Alla kategorier Tandläkare Stockholms län Stockholm Spånga-Tensta Solhem TBN Tandhälsa AB
Rekommenderat företag 2016 - TBN Tandhälsa AB

TBN Tandhälsa AB

Spånga Torgväg 6, 163 51 Spånga — Visa karta

TBN Tandhälsa drivs av Bengt som har varit tandläkare sen 1983. På kliniken arbetar även hygienisterna Caroline och Rebecka. Vi är ett glatt team som brinner för vårt yrke och erbjuder bland annat inplantat, rotfyllningar, röntgen, allmäntandvård och förebyggande, tandblekning mm. Bengt har dessutom garantier på implantat, kronor samt proteser.
Vi vill att våra patienter ska få en god munhygien och känna sig bekväma och trygga i sitt besök hos oss.

Läs vad 59 kunder tycker om TBN Tandhälsa AB

• Rosemarie L
    Rosemarie L skrev om TBN Tandhälsa AB
    Alltid väl omhändertagen hos Bengt Nordström och hans tandhygienist i Spånga.
  • Anki G
    Anki G skrev om TBN Tandhälsa AB
    Jag var i panik, tandvärk!! Nyinflyttad, hittade TBN på nätet. Fick hjälp efter ett dygn. Bara samtalet med Bengt gjorde att tandvärken lättade något. Nästa dag underbart fint bemötande och gick hem smärtfri.
    Har även vid fortsatt behandling blivit respekterad för mitt obehag inför tandläkarbesök. STORT TACK TILL ER ALLA PÅ TBN.
  • Guy E
    Guy E skrev om TBN Tandhälsa AB
    Alltid trevligt bemötande och ett gediget kunnande. TBN rekommenderas av mig.
    Hälsningar från Guy Engström i Spånga
  • Mia L
    Mia L skrev om TBN Tandhälsa AB
    Tycker att det är mycket bra hos TBN kan rekomendera till mina vänner :)
  • Tommy L
    Tommy L skrev om TBN Tandhälsa AB
    Bemötandet från företaget från början och framåt: Mycket bra.

