Tavakoly Sjukgymnastik

Tavakoly Sjukgymnastik

www.tavakolymedicaltreatment.com
  • BadgeSixYears
Boka tid Ring 0920-21 55 72 Dela

Välkommen till Tavakoly Sjukgymnastik! Oavsett om du har ont i leder, muskler eller nerver kan vi hjälpa dig. Vi erbjuder fysioterapeutiska behandlingar i form av akupunktur, laser, OMT, Supersole samt individuella träningsprogram. Här får du ett brett urval av behandlingsmetoder. Dessutom får du en sjukgymnast med engagemang...

111 omdömen om Tavakoly Sjukgymnastik

Sedan starten hos Reco 2017

Shayan F
Skrev om Tavakoly Sjukgymnastik

Jag rekommenderar starkt att besöka Mohsen Tavakoly både om du har akuta eller har långvarig smärta. Mohsen är professionell och har hög kompetens. Man får alltid bra bemötande och hjälp för sina besvär. Jag har gått många år hos Mohsen och han har hjälpt mig med olika besvär, som rygg, armar, ben etc. När jag har besökt Mohsen så har han kunnat hjälpa mig bättre än de som kallar sig specialist i ett visst område inom fysio. Mohsen är expert på att behandla och minska den akuta smärtan och sedan behandla grundproblemet....

Johan F
Skrev om Tavakoly Sjukgymnastik

Supertrevlig! Och han känns väldigt erfaren. Många sjukgymnaster ger bara massa övningar. Tavakoly gör behandlingar också vilket gör större skillnad skillnad. Rekommenderas!

Eva Malin W
Skrev om Tavakoly Sjukgymnastik

Haft problem med ett knä en tid och gått hos olika sjukgymnaster, men blev aldrig riktigt bra. Så kom jag till Mohsen Tavakoly som kom fram till helt annan behandling än jag tidigare fått, och den gjorde skillnad snabbt. Laser, akupunktur och anpassade övningar under några veckor. Han hade en helhetssyn och analyserade fram vad problemet egentligen satt och vad det berodde på. Proffsigt! Jag är så tacksam och rekommenderar varmt Tavakoly Sjukgymnastik!

Hans L
Skrev om Tavakoly Sjukgymnastik

Bra hjälp med rehab och träningsprogram

Judith W
Skrev om Tavakoly Sjukgymnastik

Jag har gått hos olika naprapater/chiropraktorer under mitt 65-åriga liv men ingen som är så kunnig som Moshe Tavakoly. Han ser direkt vad som behövs till skillnad på så många andra. Han är mitt första val när nått går snett i ryggen. /J

Lotta B
Skrev om Tavakoly Sjukgymnastik

Får alltid den behandling jag behöver och är mycket lyhörd för mina skador. Kan varmt rekommendera Mohsen Tavakoly.

Gudrun K
Skrev om Tavakoly Sjukgymnastik

Mohsen är lugn, mycket kompetent och aldrig stressad trots högt arbetstempo.

Isa Filip G
Skrev om Tavakoly Sjukgymnastik

Proffesionellt arbete och riktigt kunnig på det han gör . Kan rekomendera starkt.

Anton L
Skrev om Tavakoly Sjukgymnastik

Jag har Mohsen att tacka för att rehab med ett trasigt knä har gått så bra. Han är otroligt proffsig och har stenkoll på bästa vägen framåt för just mig. Kan varmt rekommendera honom oavsett skadetyp!

Tapsa P
Skrev om Tavakoly Sjukgymnastik

Fantastiskt på alla sätt! Jag fick hjälp mot mina knäbesvär

Siv J
Skrev om Tavakoly Sjukgymnastik

Vill gärna rekommendera Mohsen som har kurerat min dåliga höft/rygg. På bara några veckors behandling kan jag röra mig nästan obehindrat igen.

