Alla kategorier Tandläkare Stockholms län Stockholm Spånga-Tensta Solhem TBN Tandhälsa AB

TBN Tandhälsa AB

Spånga Torgväg 6, 163 51 Spånga — Visa karta

Här på TBN Tandhälsa har vi över 30 års professionell erfarenhet inom tandvård och jobbar med patientens önskemål och förutsättningar i fokus.

Hos oss blir du väl omhändertagen av professionell personal och får uppleva en lugn och harmonisk atmosfär med ett personligt bemötande i moderna lokaler.

Vi är ett glatt team som brinner för det vi gör och lämnar sex års garanti på broar, kronor samt de flesta fyllningar. Hos oss är du med andra ord i trygga händer. Gå gärna in på vår hemsida www.tbn.se eller ring oss för att få veta mer.

Varmt välkommen!

Läs vad 91 kunder tycker om TBN Tandhälsa AB

• Rune W skrev om TBN Tandhälsa AB
    Vi har fått professionell hjälp av bästa klass med Minna och min frus tänder under många år . Klinikens vänliga och kunnande bemötande upplever vi patienter, säkert och omhändertagande.
    Alltid trevligt att få komma till behandling då behov föreligger .
    Kliniken strålar av fräschhet med kvalitet utrustning som upplevs som hög säkerhet och upplevelse av kunnig personal.
    Det kan inte bli bättre.
    TBN får gärna delges vår uppfattning./Rune & Solveig Wallgren Läs mer
  • Björn G skrev om TBN Tandhälsa AB
    Professionellt och trevligt bemötande. Ett besök hos er är snabbt och smidigt. Nästan synd att det var klart så fort för det är ett nöje att ligga i era behandlingsstolar ;) Läs mer
  • Per D
    Per D skrev om TBN Tandhälsa AB
    Kompetent och trevligt. Många års bra behandling. Läs mer
  • Ann-Marie A skrev om TBN Tandhälsa AB
    Mycket trevlig och kompetent personal med hög kvalitet på arbete och service. Läs mer
  • Barbro J skrev om TBN Tandhälsa AB
    Tandhygienist.
    Ett proffsigt och korrekt arbete. Läs mer
  • Gun A skrev om TBN Tandhälsa AB
    Sedan -80 talet har jag varit kund hos TBN.
    Alltid ett vänligt och kunnigt bemötande. Professionella. Hög kompetens. Tryggt. Fräsch mottagning. Läs mer
  • Monica W skrev om TBN Tandhälsa AB
    Besökte tandhygienisten i november 2017. Vänligt och professionellt bemötande spec med bedövningssalva vid borttagande av tandsten. Det har jag aldrig fått tidigare... Läs mer
  • Marianne C skrev om TBN Tandhälsa AB
    Alltid nöjd ! Bra stämmning, proffsig behandling.
    Gör alltid sitt bästa för oss kunder / patienter. Ger goda och värdefulla råd, även på telefon .Tack 🙄 Läs mer
  • Anna W skrev om TBN Tandhälsa AB
    Gått till dem länge. Ca 15 år kanske. Superbra! Fått hjälp med vanliga undersökningar, lagning av sönderbiten tand, lagning av karies och nu senast en bettskena. Mina minderåriga barn går också ditt och yngsta har fått hjälp via TBN för att ta bort tand och fått tandställning. Har idag snygga tänder.
    Sammanfattningsvis: trots att jag flyttat till Täby åker jag mer än gärna till Spånga och har inte en tanke på att byta tandläkare. Bäst! Läs mer
  • Angela S skrev om TBN Tandhälsa AB
    TBN Tandhälsans vänliga bemötande ät fantastiskt. Jag är så nöjd över deras service och kunskap. TBN sätter kunden i fokus men främst först! Läs mer
  • Thomas C skrev om TBN Tandhälsa AB
    Överlägsen service och klart bäst i stan Läs mer
  • Lars L skrev om TBN Tandhälsa AB
    Bra bemötande från tidsbokning till själva besöket. Har alltid haft positiva erfarenheter från TBN sedan säkert 15 år tillbaka. Läs mer
  • Ann C skrev om TBN Tandhälsa AB
    Jag har gjort rotfyllning, lagat en kindtand med en krona, satt in ett implantat,lagat en framtand bl. a.
    Jag går regelbundet hos tandhygienisten.
    Jag har köpt tandtråd, tandblekningsgel.
    Jag blir alltid så väl bemött.
    Jag har känner mig alltid nöjd och vet att jag har blivit behandlad professionellt enligt senaste metoder av kunnig och vänlig, rolig och trevllig personal. Läs mer
  • Stellan S skrev om TBN Tandhälsa AB
