Alla kategorier Luftvärmepump Stockholms län Vallentuna IVT Värmepumpar Team Wåhlin Bygg & VVS AB

Team Wåhlin Bygg & VVS AB

Askvägen 2, 186 45 Vallentuna — Visa karta

Vi är en totalentreprenör inom bygg & VVS och vi erbjuder kunden vårt totala engagemang samt vår breda
kompetens inom IVT värmepumpar, VVS, byggnation, finsnickeri, plattsättning, måleri och el.

Vi har kunden i fokus och vår ambition är att tillgodose och anpassa oss efter kundens behov och behålla
kundens förtroende över lång tid. Våra engagerade och välutbildade medarbetare med goda
kvalitetsrutiner ser till att vi har nöjda kunder som återkommer.

Vår bredd är vår styrka.
4.5/5
4.6/5
4.8/5
5.0/5
5.0/5

Läs vad 108 kunder tycker om Team Wåhlin Bygg & VVS AB

• Ante N
    Ante N skrev om Service en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Installerat och begärt service på bergvärmepump
  • Jonas A
    Jonas A skrev om Service en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Lagning av IVT bergvärmepump,vänligt bemötande,reservdelar på plats m.m.
  • Niclas W
    Niclas W skrev om Service en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Pålitliga och kunniga på ett serviceärende med tillhörande felsökning och åtgärder. Dock grusas betyget en aning av att det krävdes tre besök innan felet till slut var helt åtgärdat (följdfel uppstod).
  • Inga-britt I
    Inga-britt I skrev om Installation en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Allt fungerade utan anmärkning
  • Henrik H
    Henrik H skrev om Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    snabb, effektiv och trevlig service av värmepump som haltar med jämna intervall. rekommenderar Team Wåhlin med varm hand
  • Magnus B
    Magnus B skrev om VVS en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Fått hjälp med att gå igenom behov av ny bergvärme, offert, byte av värmeanläggning, garantiärende på värmepump och efter det ett par tillfällen med mindre åtgärder, senast kontroll av misstänkt läckage och att byta ut några skarvar m.m. där det fanns rost/inte var tätt.
    Alltid fått boka tid ganska snabbt, trevliga rörmokare, snyggt och fungerande lösning, grovstädat och fullt rimlig kostnad.
  • Mikael C
    Mikael C skrev om Installation en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Tycker att de har varit samarbetsvilliga och löst problem som dykt upp på ett bra sätt samt att installationen av IVT Geo 312 ser proffesionellt gjord ut. Däremot så är jag inte helt nöjd med att de inte la ut markskydd när de körde med minigrävaren och manövrerade den på vår tidigare hårda platta grusgång.
  • Horst M
    Horst M skrev om Service en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Jag fick bra råd att klara uppvärmning över helgen och fick
    omgående hjälpe efter helgen.
  • Lars L
    Lars L skrev om Service en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Jag fick hjälp med värmesystemet. Proffsigt och mycket trevligt. kundmottagningen är också toppen.
  • Johan G
    Johan G skrev om VVS en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Grym bra! Fick hem en trevlig och kompetent tjej som undersökte vår bergvärme. Efter snabb besiktning hittade hon en trasig ventil. Blev mäkta imponerad när hon istället för att boka in nytt besök och offert åtgärdade hon problemet på en halvtimme. Toppbetyg denna gång!
  • Ulf K
    Ulf K skrev om Installation en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Bra produkt installerad av en trevlig och proffsig montör
  • Edward D
    Edward D skrev om Service en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    P R O F F S !
  • Martin W
    Martin W skrev om VVS en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Professionellt och duktiga. Snyggt och prydligt efteråt. Trevligt bemötande i alla led.
  • Yngve E
    Yngve E skrev om Service en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Mycket snabb leverans från första kontakt. Helnöjd med detta...!!!
  • Jerker E
    Jerker E skrev om VVS en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Utmärkt.
    Allt proffsiga och vänligt bemötande!
    Tack.
    Mvh,
    Jerker Elming
  • Sture K
    Sture K skrev om Service en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Bra bemötande under de besök jag bokat in...
  • Lotta S
    Lotta S skrev om Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Efter att fått min IVT panna lagad av en mindre seriös firma kvarstod problemen. Ringde då Team Wåhlin som med bra bemötande och fin service snabbt återgärdade problemet. Toppen nöjd.
    Vh Lotta från Vallentuna.
  • Peter S
    Peter S skrev om Service en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Mycket bra.................................................................................................................................
  • Erik S
    Erik S skrev om Service en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Bemötandet ok, och servicen löste problemet. Brist dock att inte kunna berätta vad tjänsten kostar. Timkostnaden får nog betraktas som rejält hög (850 kr/h). Inte ok att bli debiterad 2 resor t.o.r. för att åtgärda felet på värmeanläggningen, dessutom till en milkostnad på 93 kr/mil!! På toppen av det har körsträckan saltats över 2 mil. Dessutom felaktighet/överdebitering i fakturan.
    Detta gör att jag inte kommer att rekommendera detta företag fortsättningsvis.
    2017-03-20 Team Wåhlin Bygg & VVS AB svarar Erik S
    Hej Erik!