Kristina S

Mycket känning och professionell. Rekommenderas

Ludvig H
Skrev om Tavakoly Sjukgymnastik

Mohsen är ett riktigt proffs! Otrolig kunnig inom sitt yrke. Han hittar roten till din smärta och ser till att du får rätt behandling. Han har fixat min axel och min armbåge är en helt ny människa. Skulle alla dagar i veckan rekommendera att ni bokar ett besök.

Nabil N
Skrev om Tavakoly Sjukgymnastik

Alltid väl bemött. Mohsen är en mycket skicklig sjukgymnast som behärskar olika behandlingsmetoder. Han gav mig många goda som har hjälpt mig mycket.

Alexander B
Skrev om Tavakoly Sjukgymnastik

Gick dit för att få hjälp med en armbågsskada. Mycket professionell och väldigt kunnig med lång erfarenhet inom sitt område. Rekommenderar starkt!

Jakob S
Skrev om Tavakoly Sjukgymnastik

Mohsen har tack vare en rad olika behandlingsmetoder och rehabövningar hjälpt mig att bli nästan kvitt mina långvariga ryggbesvär. Där andra endast knäckt min rygg och skickat hem mig har han tagit sig tiden att identifiera grundproblemet och skräddarsy en behandling. Jag rekommenderar starkt.

Josef T
Skrev om Tavakoly Sjukgymnastik

Jag är supernöjd har varit här i två år har fått hjälp med min rygg axlar och stelhet väldigt Kunnig vet du vad han håller på med.

Andereas U
Skrev om Tavakoly Sjukgymnastik

Mohsen är en mycket duktig sjukgymnast. Vänligt bemötande, professionella och moderna behandlingsmetoder. Jag är mycket nöjd och upplever tydliga framsteg efter 2 veckors behandling.

Eva W
Skrev om Tavakoly Sjukgymnastik

.Blev mycket bättre under tiden som jag gick hos Mohsen med Laserbehandling!

Kristina B
Skrev om Tavakoly Sjukgymnastik

Hade ont i en axel som jag fick bra behandling för. Tydlug och bra förklaring hur smärtan uppstått. Fick även bra rehabövningar efter avslutad behandling.

Marina R
Skrev om Tavakoly Sjukgymnastik

Väldigt professionell och engagerad fisioterapeut med bred kunskap och lång erfarenhet. Gör sitt yttersta för att hjälpa sina patienter. Har gått till honom i flera år. Rekommenderas varmt.

Negin A
Skrev om Tavakoly Sjukgymnastik

Väldigt duktig sjukgymnast som hjälpt mig med knäna

Kamal R
Skrev om Tavakoly Sjukgymnastik

Proffsig, kunnig och TREVLIG. Rekommenderar stark. Har fått så mycket hjälp och råd med mina axlar och nacke. +++++

Charalampos F
Skrev om Tavakoly Sjukgymnastik

ALLT,i princip,på TAVAKOLY Sjukgymmastik har varit till min belåtenhet. Bemöttandet, från första början och under alla mina,ganska många,besök i tre olika omgångar. Mohsens, kunskaper kunnande och erfarenhet i sjukgymnastik och akupunktur, har hjälpt mig jätte mycket. Så pass mycket att jag rekommenterar honom utan reservation. Jag har varit hos andra med mina skavanker så jag vet vad jag pratar om.

Dimitar T
Skrev om Tavakoly Sjukgymnastik

Moses was a professional, he discovered what was my core problem with my back and gave me the exact right therapy treatment and exercises. And I felt rapidly much much better Totaly recommended, and if I have issues with my back again I would definitely go again.

Tobias S
Skrev om Tavakoly Sjukgymnastik

Otroligt skicklig är allt jag kan säga! Jag kom till Tavakoly med otroliga smärtor och är mer eller mindre smärtfri efter att ha genomgått lite längre behandlingsperioder i två omgångar. Nu är det upp till mig att ta hand om kroppen genom träning för att undvika att problemen kommer tillbaka. Jag rekommenderar varmt Tavakoly Sjukgymnastik!

