TBN Tandhälsa

TBN Tandhälsa

www.tbn.se
  • BadgeSixYears

Söker du en tandläkare i Spånga? Här på TBN Tandhälsa har vi över 30 års professionell erfarenhet inom tandvård och jobbar med patientens önskemål och förutsättningar i fokus. Hos oss blir du väl omhändertagen av professionell personal och får uppleva en lugn och harmonisk atmosfär med ett personligt bemötande i moderna lokaler....

673 omdömen om TBN Tandhälsa

Sedan starten hos Reco 2014

Anita W
Skrev om TBN Tandhälsa

Var på årlig kontroll, alltid trevligt bemötande och professionellt kunnande. Trevliga lokaler, rent och fräscht.

Lena H
Skrev om TBN Tandhälsa

Blir alltid trevligt bemött, de anpassar sig till vad jag vill. Har gått hos den tandläkaren sen han startade, före det hos tandläkare Lidholm? I 50 år alltså. Mina föräldrar gick där och nu min syster o svåger. Men det är för dyrt - jag har inte råd som pensionär att gå varje år.

Jan S
Skrev om TBN Tandhälsa

Bra bemötande av en proffsig och mycket trevlig personal Kramar från Guy Engström

Alexandra S
Skrev om TBN Tandhälsa

Trevligt och respektfullt bemötande. Städad och ljus lokal som gav ett lugnt intryck vilket känns viktigt för en som är lite tandläkare-rädd. Tandläkaren gick noggrant igenom och berättade samtidigt vad som skedde och stämde hela tiden av om allt kändes bra. Jag gjorde en undersökning och bokade in nästkommande besök på plats. Det kändes bra och jag gick därifrån med förväntningar och lättnad. Tack!

Maud G
Skrev om TBN Tandhälsa

Snabb och mycket professionell hjälp vid akut problematik. Det genomfördes en fiber splint och tandutdragning.

Lea O
Skrev om TBN Tandhälsa

Trevligt bemötande.Proffsigt.Klara besked om tandvårdsbidrag.Fått ett nytt leende!

Marianne B
Skrev om TBN Tandhälsa

Alltid trevligt bemötande. Man känner sig välkommen o trygg. Har gått många många år på TBN Tandhälsa o rekommenderar det varmt.

Paula G
Skrev om TBN Tandhälsa

Fick snabbt svar och tid när jag kontaktade mottagningen. Behandlingen motsvarar alltid mina förväntningar:undersökningen var noggrann, smärtfritt. Får alltid mycket bra information om min tandstatus. Ser alltid fram emot besöket hos TBN tandhälsa.

Stamatia D
Skrev om TBN Tandhälsa

Jag fick ett väldigt bra bemötande av all personal och tandläkaren gjorde ett bra jobb den här gången tog de röntgenbilder och nästa gång ska de ta bort lite tandsten trevlig personal och fina lokaler

Leif A
Skrev om TBN Tandhälsa

Bra bemötande. Tydligt med vad som väntas ske och vad det kostar.

Simon B
Skrev om TBN Tandhälsa

Trevligt och professionellt. Lätt att boka tider.

Claes-Göran W
Skrev om TBN Tandhälsa

Trevlig personal, bra bemötande och klargör vad som gjorts och vad som bör göras. Ger stort förtroende!

Carolin S
Skrev om TBN Tandhälsa

Tandhygienist Viktoria är så otroligt professionell och försiktig. Så fint patientbemötande har jag aldrig upplevt tidigare. Rekommenderar varmt. Träffat tandläkare där också som var superbra och proffsiga också.

TBN T gillar detta
Tommy S
Skrev om TBN Tandhälsa

På TBN Tandhälsan blir man väl omhändertagen, bemötande är av världsklass. TBN Tandhälsan lever verkligen upp till förväntningarna man har. Upplevelsen på TBN Tandhälsan är mycket bra man får mycket professionell hjälp med sina tänder och dem problem man har med sina tänder.

Maria S
Skrev om TBN Tandhälsa

Bra proffetionellt bemötande och detsamma av utförda arbeten som bla rotfyllning. Känns så bra att vara patient på TBN Tandhälsa . Så duktig tandläkare och tandhygienist.

Annikka R
Skrev om TBN Tandhälsa

Fint bemötande och bra vård. Jag känner mig trygg med både tandgygienisten och tandläkaren.

Arne J
Skrev om TBN Tandhälsa

Alltid trevligt och proffesionellt bemött!

Camilla E

Fantastiskt trevliga. Enorm kompetens

Anki L
Skrev om TBN Tandhälsa

Hittade till TBN via min tandhygienist, Lotta som är så lugn, trevlig och säker. Nu bytte jag till tandläkare via TBN också.

Elvy Elisabet M

Bra och trevliga. 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷

Helena Elanora J
Skrev om TBN Tandhälsa

Blir alltid bra bemött av duktig personal.

