Alla kategorier Luftvärmepump Stockholms län Vallentuna IVT Värmepumpar Team Wåhlin Bygg & VVS AB

Team Wåhlin Bygg & VVS AB

Askvägen 2, 186 45 Vallentuna — Visa karta

Vi är en totalentreprenör inom bygg & VVS och vi erbjuder kunden vårt totala engagemang samt vår breda
kompetens inom IVT värmepumpar, VVS, byggnation, finsnickeri, plattsättning, måleri och el.

Vi har kunden i fokus och vår ambition är att tillgodose och anpassa oss efter kundens behov och behålla
kundens förtroende över lång tid. Våra engagerade och välutbildade medarbetare med goda
kvalitetsrutiner ser till att vi har nöjda kunder som återkommer.

Vår bredd är vår styrka.
4.5/5
4.7/5
4.8/5
5.0/5
5.0/5

Läs vad 230 kunder tycker om Team Wåhlin Bygg & VVS AB

• Bo S
    Bo S skrev om Service en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Service värmepump och påfyllnad vätska Läs mer
  • Per B
    Per B skrev om Service en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Service. Jag har haft problem med min pump som säljande företag inte kunde eller ville lösa. Kom i kontakt med Team Wåhlin som löste detta mycket bra. De agerar proaktivt och efter systematisk felsökning har de löst mitt problem på bästa sätt. De verkar kunna ta bra betalt, men troligen är det värt pengarna. Rekommenderas! Läs mer
  • Philip Z
    Philip Z skrev om Service en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    2 års service på bergvärmeanläggning. Gick snabbt att boka, kompetent och trevlig personal på plats, allt gick supersmidigt. Läs mer
  • Tommy S
    Tommy S skrev om Service en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Mycket bra från kundmottagandet på telefon(Anki) till killen som kom och tog sig tid att svara på alla våra frågor och fixade vad han skulle göra. Och kanonbra att ni följer upp - Enda sättet att bli ännu bättre och lära både av det som ev. var mindre bra och det som var bra - göra mer av.

Vi är mycket nöjda
    Tommy Läs mer
  • Gunhild B
    Gunhild B skrev om VVS en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Reparationer av badrum och underhållsservice av bergvärmepump: Alltid trevligt bemötande, de håller utfästelser, gör pålitliga jobb och debiterar rimligt. Läs mer
  • Susanne C
    Susanne C skrev om Installation en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Trevliga installatörer! De kom enl. tidsöverenskommelse och lämnade det snyggt o rent efter installationsarbetet.
    Vi köpte en Ivt-Nordic. Den är tystgående och vi märker att den filtrerar mer damm än den förra pumpen. Bra spridning av luften! Läs mer
  • Carolina Å
    Carolina Å skrev om Installation en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Ivt luftvärmepump.
    Snabba bra återkopplingar.
    Kunnig installatör Läs mer
  • Christian L
    Christian L skrev om VVS en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Konvertering från el, till vattenburet värmesystem med bergvärme.
    Bra bemötande, aldrig något strul och hjälper till och kommer med bra idéer så att man får det man vill ha. Läs mer
  • Johan V
    Johan V skrev om Service en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Byte av termostat samt kontroll/service av bergvärmepanna IVT.
    Bytet har föregåtts av en reklamation av termostatet direkt till IVT av kunden.
    Team Wåhlin har i kontakterna och utförande handlagt detta på ett förträffligt sätt. Läs mer
  • Lena S
    Lena S skrev om Installation en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Trevliga, snabba, flexibla, tillmötesgående. Svarar snabbt i telefon och punktliga. Skulle använda dem igen på studs. De var ok med att jag skulle få ändra trots att vi brutit förpackningen hemma. I slutänden var vi mycket nöjda med det som var i förpackningen och ville inte byta. Mycket bra! Läs mer
  • Carl S
    Carl S skrev om Service en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Mycket bra service. allt från beställning till utfört arbete
    Trevligt och positivt bemötande
    jag kan starkt rekommendera Team Wåhlin Läs mer
  • Lisette I
    Lisette I skrev om Service en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Service av bergvärme. Har under flera år haft service genom företaget. Trevligt bemötande när man bokar och teknikerna som kommit har gjort ett kunnigt o trevligt intryck. Läs mer
  • Bertil P
    Bertil P skrev om Service en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Jag beställde service. Positivt bemötande både av kundtjänst och servicetekniker. De svarade helt upp till de förväntningar som byggts upp vid tidigare kontakter.
    De gör att man gärna vänder sig till dem framöver. Läs mer
  • Robert F
    Robert F skrev om Service en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Kom ut och sa kan inte fixa värmepumpen/fläkten utan att tar isär den. Bara blåste luft genom pumpen/fläkten
    Frågade vad skulle det kostar iallafall, han skulle återkommer.
    Fick aldrig något svar.
    Dyr räkningen dök upp flera månader senare. Läs mer
    2018-08-27 Team Wåhlin Bygg & VVS AB svarar Robert F
    Hej Robert!

