Alla kategorier Tandläkare Stockholms län Stockholm Spånga-Tensta Solhem TBN Tandhälsa AB

TBN Tandhälsa AB

Spånga Torgväg 6, 163 51 Spånga — Visa karta

TBN Tandhälsa drivs av Bengt som har varit tandläkare sedan 1983. På kliniken arbetar även hygienisterna Caroline och Rebecka som utför olika tandhygienistbehandlingar, undersökningar och ger tips och råd kring egenvård.

Vi är ett glatt team som brinner för det vi gör! Behandlingar vi erbjuder är bland annat implantat, rotfyllningar, röntgen, allmäntandvård och förebyggande, tandblekning mm. Bengt ger dessutom garantier på implantat, kronor samt proteser.

Vi vill att våra patienter ska få en god munhygien och känna sig bekväma och trygga i sitt besök hos oss!

Läs vad 74 kunder tycker om TBN Tandhälsa AB

• Catarina S
    Catarina S skrev om TBN Tandhälsa AB
    Ett mycket bra bemötande, proffsigt och trevligt
  • Anki S
    Anki S skrev om TBN Tandhälsa AB
    Ärende: rutinkontroll tandhälsa på femåring. Mycket bra bemötande. Trevlig personal, bra vana med barn. Hela familjen gick därifrån med positiv känsla.
  • Monica T
    Monica T skrev om TBN Tandhälsa AB
    Har bara positivt att säga om kliniken och personalen. Jag har nyttjat den sedan
    70-talet och tänker inte byta. Karl-Erik Törnquist
  • Kjell L
    Kjell L skrev om TBN Tandhälsa AB
    Mycket bra och professionellt bemötande från all person, snabba svar och återkopplingar när man ringer om ingen svarar. Mycket nöjd med utfört arbete.
    En Tand klinik som jag varmt kan rekommedera
  • Kent M
    Kent M skrev om TBN Tandhälsa AB
    Jag var hos tandhygienist och fick hjälp med att hålla mina tänder i bra skick.'
    Allt sköttes på ett mycket bra sätt.
  • Lena B
    Lena B skrev om TBN Tandhälsa AB
    Ingen lång väntetid när man behöver akut hjälp - alltid bra och trevligt bemötande.
    Känns proffsigt och trevligt.
  • Brittmarie R
    Brittmarie R skrev om TBN Tandhälsa AB
    Har tandläkarskräck och blivit bra bemött. Två besök , nedslipning av gammal tand samt insättning av ny tand. Har gått utan problem. Bra information om högkostnadsskydd.
  • Birgitta L
    Birgitta L skrev om TBN Tandhälsa AB
    Jag fick ett trevligt bemötande när jag kom. Tandhygienisten var trevlig
  • Birgitta K
    Birgitta K skrev om TBN Tandhälsa AB
    Ombonat välkomnande miljö. Jag kände mig. Väl omtändertagen och jag blev jättefin i munnen. Jag är så glad att det äntligen blev av att byta efter 63 år!!!
  • Susanne B
    Susanne B skrev om TBN Tandhälsa AB
    Man känner sig alltid välkommen och bra bemötande. Ibland kommer man in lite senare än utsatt tid(5min-8min).
  • Vivianne R
    Vivianne R skrev om TBN Tandhälsa AB
    Fantastiskt bemötande. Tryggt och proffsigt arbete med mina tänder.
  • Margit J
    Margit J skrev om TBN Tandhälsa AB
    Jag har varit patient hos denna tandvårdsmottagning sedan 1954. Det har alltid fungerat bra. Trevlig personal. Inga onödiga väntetider.
  • Tina B
    Tina B skrev om TBN Tandhälsa AB
    Personalen är omtänksamma och förstående.
    Underbara med barn.
    Lätt att gå tider om det är akut
  • Sussie C
    Sussie C skrev om TBN Tandhälsa AB
    Man blir alltid så väl omhändertagen 😃
  • Ingrid Ö
    Ingrid Ö skrev om TBN Tandhälsa AB
    tandhygienist samt tandläkarbesök/ nya kronor/
  • Rosemarie L
    Rosemarie L skrev om TBN Tandhälsa AB
    Alltid väl omhändertagen hos Bengt Nordström och hans tandhygienist i Spånga.
  • Anki G
    Anki G skrev om TBN Tandhälsa AB
    Jag var i panik, tandvärk!! Nyinflyttad, hittade TBN på nätet. Fick hjälp efter ett dygn. Bara samtalet med Bengt gjorde att tandvärken lättade något. Nästa dag underbart fint bemötande och gick hem smärtfri.
    Har även vid fortsatt behandling blivit respekterad för mitt obehag inför tandläkarbesök. STORT TACK TILL ER ALLA PÅ TBN.
  • Guy E
    Guy E skrev om TBN Tandhälsa AB
    Alltid trevligt bemötande och ett gediget kunnande. TBN rekommenderas av mig.
    Hälsningar från Guy Engström i Spånga
  • Mia L
    Mia L skrev om TBN Tandhälsa AB
    Tycker att det är mycket bra hos TBN kan rekomendera till mina vänner :)
  • Tommy L
    Tommy L skrev om TBN Tandhälsa AB
    Bemötandet från företaget från början och framåt: Mycket bra.

