Alla kategorier Luftvärmepump Stockholms län Vallentuna IVT Värmepumpar Team Wåhlin Bygg & VVS AB

Team Wåhlin Bygg & VVS AB

Askvägen 2, 186 45 Vallentuna — Visa karta

Vi är en totalentreprenör inom bygg & VVS och vi erbjuder kunden vårt totala engagemang samt vår breda
kompetens inom IVT värmepumpar, VVS, byggnation, finsnickeri, plattsättning, måleri och el.

Vi har kunden i fokus och vår ambition är att tillgodose och anpassa oss efter kundens behov och behålla
kundens förtroende över lång tid. Våra engagerade och välutbildade medarbetare med goda
kvalitetsrutiner ser till att vi har nöjda kunder som återkommer.

Vår bredd är vår styrka.
4.5/5
4.6/5
4.8/5
5.0/5
5.0/5

Läs vad 201 kunder tycker om Team Wåhlin Bygg & VVS AB

• Christian L
    Christian L skrev om Service en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Snabb service och trevlig bemötande. Löste problemet på ett proffsigt sätt Läs mer
  • Bengt N
    Bengt N skrev om Service en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Bemötandet var bra, men åtgärderna tveksamma. Första besöket byttes ett tryckkärl för flera tusen utan att problemet löstes, andra besöket (av en annan servicetekniker) byttes de kretskort den förste mekanikern inte ens tittade på, vilket löste problemet. Servicetekniker två ställde sedan lättvindigt och snabbt som expert om vår väl uttänkta värmekurva så att huset mer eller mindre kokade vid vissa utetemperaturer... Så helt nöjda är vi inte. Läs mer
    2018-04-09 Team Wåhlin Bygg & VVS AB svarar Bengt N
    Hej Bengt!

Till att börja med så får vi tacka för er återkoppling till oss. Det är jättebra att vi får feedback på våra jobb.
    Jag kommer att kika på detta direkt på vad vi gjorde hos dig och höra av mig till dig under dagen.

Givetvis är det inte vår mening att ställa om värmen så att det fungerar sämre än när vi kom hem till er.
    Tanken var nog snarare tvärtom ifrån teknikern men det borde ha meddelats dig ni tillsammans kunde diskuterat fram bästa alternativet just för ert hus.

På återhörande

/Team Wåhlin
  • Eva S
    Eva S skrev om Service en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Bra att ni hör av er när det är dags för service, annars skulle jag säkert missa det. Mycket trevlig servicekille som var hemma hos mig! 👍 Läs mer
  • Johan G
    Totalt
    Jättenöjd Läs mer
  • Edvard G
    Edvard G skrev om VVS en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Lokalisera och åtgärda läckande vattenledning. Snabb assistans med att skicka en proffsig VVS kille för att åtgärda problemet. Faktura på posten... Läs mer
  • Lars F
    Lars F skrev om Service en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Med kort varsel löste dom problemet. Mycket nöjd Läs mer
  • Berit N
    Berit N skrev om Installation en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Bergvärme blev installerat på bästa sätt på Bockholmssättra gårds annex och tidigare på Nora strand 5 i Danderyd. Läs mer
  • Eva E
    Eva E skrev om Service en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Snabb återkoppling och service, bra bemötande, prisvärt Läs mer
  • Mikael O
    Mikael O skrev om Service en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Hej

