Alla kategorier Luftvärmepump Stockholms län Vallentuna IVT Värmepumpar Team Wåhlin Bygg & VVS AB

Team Wåhlin Bygg & VVS AB

Askvägen 2, 186 45 Vallentuna — Visa karta

Vi är en totalentreprenör inom bygg & VVS och vi erbjuder kunden vårt totala engagemang samt vår breda
kompetens inom IVT värmepumpar, VVS, byggnation, finsnickeri, plattsättning, måleri och el.

Vi har kunden i fokus och vår ambition är att tillgodose och anpassa oss efter kundens behov och behålla
kundens förtroende över lång tid. Våra engagerade och välutbildade medarbetare med goda
kvalitetsrutiner ser till att vi har nöjda kunder som återkommer.

Vår bredd är vår styrka.
4.5/5

Läs vad 252 kunder tycker om Team Wåhlin Bygg & VVS AB

• William S skrev om Service en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Ivt bergvärme, proffesionell service i samband med 2-års gennomgång Läs mer
  • Daniel B skrev om Service en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Team Wåhlin är alltid snabba, trevliga och sätter kunden i fokus Läs mer
  • Fred G skrev om Service en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Deras tekniker lagade vår värmepump på ett mkt bra och proffsigt sätt!överträffade förväntningarna. Läs mer
  • Rikard J skrev om Service en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Hög tillgänglighet, service och kvalitet. Kan rekommendera Team Wåhlin Bygg & VVS AB! Läs mer
  • Tomas W skrev om Service en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Skick återkoppling via e-post på uppdraget och hur det gått Läs mer
  • Anders H skrev om Service en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Kontroll av 17 år gammal IVT bergvärmepump. Allt i sin ordning.
    Korrekt och bra bemötande. Läs mer
  • Monica B skrev om Service en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Svårt att komma fram och boka tid. serviceteknikern sen, fick ingen återkopplar om det. Läs mer
    2018-11-28 Team Wåhlin Bygg & VVS AB svarar Monica B
    Hej Monica!

Tack för din feedback, vi tar till oss era ord och kommer använda detta i vårt arbete att ständigt förbättra vår service till våra kunder.

Gällande tid på plats bokar vi alltid tidsintervall på två timmar för att ge en indikation när vi kommer kunna vara på plats med en tekniker. Har vi brustit i detta ber vi om ursäkt för det.

Ha det gott!

/ Team Wåhlin Bygg & VVS AB
  • Jakob L skrev om Service en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Byte av ventiler till golvvärme.
    Snabbt o enkelt. Läs mer
  • Sarah B skrev om Installation en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Från första kontakten till arbetet var klart, var vi 100 % nöjda då vi bytte vår Frånluftsvärmepump. Läs mer
  • Peter L skrev om Service en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Service, bra dialog, allt fungerar som man vill Läs mer
  • Mats W skrev om Installation en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Byte värmepump. Bra rådgivning, bokad inom rimlig tid och utmärkt genomförande. Läs mer
  • Jonas B skrev om Service en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Värmepumps service
    Blev bra bemött
    Värmepumpen funkade efteråt, alltså nöjd
    Sammanfattning, helt ok Läs mer
  • Kristina A skrev om Service en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Service på värmepanna - trevligt och kunnigt bemötande både vid beställning av service samt vid sevice Läs mer
  • Bengt L skrev om Installation en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Vi köpte en luft-luft värmepump inklusive installation. Wåhlins var inte det billigaste alternativet, vilket säljaren också påpekade - schyst!!! Vi ville känna trygghet, vilket vi fick också. Läs mer
  • Lars I skrev om Service en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Servicen från Team Wåhlin är alltid bra. Återkommer och försöker löda problemet. Professionella och mycket kunniga. Bara lovord. Läs mer
  • Åsa T skrev om VVS en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    de var hem till oss och försökte renovera våra gamla element. Det slutade med att vi köpte nya och de fixade till detta alldeldes utmärkt för oss.
    Jag har bara gott att säga om Team Wåhlin. Kanske lite dyra, men kvalitet kostar sägs det. Läs mer
  • Elizaveta I skrev om Service en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Vi har bergvärme installerad sedan tidigare i huset. Vi ringer till Team Wåhlin varje gång vi har problem med värmen eller behöver en service. Vi är supernöjda med hur bolaget levererar! Läs mer
  • Rosita B skrev om Installation en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Montering av Nibe F470 enl offert. Utfört smidigt, snabbt och snyggt! Vad kan man mer begära ? Nu väntar jag på snickaren som ska friskna till och slutföra jobbet. Återkommer om målning eventuellt. /Rosita Läs mer
  • Peter W skrev om Service en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Jag hade service och felsökning på min värmepump. Killen gjorde ett kanonjobb, var trevlig och beskrev otroligt bra hur man ska använda pumpen under olika tidpunkter Läs mer
  • Sebastian S skrev om Service en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Team Wåhlin ordnade ett fel på min frånluftspump, jobbet gjordes på utsatt tid, snabbt och bra. Rekommenderar gänget.
    Med vänlig hälsning Sebastian Läs mer
  • Roberto B
    Roberto B skrev om Service en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Dom hade inget jour service fick ringa efter annan företag till hjälp.
    Vid kontrol om varför det blev översvämning dom kollade inte om det fanns smuts i avloppet som kunde renas och bättrat flödet i avloppet.
    Det gjorde annan företag som rensade och avhjälpte problemet. Läs mer
    2018-10-31 Team Wåhlin Bygg & VVS AB svarar Roberto B
    Hej Roberto!