Anna Katarina Å
Skrev om TBN Tandhälsa

Trevligt bemött. Tog sig tid att prata och jag fick information men ändå effektiv.

Kerstin H
Skrev om TBN Tandhälsa

Trevlig personal. Informativt och effektivt. Fick rekommendationer av en vän så förväntningarna var höga och uppfylldes på ett bra sätt.

Asmila S
Skrev om TBN Tandhälsa

Paula är väldigt förtroendeingivande, professionell och mycket skicklig. Paula har tagit hand om mig väl och fått mig att känna mig trygg. Jag har aldrig varit så nöjd tidigare hos tandläkaren. Rekommenderas starkt!

Maria S
Skrev om TBN Tandhälsa

Ett bra professionellt bemötande och utfört arbete.

Frank K
Skrev om TBN Tandhälsa

Har gått där i många år och de är kompetenta och det känns tryggt

Suzanne W
Skrev om TBN Tandhälsa

Alltid trevligt bemötande. Man känner sig trygg

Udo H
Skrev om TBN Tandhälsa

Mycket bra som alltid, beställde tid för tandblekning

Monica L
Skrev om TBN Tandhälsa

Var hos tandhygienistens Lotta. Proffsig trevlig och kommunikativ. Mottagningen är mysig fräsch känns som hemma. Mitt nya ställe jag kommer gå till!

Birgitta A
Skrev om TBN Tandhälsa

Jag känner mig trygg och nöjd med både tandhygienisten och tandläkaren. Den kliniken har en gång hjälpt mig att komma över min rädsla. Jag är lika nöjd med behandlingen som med bemötandet. Jag får så långt det är möjligt känna att jag blir respekterad och känna att jag förstår vad de gör. Inget görs mot min vilja. Jag får goda råd av inte minst tandhygienisten. Den stora nackdelen är trapporna för att komma in på kliniken. Jag använder numer rullstol men trots besväret att ta mig in och upp har jag ingen tanke på att byta klinik.

David F
Skrev om TBN Tandhälsa

Mycket gott bemötande och professionellt utförd insats av tandhygienisten. Rekommenderas varmt.

Ulf S
Skrev om TBN Tandhälsa

Proffsigt, familjärt och omsorgsfullt.

Kjell L
Skrev om TBN Tandhälsa

Alltid lika proffsiga och vänliga. ingen Väntetid de håller vad de lovar.

Mats P
Skrev om TBN Tandhälsa

Alltid bra bemötande och proffesionellt utförd behandling.

Inger W
Skrev om TBN Tandhälsa

Blev så väl mottagen och omhändertagen. Fick en fin behandling av tandhygienist som gjorde allt mycket bra. Dessutom så jättegullig. Är verkligen mycket nöjd med mitt besök. Högsta betyg på alla sätt.

Peder S

Supertrevliga och proffisionella

Per N
Skrev om TBN Tandhälsa

Bra upplevelse med mitt akuta besök. Tyvärr tanden sprucken, men detta togs om hand professionellt.

Maria C
Skrev om TBN Tandhälsa

Väldigt trevlig bemötandet, kunnig och trevligt personal. Jag är mycket nöjd.Köpte tandbläkning och tandpetare.

Dan K
Skrev om TBN Tandhälsa

Jag har gått hos TBN Tandhälsa 25-30 år och är fortfarande supernöjd…

Sven-Olov J
Skrev om TBN Tandhälsa

Bra bemötande och profesionell behandling!

Louis E
Skrev om TBN Tandhälsa

Trevligt bemötande och mycket bra behandling.

Mattias G
Skrev om TBN Tandhälsa

Proffsiga och trevliga! Enkelt och få tider!

Anna P
Skrev om TBN Tandhälsa

Lätt att boka tid. Proffsiga och trevliga. Perfekt resultat.

Ulf H
Skrev om TBN Tandhälsa

Positivt och professionellt bemötande. Förväntar mig, och får alltid bästa vård. Praktiskt med förbokning och SMS-påminnelser

Olle L
Skrev om TBN Tandhälsa

Snabb och adekvat hjälp med mitt besvär

Pia B
Skrev om TBN Tandhälsa

Mycket bra bemötande! De känns proffsiga, kunniga och lyhörda.

Niklas E
Skrev om TBN Tandhälsa

Världens bästa och trevligaste personal. Var hos tandläkare Paula Nordström för första gången och blev ännu mer imponerad över TBN’s kompetens och bemötande.

Marie-chantal L
Skrev om TBN Tandhälsa

lugn och pedagogisk personal, lyhörd och tålmodig. Samt kompetent förstås

Jan M
Skrev om TBN Tandhälsa

Mycket gott och skickligt bemötande.

Margaret S
Skrev om TBN Tandhälsa

Utmätltkorta väntetifer Treckings anställda lugn miljö