Alla kategorier Tandläkare Stockholms län Stockholm Enskede-Årsta-Vantör Högdalen Tandläkare Mia Cassel
Rekommenderat företag 2016 - Tandläkare Mia Cassel

Tandläkare Mia Cassel

Önskehemsgatan 22 2tr, 124 54 Bandhagen — Visa karta

Vi är ett team som finns i Högdalens Centrum. Vi vill alltid sätta dig som patient i fokus och att göra dig delaktig i behandlingen. Vårt mål är att ge dig en riktigt god tandhälsa, att informera dig och att hjälpa dig med allt du behöver veta och göra för att förebygga framtida problem. Om du behöver behandling så ser vi givetvis till att att du tillhandahålls den information du behöver samt att du får veta vad det kommer att kosta innan påbörjad behandling. Därpå kallar vi dig efter dina behov och personliga önskemål.

Med lång erfarenhet inom branschen har vi samlat på oss en gedigen kunskap som gör att vi kan erbjuda allt från allmäntandvård, tandhygienistbehandling, implantat, tandblekning och estetisk tandvård till akuttandvård med mera. Barn och ungdomar 3-19 år behandlas givetvis gratis. Förutom att vi pratar Svenska och Engelska pratar vi också Bosniska, Ryska och Franska. Vi ser fram emot att ta hand om dig. Välkommen att höra av dig till oss!
Mån: 08:30-18:00
Tis: 07:30-17:00
Ons-Fre: 07:30-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 15 kunder tycker om Tandläkare Mia Cassel

• Fredrik A
    Fredrik A skrev om Tandläkare Mia Cassel
    Mia och hennes team är kunniga och vänliga. Det känns tryggt att fortsätta åka dit - trots att vi har flyttat och får åka en bit numera.
  • Sara N
    Sara N skrev om Tandläkare Mia Cassel
    Jag är otroligt tandläkarrädd men Mia får mig att känna mig trygg. Är nöjd efter varje gång jag varit där.
  • Erica H
    Erica H skrev om Tandläkare Mia Cassel
    Snabb, proffsig, saklig. Trevliga att ha att göra med. Bra med barnen
  • sara B
    sara B skrev om Tandläkare Mia Cassel
    Mycket skickliga, professionella och pedagogiska med gott bemötande. Min oroliga dotter klarade sin första lagning av tand galant, tack vare Mia!
  • Hans S
    Hans S skrev om Tandläkare Mia Cassel
    Jag har fått ett fantastiskt bemötande. Jag har tidigare i mitt liv nyttjat 7 olika tandläkare, men aldrig varit hos någon som varit SÅ HÄR BRA.
    Behandlingen har omfattat brygga i underkäken och implantat samt lagnigar.
    Tandläkaren har ett MYCKET FINT HANDLAG och jag har inte någon gång plågats av behandlingen. Jag rekommenderar henne och hennes tandsköterska å det allra varmaste.
  • Susanne N
    Susanne N skrev om Tandläkare Mia Cassel
    Hela familjen går hos Tandläkare Mia Cassel och vi är så nöjda allihopa. Bemötandet är mycket trevligt och behandlingen utmärkt. Vi kan å det allra varmaste rekommendera mottagningen!
  • Bibbi S
    Bibbi S skrev om Tandläkare Mia Cassel
    Superbra tandläkare som gör ett bra ordentligt jobb!
  • Marianne S
    Marianne S skrev om Tandläkare Mia Cassel
    Jag är nöjd, tycker kanske ibland att hon känns lite ovan.
    Men det går bra.
    2016-09-21 Mia C svarar Marianne S
    Tack för din feed-back Marianne./Mia
  • Åsa N
    Åsa N skrev om Tandläkare Mia Cassel
    Jag är väldigt nöjd med vänligt och proffesionellt bemötande.
  • Marie F
    Marie F skrev om Tandläkare Mia Cassel
    Utmärkt tandläkare, trevligt bemötande, varligt handlag och informativ.
  • Anette J
    Anette J skrev om Tandläkare Mia Cassel
    Jätte nöjd med undersökningen! Både tandläkare och sköterska talar om vad och hur de ska göra.. Det uppskattas verkligen. Samt att de är lyhörda för patientens eventuella besvär och önskemål.
  • Torsten C
    Torsten C skrev om Tandläkare Mia Cassel
    Trevligt, snabbt och jag kommer åter.
  • Jane M
    Jane M skrev om Tandläkare Mia Cassel
    Den bästa och omtänksammaste tandläkarmottagningen I Stockholm!!!!!!!!!!!😄 Rekommenderas varmt! Jag vägrar att byta tandläkare!
  • Johanna S
    Johanna S skrev om Tandläkare Mia Cassel
    Mycket bra bemötande och otroligt lugn och professionell. Rekommenderas!
  • Milena L
    Milena L skrev om Tandläkare Mia Cassel
    Mycket bra, trevlig och professionell tandläkare.

Önskehemsgatan 22 2tr, 124 54 Bandhagen