Alla kategorier Webbsida Stockholms län Stockholm Norrmalm Pgme Sverige AB

Pgme Sverige AB

Västra Järnvägsgatan 21, 111 64 Stockholm — Visa karta

Tasteline.com sveriges största sajt om mat och dryck. På Tasteline får användaren kostnadsfri tillgång till en databas med drygt 12 000 recept och hundratals artiklar som orienterar besökarna inom mat, dryck, fest och hälsa.

Företag inom webbsida nära Pgme Sverige AB:

Västberga Allé 9, Hägersten
SpinMedia är en digital konverteringsbyrå som gör besökare till kunder! Läs mer ›
Yaroslav S:
Fick ett besök av Spinmedia där de hjälpe mig med ideér och nya insikter kring min hemsida. Vår affär resulterade i att vi använder deras li...

Läs vad 3 kunder tycker om Pgme Sverige AB

• Elina E
    Elina E skrev om Pgme Sverige AB
    Tasteline loggar jag in på flera gånger i veckan, för hur ofta är det man vet direkt vad man ska laga när man står med ingredienserna i handen och inte vill köra samma mat igen. Lätt att söka och väldigt trevligt community.
  • Amanda E
    Amanda E skrev om Pgme Sverige AB
    När fantasin tryter och man inte har en aning om vad man ska laga till middag eller bjuda gästerna på är det perfekt att klicka sig in på Tasteline. Här finns en massa bra recept, både sånna som är lättlagade och lite mer avancerade. De är enkelt att söka och hitta de man letar efter och allt är bra indelat i olika kategorier, så som förrätter, pasta, asiatiskt desserter osv. Bra sida!
  • Lena C
    Lena C skrev om Pgme Sverige AB
    Tasteline är ett helt fantastiskt påfund. Som medlem (ges till alla som så önskar)kan man få förslag på veckans meny skickad direkt till sin e-post vilket gör att man aldrig behöver ha ide torka inför veckans matlagning. Oavsett recept så är det bara att söka och få tips hur det skall tillagas. Till samtliga årets högtider får man enkla eller avancerade tips beroende på önskemål och deras super duktiga sommelier betygsätter nya som gamla viner. De har tex tipsat mig om ett bra bassortiment av vin att alltid ha hemma och som passar till det mesta. Alla smakar jätte gott och jag är alltid lika glad när jag går ned till vinförrådet och inser att det finns något trevligt och gott att korka upp. Om man vill så kan man skapa en egen sida där man kan samla sina favoritrecept och det går även att skapa en inköpslista utifrån respektive recept och bara printa ut och ta med sig till mataffären. Kalas enkelt när man är stressad och inte har tid att planera i detalj själv.

Västra Järnvägsgatan 21, 111 64 Stockholm