Jag har fått hjälp med: Blåsa i tandköttet (pågående behandling) av Bengt
    Mycket proffessionellt och förtroendeingivande.
    Är ny kund och fortsätter gärna här.
  • Leila I
    Leila I skrev om TBN Tandhälsa AB
    jag har haft mycket besvär med mina tänder men har fått bästa tänkbara
    vård jag kan varmt rekommendera TBN Tandhälsa vi är alla i familjen
    supernöjda
  • Catharina R
    Catharina R skrev om TBN Tandhälsa AB
    Trevlig och kunnig personal. Högsta betyg . Lite tråkiga lokaler
  • Erik J
    Erik J skrev om TBN Tandhälsa AB
    Jag har alltid upplevt en vänligt bemötande och kompetent
    hjälp med mina tänder av tandhygienist och tandläkare,
    lagning av hål, påsättning av krona, rotfyllning etc
    Jag har varit patient under hela tiden för TBN
    Tandhälsa AB
  • Eva L
    Eva L skrev om TBN Tandhälsa AB
    Fantastiskt mottagande, duktig och välutbildad personal. Mycket trevlig mottagning.
  • Gösta N
    Gösta N skrev om TBN Tandhälsa AB
    Professionell och kunnig tandläkare med lång erfarenhet och hög med servicenivå till sina patienter.
  • Györg G
    Györg G skrev om TBN Tandhälsa AB
    Jag ar nőjd med bade tandlakare och tandhygenisten. De ar duktiga, vanliga och proffessionella.
  • Dan K
    Dan K skrev om TBN Tandhälsa AB
    Har gått hos TBN i 25 år och är mycket nöjd. Numera går större delen av min familj där också. Bra koncept med förberedande tandhygienister och Bengt (tandläkaren) som rycker in när/om det behövs. 😆
  • Margareta W
    Margareta W skrev om TBN Tandhälsa AB
    Jag är väldigt nöjd med TBN, Bengt Nordström och hela personalen, alltid trevligt bemötande och vänlighet. Jag har fått mycket fin och bra hjälp med stora arbeten som en stor bro, implantat och andra behandlingar.
    Jag kom från Folktandvården där de i det närmaste hade förstört mycket i min mun så det var en lycka att komma till TBN som tog hand om och rättade till det som var fel. Jag ger bästa betyg till dem. Jag har även rekommenderat TBN till några väninnor som också har börjat hos dem och också är mycket nöjda.
  • Elisabeth H
    Elisabeth H skrev om TBN Tandhälsa AB
    Ett proffsigt och mycket vänligt bemötande.
  • Gunilla S
    Gunilla S skrev om TBN Tandhälsa AB
    Jag fick ett vänligt bemötande av både tandhygienist och tandläkare från början, även framåt. Personalen är lugna och tillmötesgående, de förklarar vad dem ska göra när det har varit något. De är bra, tycker jag.
  • Grethe S
    Grethe S skrev om TBN Tandhälsa AB
    Den bästa tandläkaren jag haft under allt mina år, började hos Bengt när jag var 59 år och ångrar att jag inte valde honom från start när jag flyttade till Spånga -92, jag är idag 67 år - vilken förbättring det hade varit för mina tänder att haft honom tidigare.
  • Melodi A
    Melodi A skrev om TBN Tandhälsa AB
    Den nya tandhygienisten Caroline är så bra. Tack för all hjälp jag fått! Jag har gått hos henne fyra gånger nu och det känns redan bättre i munnen. Känner mig trygg med alla på kliniken och jag känner att jag fått bra vård. Jag har gått hos TBN tandhälsa många år och Bengt har jag alltid varit nöjd med. Hit kommer jag fortsätta gå och tack för allt
  • Eva Plommon S
    Eva Plommon S skrev om TBN Tandhälsa AB
    Mycket bra bemötande, lätt att få akuttider, mycket bra utfört arbete.
  • Anna P
    Anna P skrev om TBN Tandhälsa AB
    Väldigt trevligt bemötande av nya Rebecka! Tog hand om både mig och dottern på snart 6år på ett proffsigt men ödmjukt sätt.
  • Ulla P
    Ulla P skrev om TBN Tandhälsa AB
