Alla kategorier Luftvärmepump Stockholms län Vallentuna IVT Värmepumpar Team Wåhlin Bygg & VVS AB

Team Wåhlin Bygg & VVS AB

Askvägen 2, 186 45 Vallentuna — Visa karta

Vi är en totalentreprenör inom bygg & VVS och vi erbjuder kunden vårt totala engagemang samt vår breda
kompetens inom IVT värmepumpar, VVS, byggnation, finsnickeri, plattsättning, måleri och el.

Vi har kunden i fokus och vår ambition är att tillgodose och anpassa oss efter kundens behov och behålla
kundens förtroende över lång tid. Våra engagerade och välutbildade medarbetare med goda
kvalitetsrutiner ser till att vi har nöjda kunder som återkommer.

Vår bredd är vår styrka.
4.5/5
4.6/5
4.8/5
5.0/5
5.0/5

Läs vad 129 kunder tycker om Team Wåhlin Bygg & VVS AB

• Jan S
    Jan S skrev om Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Kunnig personal, därför anlitade jag företaget igen för installation av en luft/luft värme pump till fritidshuset Kunnig , duktig och trevlig montör.
    Har rekommenderat företaget till vänner och bekanta. De är jätte nöjda.
  • Katarina E
    Katarina E skrev om Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Mycket professionellt bemötande och genomförande från början till slut i vårt källarrenoveringsprojekt. Vi fick hjälp med att rita, planera och bygga inkl. hela entreprenaden. En trygghet att inte behöva koordinera olika hanterverkare själv. Det enda vi inte var nöjda med var elektrikern men jag vet att den firman var en nödlösning och just elektrikern vi hade är inte kvar på den firman. Särskilt nöjda var vi med finish på kakel och klinker. Ett fantastiskt fint arbete!
  • Sven F
    Sven F skrev om Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Allt ok. ...........................................................................................
  • Fredrik G
    Fredrik G skrev om Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Jag fick problem med min värmepump och kontaktade då Team Wåhlin då jag haft ett positivt intryck av dem tidigare.
    Jag kontaktade dem via deras hemsida och fick snabb återkoppling och fick välja tid då teknikern kunde komma.
    Väl på plats visade det sig att teknikern inte lyckades lösa problemet på en gång.
    Han tog då hjälp av en annan tekniker som också kom och tittade på pumpen och konstaterade att det var en kabel som gjort sitt.
    Jag fick bra hjälp och ett positivt bemötande från såväl deras kontor som teknikerna som löste problemet.
    Jag rekommenderar gärna Team Wåhlin och kommer att anlita dem igen om det behövs.
  • Eva-maj M
    Eva-maj M skrev om Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Har fått hjälp med service/reparation av vår bergvärmepump. Mycket nöjd med Team Wåhlin! Kort väntetid och kunnig personal!
  • Eva K
    Eva K skrev om Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Lätta att få kontakt med. Enkel hemsida med kontaktuppgifter. Trevligt bemötande. Snabb service.
  • Helen S
    Helen S skrev om Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Snabb service, bra bemötande och punktlig.
  • Jenny K
    Jenny K skrev om Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Vi kände oss väl omhändertagna hela vägen när vi satte in bergvärme. Problem som uppstod löstes snarast möjligt och
    eventuella frågor vi hade längs vägen togs vänligt om hand.

Om något kunde upplevas som ett minus var det den, av byggfirman inhyrda, borrfirman. De verkade irriterade över att behöva vara där och trots att de skulle höra av sig och boka in tid så var det vi som fick jaga.
    Ingen skugga på Team Wåhlin men det drog ner helhetsbetyget för upplevelsen.
  • Merike E
    Merike E skrev om Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Vi har alltid haft en bra kontakt med team Wåhlin och servicekillarna har alltid varit mycket kunniga och pedagogiska. Senast fick vi hjälp med att reglera utetemperaturen så att läkten reagerade på rätt sätt. Servicekillen var som vanligt trevlig och pedagogisk. Tack för det.
  • Klas Å
    Klas Å skrev om Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Diverse ledningsdragningar och installationer av en superproffsig rörmoksjocke. Ordning och reda och trevlig med en massa tips i baggaget. Ordningen i servicebilen speglade yrkesmannen. Fakturan, ja gulp, men vi ser det som att kvalitet kostar. Heder åt vår rörmokare var namn jag glömt. Ett trevligt proffs helt enkelt!
  • Robert S
    Robert S skrev om Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Bra servicekille som tog sig tid att gå igenom och kunder svara på frågor relaterade till framtida service.
  • Malin S
    Malin S skrev om Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Snabb och bra service. Byte av varmvattenberedare. Jag är mycket nöjd
  • Oscar E
    Oscar E skrev om Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    En trygg, proffsig firma som levererar det man kommit överens om! Hjälpsamma och kommer med bra förslag och lösningar.
  • Robert H
    Robert H skrev om Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Mycket enkelt att boka det jag önskade, kom på utsatt tid och gjorde jobbet perfekt!

