Alla kategorier Luftvärmepump Stockholms län Vallentuna IVT Värmepumpar Team Wåhlin Bygg & VVS AB

Team Wåhlin Bygg & VVS AB

Askvägen 2, 186 45 Vallentuna — Visa karta

Vi är en totalentreprenör inom bygg & VVS och vi erbjuder kunden vårt totala engagemang samt vår breda
kompetens inom IVT värmepumpar, VVS, byggnation, finsnickeri, plattsättning, måleri och el.

Vi har kunden i fokus och vår ambition är att tillgodose och anpassa oss efter kundens behov och behålla
kundens förtroende över lång tid. Våra engagerade och välutbildade medarbetare med goda
kvalitetsrutiner ser till att vi har nöjda kunder som återkommer.

Vår bredd är vår styrka.
4.5/5
4.6/5
4.8/5
5.0/5
5.0/5

Läs vad 149 kunder tycker om Team Wåhlin Bygg & VVS AB

• Eric K
    Eric K skrev om Installation en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Bemötandet är enastående trevligt och professionellt. Hela leveransen genomsyras av ett "servicemindeset" och lösningsfokus. Läs mer
  • Gunilla S
    Gunilla S skrev om Service en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Mycket trevlig tjej som kom hit, hon verkade även väldigt kompetent och tillmötesgående. Läs mer
  • Erik L
    Erik L skrev om Service en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Snabbt och bra. Har tidigare också varit nöjd Läs mer
  • Emma E
    Emma E skrev om Service en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Bra bemötande och snabb samt proffsig service. Känner att jag kan lita på Team Wåhlin och min värmepump mår bra.å Läs mer
  • Kumerius E
    Kumerius E skrev om Service en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Team Wåhlin , utför bra arbete , håller tider , trevlig personal ,
    prisvärda Läs mer
  • Gustav W
    Gustav W skrev om Service en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Tog ordentligt med betalt utan att problemet blev åtgärdat Läs mer
    2017-11-25 Team Wåhlin Bygg & VVS AB svarar Gustav W
    Hej Gustav!

Tack för att du återkopplar till oss, jag kommer att kolla på vad vi felsökte och gjorde på vårt besök. Målet för oss är alltid att försöka lösa problemen som uppkommer.
    Beklagar om vi inte lyckats med detta.

Vi hör av oss till dig under nästa vecka.

/ Jacob
    Team Wåhlin
  • Jonas P
    Jonas P skrev om Service en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Kanon, hjälpte mig på 10 minuter Läs mer
  • Alf B
    Alf B skrev om Service en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Utmärkt kundbemötande och hjälpsamhet, snabbt på plats och avhjälpte felet Läs mer
  • Magnus H
    Magnus H skrev om Service en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Snabbt svar på min förfrågan och bra utfört arbete. Läs mer
  • Tomas L
    Tomas L skrev om Service en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Jag fick det bemötande som jag förväntade mig dvs trevligt, ordningssamt. Jag hade sedan tidigare ett gott intryck av Team Wåhlin.
    Bra personal!
    Kundupplevelsen är på topp. Läs mer
  • Allan S
    Allan S skrev om Installation en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Excellent team. They have done everything they said, with no fuss. Installation was very professional.
    Jacob did the best job compared to your competitors, answers all my questions, quick and responsive. Everything has happened as it should - I even received the faktura exactly when the installation completed !
    Good Job around! Läs mer
  • Sanna R
    Sanna R skrev om Service en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Bra bemötande som levde upp till mina förväntningar Läs mer
  • Brf E
    Brf E skrev om Service en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Vi har alltid tyckt att servisen från Team Wåhlin har fungerat bra och även bemötandet är bra!