Första gången som jag har anlitat Wåhlin. Jag kommer att ringa igen när jag behöver deras tjänster. Jag lämnade fakturerings adress men fick tyvärr fakturan via mail. Läs mer
  • Jan W
    Jan W skrev om VVS en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Snabb , proffsig, prisvärd. Rekommenderas Läs mer
  • Lennart K
    Lennart K skrev om Service en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Jag fick det jag förväntat mig och lite till. Vänligt bemötande både vid telefonkontakt och vid servicen. Läs mer
  • Tomas K
    Tomas K skrev om Service en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Snabb och enkel handläggning och snar rep. Läs mer
  • Jade R
    Jade R skrev om Service en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Service av vår Bosch luft/vatten värmeanläggning.
    Otroligt snabbt och trevligt bemötande vid bokning av tiden.
    Hantverkarna ringde den dag de skulle komma för att meddela att deras första jobb tagit längre tid än planerat och att de därför blev lite sena! Otroligt proffsigt! Kommer varmt rekommenderas vidare! 😄👍🏼 Läs mer
  • Peter H
    Peter H skrev om Bygg en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Väldigt vänligt bemötande och mycket bra och snabbt utfört jobb Läs mer
  • Emelie R
    Emelie R skrev om Service en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Servicekontroll av bergvärmepump.
    Det gick snabbt oh modigt, samt med trevligt bemötande. Teknikern ingav förtroende.
    Skulle absolut rekommendera till andra. Läs mer
  • Charles B
    Charles B skrev om Installation en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Allt har varit bra förutom återställandet av marken där borrningen skedde samt att de som utförde borrningen inte var så "renliga" av sig när de gick in i huset. Läs mer
  • Niklas H
    Niklas H skrev om Service en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Snabb, trevlig service. Smidig bokning och punktlig snar leverans. Proffessionellt, snabbt och effektivt utförande med lyckat resultat Läs mer
  • Peter L
    Peter L skrev om Service en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Fantastiskt bemötande på telefon och mkt kunnig supportpersonal. Montör och installatör väldigt kunniga och proffsiga. Jag kan verkligen rekommendera Team Wåhlin. Läs mer
  • Björn V
    Björn V skrev om Service en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Bra bemötande från en trevlig och kunnig personal. Läs mer
  • Jörgen W
    Jörgen W skrev om Installation en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Den service och det bemötande vi fick genom hela processen från offert till klar installation med efterföljande återbesök och genomgång av systemet var utmärkt. Team Wåhlin är verkligen proffsiga och jag kan varmt rekommendera dem till andra. Läs mer
  • Thomas U
    Thomas U skrev om Service en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Mycket nöjd allt fungerar bra och stort tack till team Wahlin Läs mer
  • Anders L
    Anders L skrev om Service en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Då tidigare servicebolag inte kunnat hitta felet, klarade Wåhlin det snabbt och pinsamt enkelt med ett trevligt bemötande. All heder. Läs mer
  • Kenneth I
    Kenneth I skrev om Service en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Snabb service, snabb åtgärd och snabb faktura! Läs mer
  • Martin L
    Martin L skrev om VVS en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Jag har anlitat Team Wåhlin Bygg & VVS AB ett stort antal gånger under de senaste 15 åren. Både för smått (ex. byte av WC-stol eller radiator) och stort (ex. byte från oljepanna till bergvärme och golvvärmesystem i 3 plan). Jag har aldrig varit missnöjd. Man har alltid levt upp till våra förväntningar. Det är alltid kul att ha med dem att göra, även om upprinnelsen till mötet(något som inte fungerar) inte alltid är super kul... :) Läs mer
  • Ragnhild Raab J
    Ragnhild Raab J skrev om Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Pedagogiskt och vänligt, hjälpte de mig med värmepump så att jag beställde fler tjänster som utfördes till belåtenhet. Läs mer
  • Christofer S
    Christofer S skrev om Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Fixade värmepumpen, ett kort var paj.
    Mycket trevlig servicetekniker 👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻 Läs mer
  • Stefan E
    Stefan E skrev om Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Missade lite vid förfrågan i övrigt väldigt professionellt bemötande och ett väl utfört arbete. Läs mer
  • Jan T
    Jan T skrev om Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Proffesionela och kunniga, löste direkt det andra firmor gått bet på tidigare med krånglande värmepump. Läs mer
  • Jerker B
    Jerker B skrev om Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Bra bemötande i både telefon och i uppföljande besök. Vi fick snabb hjälp. Läs mer
  • Kenneth J
    Kenneth J skrev om Team Wåhlin Bygg & VVS AB
  • Hans R
    Hans R skrev om Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Positivt emottagande från början. Håller tider och bra kontakt under reparationstiden. Läs mer
  • Johan J
    Johan J skrev om Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Vi har använt Team Wåhlin i 14 år. De är professionella, snabba, kunniga och trevliga. Svårt att hitta bättre! Varma rekommendationer från oss! Läs mer
  • Stefan A
    Stefan A skrev om Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Jag tycker att det fungerade väldigt bra. Snabb återkoppling. Trevligt bemötande. Det var ett proffsigt och duktigt utfört jobb hos mig. Kunnig personal. Har inget att anmärka på tvärtom. Läs mer
  • Ismail H
    Ismail H skrev om Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Ett av de bästa företag som jag har varit I kontakt med. Läs mer
  • Jan A
    Jan A skrev om Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Värmereglering på en bergvärmepump fungerade otillfredsställande. En trevlig tekniker var hos min granne och servade deras värmepump, var över och frågade om hon kunde ta en titt på min pump också, vilket hon tog sig tid att göra. Konstaterade snabbt att trevägsventilen fungerade lite halvdant, bytte den och sedan fungerade det perfekt igen. Läs mer
  • Christian L
    Christian L skrev om Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Jag fick problem med frånluftsvärmepump och mejlade runt för att få hjälp.

