Alla kategorier Tandläkare Stockholms län Stockholm Rinkeby-Kista Kista Tandvård 2 Go

Tandvård 2 Go

Kistagången 20B, 164 40 Kista — Visa karta

Tandvård 2 Go har ett unikt arbetssätt där vi alltid eftersträvar högsta tänkbara kvalitet, effektivitet och tillgänglighet. Vi arbetar med all sorts tandvård; allmän, estetisk, implantat m.m. och har givetvis även skickliga tandhygienister på plats. Här får du inte bara starka tänder utan också ett stärkt självförtroende. Välkommen!
Sibyllegatan 5, 11451, STOCKHOLM
Karla Dental
Patrick F:
Alltid trevligt bemötande av alla på kliniken. Rena, fräscha lokaler. Väldigt professionella tandläkare som får en att känna sig väl omhände...

Tandläkare nära Tandvård 2 Go:

Köpenhamnsgatan 6-8, KISTA
Marie E:
Väldigt positiv. Han lärde mig väldigt mycket och var trevlig och bemötande

Sibeliusgången 22, KISTA
Välkomna till oss på Sibeliusgången 22 i Kista! Läs mer ›
Filip A:
Alltid bra och serviceminded, har gått där de senaste 10 åren.

Sollentunavägen 163C, SOLLENTUNA
Välkommen till Sollentuna Dental Group! Läs mer ›
Margareta L:
Bra bemötande och omhändertagande! Tt

Spånga Torgväg 6, SPÅNGA
TBN Tandhälsa erbjuder bland annat inplantat, rotfyllningar, röntgen, allmäntand... Läs mer ›
Ingrid Ö:
tandhygienist samt tandläkarbesök/ nya kronor/
Öppet just nu
Mån-Tor: 07:00-20:00
Fre: 07:00-15:00
Lör: 09:00-17:00
Sön: Stängt

Läs vad 38 kunder tycker om Tandvård 2 Go

• Åsa S
    Åsa S skrev om Tandvård 2 Go
    Fräscha lokaler, men där upphör tyvärr det possitiva. Gjorde en stor behandling som inte blev enligt planering och efter det byttes det vänliga till otrevligheter och oproffissionellt bemötande och arrogans. Dessutom ovilja att lämna ut patientens egna uppgifter av någon anledning. Rekommenderar er INTE att gå till Tandvård 2 Go!
    2016-01-22 Tandvård 2 go svarar Åsa S
    Hej Åsa!

Börjar med att säga att det är väldigt tråkigt att du känner dig dåligt behandlad. Vad gäller din journal har du redan fått den när du önskade den, vad mer önskar du?
    Vad gäller din behandling så var det ditt eget beslut att slutföra den trots att du informerades om hur slutresultatet skulle bli.
    Jag gick trots detta med på att göra om behandlingen kostnadsfritt för att Du ska bli nöjd men då tvekade du själv och sa att du måste fundera en gång till. Så jag vet inte riktigt vad du är ute efter men hoppas du finner sinnesro på något sätt.

Vänliga hälsningar Edvin
    2016-01-22 Åsa S svarar Tandvård 2 go
    Vilket dravel!

Journalen fick jag hämta efter mycket om och men och jag hade bett om fullständig journal i februari - jag fick den i juni. Jag bad då även om bilder och uppgifter från tandteknikern. Bilderna fanns hemma hos dig? Journalen innehöll inte heller behandlingsplan, kostnadsförslag eller datering då det signerades. Det är dessutom felaktigheter i den och det vet du! Uppgifterna om protetiken sa du inte fanns, vilket visat sig vara oriktigt, dom finns hos tandteknikern, och det vet du också.
    Slutresultatet skulle bli bra och blev tydligen så också enligt dig. Hoppas du själv är stolt över arbetet iaf! Att du har något uns av yrkesstolthet mao.

