Alla kategorier Tandläkare Västra Götaland Göteborg Team Tandvårdsgruppen

Prinsgatan 12, 413 05 Göteborg — Visa karta

Tandårdsgruppens webbplats

Tandläkare nära Team Tandvårdsgruppen:

Hisingsgatan 28, Göteborg
Min Tandläkare erbjuder allmäntandvård, tandimplantat, estetisk tandvård, tandre... Läs mer ›
Per C:
Känner mig verkligen väl omhändertagen av ett professionellt team av landets duktigaste tandläkare ...kallelse i brevlådan...sms... mycket ...

Baldersgatan 8, GÖTEBORG
Videnta Tandvård är en familjeägd tandvårdsklinik som värderar personlig kontakt... Läs mer ›
Mia M:
Lyhörd personal och vänligt bemötande. Kan absolut rekomendera Videnta.

Wieselgrensplatsen 29, GÖTEBORG
Tandkliniken Pärlan | Du hittar till oss på Wieselgrensplatsen 29 i Göteborg! Läs mer ›
Vinsent A:
Jag är väldigt nöjd. Jag fick proffsigt bemötande och raka snabba svar. Precis som jag vill ha det.

Björkhöjdsgatan 5, VÄSTRA FRÖLUNDA
Tandvård akut, för familj och med laser. Vi ringer upp inom 60min. Välkommen! Läs mer ›
Katarzyna A:
Super nöjd med val av tider. Trevligt personal! Lugn stämning.

Läs vad 4 kunder tycker om Team Tandvårdsgruppen

• Michael S
    Michael S skrev om Team Tandvårdsgruppen
    Vill verkligen rekommendera tandhygienist Eva på Teamtandvårdsgruppen. Skicklig, lugn och proffsig.
    Tack!
  • Sven A
    Sven A skrev om Team Tandvårdsgruppen
    Jag kan varmt rekommendera Stefan Tunhall på Teamtandvårdsgruppen för
    professionellt utförd implantatbehandling.
  • Kerstin G
    Kerstin G skrev om Team Tandvårdsgruppen
    Bemötandet från tandläkaren under all kritik!
    Den mest respektlöse tandläkare jag haft under mina 54 år. Dyr, och har förmodligen glömt att det är en levande och lyssnande människa som sitter i stolen - och som dessutom betalar dyrt för det.
  • Anna K
    Anna K skrev om Team Tandvårdsgruppen
    Gå ej hit!!
    Det tog tandläkaren i detta fall en kvinnlig ca två timmar att göra en lagning av plasten som jag har mellan framtänderna för att dölja gluggen. Hon höll på att slipa och greja i evigheter, samtidigt som
    jag hörde kommentarer:
    - oj där blev det lite mycket, osv!
    När jag såg resultatet i spegeln höll jag på att svimma! Hon hade tagit plast som överhuvudtaget inte stämmde överens med färgen på min tand, plus att allt såg väldigt klumpigt ut!
    Jag var tvungen att låta en annan tandläkare fixa till det, jag ville inte änns gå tillbaka till den första. För den nya tandläkaren tog det ca en halvtimma och det blev skitsnyggt! Det var på tandkliniken ett4.
    Så vad du än gör gå inte till team tandvårdgruppen på prinsgatan! Det var svindyrt dessutom.

Prinsgatan 12, 413 05 Göteborg