10 poäng av 10.

Mvh Robert
  • Johan B
    Johan B skrev om Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Har använt Team Wåhlin i flera år. Alltid trevligt ringa, de är snabba och de som kommer ut är duktiga och trevliga. Jag kan verkligen rekommendera Team Wåhlin och har gjort det!
  • Per L
    Per L skrev om Service en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Mycket bra polvärmepump Per Lind.
  • Carl W
    Carl W skrev om Service en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Reparation av pool värmepump, påfyllning köldmedel. Av allt att döma väl utfört arbete, då funktionen nu är återställd.
  • Espen I
    Espen I skrev om Service en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Allt funkade bra från telefon samtalet till att allt va fixat.
  • Maria H
    Maria H skrev om VVS en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Vi har bara positiva omdömen att säga. Snabb hjälp och bokning och professionella montörer.
  • Mats N
    Mats N skrev om Service en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Utmärkt! Professionellt bemötande och service, kunnig personal. Kommer använda mig av företaget igen / Mats
  • Gunnar B
    Gunnar B skrev om Service en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Snabb effektiv och proffsig lösning inom 24 tim.
  • Ante N
    Ante N skrev om Service en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Installerat och begärt service på bergvärmepump
  • Jonas A
    Jonas A skrev om Service en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Lagning av IVT bergvärmepump,vänligt bemötande,reservdelar på plats m.m.
  • Niclas W
    Niclas W skrev om Service en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Pålitliga och kunniga på ett serviceärende med tillhörande felsökning och åtgärder. Dock grusas betyget en aning av att det krävdes tre besök innan felet till slut var helt åtgärdat (följdfel uppstod).
  • Inga-britt I
    Inga-britt I skrev om Installation en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Allt fungerade utan anmärkning
  • Henrik H
    Henrik H skrev om Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    snabb, effektiv och trevlig service av värmepump som haltar med jämna intervall. rekommenderar Team Wåhlin med varm hand
  • Magnus B
    Magnus B skrev om VVS en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Fått hjälp med att gå igenom behov av ny bergvärme, offert, byte av värmeanläggning, garantiärende på värmepump och efter det ett par tillfällen med mindre åtgärder, senast kontroll av misstänkt läckage och att byta ut några skarvar m.m. där det fanns rost/inte var tätt.
    Alltid fått boka tid ganska snabbt, trevliga rörmokare, snyggt och fungerande lösning, grovstädat och fullt rimlig kostnad.
  • Mikael C
    Mikael C skrev om Installation en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Tycker att de har varit samarbetsvilliga och löst problem som dykt upp på ett bra sätt samt att installationen av IVT Geo 312 ser proffesionellt gjord ut. Däremot så är jag inte helt nöjd med att de inte la ut markskydd när de körde med minigrävaren och manövrerade den på vår tidigare hårda platta grusgång.
  • Horst M
    Horst M skrev om Service en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Jag fick bra råd att klara uppvärmning över helgen och fick
    omgående hjälpe efter helgen.
  • Lars L
    Lars L skrev om Service en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Jag fick hjälp med värmesystemet. Proffsigt och mycket trevligt. kundmottagningen är också toppen.
  • Johan G
    Johan G skrev om VVS en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Grym bra! Fick hem en trevlig och kompetent tjej som undersökte vår bergvärme. Efter snabb besiktning hittade hon en trasig ventil. Blev mäkta imponerad när hon istället för att boka in nytt besök och offert åtgärdade hon problemet på en halvtimme. Toppbetyg denna gång!
  • Ulf K
    Ulf K skrev om Installation en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Bra produkt installerad av en trevlig och proffsig montör
  • Edward D
    Edward D skrev om Service en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    P R O F F S !
  • Martin W
    Martin W skrev om VVS en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Professionellt och duktiga. Snyggt och prydligt efteråt. Trevligt bemötande i alla led.
  • Yngve E
    Yngve E skrev om Service en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Mycket snabb leverans från första kontakt. Helnöjd med detta...!!!
  • Jerker E
    Jerker E skrev om VVS en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Utmärkt.
    Allt proffsiga och vänligt bemötande!
    Tack.
    Mvh,
    Jerker Elming
  • Sture K
    Sture K skrev om Service en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Bra bemötande under de besök jag bokat in...
  • Lotta S
    Lotta S skrev om Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Efter att fått min IVT panna lagad av en mindre seriös firma kvarstod problemen. Ringde då Team Wåhlin som med bra bemötande och fin service snabbt återgärdade problemet. Toppen nöjd.
    Vh Lotta från Vallentuna.
  • Peter S
    Peter S skrev om Service en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Mycket bra.................................................................................................................................
  • Erik S
    Erik S skrev om Service en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Bemötandet ok, och servicen löste problemet. Brist dock att inte kunna berätta vad tjänsten kostar. Timkostnaden får nog betraktas som rejält hög (850 kr/h). Inte ok att bli debiterad 2 resor t.o.r. för att åtgärda felet på värmeanläggningen, dessutom till en milkostnad på 93 kr/mil!! På toppen av det har körsträckan saltats över 2 mil. Dessutom felaktighet/överdebitering i fakturan.
    Detta gör att jag inte kommer att rekommendera detta företag fortsättningsvis.
    2017-03-20 Team Wåhlin Bygg & VVS AB svarar Erik S
    Hej Erik!