Du vet mycket väl varför jag tvekade, det var pga ditt otroligt dåliga bemötande och ingenting annat.
    2016-01-23 Tandvård 2 go svarar Åsa S
    Åsa. Jag slutade bemöta dina kommentarer när du bemötte några av våra patienter främlingsfientligt och stötande på Facebook. Där gick min gräns. Men det kanske du har glömt? Vad beträffar din behandling. Du accepterade sj slutresultatet för att sen ändra dig. Jag har trots det sagt att jag hjälper dig för att du ska bli nöjd även om jag tycker det är onödigt då resultatet blev bra, men när du sj inte tycks veta vad du vill utan mer är ute efter påhopp, jag är ledsen men det är inget som tilltalar mig. Jag bokade 3 besök åt dig för att för din skull göra om behandlingen, men när det väl gällde så backade du och sa att du behövde fundera mer på vad du ville. Om du verkligen ville ha hjälp hade du istället för att en fredagkväll, ett år senare skriva lite kommentarer här o där på nätet, kommit till kliniken och sagt hjälp mig så hade jag hjälpt dig. Men jag tror inte det här handlar om tänder. Vad gäller dina före efter bilder så lägger jag gärna upp dem åt dig om du önskar. Hej!
    2016-02-29 Åsa S svarar Tandvård 2 go
    Att jag skriver omdöme ett år efteråt? 19:30 en fredagkväll? Kan det möjligtvis bero på att jag, trots att det gått så lång tid, inte fått ut det jag efterfrågat? Själv kan jag tycka att det är minst lika märkligt att en representant för ett vårdföretag skickar mail kl 04 en lördagnatt till sin patient. Inte heller ovanligt att folk lägger sina omdömen på fler ställen. Jag har, för att klargöra, fått DELAR av journalhandlingarna, efter månader av påstötningar, jag har begärt att få FULLSTÄNDIGA uppgifter! Pga en incident har jag även bett om att få loggrapport. Du undrar vad jag önskar få för övrigt? Som sagt, en fullständig journal, inkl allt, duger bra, alla flikar i journalen och alla bilagor. Dvs allt som berör mig. Bl a behandlingsplan, fullständiga uppgifter från tandlabbet och på det även en loggrapport. Signeringsdatum för daganteckningarna vore inte helt fel heller.

Jag kunde kommit till kliniken och sagt "hjälp mig", så hade ni gjort det? Enligt t2g och dig, har jag ju varit där TRE gånger för att åtgärda, den gången vet vi ju bägge hur den avlöpte. Enligt mig, var jag där EN gång, men som sagt, enl dig, var jag alltså där TRE gånger för att ÅTGÄRDA det här?

Du insinuerar dessutom en del om mig som person i dina svar. Jag är främlingsfientlig och konstig. Men jag kan ge dig ett rätt, det handlar inte bara om tänderna längre tyvärr, utan hela upplevelsen.

Du har även ändrat ditt ditt ovanstående inlägg, som ursprungligen endast bad mig svara på var jag ansåg att bilderna förvarades, den frågan har du sen helt uteslutit, EFTER att jag postat mitt svar. Du Erbjuder dig dessutom, i kommentar nedanför, att skicka mig delar av det material jag ville ha? Nu har det gått en månad till, och ni har inte skickat mig ett tomt kuvert ens! Osnygg och oproffisionellt!

