TBA Transporter AB

TBA Transporter AB

Llama 08-630 05 50 www.tbatransporter.se

About company

Välkommen till TBA Transporter. Vi är din Transport, förvaring och flyttfirma i Stockholm. Vi skräddarsyr din flytt helt efter dina önskemål. Skulle du under eller efter flytten behöva magasinering så tillhandahåller vi även detta. I våra temperaturstyrda lokaler är dina saker både säkra och tas väl hand om. Du kan därför lämna...

25 omdömen om TBA Transporter AB

Riber H
Escribió sobre TBA Transporter AB

Utmärkt och proffsig kontakt med oss flyttande. Suveränt packat, ihopsatt likaså. Vänlig och glada trotsslit o tunga lyft.

Flyttfirma Move-It AB
4.8/5 i betyg av 82 omdömen 4.8 av 82 omdömen
BadgeThreeYears

Har haft flytttjänst , nu ett flertal gånger med Move-It och de är väldigt duktiga och serviceinriktade mot mig som köpare av tjänsten. Dess

Charlotta O
Escribió sobre TBA Transporter AB

Flytt vid evakuering- trevliga och hjälpsamma. Vettig info inför flytten. Sammanfattning- väldigt positiv!

Birgitta W
Escribió sobre TBA Transporter AB

Packhjälp och flytthjälp. Alla som jag var i kontakt med var verkligen vänliga och tillmötesgående. Det gäller både de som var "administratörer" och de som jobbade praktiskt med packning och flytt. Företaget och de anställda uppträdde mer positivt än jag förväntat mig! Supertrevliga och tillmötesgående! Tack för all hjälp! 😀

Pribaltika
4.9/5 i betyg av 189 omdömen 4.9 av 189 omdömen

Jonatan W Jonatan W
Reijo P
Escribió sobre TBA Transporter AB

TBA Transporter tog hand om min flyttning i Stockholm. Jag fick bra information på förhand och själva flyttningen hände utmärkt. Personalen hjälpte med saker jag inte kunde göra från början till slutet. Även service efter flyttningen (dvs. hämtning av tömda lådorna) gick bra. Det här menar, att hela servicekedjan fungerar.

Rasmus A
Escribió sobre TBA Transporter AB

Bra service och trevligt bemötande.

CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
4.7/5 i betyg av 1234 omdömen 4.7 av 1234 omdömen

Christer S
Escribió sobre TBA Transporter AB

Mycket bra service hjälpte till med svår uppgift väl organiserat

Avonova S
Escribió sobre TBA Transporter AB

Anlitade för flyttjänst samt möbelfrågor. Mycket snabba, trevliga, snabba svar och noggranna. Flexibla och med högt kundfokus

Flyttfirma Arbetspartner AB
4.9/5 i betyg av 153 omdömen 4.9 av 153 omdömen

Vi har anlitat Flyttfirma Arbetspartner de senaste tre eller om de är fyra flyttarna och de är alltid super professionella och samkörda. Kva

FREDRIK J FREDRIK J
Leo S
Escribió sobre TBA Transporter AB

Kom i tid, effektiva och inga skador. Plus så var flyttgubbarna mycket trevliga. Anlitarna dom nästa gång och rekommenderar dom mer än gärna.

John L
Escribió sobre TBA Transporter AB

Flyttning. Blev väldigt bra bemött. Duktig flyttpersonal och trevliga. Förväntningarna uppfylldes med råge. TACK!

Hygienteknikerna i Stockholm AB
4.6/5 i betyg av 449 omdömen 4.6 av 449 omdömen

Solvig M
Escribió sobre TBA Transporter AB

Flytt av bohag från Märsta till Vallentuna: Allt sköttes superbra av trevliga killar! Helnöjda!

Inger M
Escribió sobre TBA Transporter AB

Enkel flytt men mycket väl bemött och proffsigt utfört. Kan varmt rekommenderas.

