Alla kategorier Tandläkare Skåne Malmö Tandläkarna Rylén - Allmäntandvård & Specialisttandvård

Tandläkarna Rylén - Allmäntandvård & Specialisttandvård

Tessins Väg 8A, 217 58 Malmö — Visa karta

Tandläkare nära Tandläkarna Rylén - Allmäntandvård & Specialisttandvård:

Stortorget 25, MALMÖ
Kontakta oss gärna för att boka en tid! Läs mer ›
Marita O:
Både min man och jag har varit patienter hos Birgitta sedan hon startade sin praktik i Malmö 1989. Vi har stort förtroende för Birgitta oc...

Idunsgatan 2, MALMÖ
Varmt välkomna till oss på Idunsgatan 2! Läs mer ›
Britt-marie R:
Den bästa tandläkaren jag någonsin haft. Hade fruktansvärd tandläkarskräck men dom är så lugna o jag tror inte jag missat många besök, och ...

Krokusgatan 1, MALMÖ
Varmt välkomna in till Krokusgatan 1! Läs mer ›
Bengt N:
Bemötandet jag fick var alldeles perfekt och vänligt. De tog ut en tandrot och lagade hål i en tand, samt putsade tandsten med mera. Det var...

Läs vad 3 kunder tycker om Tandläkarna Rylén - Allmäntandvård & Specialisttandvård

• Elna  T
    Elna T skrev om Tandläkarna Rylén - Allmäntandvård & Specialisttandvård
    Hesam Mojir är bästa Tandläkaren!

Jag har själv jobbat hela livet inom tandvården som tandsköterska.
    Det kunde inte blivit bättre än när Tandläkare Hesam Mojir Tog över kliniken, Tandläkarna Rylén. Jag, min man och flera andra i familjen har gått hos Hesam Mojir som patienter nu i flera år.
    Jag har gjort flera behandlingar hos honom, från vanliga lagningar till rotbehandlingar, kronor och broar.
    Han är noga, kunnig, duktig, artig, lätt på handen och alltid glad!
    Han gör mycket för oss och vi uppskattar honom.
    Jag vill rekommendera honom på det allra bästa sätt!
    Elna T gillar detta
  • Peter  M
    Peter M skrev om Tandläkarna Rylén - Allmäntandvård & Specialisttandvård
    Jag har äntligen bästa Tandläkaren!

Jag har tandvårdsrädsla sedan skoltandvården och har därför endast gått till 4 andra tandläkare i mer än 50år innan jag bytte tandläkare för 3 år sedan och går nu till Hesam Mojir / Tandläkarna Rylén.

Min mun hade fallit samman, nedslitet av tandgnissling under flera år då ingen av mina tandläkare hade påpekat att jag behövde bettskena. Tänderna var lappade, lagade, sneda, fulla med sprickor och missfärgningar. Jag viste inte att jag någonsin kunde få tugga bättre eller se bättre ut i munnen igen.

Tandläkare Hesam Mojir har nu omsorgsfullt med kronor och broar i ovankäken och nedankäken gjort om alla mina tänder med ett fantastisk resultat!
    Jag ser yngre ut enligt min fru och bekanta, jag får oftast beröm för mina tänder (Kvinnor lägger så klart märke oftare än män gör :) ) och jag ler och skrattar mer då jag inte behöver skämmas för mina tänder längre. Nu har jag dessutom en bettskena som han gjort, som jag har när jag sover och som jag inte kan vara utan.

Innan vi började behandlingen hade jag och min fru ett möte med Hesam där han förklarade på modeller hur jag ser ut i munnen nu och vilken resultat jag kommer att få. Även om jag är tandvårdsrädd gick behandlingen så fint och lugnt till att jag nästan somnade i tandläkarstolen vid flera tillfällen. Det tog inte mer än några besök innan allt var klart och under tiden hade jag fina vita provisorium. Nu har det gått en lång tid sen jag fick mina nya, fasta och vackra tänder och jag är så nöjd över att jag fixade mina tänder hos Hesam.

Jag rekommenderar absolut Tandläkare Hesam Mojir, han är mycket noga och skicklig!
    Elna T, Peter M gillar detta
  • Nils  L
    Nils L skrev om Tandläkarna Rylén - Allmäntandvård & Specialisttandvård
    Bra och ett lugnt bemötande. Kommer gärna tillbaka och ger gärna en eloge till både personal bakom disken och dom tandläkare ( Hesam Mojir, Kristian Berggren och Zober Jalali ) som har behandlat mig.
    dom gjorde implantat på underkäken vänster och höger sida. Då jag var lite orolig inför ingreppet, så bemöttes jag med ett stort medkännande och förståelse.
    Elna T, Peter M, Nils L gillar detta

Tessins Väg 8A, 217 58 Malmö