Tack för din återkoppling till oss.
    Beklagar om vi inte kunde hjälpa er hela vägen fram med ert ärende.

Gällande jour har vi öppet ifrån 1 Nov - 31 Mars öppet alla dagar (ink helgdagar) men det är då jour för värmepumpar som vi tillhandahåller.
    Detta är under årets kalla månader och då är det värme/varmvatten som vi fokuserar på.

Hoppas vi skall kunna vara till bättre hjälp när det gäller er värmepump nästa gång.
  • Jerker T skrev om Service en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Bra snabba besked och service, levererade allt som förväntat i tid, utan krångel, och exakt som vi kommit överens om. Top notch! Läs mer
  • Bo S skrev om Service en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Service värmepump och påfyllnad vätska Läs mer
  • Per B skrev om Service en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Service. Jag har haft problem med min pump som säljande företag inte kunde eller ville lösa. Kom i kontakt med Team Wåhlin som löste detta mycket bra. De agerar proaktivt och efter systematisk felsökning har de löst mitt problem på bästa sätt. De verkar kunna ta bra betalt, men troligen är det värt pengarna. Rekommenderas! Läs mer
  • Philip Z
    Philip Z skrev om Service en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    2 års service på bergvärmeanläggning. Gick snabbt att boka, kompetent och trevlig personal på plats, allt gick supersmidigt. Läs mer
  • Tommy S skrev om Service en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Mycket bra från kundmottagandet på telefon(Anki) till killen som kom och tog sig tid att svara på alla våra frågor och fixade vad han skulle göra. Och kanonbra att ni följer upp - Enda sättet att bli ännu bättre och lära både av det som ev. var mindre bra och det som var bra - göra mer av.

Vi är mycket nöjda
    Tommy Läs mer
  • Gunhild B skrev om VVS en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Reparationer av badrum och underhållsservice av bergvärmepump: Alltid trevligt bemötande, de håller utfästelser, gör pålitliga jobb och debiterar rimligt. Läs mer
  • Susanne C
    Susanne C skrev om Installation en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Trevliga installatörer! De kom enl. tidsöverenskommelse och lämnade det snyggt o rent efter installationsarbetet.
    Vi köpte en Ivt-Nordic. Den är tystgående och vi märker att den filtrerar mer damm än den förra pumpen. Bra spridning av luften! Läs mer
  • Carolina Å skrev om Installation en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Ivt luftvärmepump.
    Snabba bra återkopplingar.
    Kunnig installatör Läs mer
  • Christian L skrev om VVS en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Konvertering från el, till vattenburet värmesystem med bergvärme.
    Bra bemötande, aldrig något strul och hjälper till och kommer med bra idéer så att man får det man vill ha. Läs mer
  • Johan V skrev om Service en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Byte av termostat samt kontroll/service av bergvärmepanna IVT.
    Bytet har föregåtts av en reklamation av termostatet direkt till IVT av kunden.
    Team Wåhlin har i kontakterna och utförande handlagt detta på ett förträffligt sätt. Läs mer
  • Lena S skrev om Installation en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Trevliga, snabba, flexibla, tillmötesgående. Svarar snabbt i telefon och punktliga. Skulle använda dem igen på studs. De var ok med att jag skulle få ändra trots att vi brutit förpackningen hemma. I slutänden var vi mycket nöjda med det som var i förpackningen och ville inte byta. Mycket bra! Läs mer
  • Carl S
    Carl S skrev om Service en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Mycket bra service. allt från beställning till utfört arbete
    Trevligt och positivt bemötande
    jag kan starkt rekommendera Team Wåhlin Läs mer
  • Lisette I skrev om Service en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Service av bergvärme. Har under flera år haft service genom företaget. Trevligt bemötande när man bokar och teknikerna som kommit har gjort ett kunnigt o trevligt intryck. Läs mer
  • Bertil P skrev om Service en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Jag beställde service. Positivt bemötande både av kundtjänst och servicetekniker. De svarade helt upp till de förväntningar som byggts upp vid tidigare kontakter.
    De gör att man gärna vänder sig till dem framöver. Läs mer
  • Robert F skrev om Service en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Kom ut och sa kan inte fixa värmepumpen/fläkten utan att tar isär den. Bara blåste luft genom pumpen/fläkten
    Frågade vad skulle det kostar iallafall, han skulle återkommer.
    Fick aldrig något svar.
    Dyr räkningen dök upp flera månader senare. Läs mer
    2018-08-27 Team Wåhlin Bygg & VVS AB svarar Robert F
    Hej Robert!

