Gloss & Floss Dental Care®

Gloss & Floss Dental Care®

www.gloss-floss.se
  • BadgeFiveYears
Boka tid Ring 08-122 252 80 Dela

Välkommen till Gloss & Floss® i hjärtat av Södermalm! Upptäck den senaste innovationen inom tandvård och skönhet hos Gloss & Floss Dental Care®, belägen på den natursköna Ölandsgatan 42, ett stenkast från Skanstulls livliga puls. Som ett av Stockholms ledande varumärken inom estetisk tandvård och kosmetiska behandlingar, strävar...

247 omdömen om Gloss & Floss Dental Care®

Sedan starten hos Reco 2015

Stefan Z
Skrev om Gloss & Floss Dental Care®

Ett irriterande företag. Fick ett sms om en tid jag inte beställt och som kommer att debiteras om jag inte dyker upp. Har tidigare fått en faktura. Det finstilta sa att den bara skulle betalas om man ville utnyttja tiden. Undrar hur många som inte upptäcker det.

Svar från Gloss & Floss Dental Care®

Tack för att du delar dina synpunkter med oss. Vi är ledsna att höra att du upplevde vårt företag på ett negativt sätt. Angående det sms du fick, vi beklagar eventuell förvirring det orsakade. Vi skickar normalt ut preliminära tider för rutinkontroller till våra patienter inom en viss tidsram efter deras senaste besök. Syftet är att underlätta för våra kunder att planera sina tandvårdsbesök i förväg. Vi förstår att det kan vara lätt att missa den finstilta informationen, och vi arbetar ständigt med att förbättra vår kommunikation...

Kamiran G
Skrev om Sia Maani en del av Gloss & Floss Dental Care®

Utmärkt. Man får omfattande information om sina tandproblem. Han har stor erfarenhet

Agnieszka S
Skrev om Alaleh Tarahomi en del av Gloss & Floss Dental Care®

Exemplarisk bemötande och mycket trevligt personal. Rekommenderar starkt!

Hans B
Skrev om Alaleh Tarahomi en del av Gloss & Floss Dental Care®

Trevlig Noggrann man känner sig omhändertagen

Carin Elisabet M
Skrev om Sia Maani en del av Gloss & Floss Dental Care®

Mkt bra behandling. Kan verkligen rekommendera denna klinik!

Ayobami Tolulope I
Skrev om Sia Maani en del av Gloss & Floss Dental Care®

My experience with Sia was exceptional. What could be have been an uncomfortable procedure was made easy by his constant reassurance as well as his willingness to make sure I was comfortable at all times. Highly recommend.

Alexandra Ö
Skrev om Sia Maani en del av Gloss & Floss Dental Care®

Otroligt fint bemötande av både tandsköterska Emilia och tandläkare Sia! Jag som har extrem tandvårdsrädsla kunde inte komma i bättre händer. Sia förstod min rädsla och fick mig att känna sånt lugn och en trygghet jag aldrig känt hos en tandläkare tidigare. Otroligt professionell! Kan varmt rekommendera Gloss & Floss Dental Care

Jill L
Skrev om Gloss & Floss Dental Care®

Bästa tandsköterska och tandläkare jag träffat på. De arbetar på ett tryggt och trevligt sätt med varandra, är också omtänksamma och ger hela tiden tydlig information om vad som ska göras. Man behöver inte undra över någonting.

Sören S
Skrev om Alaleh Tarahomi en del av Gloss & Floss Dental Care®

Duktig och dedikerad tandläkare ! Tar sig tid och förklarar samt informerar om vad jag ska göra för att undvika besvär i framtiden.

Marie Ä
Skrev om Alaleh Tarahomi en del av Gloss & Floss Dental Care®

Jag blev väldigt fint och professionellt bemött. Lyssnad på & trodd på. Mina besvär togs på allvar. Jag hade höga förväntningar och Alaleh infriade dem. Mycket bra information och en helhetssyn på tandhälsa och övrig hälsa. Jag har nu hopp om att jag ska få slippa tandvärk och ilningar kopplat till implantat och skör tand. Förutom det är stämningen på mottagningen lugn och välkomnande. Alla på mottagningen är fina och proffsiga. Så glad att jag hittade hit🥰

Mika E
Skrev om Alaleh Tarahomi en del av Gloss & Floss Dental Care®

Trevligt bemötande och Alaleh gjorde ett extremt bra jobb!

