Alla kategorier Tandläkare Stockholms län Stockholm Enskede-Årsta-Vantör Högdalen Tandläkare Mia Cassel

Tandläkare Mia Cassel

Önskehemsgatan 22 2tr, 124 54 Bandhagen — Visa karta

Vi är ett team som finns i Högdalens Centrum. Vi vill alltid sätta dig som patient i fokus och att göra dig delaktig i behandlingen. Vårt mål är att ge dig en riktigt god tandhälsa, att informera dig och att hjälpa dig med allt du behöver veta och göra för att förebygga framtida problem. Om du behöver behandling så ser vi givetvis till att att du tillhandahålls den information du behöver samt att du får veta vad det kommer att kosta innan påbörjad behandling. Därpå kallar vi dig efter dina behov och personliga önskemål.

Med lång erfarenhet inom branschen har vi samlat på oss en gedigen kunskap som gör att vi kan erbjuda allt från allmäntandvård, tandhygienistbehandling, implantat, tandblekning och estetisk tandvård till akuttandvård med mera. Barn och ungdomar 3-19 år behandlas givetvis gratis. Förutom att vi pratar Svenska och Engelska pratar vi också Bosniska, Ryska och Franska. Vi ser fram emot att ta hand om dig. Välkommen att höra av dig till oss!
Öppet just nu
Mån: 08:30-18:00