Ni lägger ett sk "statement" men undviker sen konsekvent att bemöta kritiken. Varför denna ovilja att lämna ut dom uppgifter ni har tillgång till? Anser ni att jag som patient inte har rätt till dom uppgifterna, eller vad?
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Nils
    Nils skrev om Tandvård 2 Go
    Väldigt professionella! Fin lokal och kunniga arbetare. Rekommenderas starkt!
  • Joakim Å
    Joakim Å skrev om Tandvård 2 Go
    Ljust, fräscht, trevlig och proffsig personal! Kommer bara gå dit från och med nu!
  • Lena M
    Lena M skrev om Tandvård 2 Go
    Totalt inkompetenta och stor varning utfärdas. Deras tandläkare påstod att jag hade ett hål som borde åtgärdas så snabbt som möjligt vilket visade sig vara helt fel enligt min ordinarie tandläkare! Denna mottagning raggar kunder bl.a .med dagens deal och billiga paketpriser. Stor varning mao!
  • Lena M
    Lena M skrev om Tandvård 2 Go
    Tack för att ni fixade min kindtand med kort varsel när amalgamet lossnade. Mycket proffsig tandläkare och fräsch mottagning!
    2015-03-04 Viktor H svarar Lena M
    Tack själv Lena! Vi uppskattar dina fina ord! :)
  • Fredrik P
    Fredrik P skrev om Tandvård 2 Go
    Nappade på en gratis undersökning nu i Oktober. Vilken fräsch och trevlig klinik, mycket trevlig personal och jag kände mig trygg under hela besökt. Hit kommer jag återkomma om jag får problem med tänderna.
    2015-03-04 Viktor H svarar Fredrik P
    Välkommen åter Fredrik och tack för de fina orden! Nöjet var ömsesidigt! :)
  • Marcus J
    Marcus J skrev om Tandvård 2 Go
    Tack alla ni! Ni fixa mina tänder! Grymt jobbat!
    2015-03-04 Viktor H svarar Marcus J
    Tack till dig Marcus, vi ses snart igen!
  • Olle A
    Olle A skrev om Tandvård 2 Go
    Mycket fräscha och fina lokaler. Kunnig och trevlig personal. Man känner sig trygg i deras händer när de fixar ens tänder! Top notch!
    2014-10-03 Viktor H svarar Olle A
    Tack Olle, nöjet är helt och hållet vårt! Och vi gillar ditt rim. Vi ses! :)
  • Göran N
    Göran N skrev om Tandvård 2 Go
    En tandläkarklinik med otroligt hög känsla för service!Väldigt ovanligt idag skulle jag säga.Som patient känner man sig trygg och lugn och jag fick en mycket proffsig behandling. Jag som varit tandläkarrädd har äntligen blivit av med den rädslan!Tusen tack alla på Tandvård2go för det!Kommer snart tillbaka igen..och nu kan jag äntligen sova skönt natten innan mitt tandläkarbesök ;)
    2014-10-03 Viktor H svarar Göran N
    Göran, vi uppskattar dina vänliga ord. Du är alltid varmt välkommen till oss när du är i behov! :)
  • Tiina S
    Tiina S skrev om Tandvård 2 Go
    Mycket trevlig personal. Mycket bra bemötande.
    2014-10-03 Viktor H svarar Tiina S
    Tack Tiina, nöjet är helt och hållet vårt. Vi ses!
  • My I
    My I skrev om Tandvård 2 Go
    Efter flera år av problem med min visdomstand och flertalet besök hos folktandvården utan att få hjälp vände jag mig till Tandvård 2 Go. Jag kunde inte vara nöjdare! Trevlig personal med ett professionellt bemötande, superfina moderna lokaler och inte minst äntligen den hjälp jag försökt få under så lång tid. Man får ofta höra att det ska göra väldigt ont att dra ut visdomständer, men jag kände det knappt!