    Vi har varit patienter hos TBN sedan Bengt Nordström etablerade tandläkeriet i Spånga. Vi har alltid blivit väl omhändertagna och det har varit en utomordentligt trevlig atmosfär på denna tandklinik, med vänligt bemötande. Tandbehandlingarna har alltid hållit hög klass.
    Vi är väldigt nöjda med TBN och vi har tidigare rekommenderat TBN för våra vänner och gör det fortfarande. Dessa är också mycket nöjda med TBN. Avslutningsvis så blir det betyg 5 med råge enligt nedanstående skala.
    Med förhoppning att svaret är tillräckligt utförligt
    Hälsar vi
    Ulla & Elis Pettersson
  • Anne A
    Anne A skrev om TBN Tandhälsa AB
    Jag har varit patient hos Tbn under 10 år. jag är väldigt nöjd med det bemötande jag får. Jag har rotfyllt, gjort kronor m.m. Allt har varit väldigt bra gjort.
  • Magnus G
    Magnus G skrev om TBN Tandhälsa AB
    Jätte bra bemötande, trevlig och kompetent personal. :)
  • Inger E
    Inger E skrev om TBN Tandhälsa AB
    Allt är jämt jätte bra, trevliga människor .
  • Elis P
    Elis P skrev om TBN Tandhälsa AB
    Med förhoppning att svaret är tillräckligt utförligt
    Hälsar vi
    Elis & Ulla Pettersson
  • Gunnel S
    Gunnel S skrev om TBN Tandhälsa AB
    Jag har varit kund hos TBN i många år och har alltid bemötts med respekt och genuint intresse. Vid akut behov har jag alltid fått snabb hjälp. Jag är helnöjd med dem.
  • Lisa M
    Lisa M skrev om TBN Tandhälsa AB
    Har alltid varit nöjd hat förut gått hos Lotta som är mjuk på hand den nya tjejen var lite våldsammare så är inte riktigt lika nöjd som förr med lotta
  • Albina U
    Albina U skrev om TBN Tandhälsa AB
    Trevlig och mycket kunnig personal.
  • Lisbeth N
    Lisbeth N skrev om TBN Tandhälsa AB
    Blev rekommenderad ( av en arbetskamrat )att ta kontakt med TBN då jag var missnöjd med min förra tandläkare.
    Har fått mycket bra bemötande här och känner mig trygg och väl omhändertagen.
  • Eva T
    Eva T skrev om TBN Tandhälsa AB
    Bra bemötande, vi diskuterade åtgärder vid besöket hos tandhygienist, jag fik veta vad som skulle åtgärdas och kollas vid besöket. Fick även en del tips och information jag inte tidigare fått. Positivt överraskad efter som det var 1:a besöket hos för mig ny tandhygienist.
  • Anna W
    Anna W skrev om TBN Tandhälsa AB
    Alltid så trevligt bemöttande, blir väl informerad. Världens bästa tandläkare. Skulle inte vilja gå nån annanstans!
  • Elisa T
    Elisa T skrev om TBN Tandhälsa AB
    Världsklass! Snabb vård, god service, SMSpåminellse och fräscht!
  • Lars S
    Lars S skrev om TBN Tandhälsa AB
    Mycket trevligt och korrekt bemötande från alla på kliniken. Jag upplever att det är ett team som trivs med sitt arbete och arbetsplats.
  • Agneta H
    Agneta H skrev om TBN Tandhälsa AB
    Jag har varit kund hos Tandhälsan sedan mitten av 1990. Har alltid varit mer än nöjd. Alltid fått behandlings och prisuppgifter innan någon behandling har påbörjats. De behandlingar jag har genomgått har varit profesionellt utförda och har aldrig orsakat mig några problem eller biverkningar. Tandhälsan har också helt fantastiskt duktiga tandhygenister som utför ett proffsigt arbete. Jag är som långvarig kund mycket nöjd och kommer att vara kund resten av mitt återstående liv.
  • Carlotte K
    Carlotte K skrev om TBN Tandhälsa AB
    Alltid lika toppen! Tycker det är trevligt att gå till tandläkaren. Innan jag hittade Bengt å gänget drog jag mig för det. Men nu längtar jag nästan 😀
  • Eva C
    Eva C skrev om TBN Tandhälsa AB
    Mycket bra! Snabbt emottagande. Skicklig hantering.

Spånga Torgväg 6, 163 51 Spånga