Jag har fått hjälp med: Blåsa i tandköttet (pågående behandling) av Bengt
    Mycket proffessionellt och förtroendeingivande.
    Är ny kund och fortsätter gärna här.
  • Leila I
    Leila I skrev om TBN Tandhälsa AB
    jag har haft mycket besvär med mina tänder men har fått bästa tänkbara
    vård jag kan varmt rekommendera TBN Tandhälsa vi är alla i familjen
    supernöjda
  • Catharina R
    Catharina R skrev om TBN Tandhälsa AB
    Trevlig och kunnig personal. Högsta betyg . Lite tråkiga lokaler
  • Erik J
    Erik J skrev om TBN Tandhälsa AB
    Jag har alltid upplevt en vänligt bemötande och kompetent
    hjälp med mina tänder av tandhygienist och tandläkare,
    lagning av hål, påsättning av krona, rotfyllning etc
    Jag har varit patient under hela tiden för TBN
    Tandhälsa AB
  • Eva L
    Eva L skrev om TBN Tandhälsa AB
    Fantastiskt mottagande, duktig och välutbildad personal. Mycket trevlig mottagning.
  • Gösta N
    Gösta N skrev om TBN Tandhälsa AB
    Professionell och kunnig tandläkare med lång erfarenhet och hög med servicenivå till sina patienter.
  • Györg G
    Györg G skrev om TBN Tandhälsa AB
    Jag ar nőjd med bade tandlakare och tandhygenisten. De ar duktiga, vanliga och proffessionella.
  • Dan K
    Dan K skrev om TBN Tandhälsa AB
    Har gått hos TBN i 25 år och är mycket nöjd. Numera går större delen av min familj där också. Bra koncept med förberedande tandhygienister och Bengt (tandläkaren) som rycker in när/om det behövs. 😆
  • Margareta W
    Margareta W skrev om TBN Tandhälsa AB
    Jag är väldigt nöjd med TBN, Bengt Nordström och hela personalen, alltid trevligt bemötande och vänlighet. Jag har fått mycket fin och bra hjälp med stora arbeten som en stor bro, implantat och andra behandlingar.
    Jag kom från Folktandvården där de i det närmaste hade förstört mycket i min mun så det var en lycka att komma till TBN som tog hand om och rättade till det som var fel. Jag ger bästa betyg till dem. Jag har även rekommenderat TBN till några väninnor som också har börjat hos dem och också är mycket nöjda.
  • Elisabeth H
    Elisabeth H skrev om TBN Tandhälsa AB
    Ett proffsigt och mycket vänligt bemötande.
  • Gunilla S
    Gunilla S skrev om TBN Tandhälsa AB
    Jag fick ett vänligt bemötande av både tandhygienist och tandläkare från början, även framåt. Personalen är lugna och tillmötesgående, de förklarar vad dem ska göra när det har varit något. De är bra, tycker jag.
  • Grethe S
    Grethe S skrev om TBN Tandhälsa AB
    Den bästa tandläkaren jag haft under allt mina år, började hos Bengt när jag var 59 år och ångrar att jag inte valde honom från start när jag flyttade till Spånga -92, jag är idag 67 år - vilken förbättring det hade varit för mina tänder att haft honom tidigare.
  • Melodi A
    Melodi A skrev om TBN Tandhälsa AB
    Den nya tandhygienisten Caroline är så bra. Tack för all hjälp jag fått! Jag har gått hos henne fyra gånger nu och det känns redan bättre i munnen. Känner mig trygg med alla på kliniken och jag känner att jag fått bra vård. Jag har gått hos TBN tandhälsa många år och Bengt har jag alltid varit nöjd med. Hit kommer jag fortsätta gå och tack för allt
  • Eva Plommon S
    Eva Plommon S skrev om TBN Tandhälsa AB
    Mycket bra bemötande, lätt att få akuttider, mycket bra utfört arbete.
  • Anna P
    Anna P skrev om TBN Tandhälsa AB
    Väldigt trevligt bemötande av nya Rebecka! Tog hand om både mig och dottern på snart 6år på ett proffsigt men ödmjukt sätt.
  • Ulla P
    Ulla P skrev om TBN Tandhälsa AB
    Vi har varit patienter hos TBN sedan Bengt Nordström etablerade tandläkeriet i Spånga. Vi har alltid blivit väl omhändertagna och det har varit en utomordentligt trevlig atmosfär på denna tandklinik, med vänligt bemötande. Tandbehandlingarna har alltid hållit hög klass.
    Vi är väldigt nöjda med TBN och vi har tidigare rekommenderat TBN för våra vänner och gör det fortfarande. Dessa är också mycket nöjda med TBN. Avslutningsvis så blir det betyg 5 med råge enligt nedanstående skala.
    Med förhoppning att svaret är tillräckligt utförligt
    Hälsar vi
    Ulla & Elis Pettersson
  • Anne A
    Anne A skrev om TBN Tandhälsa AB
    Jag har varit patient hos Tbn under 10 år. jag är väldigt nöjd med det bemötande jag får. Jag har rotfyllt, gjort kronor m.m. Allt har varit väldigt bra gjort.
  • Magnus G
    Magnus G skrev om TBN Tandhälsa AB
    Jätte bra bemötande, trevlig och kompetent personal. :)
  • Inger E
    Inger E skrev om TBN Tandhälsa AB
    Allt är jämt jätte bra, trevliga människor .
  • Elis P
    Elis P skrev om TBN Tandhälsa AB
    Med förhoppning att svaret är tillräckligt utförligt
    Hälsar vi
    Elis & Ulla Pettersson
  • Gunnel S
    Gunnel S skrev om TBN Tandhälsa AB
    Jag har varit kund hos TBN i många år och har alltid bemötts med respekt och genuint intresse. Vid akut behov har jag alltid fått snabb hjälp. Jag är helnöjd med dem.
  • Lisa M
    Lisa M skrev om TBN Tandhälsa AB
    Har alltid varit nöjd hat förut gått hos Lotta som är mjuk på hand den nya tjejen var lite våldsammare så är inte riktigt lika nöjd som förr med lotta
  • Albina U
    Albina U skrev om TBN Tandhälsa AB
    Trevlig och mycket kunnig personal.
  • Lisbeth N
    Lisbeth N skrev om TBN Tandhälsa AB
    Blev rekommenderad ( av en arbetskamrat )att ta kontakt med TBN då jag var missnöjd med min förra tandläkare.
    Har fått mycket bra bemötande här och känner mig trygg och väl omhändertagen.
  • Eva T
    Eva T skrev om TBN Tandhälsa AB