Tack för din återkoppling, jag kommer att kika närmare på detta och återkomma till dig under dagen.
    Har vi missat att kontakta dig efter vårt besök så ber vi om ursäkt för detta. Med ditt betyg så har vi inte lyckats denna gång men hoppas kunna vända på detta till något positivt.

På återhörande

/Team Wåhlin Bygg & VVS AB
  • Viktoria P skrev om Installation en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Jag kan starkt rekommendera detta bolag vad gäller bergvärme och frågor kring uppvärmning av pool.
    De svarar snabbt, kommer snabbt, kommer när de lovat, fakturerar omgående och dessutom rätt - ganska unikt!
    För oss började kundrelationen med förvaltning av en annan leverantörs bergvärmeinstallation, sedan förnyelse med nyare teknik och nu senast luftvärmepumpsinstallation för poolen.
    En leverantör som man gärna fortsätter att anlita. Läs mer
  • Hf H skrev om VVS en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Mycket nöjda med dem, funkar alltid Läs mer
  • Jan S skrev om Service en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Vid ett flertal tillfällen förstklassig service och hjälp vid telefonsamtal. Alla problem blir enkelt och snabbt lösta.
    Företaget motsvarar helt mina från början högt ställda förväntningar. Läs mer
  • Viktor M skrev om Service en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Service utav bergvärmepump.
    Mycket bra bemötande. Trevlig, kompetent och serviceinriktad personal.
    Trevlig driftsamordning och bra koordination utav arbetet. Läs mer
  • Hans L skrev om Service en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Service på vår IVT Luft/luft värmepump. Läs mer
  • Viktor M skrev om Installation en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Bra och duktiga hantverkare. Nöjd med installation men lite problem med kommunikation. Läs mer
  • Maria W skrev om Installation en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Snabb och smidig service bär vi köpte ny värmepump. Läs mer
  • Malin B skrev om Service en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Alltid service och trevligt bemötande. Läs mer
  • Britt-marie J skrev om Service en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Har köpt service och reparationer av VP övriga delar av värmesystemet och vatten under ca tio år. De har en väl fungerande administration o planering samt duktig servicepersonal. Läs mer
  • Carl-henric A skrev om Service en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Service på tre värmepumpar, bra utfört! Läs mer
  • Martina F skrev om Service en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Vår varmvattenberedare slutade fungera och på kort varsel behövde vi byta densamma. Till saken hör att vi bor utomlands och har huset uthyrt. Wåhlins professionalitet och flexibilitet gjorde trots detta att saken löstes på kortast möjliga tid. Dessutom erbjöd de en lösning som blev billigare än den vi först hade tänkt oss.

Professionell och flexibel hjälp som såg till våra behov! Läs mer
  • Bengt L skrev om Service en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Smidig och bra service för de maskiner vi köpt. För att garantin ska gälla krävs service. Det känns bra att kunna lita på att det är fackmannamässigt gjort nu Läs mer
  • Hans S
    Hans S skrev om Service en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Bra och snabb service, duktig tekniker, humant pris. Rekommenderas Läs mer
  • Mårten P skrev om Service en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Beställde 5-årsservice på värmepumpen. Fick snabbt en bra tid och en mycket trevlig tekniker kom på utsatt tid.
    Det fel som hitades vi service åtgärdades snabbt och när det passade mig. Läs mer

Askvägen 2, 186 45 Vallentuna