Jag rekommenderar alla att gå till T2G!
    2014-10-03 Viktor H svarar My I
    Tack My, skönt att du äntligen slipper din besvärande tand! :) Vi ses!
  • Erik R
    Erik R skrev om Tandvård 2 Go
    Toppkvalitet på både utrustning och personal som var både trevliga och engagerade i sitt arbete och levererade verkligen på toppnivå! Du är dum om du inte går till Tandvård 2 Go! Full pott!
    2014-10-03 Viktor H svarar Erik R
    Tack Erik, det var jättetrevligt att ha dig här!
  • Irene H
    Irene H skrev om Tandvård 2 Go
    Min tandläkare hade inte tid med mig så jag kontaktade tandvård2go. Där fick jag både snabb o professionell hjälp. Nu är de min nya tandläkare.
    2014-10-03 Viktor H svarar Irene H
    Välkommen in i värmen Irene! Vi ses snart! :)
  • Egal S
    Egal S skrev om Tandvård 2 Go
    Det har varit en riktigt underbar och säker upplevelse med detta företag kan rekommendera detta för alla speciellt om ni har lite tandläkarskräck som jag har .
    2014-10-03 Viktor H svarar Egal S
    Tack Egal, du är alltid välkommen hit när du behöver! :)
  • Gustav G
    Gustav G skrev om Tandvård 2 Go
    Riktigt Nice företag där man får bra hjälp med tandhygienen sfgsaadfhkjtesgvhjsdgg
    2014-10-03 Viktor H svarar Gustav G
    Tack Gustavdfslknsjdabv. :) Välkommen nästa år!
  • Daniel K
    Daniel K skrev om Tandvård 2 Go
    Att det kan vara så bra att besöka tandläkaren. Tack för allt!!!
    2014-10-03 Viktor H svarar Daniel K
    Att Du kan vara så bra Daniel! Tack till dig för det trevliga besöket! Vi ses!
  • Joakim O
    Joakim O skrev om Tandvård 2 Go
    Mycket kompetenta, god service och trevligt bemötande
    2014-10-03 Viktor H svarar Joakim O
    Tack Joakim! Vi ses nästa gång du är i "storstan"! :)
  • Johan P
    Johan P skrev om Tandvård 2 Go
    Tandvård 2 go är bästa ställe i Sthlm
    2014-10-03 Viktor H svarar Johan P
    Tack Johan, vi älskar det vi gör, förhoppningsvis lyser det igenom vårt arbete. :) Välkommen igen!
  • Asia K
    Asia K skrev om Tandvård 2 Go
    Utmärkt service. Mycket fina lokaler. Kunnig och proffssig personal. Man känner sig väl omhändertagen. En klinik man kan bli stammis på.
    2014-10-03 Viktor H svarar Asia K
    Dina ord värmer Asia, vi ser redan fram emot nästa gång - och visst blev kliniken fin!! Du är välkommen när du vill. :)
  • Louise E
    Louise E skrev om Tandvård 2 Go
    Jag var super nöjd med min vistelse på tandvård 2 go. Alla i personalen är jätte trevliga, fick många härliga skratt hos sami som gjorde min undersökning.
    Skulle rekommendera dem alla dagar i veckan!
    Toppen företag och detta är precis vad jag har letat efter hos en tandvård.
    2014-10-03 Viktor H svarar Louise E
    Sami tackar och bockar och hälsar att nöjet var helt på hans sida! Och vi alla tackar Dig för ditt besök, du är alltid välkommen hit! :)
  • Michael H
    Michael H skrev om Tandvård 2 Go
    Mycket bra service och vänligt bemötande. Även om jag inte gillar att gå till tandläkarn så kommer jag att fortsätta gå hit
    2014-10-03 Viktor H svarar Michael H
    Tack Michael, det är den finaste komplimangen en tandläkarmottagning kan få! Vi ses nästa höst! :)
  • Jeanette A
    Jeanette A skrev om Tandvård 2 Go
    Fantastiskt bra bemötande samt kunnig och pedagogisk personal.
    2014-10-03 Viktor H svarar Jeanette A
    Tack Jeanette, vi tyckte det var så kul att ha dig här!! :)
  • Dennis K
    Dennis K skrev om Tandvård 2 Go
    Riktigt bra, dom har en mycket fin och fräsch lokal, mycket vänlig personal, och bra tandläkare!
    2014-10-03 Viktor H svarar Dennis K
    Tack Dennis för din jättefina komplimang, vi ses snart igen! :)
  • Peter A
    Peter A skrev om Tandvård 2 Go
    Aldrig har jag fått så bra och glatt bemötande hos en tandläkare, fick en att känna sig avslappnad och lugn. Utan tvekan återbesök nästa gång jag ska fixa med tänderna.
    2014-10-03 Viktor H svarar Peter A
    Tack Peter, leendet du kom in med smittar av sig!! Vi ses nästa gång!
  • Ramin E
    Ramin E skrev om Tandvård 2 Go
    Jag har äntligen hittat den rätta tandvården!

Superbra service och härlig miljö, där personalen brinner för det dem gör.

Jag vet att det kommer gå riktigt bra för dem!
    2014-10-03 Viktor H svarar Ramin E
    Tack Ramin, vi älskar vårt jobb, ser fram emot att ta emot dig igen om ett år!! :)
  • Stefan A
    Stefan A skrev om Tandvård 2 Go
    Att gå till tandläkaren har aldrig varit något jag sett fram emot, oavsett om det varit en rutinkontroll eller att laga ett hål. Efter att blivit rekommenderad Tandvård2Go av en bekant bestämde jag mig för att ge det ett försök. Jag ångrar mig inte en sekund, lämnade kliniken med ett stort leende, inte med en klump i magen. Vi ses definitivt i framtiden!
    2014-10-03 Viktor H svarar Stefan A
    Välkommen till familjen Stefan, vi ses igen! :) Och tack för de fina komplimangerna!
  • Maja G
    Maja G skrev om Tandvård 2 Go
    Proffesionellt & varmt bemötande. Hög service nivå & sätter mig som kund i fokus direkt jag kliver innanför dörren.
    Någon som gjort ett riktigt bra intryck bland personalen var Viktor, vilken härlig kille!
    2014-10-03 Viktor H svarar Maja G
    Vi vill att alla ska känna sig som hemma här! Tack Maja, Viktor hälsar det varmaste!
  • Per J
    Per J skrev om Tandvård 2 Go
    Jag arbetar i Kista sedan ett par år tillbaka och har länge tänkt att det är konstigt att det inte finns en tandläkare som riktar sig till oss tusentals som arbetar i området. Fick rekommendation av en kollega som besökt det nyöppnade Tandvård 2 Go-teamet för att snygga till en gammal fyllning och bestämde mig att det kanske var dags för en undersökning nu ändå.