David G
Skrev om Tavakoly Sjukgymnastik

Kunnigt och lyhört bemötande och mycket bra behandling av mina problem och generösa tips för träningen frammåt!

Mona S
Skrev om Tavakoly Sjukgymnastik

Jätteduktig och expert sjukgymnast. Starkt rekommenderas.

Tamas B
Skrev om Tavakoly Sjukgymnastik

Tavakoly. Sjukgymnasten har rekommrnderats av en allmän praktiserande läkare som jag upppskattar o känner i mer än tio år så det var klart för mig att jag vill pröva det först Hemkommen efter många år från Frankrike o usa. Hade varit mycket tacksam. För klart starkt positivt förslag. Och jag blev väldigt kompetent och mänsklig. Behandlat skulle kunna säga att den mest effektiva av all à behandlingar. Inkl läkemedel. Som jag nu får tre. Nya Kompetent. Förstående inte minst det mest effektiva mot mina smärtor ...

Janina F
Skrev om Tavakoly Sjukgymnastik

Very skilled and friendly! Helped me a lot :)

Eva T
Skrev om Tavakoly Sjukgymnastik

Jag blev mycket väl bemött och fick en mycket bra behandling, rådgivning och läkning av min fot. Min fysioterapeut levde upp till mina förväntningar.

Marie-chantal L
Skrev om Tavakoly Sjukgymnastik

Bra bemötande. Stor kompetens hos fysioterapeuten både vad gäller behandlingarna och övningarna. Bra uppföljning. Jag har varit i behov av behandling/övningar för värk i ländryggen och bäckenet, tidigare för axlarna. Öht mår min kropp inte så bra fast jag har tränat i stort sett hela mitt liv. Toppen dialog med M Tavakoly som lyssnar och ger råd med både kompetens och empati (samt humor!

Linda J
Skrev om Tavakoly Sjukgymnastik

Tavakoly Sjukgymnastik är bäst! Jag har fått fantastisk hjälp !

Carolina F
Skrev om Tavakoly Sjukgymnastik

Är väldigt nöjd med Tavakoly Sjukgymnastik. Stelheten i min rygg och mina axlar har redan efter ett par behandlingar blivit så mycket bättre och har inte ont längre. Behandlingen är väldigt holistisk och inkluderar både OMT, akupunktur och fick många olika övningar för att förhindra framtida besvär. Rekommenderar starkt ett besök.

Louise W
Skrev om Tavakoly Sjukgymnastik

Otroligt kunning och proffsig. Hjälpt mig att komma tillbaka snabbt i träning när jag haft överbelastningsskador. Alltid hjälpsam när jag behöver komma akut. Rekommenderas varmt.

Patrik P
Skrev om Tavakoly Sjukgymnastik

Han är snabb, erfaren, trevlig och duktig.

Hans A
Skrev om Tavakoly Sjukgymnastik

Jag är mycket nöjd med mottagandet och den hjälp jag har fått. Jag har inte mycket att jämföra med och är inte särskiltl kunnig inom sjukgymnastik eller inom de två problemområden som jag har fått hjälp med, vilket gör det svårt att ge välinformerade betyg. Jag har dock fått bra hjälp vid båda tillfällen (musarm och ryggont som förmodligen har varit nervinflammation), har inget att klaga på och har svårt att föreställa mig hur det skulle bli särskilt mycket bättre. Med vänlig hälsning Hans

Birgitta L
Skrev om Tavakoly Sjukgymnastik

Mohsen, har flera behandlingsformer i sin "verktygslåda", och han väljer en eller flera metoder beroende av vilka problem man beskriver och han själv upptäcker. Han är glad och positiv och mycket tidseffektiv. Nu senast "fixade" han resterna av en årslång smärta efter en kotkompression i bröstryggen. Jag kallar det "trolleri", men han vet uppenbarligen exakt vad han väljer att göra. Han ger massage/tryck med händerna och med laser, han manipulerar, han ger akupunktur med och utan el, har också en annan laserbehandling...