    Har varit kund/patient sedan 1982 och aldrig ens övervägt att vända mig till annan tandläkare. Läs mer
  • Sara T
    Sara T skrev om TBN Tandhälsa AB
    jag har lagat mina tänder och är där för att ta bort tandsten. Ortoligt duktig och trevlig personal alltid alla gånger. Läs mer
  • Johannes A skrev om TBN Tandhälsa AB
    Mycket bra.
    Väldigt smidigt och snabb hjälp. Läs mer
  • Elena V skrev om TBN Tandhälsa AB
    Dem är så trevliga och snälla bemöttadet är det bästa man blir vänner med dem . Dem har tålamod Läs mer
  • Catarina S skrev om TBN Tandhälsa AB
    Ett mycket bra bemötande, proffsigt och trevligt Läs mer
  • Anki S skrev om TBN Tandhälsa AB
    Ärende: rutinkontroll tandhälsa på femåring. Mycket bra bemötande. Trevlig personal, bra vana med barn. Hela familjen gick därifrån med positiv känsla. Läs mer
  • Monica T
    Monica T skrev om TBN Tandhälsa AB
    Har bara positivt att säga om kliniken och personalen. Jag har nyttjat den sedan
    70-talet och tänker inte byta. Karl-Erik Törnquist Läs mer
  • Kjell L
    Kjell L skrev om TBN Tandhälsa AB
    Mycket bra och professionellt bemötande från all person, snabba svar och återkopplingar när man ringer om ingen svarar. Mycket nöjd med utfört arbete.
    En Tand klinik som jag varmt kan rekommedera Läs mer
  • Kent M skrev om TBN Tandhälsa AB
    Jag var hos tandhygienist och fick hjälp med att hålla mina tänder i bra skick.'
    Allt sköttes på ett mycket bra sätt. Läs mer
  • Lena B skrev om TBN Tandhälsa AB
    Ingen lång väntetid när man behöver akut hjälp - alltid bra och trevligt bemötande.
    Känns proffsigt och trevligt. Läs mer
  • Brittmarie R skrev om TBN Tandhälsa AB
    Har tandläkarskräck och blivit bra bemött. Två besök , nedslipning av gammal tand samt insättning av ny tand. Har gått utan problem. Bra information om högkostnadsskydd. Läs mer
  • Birgitta L skrev om TBN Tandhälsa AB
    Jag fick ett trevligt bemötande när jag kom. Tandhygienisten var trevlig Läs mer
  • Birgitta K
    Birgitta K skrev om TBN Tandhälsa AB
    Ombonat välkomnande miljö. Jag kände mig. Väl omtändertagen och jag blev jättefin i munnen. Jag är så glad att det äntligen blev av att byta efter 63 år!!! Läs mer
  • Susanne B skrev om TBN Tandhälsa AB
    Man känner sig alltid välkommen och bra bemötande. Ibland kommer man in lite senare än utsatt tid(5min-8min). Läs mer
  • Vivianne R skrev om TBN Tandhälsa AB
    Fantastiskt bemötande. Tryggt och proffsigt arbete med mina tänder. Läs mer
  • Margit J
    Margit J skrev om TBN Tandhälsa AB
    Jag har varit patient hos denna tandvårdsmottagning sedan 1954. Det har alltid fungerat bra. Trevlig personal. Inga onödiga väntetider. Läs mer
  • Tina B
    Tina B skrev om TBN Tandhälsa AB
    Personalen är omtänksamma och förstående.
    Underbara med barn.
    Lätt att gå tider om det är akut Läs mer
  • Sussie C
    Sussie C skrev om TBN Tandhälsa AB
    Man blir alltid så väl omhändertagen 😃 Läs mer
  • Ingrid Ö skrev om TBN Tandhälsa AB
    tandhygienist samt tandläkarbesök/ nya kronor/ Läs mer
  • Rosemarie L skrev om TBN Tandhälsa AB
    Alltid väl omhändertagen hos Bengt Nordström och hans tandhygienist i Spånga. Läs mer
  • Anki G skrev om TBN Tandhälsa AB
    Jag var i panik, tandvärk!! Nyinflyttad, hittade TBN på nätet. Fick hjälp efter ett dygn. Bara samtalet med Bengt gjorde att tandvärken lättade något. Nästa dag underbart fint bemötande och gick hem smärtfri.
    Har även vid fortsatt behandling blivit respekterad för mitt obehag inför tandläkarbesök. STORT TACK TILL ER ALLA PÅ TBN. Läs mer
  • Guy E
    Guy E skrev om TBN Tandhälsa AB
    Alltid trevligt bemötande och ett gediget kunnande. TBN rekommenderas av mig.
    Hälsningar från Guy Engström i Spånga Läs mer
  • Mia L skrev om TBN Tandhälsa AB
    Tycker att det är mycket bra hos TBN kan rekomendera till mina vänner :) Läs mer
  • Tommy L skrev om TBN Tandhälsa AB
    Bemötandet från företaget från början och framåt: Mycket bra.