Kan bara säga en sak: ÖVERTRÄFFADE förväntningarna. Otroligt proffsigt bemötande, som många andra nämnt kändes kliniken lyxig och tandläkare Gustav var både lugn, trygg och kunnig. Arbetade snabbt och med säker hand - En förstklassig tandläkarupplevelse rakt igenom. Rekommenderas starkt till alla i Kista med omnejd.

/ Pelle
    2014-10-03 Viktor H svarar Per J
    Tack för de fina orden Per, du är jättevälkommen hit igen när det är dags igen. Lycka till med det nya projektet! :)
  • Mohammed J
    Mohammed J skrev om Tandvård 2 Go
    Riktigt duktiga. Bra personal
  • Ezgi C
    Ezgi C skrev om Tandvård 2 Go
    Upplevelsen på Tandvård2Go var mer utöver det vanliga. Ett team med mycket positiv energi och hög profession var det första jag blev bemött av. Den kliniskt vita lokalen och de fina "rummen" kändes väldigt lyxiga. Jag fick alltid information om vad som skedde under behandlingens gång och kunde vara avslappnad. Jag kände generellt en mycket familjär atmosfär och mycket väl omhändertagen. Jag skulle verkligen kunna rekommendera Tandvård2Go.
  • Karolina K
    Karolina K skrev om Tandvård 2 Go
    En professionell tandvårdsklinik där jag fick ett bra, tryggt och proffsigt bemötande och behandling. Jag kan varmt rekommendera Tandvård2go till alla.
  • Omar Z
    Omar Z skrev om Tandvård 2 Go
    Vart ska jag börja? Wow, vilken upplevelse! Lokalerna var jätte fräscha och ljusa och alla var väldigt trevliga från start! TandLäkarna kändes väldigt kompetenta samtidigt som de verkade så jordnära, nästan som vänner. Det var så skönt att man kunde känna sig lugn trots att jag har tandläkarfobi, så stor eloge till tandläkarna. Natt och dag om man jämför med FTV. Jag fixade ett hål och gjorde en tandblekning så nu kan jag gå runt igen med mitt Hollywood leende!
    Tack och på återseende Tandvård2GO.
    // Nöjda Omar
  • Caroline T
    Caroline T skrev om Tandvård 2 Go
    Super nöjd! Fantastiskt trevlig personal och väldigt bra bemötande. Dessutom en väldigt fräsch och fin lokal. Rekommenderar Tandvård 2 Go starkt!
  • Lars J
    Lars J skrev om Tandvård 2 Go
    Fräscha lokaler, trevlig personal, proffsigt bemötande. Bästa tandläkaren jag varit hos.
  • Ramma C
    Ramma C skrev om Tandvård 2 Go
    Bra service och trevligt folk :)
  • Niclas N
    Niclas N skrev om Tandvård 2 Go
    Snabbt, smidigt och mycket professionell personal. Jag har alltid varit rädd för att gå till tandläkaren men den avslappnande atmosfären i de nya och fräscha lokalerna lugnade mina nerver och allt gick kanonbra!
  • Albin F
    Albin F skrev om Tandvård 2 Go
    Fantastisk personal som är väldigt trevliga och professionella. Lokalerna är fräscha och moderna. Jag är supernöjd och kommer definitivt att gå till Tandvård 2 Go i framtiden och jag rekommenderar andra att välja dom också!
  • Daniel S
    Daniel S skrev om Tandvård 2 Go
    Kan starkt rekommendera Tandvård 2 Go för er som är trötta på er "gamla vanliga" tandläkare.
    Fantastiska lokaler, grymt bemötande och proffsig behandling! Alla rätt!

Kistagången 20B, 164 40 Kista