BOBBY O
Skrev om Tavakoly Sjukgymnastik

Gått hit i flera år när jag haft problem med axlarna och diskbråck och han har verkligen hjälpt mig. Proffsig och kunnig som få. Mvh Bobby

Elia M
Skrev om Tavakoly Sjukgymnastik

Det är fantastik sjukgymnastik eftersom jag har varit hos många naprapat kiropraktor men de kunde inte som honom därför jag är jätte nöjd och vill rekommendera till alla nära och kära ,

Karwan S
Skrev om Tavakoly Sjukgymnastik

Väldigt väldigt duktig på det han skall kunna. Jag har blivit kvitt mil ischias på ett sätt jag inte trodde var möjligt. Rekommenderar varmt.

Bruno B
Skrev om Tavakoly Sjukgymnastik

behandling av fot och knä. Utmräkt bemötande och tuffa bahandlingsmetod som hjälper.

Sven A
Skrev om Tavakoly Sjukgymnastik

Han snålar inte på behandlingen utan ger en chans att komma många gånger till dess man verkligen är symptomfri. Dock känns lite jäktad med att ha flera patienter samtidigt. Likväl rekommenderas varmt.

Svar från Tavakoly Sjukgymnastik

Tack för det sven :). ja, det kan hända att vi sjukgymanster har paralell-behanlingar, då har man 2 pågående behalingar samtidigt.

Can H
Skrev om Tavakoly Sjukgymnastik

Inflammerad hälsena, problem med nacke och musarm har alla rehabiliterats tack vare Tavakoly Sjukgymnastik. Extremt mångsidig och kompetent inom flera olika (alla?) typer av behandlingar.

Ahmad T
Skrev om Tavakoly Sjukgymnastik

Hade tänkt att sjukgymnastik skulle bara föreslå nåra övningar o inte gör nåt, men jag hade tydligen fel . Jag fick olika slag behandlingar med som var riktig bra o fick mig att må bättre, slappna av och släppa den obehaglig smärtan. Jag får behandlingen av Mohsen. Jag gillar hans värm mottagning o trevlig personlighet som gör det enkelt att kommunicera.

Farhang R
Skrev om Tavakoly Sjukgymnastik

Jag har fått bästa behandligen och bemött väldigt professionellt och jag är oerhört nöjd o vill absolut tillbaka när jag behöver hjälp.

Marcus S
Skrev om Tavakoly Sjukgymnastik

 Tavakoly är det närmaste jag kommit till en sjukgymnast när det kommer till att erbjuda effektiva och anpassade naprapat och akupunkturbehandlingar av smärta och besvär i muskler och leder.  Tavakoly har vid varje behandling givit mig en optimal behandling mot mina varierande smärttillstånd och skador i leder, muskler, nervsystem. Och på ett professionellt sätt diagnostiserat och behandlat mina besvär genom engagemang, kunskap, och förtroendeingivande.  Tavakolys fingertoppskänsla och lyhördhet har skapat de bästa...

Omid S
Skrev om Tavakoly Sjukgymnastik

Jag hade stora besvär i rygg, nacke och armbågen. Jag har sökt andra innan jag träffade Tavakoly utan någon framsteg. Efter mina besök hos Tavakoly har jag mycket mindre besvär. Jag nästan helt återställd i armbågen och i nacken.

Robin M
Skrev om Tavakoly Sjukgymnastik

Tar ett bra helhetsansvar för din kropp och kombinera både behandlingar och övningar! Väldigt nöjd med Moshen!

Björn S
Skrev om Tavakoly Sjukgymnastik

Mitt knä var slitet och den inre miniskeln var utsliten och svår smärta Efter några få behandlingar blev jag smärtfri och fick hjälp med att stabilisera knät Tidigare hade jag en axelskada som också var sliten som också slapp operation Så effektivt