Tom E

Jättenöjd med behandlingen.

Rodhy Mikael S
Skrev om Alaleh Tarahomi en del av Gloss & Floss Dental Care®

Mitt andra besök Alaleh, proffsigt och bra.

Svar från Alaleh Tarahomi

Tack Mikael för att du valde oss för ditt andra besök, och det gläder oss att höra att du upplever det som proffsigt och bra med Alaleh. Vi värdesätter din feedback och ser fram emot att fortsätta leverera en högkvalitativ service vid framtida besök. Tveka inte att kontakta oss om det är något specifikt du behöver eller om du har ytterligare kommentarer. Tack igen!

Sanne L
Skrev om Alaleh Tarahomi en del av Gloss & Floss Dental Care®

Jättenöjd med Alaleh och hennes medarbetare, rekommenderar starkt :)

Svar från Alaleh Tarahomi

Fantastiskt att höra att du är mycket nöjd med Alaleh och hennes team! Tack för att du rekommenderar oss starkt. Vi ser fram emot att fortsätta leverera högkvalitativ service. Om det finns något specifikt du vill dela eller om du har ytterligare feedback, är vi alltid här för att lyssna. Tack igen!

Ulf W
Skrev om Sia Maani en del av Gloss & Floss Dental Care®

Har bara varit hos honom två gånger, verkar hittills trygg och pålitlig.

Pernilla Ö

Proffsigt och förtroendeingivande.

Svar från Alaleh Tarahomi

Tack Pernilla för de fina orden! Vi är här för dig och ser fram emot att fortsätta leverera proffsig och förtroendeingivande service. Tveka inte att kontakta oss om du behöver något ytterligare. Tack igen! MVH Tandläkare Alaleh

Susanne B
Skrev om Sia Maani en del av Gloss & Floss Dental Care®

Jag är så glad och tacksam att jag har hittat en fantastisk tandläkare Sia med tandsköterska Emilia. Mitt senaste besök gick bra och min tand är perfekt 👌 Ni gör ett fantastiskt jobb och om man skulle känna sig rädd eller orolig för ett tandläkarbesök så ger jag varma rekommendationer att boka tid hos Sia. // Susanne

Gunilla W
Skrev om Alaleh Tarahomi en del av Gloss & Floss Dental Care®

Skicklig tandläkare med lugnt och trevligt bemötande. Jag som alltid varit rädd inför tandläkarbesöket är nu lugn!

Svar från Alaleh Tarahomi

Tack så mycket för de vänliga orden! Det är glädjande att höra att du känner dig lugn hos oss. Vi ser fram emot att fortsätta ge dig den bästa tandvården möjligt.

Margaretha H
Skrev om Alaleh Tarahomi en del av Gloss & Floss Dental Care®

Blir alltid vänligt bemött och upplever att all behandling är superproffsig. Har alltid fått uppgift om kostnad och vilka olika behandlingsalternativ det finns. Rekommenderas varmt.

Svar från Alaleh Tarahomi

Tack för de fina orden! Vi är glada att du upplever vår service som proffsig och att du rekommenderar oss. Ser fram emot att fortsätta ge dig god tandvård!

Ylva P
Skrev om Alaleh Tarahomi en del av Gloss & Floss Dental Care®

Fint bemötande. Noggrann. Bra plan framåt.

Svar från Alaleh Tarahomi

Tack för din positiva feedback! Vi är glada att du uppskattar vårt bemötande och noggrannhet samt är nöjd med planen framåt. Tack för förtroendet!