Tråkigt att höra att du är missnöjd med våra tjänster. Vår målsättning är precis tvärtom, vi kontaktar dig via telefon under dagen.

Med vänlig hälsning Team Wåhlin
  • Lars-göran K
    Lars-göran K skrev om Service en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Team Wåhlin är mycket proffsiga, jag fick snabb hjälp och blev korrekt bemött.
    Den tekniker som kom till mig var kunnig och trevlig.
  • Åsa I
    Åsa I skrev om Service en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    jag har bara goda erfarenheter av Team Wåhlin, jag känner mig väldigt trygg när jag anlitar dem.
    Åsa från Vallentuna
  • Karin T
    Karin T skrev om Service en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Trevligt bemötande av leende servicetekniker. Han insåg dock att det inte var någon ide att förklara för mig vad han gjort. Det slutade pipa. Jag är nöjd. Företaget flexibel och tillmötesgående gällande tider. Men prislappen för service alldeles för hög!
  • Johan A
    Johan A skrev om Bygg en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Bra gäng! Trevliga gör rätt saker och kan vad de håller på med.
  • Claes F
    Claes F skrev om Installation en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    De har ALLTID varit hjälpsamma.Känner oss väldigt trygga. Vilken sevice av alla. Vår upplevelse kan inte bli bättre. Tack för att de finns.
  • Carl G
    Carl G skrev om Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Seriöst företag med snabb och bra service när värmepumpen krånglar, slutar fungera och till slut måste bytas ut mot ny.
  • Thomas G
    Thomas G skrev om Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Alltigenom trevligt bemötande, snabb och effektiv service av den krånglande värmepumpen. Rekommenderar Team Wåhlin!
  • Annica A
    Annica A skrev om Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Egentligen inte så mycket att säga. Trevligt bemötande, kom i tid och gjorde ett bra jobb.
  • Hans B
    Hans B skrev om Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Kom i tid och hittade snabbt problemet. Felet avhjälpt.
  • Frans V
    Frans V skrev om Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Fick snabbt hjälp när det var läckage i värmepannan och personal var tydligt om att pannan behövde byta ut. En tillfällig lösning fungerade utmärkt så att en ny panna kunde vänta till slut av januari. Sedan dess har den nya panna fungerat bra.
  • Bengt B
    Bengt B skrev om Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Bra och tydlig offert
    Bra hjälp med borrtillståndet
    Bra leverans och installation
    Utmärkt hjälp vid strul efteråt
  • Annika D
    Annika D skrev om Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Service, snabba, bra respons vid kontakt, kvalitet, trevliga personer - Mao mkt bra !!
  • Anders W
    Anders W skrev om Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Utbyte av värmepump, tydligt, snabbt och bra hanterat.
  • Gustaf R
    Gustaf R skrev om Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    bra. snabb respons. Utförde service på bergvärmepump
  • Ellagårds Tennisanläggning
    Ellagårds Tennisanläggning skrev om Service en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Allt från första möte till färdigt jobb är perfekt
  • Mats R
    Mats R skrev om Service en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Min värmepump havererade en torsdag kväll i januari. Ringde Team Wåhlin fredag morgon för att få hjälp. Redan samma eftermiddag hade jag en servicetekniker på plats med rätt delar och felet åtgärdades.
    På mindre än ett dygn hade jag åter värmen igång, så jag kan bara vara nöjd.
  • Viveka S
    Viveka S skrev om VVS en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Bra å snabb service trevligt bemötande
  • Elisabeth U
    Elisabeth U skrev om Service en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Team Wåhlin bytte elpatron i min värmepump.