Tråkigt att höra att du är missnöjd med våra tjänster. Vår målsättning är precis tvärtom, vi kontaktar dig via telefon under dagen.

Med vänlig hälsning Team Wåhlin
  • Lars-göran K
    Lars-göran K skrev om Service en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Team Wåhlin är mycket proffsiga, jag fick snabb hjälp och blev korrekt bemött.
    Den tekniker som kom till mig var kunnig och trevlig.
  • Åsa I
    Åsa I skrev om Service en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    jag har bara goda erfarenheter av Team Wåhlin, jag känner mig väldigt trygg när jag anlitar dem.
    Åsa från Vallentuna
  • Karin T
    Karin T skrev om Service en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Trevligt bemötande av leende servicetekniker. Han insåg dock att det inte var någon ide att förklara för mig vad han gjort. Det slutade pipa. Jag är nöjd. Företaget flexibel och tillmötesgående gällande tider. Men prislappen för service alldeles för hög!
  • Johan A
    Johan A skrev om Bygg en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Bra gäng! Trevliga gör rätt saker och kan vad de håller på med.
  • Claes F
    Claes F skrev om Installation en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    De har ALLTID varit hjälpsamma.Känner oss väldigt trygga. Vilken sevice av alla. Vår upplevelse kan inte bli bättre. Tack för att de finns.
  • Carl G
    Carl G skrev om Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Seriöst företag med snabb och bra service när värmepumpen krånglar, slutar fungera och till slut måste bytas ut mot ny.
  • Thomas G
    Thomas G skrev om Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Alltigenom trevligt bemötande, snabb och effektiv service av den krånglande värmepumpen. Rekommenderar Team Wåhlin!
  • Annica A
    Annica A skrev om Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Egentligen inte så mycket att säga. Trevligt bemötande, kom i tid och gjorde ett bra jobb.
  • Hans B
    Hans B skrev om Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Kom i tid och hittade snabbt problemet. Felet avhjälpt.
  • Frans V
    Frans V skrev om Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Fick snabbt hjälp när det var läckage i värmepannan och personal var tydligt om att pannan behövde byta ut. En tillfällig lösning fungerade utmärkt så att en ny panna kunde vänta till slut av januari. Sedan dess har den nya panna fungerat bra.

Askvägen 2, 186 45 Vallentuna