Tina E
Skrev om Sia Maani en del av Gloss & Floss Dental Care®

Proffsig och oerhört ambitiös. Problem? Sök Gloss & Floss.. Jag köpte panoraman för att de behövde den, estetisk komposit som lossat och bettskena. Imponerande duktig på bettfunktioner. och tillmötesgående.

Svar från Sia Maani

Hej Tina! Tck för dina fina ord! :) Det var mitt nöje att kunna hjälpa till. Hoppas att vi ses igen nästa år! Tandläkare Sia Maani

Gunilla L
Skrev om Gloss & Floss Dental Care®

Känns alltid att de tar hand om mig på bästa sätt!

Svar från Gloss & Floss Dental Care®

Tack för förtroendet! Vi strävar alltid efter att ta hand om dig på bästa sätt.

Ulf W
Skrev om Gloss & Floss Dental Care®

Mycket trevligt bemötande, aldrig träffat personalen förut, kändes tryggt.Fick intryck av proffsighet.Känns bra och tryggt för framtida besök.Rekommenderas.

Svar från Gloss & Floss Dental Care®

Hej Ulf! Tack för din fina omdöme! :) Det var ett nöje att kunna hjälpa till och hoppas att vi ses igen nästa år. Tandläkare Sia Maani

Kristin H
Skrev om Alaleh Tarahomi en del av Gloss & Floss Dental Care®

Mycket kompetent, noggrann och erfaren.

Andreas E
Skrev om Alaleh Tarahomi en del av Gloss & Floss Dental Care®

Fantastisk skicklig tandläkare och exemplarisk service som alltid!

Susanne B
Skrev om Gloss & Floss Dental Care®

Jag kan bara ge mina varmaste rekommendationer till min tandläkare (Sia) med tandsköterska. Första gången jag besökte praktiken och andra gången jag var hos Sia. Har några besök kvar och har fullt förtroende att jag får rätt behandling, //Susanne

Svar från Gloss & Floss Dental Care®

Hej Susanne! Tack så mycket för dina fina ord! :) Det var mitt nöje att kunna hjälpa till. Tandlälkare Sia Maani

Britt R
Skrev om Alaleh Tarahomi en del av Gloss & Floss Dental Care®

Mycket bra tandvård! Tandläkaren är kunnig, skicklig och förtroendeingivande.

Ioan D
Skrev om Gloss & Floss Dental Care®

Jag blev väldigt bra. Bemötande och behandlad på bästa sätt

Elvira G
Skrev om Alaleh Tarahomi en del av Gloss & Floss Dental Care®

Toppen bemötande! Jag hade genomgått rotfyllning med mera. Rekommenderas varmt!!

Göran S

Noggrann inkännande trevligt bemötande

Catherine Mira R
Skrev om Alaleh Tarahomi en del av Gloss & Floss Dental Care®

Professionellt och varmt bemötande. Fräscha lokaler. Alaileh är så kunnig och trevlig. Känns tryggt. Rekommenderas !!!

Kristina M
Skrev om Gloss & Floss Dental Care®

Mycket bra bemötande, rekommenderas!

Michael H
Skrev om Alaleh Tarahomi en del av Gloss & Floss Dental Care®

Väldigt noggrann och trevligt bemötande. Ger bara toppen betyg till Alaleh.

Kerstin E
Skrev om Alaleh Tarahomi en del av Gloss & Floss Dental Care®

Jsg fick mycket bra hjälp, tydligt och trevligt bemötande

Nima E
Skrev om Alaleh Tarahomi en del av Gloss & Floss Dental Care®

Overal experiance was perfect. I have kind of dentophobia, but Alaleh was so nice and gentle with me that I could easily manage it. Always recommended.

Mikael E
Skrev om Parvin Pirozebonab en del av Gloss & Floss Dental Care®

Bra bemötande, jättebra jobb, rekommmenderas varmt.

Ann-charlotte B
Skrev om Parvin Pirozebonab en del av Gloss & Floss Dental Care®

Känner mig väldigt trygg i hennes vård. Hon har fokus på mig som patient, hon har koll på läget. Är så tacksam, att få kunna gå till en tandhygienist, utan att jag behöver må dåligt flera dagar innan ett besök.