    Analys och åtgärder fungerade bra.
    Det jag gillade var att man var mycket mån om att pannan skulle fungera bra så man bytte även slangar som hade korkat igen.
  • Krister L
    Krister L skrev om Installation en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Trevligt bemötande, höll tidplan och budget.
  • Lena A
    Lena A skrev om Måleri en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Jag har stort förtroende för Calle som är målare och arbetar för Team Wåhlin. Jag kom i kontakt med Calle redan i december 2007/januari 2008 då han målade om mitt kök. Jag har under åren behövt ytterligare hjälp och när Calle började arbeta för Team Wåhlin så var det naturligt att följa med honom dit som kund.
    Team Wåhlin har nu hjälpt mig att renovera hela tvättstugan inklusive att lägga in golvvärme, målat nästan alla innertak samt fönster- och dörrkarmar, de har oljat in altaner och balkongräcken, målat plank och staket, bytt en toalettstol, gjort ett flertal vvs-arbeten och fixat en extra utkastare för bevattning utomhus. De är helt enkelt oerhört duktiga och trevliga hantverkare som går att lita på i alla lägen! Som alla duktiga hantverkare så är de dock mycket uppbokade och det är ibland väntetid. Det har jag dock respekt och förståelse för. Jag ger Team Wåhlin mina allra högsta rekommendationer!
    2017-01-26 Team Wåhlin Bygg & VVS AB svarar Lena A
    Hej Lena!
    Tusen tack för dina fina ord, det värmer alla oss på Team Wåhlin.
  • Ammar M
    Ammar M skrev om Service en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Jag är nöjd med service och resultat. Tänker använda mig av dom igen. Bra bemötande. Kunniga. Och ordningssamma.
  • Christer E
    Christer E skrev om Service en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Mycket trevligt bemötande. Från Anki på kontoret till Markus på fältet. Bergvärme service och element i villa.
  • Magnus A
    Magnus A skrev om Service en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Snabbt och träffsäkert. Fick hjälp samma dag till rimlig kostnad. Kan varmt rekommendera team Wåhlin för värmepump service o rep. Tror faktiskt inte någon annan kunde gjort det bättre.
    från Nöjd Kund 2016-12-23
  • Ola B
    Ola B skrev om Service en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Tyvärr tog det lite onödigt lång tid mellan första besöket och innan jag fick en offert. Det var först efter påstötnig jag fick ett pris.
  • Anders E
    Anders E skrev om VVS en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Angelina är en klippa! Trots lite trixiga förutsättningar blev allt riktigt bra till sist!
  • Fredrik H
    Fredrik H skrev om Service en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Bra bemötande, väl utförd service till en bra kostnad.
  • Jonas H
    Jonas H skrev om Installation en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Mycket kunnig montör och proffsigt bemötande av kundservicen.
  • Celesta E
    Celesta E skrev om Service en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Vänligt bemötande, vilja att göra jobbet så bra som möjligt, vilket det också blev.
  • Kjell E
    Kjell E skrev om Service en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Alltid bra, alltid trevligt. ++++++++++
  • Jörgen O
    Jörgen O skrev om Service en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Behövde hjälp med värmepumpen till bergvärmen. Fick snabb respons, men sedan missade de att återkomma när reservdels fanns på plats, så det tog onödigt lång tid med reparationen.
    All kontakt med Team Wåhlin har dock fungerat utmärkt, och arbetet utfördes professionellt.
  • Mikael N
    Mikael N skrev om Service en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Första gången jag anlitade Team Wåhlin men inte sista. Allt från bokning till utfört arbete utfördes på ett väldigt bra sätt och med ett mycket trevligt bemötande.

Askvägen 2, 186 45 Vallentuna