Tack för din återkoppling, jag kommer att kika närmare på detta och återkomma till dig under dagen.
    Har vi missat att kontakta dig efter vårt besök så ber vi om ursäkt för detta. Med ditt betyg så har vi inte lyckats denna gång men hoppas kunna vända på detta till något positivt.

På återhörande

/Team Wåhlin Bygg & VVS AB
  • Viktoria P
    Viktoria P skrev om Installation en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Jag kan starkt rekommendera detta bolag vad gäller bergvärme och frågor kring uppvärmning av pool.
    De svarar snabbt, kommer snabbt, kommer när de lovat, fakturerar omgående och dessutom rätt - ganska unikt!
    För oss började kundrelationen med förvaltning av en annan leverantörs bergvärmeinstallation, sedan förnyelse med nyare teknik och nu senast luftvärmepumpsinstallation för poolen.
    En leverantör som man gärna fortsätter att anlita. Läs mer
  • Hf H
    Hf H skrev om VVS en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Mycket nöjda med dem, funkar alltid Läs mer
  • Jan S
    Jan S skrev om Service en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Vid ett flertal tillfällen förstklassig service och hjälp vid telefonsamtal. Alla problem blir enkelt och snabbt lösta.
    Företaget motsvarar helt mina från början högt ställda förväntningar. Läs mer
  • Viktor M
    Viktor M skrev om Service en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Service utav bergvärmepump.
    Mycket bra bemötande. Trevlig, kompetent och serviceinriktad personal.
    Trevlig driftsamordning och bra koordination utav arbetet. Läs mer
  • Hans L
    Hans L skrev om Service en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Service på vår IVT Luft/luft värmepump. Läs mer
  • Viktor M
    Viktor M skrev om Installation en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Bra och duktiga hantverkare. Nöjd med installation men lite problem med kommunikation. Läs mer
  • Maria W
    Maria W skrev om Installation en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Snabb och smidig service bär vi köpte ny värmepump. Läs mer
  • Malin B
    Malin B skrev om Service en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Alltid service och trevligt bemötande. Läs mer
  • Britt-marie J
    Britt-marie J skrev om Service en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Har köpt service och reparationer av VP övriga delar av värmesystemet och vatten under ca tio år. De har en väl fungerande administration o planering samt duktig servicepersonal. Läs mer
  • Carl-henric A
    Carl-henric A skrev om Service en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Service på tre värmepumpar, bra utfört! Läs mer
  • Martina F
    Martina F skrev om Service en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Vår varmvattenberedare slutade fungera och på kort varsel behövde vi byta densamma. Till saken hör att vi bor utomlands och har huset uthyrt. Wåhlins professionalitet och flexibilitet gjorde trots detta att saken löstes på kortast möjliga tid. Dessutom erbjöd de en lösning som blev billigare än den vi först hade tänkt oss.

Professionell och flexibel hjälp som såg till våra behov! Läs mer
  • Bengt L
    Bengt L skrev om Service en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Smidig och bra service för de maskiner vi köpt. För att garantin ska gälla krävs service. Det känns bra att kunna lita på att det är fackmannamässigt gjort nu Läs mer
  • Hans S
    Hans S skrev om Service en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Bra och snabb service, duktig tekniker, humant pris. Rekommenderas Läs mer
  • Mårten P
    Mårten P skrev om Service en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Beställde 5-årsservice på värmepumpen. Fick snabbt en bra tid och en mycket trevlig tekniker kom på utsatt tid.
    Det fel som hitades vi service åtgärdades snabbt och när det passade mig. Läs mer
  • Kennth I
    Kennth I skrev om Service en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Snabb service. Löste problemen.
    Nöjd ! Läs mer
  • Christian L
    Christian L skrev om Service en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Snabb service och trevlig bemötande. Löste problemet på ett proffsigt sätt Läs mer
  • Bengt N
    Bengt N skrev om Service en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Bemötandet var bra, men åtgärderna tveksamma. Första besöket byttes ett tryckkärl för flera tusen utan att problemet löstes, andra besöket (av en annan servicetekniker) byttes de kretskort den förste mekanikern inte ens tittade på, vilket löste problemet. Servicetekniker två ställde sedan lättvindigt och snabbt som expert om vår väl uttänkta värmekurva så att huset mer eller mindre kokade vid vissa utetemperaturer... Så helt nöjda är vi inte. Läs mer
    2018-04-09 Team Wåhlin Bygg & VVS AB svarar Bengt N
    Hej Bengt!