Rungrethai T
Skrev om Gloss & Floss Dental Care®

Gjorde en bettskena (5000kr)som gick sönder efter 5 månader. Trots att akryl bettskenor ska hålla 7-10 år sa tandläkaren Alaleh att garantin gällde inte och jag fick betala fullt pris för en ny - 5000kr till. Nu har det gått 7 månader och delar börja lossnar från den nya bettskena. I samband med andra bettskenan behövde jag göra om en krona då det visade sig vara karies under, då hade den gått så nära nerven att risken för rotfyllning var stor. Detta trots att jag uppmärksammade tandläkaren att det hade känts konstigt runt...

Svar från Gloss & Floss Dental Care®

Tack för din feedback. Vi förstår att det kan vara frustrerande när behandlingsproblem uppstår. På en offentlig plattform är det dock utmanande att ge en fullständig bedömning av ditt fall och diskutera behandlingsdetaljer i detalj. Vi rekommenderar istället att du kontaktar oss direkt så att vi kan hantera dina bekymmer på ett mer professionellt sätt. När det gäller bettskenan, vill vi påminna om att tandvårdslagen erbjuder ersättning för skador på bettskenor två gånger om året. Det betyder även att det finns ingen generell...

Magnus Harald H
Skrev om Alaleh Tarahomi en del av Gloss & Floss Dental Care®

Alltid ett positivt och proffesionellt utfört arbete. Jag är mycket nöjd!

Lili M
Skrev om Alaleh Tarahomi en del av Gloss & Floss Dental Care®

Alaleh är väldigt trevlig och jag har förtroende till henne. Jag behövde bettskena till mina fina porslin tänder som hon hade gjort för ett par år sedan. Jag är nöjd och glad att jag har henne som hjälper mig att ha friska tandkött. Hon är BÄST! 👍👌

Petra A
Skrev om Gloss & Floss Dental Care®

Professionella, fint bemötande och engagerade. Lugn och harmonisk miljö

Jonas F
Skrev om Alaleh Tarahomi en del av Gloss & Floss Dental Care®

Proffsigt, vänligt och tydligt. Kände mig både sedd och mycket välomhändertagen. Uppskattade mycket den tydliga sammanfattningen och beskrivandet av de olika möjligheter jag hade utifrån mitt tandbehov!

Bernt S
Skrev om Parvin Pirozebonab en del av Gloss & Floss Dental Care®

Jag har gått hos Parvin hos hennes tidigare arbetsgivare och var även där mycket nöjd👍 När Parvin bestämde sig för att byta arbetsgivare sade jag att jag skulle följa med. Hos Gloss och floss blev jag varmt välkommnad och Parvin var lika skicklig som tidigare. En mycket duktig tandhygienist😊

Lili M

Parvin är trevlig och väldigt duktig. Hon är bäst! 👍

Katarina S
Skrev om Gloss & Floss Dental Care®

1:a besöket hos Tandhygienist Parwin och är väldigt nöjd. Hon var noggrann, ambitiös och jätte sympatisk. Kommer fortsätta gå hit!

Alaleh T gillar detta
Vincent D
Skrev om Parvin Pirozebonab en del av Gloss & Floss Dental Care®

Urtrevlig, professionell och rolig!

Ermin K
Skrev om Alaleh Tarahomi en del av Gloss & Floss Dental Care®

Jag blev bemött väldigt bra av företaget! Jag hade inte kunnat varit mer nöjd.

Manuel R

Mycket bra är nöjd kan rekommendera till 100 %

Josef Dan M
Skrev om Parvin Pirozebonab en del av Gloss & Floss Dental Care®

Trevlig personal rakt igenom. Har inga anmärkningar på något annat heller. Bra lokaler och adress.

Liselotte U
Skrev om Alaleh Tarahomi en del av Gloss & Floss Dental Care®

Professionellt mottagande, in lyssnande gav bra rekommendationer utifrån vad man berättade kopplat till sin undersökning inga onödiga åtgärder.