Läs vad 68 kunder tycker om Tandläkare Peter Malmberg 2

• 2018-03-21
    Alltid ett trevligt och personligt bemötande. Fräsch och fin klinik med bra läge mitt i stan. Dom hjälper till med allt från akuta ärenden till rutinkontroller men jag har även blekt tänderna hos kungstandläkarna och fått mycket fint resultat vilket gör att jag ofta rekommenderar kungstandläkarna till vänner och bekanta!
    Amanda G
  • 2018-03-21
    Professionella, duktiga och trevliga, både tandläkare och tandhygienist.
  • 2018-03-21
    Ersätta utdragen tand med implantat
  • 2018-02-04
    Bästa och trevligaste tandläkaren och helt smärtfri. Från en föredetta tandläkarädd supernöjd kund
    Som kund i mer än 30 år är jag mycket nöjd med den hjälp jag fått
  • 2018-02-04
    Jag har varit patient hos Peter Malmberg sedan han startade sin tandläkarpraktik i början 1970 talet. Har bara positiva omdömen om honom som min tandläkare.
  • 2018-02-02
    Hej
    Som vanligt ett helt igenom professionellt bemötande inklusive perfekt tidshållning !
  • 2017-12-14
    Kanon bra Peter är mycket proffsig trevlig och
    duktig. Känner mig trygg när jag sitter där och gapar.

Känns som det är en mycket bra stämning på hela kliniken.
  • 2017-12-12
    Har varit patient hos Peter sedan 1988 och aldrig haft några klagomål utan känt att jag får bästa behandling, råd och rekommendationer.
    Har fått hjälp med lagning, tandutdragning samt rotfyllning över åren.

Har däremot haft synpunkter på Peter Malmbergs assisterande tandhygienister som kvalitetsmässigt varierat över åren.
  • 2017-12-12
    Professionell och effektiv. Något virrig mottagning då tanläkarna har en gemensam reception men inte gemensam receptionspersonal, men när det kommer till själva behandlingen finns inget att anmärka på. Alltid moderna behandlingsmetoder, alltid gott bemötande. Rekommenderas utan reservation.
  • 2017-09-28
    Peter har varit min tandläkare sedan slutet på 1980 talet.

Han har gjort allt ifrån att laga utslagna framtänder till rena rutinundersökningar.

Har även satt in ett par kronor samt tillverkat inlägg för tandblekning.

Allting har alltid varit i toppklass!
  • 2017-09-25
    Peter vid Kungshustandläkarna har varit min tandläkare i många år. Jag har alltid varit mycket nöjd med alla arbeten han har utfört genom åren. Han är också mycket noggrann. Jag uppskattar också att Peter berättar vad han gör, när jag sitter med munnen full av verktyg! Dessutom trevligt bemötande, både från Peter och hans sköterska, och fina lokaler. Jag hoppas kunna fortsätta hos Peter många år till!
  • 2017-09-25
    Har varit patient hos Peter Malmberg efter rekommendation sedan knappt tre år. Det är en fröjd att gå till honom efter att blivit felbehandlad hos andra tandläkare.
    Jag känner mig trygg och alla behandlingar sker ytterst noggrant och kompetent med bra uppföljningar i form av dokumentation och återbesök.
    Så Tandläkare Peter Malmberg får mina varmaste rekommendationer.
    Icke att förglömma tandsköterska Sabina får också stora plus i kanten.
    Peter och Sabina är i mina ögon "the dream team"
    Susanne H
    Susanne H
  • 2017-09-23
    The best dentist in the town. They really helped me with everything ! I’m always going back there !!
  • 2017-09-21
    Noggrann och bra behandling, rättat till tidigare dåliga behandlingar. Väldigt hänsynsfull. Mycket bra!
    Patrik L
  • 2017-09-21
    Kompetent och professionell tandvård med ett personligt bemötande. Det centrala läget ett plus!
    Mårten S
  • 2017-09-07
    Jag har varit patient hos Peter Malmberg i många år. Han är en synnerligen noggrann och skicklig tandläkare. Under våren har han bytt ut mina framtänder. Det var en omfattande behandling med många besök på hans trevliga mottagning. Jag är mer än nöjd med resultatet! Han samarbetsr dessutom med en av stans skickligaste specialister inom paradontologi och dessutom med den bästa av tandtekniker. Jag vill varmt rekommendera tandläkaren Peter Malmberg.
  • 2017-09-04
    Mycket professionellt och trevligt bemötande.
    Har haft besvär av min kindtand. Jag behövde äta en antibiotika kur innan sommaren. Efter semestern skulle jag få rotfyllning, då hittades karies under tandkronan. Tandkronan togs bort och kariesangreppet kunde avlägsnas och själva roten kunde räddas. Toppen!
    Nu väntar fortsättning av rotfyllningen och sedan en ny krona. Jag är mycket tacksam för all den hjälp, som jag har fått hos Peter Malmberg och hans kollegor.