Team T.s.f. AB

1.8

4 omdömen om Team T.s.f. AB

Fredrik Mathias S
Skrev om Team T.s.f. AB

Överraskar negativt vad gäller prissättningen oavbrutet. Måste vara Sveriges i särklass dyraste och sämsta coop vad gäller priser. Många äldre och studenter i området som blir överprisade hela tiden. Tips till konkurrerande kedjor är att öppna en butik i området, levererar ni bara medelmåttigt så är det miltals bättre än det som detta coop erbjuder. Kan för mitt liv inte förstå att det ska vara så svårt att prissätta som alla andra coop men som då ligger ett par kilometer bort (Stora coop Ursvik och Stora coop Bromma exempelvis).

isabel j
Skrev om Team T.s.f. AB

Ägaren skulle verkligen behöva ta tag i butikskommunikationen och servicebiten i butiken, för att inte tala om sortimentet. Vet man inte vad man ska äta till middag innan så vet man definitivt inte vad man ska äta efter man gått ett varv i butiken. Dåligt utbud av ex färska kryddor, kött, och färsk mat i allmännhet. Butken går mer att likna vid ett torrskafferi. Är själv student, men att vi lever på nudlar och pasta är en myt. Jag ser dagligen studenter i kungshamra med påsar från hemköp i Danderyd. Jag antar att de som...

ANDREAS N
Skrev om Team T.s.f. AB

Med stor sannolikhet Sveriges DYRASTE matbutik! Det enda jag handlar här är mjölk. De borde öppna en billigare matbutik här med tanke på det stora antalet studenter i området, t.ex Willys skulle vara ett bra alternativ! Efter varje besök här känner man sig rånad! Ett kilo djupfryst kycklingfile av budgetmärket X-tra för en hundring är inte ok!

Walter S
Skrev om Team T.s.f. AB

Coop som funkar helt okej, hyfast välsorterat och förstahandsvalet för ungefär hela Bergshamra Norra, inklusive studentområdet Kungshamra där jag själv bor.