Till att börja med så får vi tacka för er återkoppling till oss. Det är jättebra att vi får feedback på våra jobb.
    Jag kommer att kika på detta direkt på vad vi gjorde hos dig och höra av mig till dig under dagen.

Givetvis är det inte vår mening att ställa om värmen så att det fungerar sämre än när vi kom hem till er.
    Tanken var nog snarare tvärtom ifrån teknikern men det borde ha meddelats dig ni tillsammans kunde diskuterat fram bästa alternativet just för ert hus.

På återhörande

/Team Wåhlin
  • Eva S
    Eva S skrev om Service en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Bra att ni hör av er när det är dags för service, annars skulle jag säkert missa det. Mycket trevlig servicekille som var hemma hos mig! 👍 Läs mer
  • Johan G
    Totalt
    Jättenöjd Läs mer
  • Edvard G
    Edvard G skrev om VVS en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Lokalisera och åtgärda läckande vattenledning. Snabb assistans med att skicka en proffsig VVS kille för att åtgärda problemet. Faktura på posten... Läs mer
  • Lars F
    Lars F skrev om Service en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Med kort varsel löste dom problemet. Mycket nöjd Läs mer
  • Berit N
    Berit N skrev om Installation en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Bergvärme blev installerat på bästa sätt på Bockholmssättra gårds annex och tidigare på Nora strand 5 i Danderyd. Läs mer
  • Eva E
    Eva E skrev om Service en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Snabb återkoppling och service, bra bemötande, prisvärt Läs mer
  • Mikael O
    Mikael O skrev om Service en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Hej

Första gången som jag har anlitat Wåhlin. Jag kommer att ringa igen när jag behöver deras tjänster. Jag lämnade fakturerings adress men fick tyvärr fakturan via mail. Läs mer
  • Jan W
    Jan W skrev om VVS en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Snabb , proffsig, prisvärd. Rekommenderas Läs mer
  • Lennart K
    Lennart K skrev om Service en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Jag fick det jag förväntat mig och lite till. Vänligt bemötande både vid telefonkontakt och vid servicen. Läs mer
  • Tomas K
    Tomas K skrev om Service en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Snabb och enkel handläggning och snar rep. Läs mer
  • Jade R
    Jade R skrev om Service en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Service av vår Bosch luft/vatten värmeanläggning.
    Otroligt snabbt och trevligt bemötande vid bokning av tiden.
    Hantverkarna ringde den dag de skulle komma för att meddela att deras första jobb tagit längre tid än planerat och att de därför blev lite sena! Otroligt proffsigt! Kommer varmt rekommenderas vidare! 😄👍🏼 Läs mer
  • Peter H
    Peter H skrev om Bygg en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Väldigt vänligt bemötande och mycket bra och snabbt utfört jobb Läs mer
  • Emelie R
    Emelie R skrev om Service en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Servicekontroll av bergvärmepump.
    Det gick snabbt oh modigt, samt med trevligt bemötande. Teknikern ingav förtroende.
    Skulle absolut rekommendera till andra. Läs mer
  • Charles B
    Charles B skrev om Installation en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Allt har varit bra förutom återställandet av marken där borrningen skedde samt att de som utförde borrningen inte var så "renliga" av sig när de gick in i huset. Läs mer
  • Niklas H
    Niklas H skrev om Service en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Snabb, trevlig service. Smidig bokning och punktlig snar leverans. Proffessionellt, snabbt och effektivt utförande med lyckat resultat Läs mer
  • Peter L
    Peter L skrev om Service en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Fantastiskt bemötande på telefon och mkt kunnig supportpersonal. Montör och installatör väldigt kunniga och proffsiga. Jag kan verkligen rekommendera Team Wåhlin. Läs mer
  • Björn V
    Björn V skrev om Service en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Bra bemötande från en trevlig och kunnig personal. Läs mer
  • Jörgen W
    Jörgen W skrev om Installation en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Den service och det bemötande vi fick genom hela processen från offert till klar installation med efterföljande återbesök och genomgång av systemet var utmärkt. Team Wåhlin är verkligen proffsiga och jag kan varmt rekommendera dem till andra. Läs mer
  • Thomas U
    Thomas U skrev om Service en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Mycket nöjd allt fungerar bra och stort tack till team Wahlin Läs mer

Askvägen 2, 186 45 Vallentuna