Jag har fått hjälp med: Blåsa i tandköttet (pågående behandling) av Bengt
    Mycket proffessionellt och förtroendeingivande.
    Är ny kund och fortsätter gärna här. Läs mer
  • Leila I skrev om TBN Tandhälsa AB
    jag har haft mycket besvär med mina tänder men har fått bästa tänkbara
    vård jag kan varmt rekommendera TBN Tandhälsa vi är alla i familjen
    supernöjda Läs mer
  • Catharina R skrev om TBN Tandhälsa AB
    Trevlig och kunnig personal. Högsta betyg . Lite tråkiga lokaler Läs mer
  • Erik J skrev om TBN Tandhälsa AB
    Jag har alltid upplevt en vänligt bemötande och kompetent
    hjälp med mina tänder av tandhygienist och tandläkare,
    lagning av hål, påsättning av krona, rotfyllning etc
    Jag har varit patient under hela tiden för TBN
    Tandhälsa AB Läs mer
  • Eva L
    Eva L skrev om TBN Tandhälsa AB
    Fantastiskt mottagande, duktig och välutbildad personal. Mycket trevlig mottagning. Läs mer
  • Gösta N
    Gösta N skrev om TBN Tandhälsa AB
    Professionell och kunnig tandläkare med lång erfarenhet och hög med servicenivå till sina patienter. Läs mer
  • Györg G skrev om TBN Tandhälsa AB
    Jag ar nőjd med bade tandlakare och tandhygenisten. De ar duktiga, vanliga och proffessionella. Läs mer
  • Dan K
    Dan K skrev om TBN Tandhälsa AB
    Har gått hos TBN i 25 år och är mycket nöjd. Numera går större delen av min familj där också. Bra koncept med förberedande tandhygienister och Bengt (tandläkaren) som rycker in när/om det behövs. 😆 Läs mer
  • Margareta W
    Margareta W skrev om TBN Tandhälsa AB
    Jag är väldigt nöjd med TBN, Bengt Nordström och hela personalen, alltid trevligt bemötande och vänlighet. Jag har fått mycket fin och bra hjälp med stora arbeten som en stor bro, implantat och andra behandlingar.
    Jag kom från Folktandvården där de i det närmaste hade förstört mycket i min mun så det var en lycka att komma till TBN som tog hand om och rättade till det som var fel. Jag ger bästa betyg till dem. Jag har även rekommenderat TBN till några väninnor som också har börjat hos dem och också är mycket nöjda. Läs mer
  • Elisabeth H skrev om TBN Tandhälsa AB
    Ett proffsigt och mycket vänligt bemötande. Läs mer
  • Gunilla S skrev om TBN Tandhälsa AB
    Jag fick ett vänligt bemötande av både tandhygienist och tandläkare från början, även framåt. Personalen är lugna och tillmötesgående, de förklarar vad dem ska göra när det har varit något. De är bra, tycker jag. Läs mer
  • Grethe S skrev om TBN Tandhälsa AB
    Den bästa tandläkaren jag haft under allt mina år, började hos Bengt när jag var 59 år och ångrar att jag inte valde honom från start när jag flyttade till Spånga -92, jag är idag 67 år - vilken förbättring det hade varit för mina tänder att haft honom tidigare. Läs mer
  • Melodi A skrev om TBN Tandhälsa AB
    Den nya tandhygienisten Caroline är så bra. Tack för all hjälp jag fått! Jag har gått hos henne fyra gånger nu och det känns redan bättre i munnen. Känner mig trygg med alla på kliniken och jag känner att jag fått bra vård. Jag har gått hos TBN tandhälsa många år och Bengt har jag alltid varit nöjd med. Hit kommer jag fortsätta gå och tack för allt Läs mer
  • Eva Plommon S
    Eva Plommon S skrev om TBN Tandhälsa AB
    Mycket bra bemötande, lätt att få akuttider, mycket bra utfört arbete. Läs mer

Spånga Torgväg 6, 163 51 Spånga