    Bra bemötande, vi diskuterade åtgärder vid besöket hos tandhygienist, jag fik veta vad som skulle åtgärdas och kollas vid besöket. Fick även en del tips och information jag inte tidigare fått. Positivt överraskad efter som det var 1:a besöket hos för mig ny tandhygienist.
  • Anna W
    Anna W skrev om TBN Tandhälsa AB
    Alltid så trevligt bemöttande, blir väl informerad. Världens bästa tandläkare. Skulle inte vilja gå nån annanstans!
  • Elisa T
    Elisa T skrev om TBN Tandhälsa AB
    Världsklass! Snabb vård, god service, SMSpåminellse och fräscht!
  • Lars S
    Lars S skrev om TBN Tandhälsa AB
    Mycket trevligt och korrekt bemötande från alla på kliniken. Jag upplever att det är ett team som trivs med sitt arbete och arbetsplats.
  • Agneta H
    Agneta H skrev om TBN Tandhälsa AB
    Jag har varit kund hos Tandhälsan sedan mitten av 1990. Har alltid varit mer än nöjd. Alltid fått behandlings och prisuppgifter innan någon behandling har påbörjats. De behandlingar jag har genomgått har varit profesionellt utförda och har aldrig orsakat mig några problem eller biverkningar. Tandhälsan har också helt fantastiskt duktiga tandhygenister som utför ett proffsigt arbete. Jag är som långvarig kund mycket nöjd och kommer att vara kund resten av mitt återstående liv.
  • Carlotte K
    Carlotte K skrev om TBN Tandhälsa AB
    Alltid lika toppen! Tycker det är trevligt att gå till tandläkaren. Innan jag hittade Bengt å gänget drog jag mig för det. Men nu längtar jag nästan 😀
  • Eva C
    Eva C skrev om TBN Tandhälsa AB
    Mycket bra! Snabbt emottagande. Skicklig hantering.
  • Kerstiln Å
    Kerstiln Å skrev om TBN Tandhälsa AB
    Mycket nöjd med både bemötande och behandling!
  • Marie-sophie E
    Marie-sophie E skrev om TBN Tandhälsa AB
    Kund?
    Jag har varit med i korridorerna i många år.
    Vi var en tid flera generationer som valt Bengt.
    Makens två
    Mina två
    Våra tre pojkar
    Två barnbarn
    Jag kan inte gradera - beviset är att vi återkommer år efter år.
    Utmärkt betyg kan väl inte vara ett betyg att sätta. Jag är varken konkurent eller tandläkare själv.
  • Kaj S
    Kaj S skrev om TBN Tandhälsa AB
    Det har alltid varit bra hos min tandläkare Bengt och rekommenderar gärna andra att gå till honom.
  • Pär L
    Pär L skrev om TBN Tandhälsa AB
    Som vanligt var upplevelsen mycket bra hos TBN. Var där på årliga kontrollen och denna gång hade jag inga hål ;-). Har tidigare både lagat och rotfyllt och alltid varit supernöjd.
  • Björn L
    Björn L skrev om TBN Tandhälsa AB
    den bästa tandhygien rengöringen någonsin
  • Lena V
    Lena V skrev om TBN Tandhälsa AB
    Jag har bara goda erfarenheter och har fullt förtroende för tandläkare Bengt Nordström under mer än 30 års tid och även för de tandhygienister som har varierat under årens lopp. Mina bröder och min mor har också enbart goda erfarenheter av tandvården hos TBN Tandhälsa. Jag har haft behov av lagning av karies, rotfyllningar, flera tandkronor, två bettskenor och senast en snarkskena. Alltid lika gott trevligt bemötande och god service. Så jag har aldrig tvekat att pendla 3 mil till TBN Tandhälsa under de 20 år då jag bott på annan ort.
  • Gill W
    Gill W skrev om TBN Tandhälsa AB
    Jag är så nöjd med Bengt och hans kolleger på Tandhälsan så jag har gått där i 33år. Min exman samt mina två söner går också där och har gått ungefär lika länge.
    Det kommer vi att fortsätta med och det kan jag lova😊Gill Widen
  • Peter L
    Peter L skrev om TBN Tandhälsa AB
    Senast gång jag besökte TBN blev jag som vanligt väl bemött. Jag är väldigt nöjd med all service jag fått av Bengt och hans personal.
  • Birgitta W
    Birgitta W skrev om TBN Tandhälsa AB
    Är mycket trygg och väl omhändertagen av tandläkare Bengt och tandhygienisterna. Varm atmosfär och professionell behandling.
  • Inger H
    Inger H skrev om TBN Tandhälsa AB
    Jag har fått hjälp med 2 tänder som av flera andra tandläkare bedömdes som chanslösa och därför skulle dras ut 2014-12-04.
    Då tandläkare Bengt Nordström fick höra talas om fallet tog han själv kontakt med mig och erbjöd sig att försöka rädda båda tänderna.
    Allt har fungerat på bästa sätt hela tiden och på onsdag den 13/4 2016 kommer den nya kronan på plats. Jag är supernöjd över bemötandet och resultatet.
    Inger Håkansson
  • Leif H
    Leif H skrev om TBN Tandhälsa AB
    Mycket trevligt bemötande. Går dit eftersom dom har tandhygienist. Upplever personalen som kunnig. Om behov av lagningsåtgärder är man som vanligt i händerna på tandläkaren. Man får ju hoppas på åtgärd utifrån kundens behov.
  • Bernt O
    Bernt O skrev om TBN Tandhälsa AB
    Utmärk bemötande. Stort kunnande.
  • Julia Å
    Julia Å skrev om TBN Tandhälsa AB
    Jätte bra bemötande, fantastisk personal! Man känner sig trygg i stolen!
  • Barbro R
    Barbro R skrev om TBN Tandhälsa AB
    Fantastiskt bemötande! Drog ut två tänder, gjorde avtryck, fick provisoriska tänder. Så nöjd! ( är/var väldigt nervös) tandläkare Bengt gjorde så att jag blev lugn!! Super, ska dit igen!
  • Theeres L
    Theeres L skrev om TBN Tandhälsa AB
    Alltid mycket noggrann omvårdnad, mjukt, lugnt bemötande och professionell rådgivning! Efter besök hos tandhygienist Caroline upplevde jag att mina tänder verkligen blev rengjorda! Hon vet dessutom hur hon ska bemöta mig som osäker patient. Jag rekommenderar er att byta till den här kliniken, du kommer aldrig vilja byta igen!
    Tbn C gillar detta

Spånga Torgväg 6, 163 51 Spånga