgatan 3, 171 45 Solna