Mex Flyttfirma AB
4.7/5 i betyg av 3320 omdömen 4.7 av 3320 omdömen

Jag är supernöjd med MeX Flyttfirma. Trevligt bemötande och superduktiga. Sakerna behandlades med stor försiktighet och dom hjälpte mig äv

Inger F
Escribió sobre TBA Transporter AB

En flyttning som fungerade perfekt.Mycket bra bemötande,trevlig personal.

Katarina J
Escribió sobre TBA Transporter AB

Båda tjänster flytt och städ med mycket hög kvalite. Om jag flyttar igen då blir det TBA /Katarina

Stockholms Stadsbud
4.5/5 i betyg av 118 omdömen 4.5 av 118 omdömen
BadgeTwoYears

Väldigt bra service! Dom är lyhörda och kan snabbt ändra order beroende på kundens behov. Super bra service. Vi på Nordic Wellness kom

Ulla B

Flytthjälp. Höll tider, skickliga gubbar, trevliga. Jättebra

Anna v
Escribió sobre TBA Transporter AB

Flytt. Smidigt, enkelt, tydliga, serviceminded. Toppennöjda!

Service Lösningar Stockholm
4.7/5 i betyg av 1131 omdömen 4.7 av 1131 omdömen

Lars Kristian P Lars Kristian P
Rigmor S
Escribió sobre TBA Transporter AB

Jag har väldigt höga förväntningar på företag och är i efterhand riktigt nöjd med bemötande och utförande. Kommunikationen kunde ibland vara mer proaktiv och informerande från företaget och jag fick ibland söka dem för att få veta status mm. Här finns det utrymme för förbättring. Men det viktigaste - att få svar och hjälp när man väl pratar med någon, att kompetent och duktig personal packar, transporterar och levererar alla ägodelar - har fungerat fantastiskt bra. Extra beröm går till flyttpersonalen som varit extremt vänliga, professionella och duktiga.

Örjan W
Escribió sobre TBA Transporter AB

Rak och enkel kommunikation, genomför uppdragen professionellt, vänligt och snabbt.

Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice
4.7/5 i betyg av 2182 omdömen 4.7 av 2182 omdömen

Bengt T
Escribió sobre TBA Transporter AB

Trevlig personal, lätt att diskutera fram en lösning med. Personal som är aktsam om dina saker i flytten. Bra pris.

Cecilia A
Escribió sobre TBA Transporter AB

Jag behovde flytta en del mobler och andra saker fran Stockholm till London. Jag ar mycket nojd med mina kontakter och sjalva flytten av mina saker.

Uppsala Stadsbud
4.8/5 i betyg av 1023 omdömen 4.8 av 1023 omdömen

Med beröm godkänt! Mycket mera kan man väl inte säga, smidigt enkelt - värt varende krona!

Tomas Ö
Escribió sobre TBA Transporter AB

Flyttning, magasinering Proffsigt bemötande Höga förväntningar om god service Lugnt och säkert hanterande och hög servicenivå

Marret T
Escribió sobre TBA Transporter AB

Mycket professionellt bemötande, väldigt trevliga kontakt (alla!), de höll vad de lovade. Är andra gången jag har anlitat TBA för flytt och kommer att göra det igen. Värda varenda krona!

Flyttfabriken AB
4.8/5 i betyg av 521 omdömen 4.8 av 521 omdömen

Bemötandet väldigt bra från förfrågan till avslut. Trevliga och flexibla flyttkillar som lyssnade på våra önskemål och utförde allt enligt

Joachim B
Escribió sobre TBA Transporter AB

Nöjd med det mesta, trevliga och snabba flyttkillar

Doris A
Escribió sobre TBA Transporter AB

Professionella, serviceinriktade, positiva och trevliga.

Paul Å
Escribió sobre TBA Transporter AB

Ordningsamma och strukturerad flyttfirma som man verkligen kan lita på

Thomas Z
Escribió sobre TBA Transporter AB

Tydlig kommunikation, snabb och flexibel service, vänligt bemötande, artig och trevlig personal.