Fick svar av Team Wåhlin redan dagen efter och en reparatör senare på dagen så det kändes som väldigt bra respons, även det preliminära priset visade sig stämma.

Reparatören var trevlig och vi fick värmen tillbaka.

Kan rekommendera Team Wåhlin varmt. Läs mer
  • Sverker V
    Sverker V skrev om Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Mycket snabb service och proffsigt jobb. Läs mer
  • Sune L
    Sune L skrev om Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Ett bra bemötande samt snabba servicar med kunniga tekniker Läs mer
  • Gunnar C
    Gunnar C skrev om Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Bergvärmepump och utbyte av allt vvs i huset Läs mer
  • Isa S
    Isa S skrev om Service en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Bra service. Fick tala med golvtekniker direkt 2 ggr och kunde resonera om tänkbart fel och utföra åtgärd för stt lokalisera felet innan hembesöket. Felet blev snabbt åtgärdat. Tycker kanske fakturan blev väl hög, mycket restid att betala för. Läs mer
  • Stiftelsen G
    Stiftelsen G skrev om Service en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Snabbt svar, trevligt bemötande och möjligheterna att göra jobbet framstår som självklarare än svårigheterna.
    Hälsningar Lars Öberg Läs mer
  • Gabriella F
    Gabriella F skrev om Service en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Får man rätt person så är utförandet av jobbet outstanding! Men annars kostar det mer än det smakar även om fakturan reduserats Läs mer
    2017-12-22 Team Wåhlin Bygg & VVS AB svarar Gabriella F
    Hej Gabriella!
    Tack för din kommentar, vi tar detta till oss som en förbättringspunkt att hela tiden försöka hitta rätt tekniker för jobben. Det är lika viktigt för oss som för er kund att ha problemlösning som viktigaste punkt. Lösa problemen snabbt och effektivt. På återhörande
  • Ingmar L
    Ingmar L skrev om Service en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Fantastisk service och mycket duktig och trevliga medarbetare Läs mer
  • Andrew R
    Andrew R skrev om Service en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Snabb, effektiv och professionell service. Väldigt Nöjd Läs mer
  • Birthe L
    Birthe L skrev om Service en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Bra bemötande både från kontoret och servicetekniker.
    Alltid bra utförda jobb och anlitar gärna Team Wåhlin Läs mer
  • Mikael S
    Mikael S skrev om Service en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Bra bemötande samt trevlig och kunnig tekniker på besök som löste problemet. Tummen upp helt enkelt! Läs mer
  • Stephan E
    Stephan E skrev om Service en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Svarade och agerade snabbt då min IVT bergvärmepump strulade. Återkom också med relevanta förslag på fortsatta åtgärder. Läs mer
  • Donald S
    Donald S skrev om Service en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Kundvänlig och proffsigt utfört arbete Läs mer
  • Kjell K
    Kjell K skrev om Service en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Alltid i tid löser felen är trevliga och rätt pris känns bra att dom sköter vårt system Läs mer
  • Britt W
    Britt W skrev om Service en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Problem med värmepump först i augusti och nytt problem i oktober. Det senare felet återkom direkt och krävde ytterligare upprepade besök. Lätt att få kontakt med företaget, trevliga montörer och hänsynstagande prissättning. Litet lång väntetid på fakturan. Helt nöjd med resultatet! Läs mer

Askvägen 2, 186 45 Vallentuna