Ica Nära Roslagstull

2.3

3 omdömen om Ica Nära Roslagstull

Andreas H
Skrev om Ica Nära Roslagstull

Frukten är tyvärr ofta dålig. Fel prissättning på många varor, hittat flera gånger att jag betalat för mycket. Stor ruljans på personal vilket gör att det är dålig service och väldigt opersonligt. Man får sällan kontakt även om man söker den. Skulle behövas gott om utbildning för det här gänget, och kanske en uppiffning av butiken.

Andreas E
Skrev om Ica Nära Roslagstull

Såå usel butik. Fruktavdelning är ibland full av bananflugor, grönsakerna ofräscha. Kiwi- och avokadofrukterna är jämt mosiga. Till det kommer att man alltid måste kolla datumet på varenda kylvara man köper så att man inte kommer hem med utgången grädde eller gammal skinka. Ibland när jag tittar in kylskåpen finns där köttbitar som är helt grå. Till det kommer att det nästan jämt är sjukt lång kö som ingen i personalen bryr sig om. Detta skrev jag för 3 år sedan. Inget (!) har ändrat sig.

Kim K
Skrev om Ica Nära Roslagstull

Trevlig liten matbutik där det sällan är längre köer. Trevlig personal. Har du en större mängd pantburkar bör du dock söka dig någon annan stans eftersom det ofta blir problem med pantåtervinningsautomaten!