Med vänlig hälsning

Brf Elisabet/ Margareta Josefsson Läs mer
    Anton J, Team Wåhlin Bygg & VVS AB gillar detta
  • Per-henrik S
    Per-henrik S skrev om Installation en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    jag är myckrt nöjd utfört arbete Läs mer
  • Karin S
    Karin S skrev om Service en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Bokade via epost. Hade först hellre haft ett samtal med bokningen om problemet och åtgärd, men de svarade inte fast öppettider var dagtid. Läs mer
  • Bengt L
    Bengt L skrev om Service en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Fullkomligt nöjd.
    Finns inget att anmärka på.
    Kommer att fortsätta anlita företaget! Läs mer
  • Fredrik E
    Fredrik E skrev om Installation en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Trevligt bemötande vid beställning och installation.Fungerar som för som förväntat. Läs mer
  • Pierre S
    Pierre S skrev om Service en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Ett mycket bra bemötande, samt ett väl utfört arbete. Läs mer
  • Carl-johan S
    Carl-johan S skrev om VVS en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Riktigt bra! Får jobbet gjort på bästa sätt. 5/5
    Calle Läs mer
  • Thomas L
    Thomas L skrev om Installation en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Vänlig tekniker (Raffe)
    Verkade proffsig
    Hjälpte till med installation av app
    Pumpen generade god värme när teknikern åkte iväg
    Pumpen ser ut att funka bra efter 10 dagar
    Håller tummarna för framtiden Läs mer
  • Jan S
    Jan S skrev om Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Kunnig personal, därför anlitade jag företaget igen för installation av en luft/luft värme pump till fritidshuset Kunnig , duktig och trevlig montör.
    Har rekommenderat företaget till vänner och bekanta. De är jätte nöjda. Läs mer
  • Katarina E
    Katarina E skrev om Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Mycket professionellt bemötande och genomförande från början till slut i vårt källarrenoveringsprojekt. Vi fick hjälp med att rita, planera och bygga inkl. hela entreprenaden. En trygghet att inte behöva koordinera olika hanterverkare själv. Det enda vi inte var nöjda med var elektrikern men jag vet att den firman var en nödlösning och just elektrikern vi hade är inte kvar på den firman. Särskilt nöjda var vi med finish på kakel och klinker. Ett fantastiskt fint arbete! Läs mer
  • Sven F
    Sven F skrev om Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Allt ok. ........................................................................................... Läs mer
  • Fredrik G
    Fredrik G skrev om Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Jag fick problem med min värmepump och kontaktade då Team Wåhlin då jag haft ett positivt intryck av dem tidigare.
    Jag kontaktade dem via deras hemsida och fick snabb återkoppling och fick välja tid då teknikern kunde komma.
    Väl på plats visade det sig att teknikern inte lyckades lösa problemet på en gång.
    Han tog då hjälp av en annan tekniker som också kom och tittade på pumpen och konstaterade att det var en kabel som gjort sitt.
    Jag fick bra hjälp och ett positivt bemötande från såväl deras kontor som teknikerna som löste problemet.
    Jag rekommenderar gärna Team Wåhlin och kommer att anlita dem igen om det behövs. Läs mer
  • Eva-maj M
    Eva-maj M skrev om Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Har fått hjälp med service/reparation av vår bergvärmepump. Mycket nöjd med Team Wåhlin! Kort väntetid och kunnig personal! Läs mer
  • Eva K
    Eva K skrev om Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Lätta att få kontakt med. Enkel hemsida med kontaktuppgifter. Trevligt bemötande. Snabb service. Läs mer
  • Helen S
    Helen S skrev om Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Snabb service, bra bemötande och punktlig. Läs mer
  • Jenny K
    Jenny K skrev om Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Vi kände oss väl omhändertagna hela vägen när vi satte in bergvärme. Problem som uppstod löstes snarast möjligt och
    eventuella frågor vi hade längs vägen togs vänligt om hand.

Om något kunde upplevas som ett minus var det den, av byggfirman inhyrda, borrfirman. De verkade irriterade över att behöva vara där och trots att de skulle höra av sig och boka in tid så var det vi som fick jaga.
    Ingen skugga på Team Wåhlin men det drog ner helhetsbetyget för upplevelsen. Läs mer
  • Merike E
    Merike E skrev om Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Vi har alltid haft en bra kontakt med team Wåhlin och servicekillarna har alltid varit mycket kunniga och pedagogiska. Senast fick vi hjälp med att reglera utetemperaturen så att läkten reagerade på rätt sätt. Servicekillen var som vanligt trevlig och pedagogisk. Tack för det. Läs mer
  • Klas Å
    Klas Å skrev om Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Diverse ledningsdragningar och installationer av en superproffsig rörmoksjocke. Ordning och reda och trevlig med en massa tips i baggaget. Ordningen i servicebilen speglade yrkesmannen. Fakturan, ja gulp, men vi ser det som att kvalitet kostar. Heder åt vår rörmokare var namn jag glömt. Ett trevligt proffs helt enkelt! Läs mer
  • Robert S
    Robert S skrev om Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Bra servicekille som tog sig tid att gå igenom och kunder svara på frågor relaterade till framtida service. Läs mer
  • Malin S
    Malin S skrev om Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Snabb och bra service. Byte av varmvattenberedare. Jag är mycket nöjd Läs mer
  • Oscar E
    Oscar E skrev om Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    En trygg, proffsig firma som levererar det man kommit överens om! Hjälpsamma och kommer med bra förslag och lösningar. Läs mer
  • Robert H
    Robert H skrev om Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Mycket enkelt att boka det jag önskade, kom på utsatt tid och gjorde jobbet perfekt!

10 poäng av 10.

Mvh Robert Läs mer
  • Johan B
    Johan B skrev om Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Har använt Team Wåhlin i flera år. Alltid trevligt ringa, de är snabba och de som kommer ut är duktiga och trevliga. Jag kan verkligen rekommendera Team Wåhlin och har gjort det! Läs mer
  • Per L
    Per L skrev om Service en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Mycket bra polvärmepump Per Lind. Läs mer
  • Carl W
    Carl W skrev om Service en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Reparation av pool värmepump, påfyllning köldmedel. Av allt att döma väl utfört arbete, då funktionen nu är återställd. Läs mer
  • Espen I
    Espen I skrev om Service en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Allt funkade bra från telefon samtalet till att allt va fixat. Läs mer
  • Maria H
    Maria H skrev om VVS en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Vi har bara positiva omdömen att säga. Snabb hjälp och bokning och professionella montörer. Läs mer
  • Mats N
    Mats N skrev om Service en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Utmärkt! Professionellt bemötande och service, kunnig personal. Kommer använda mig av företaget igen / Mats Läs mer
  • Gunnar B
    Gunnar B skrev om Service en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Snabb effektiv och proffsig lösning inom 24 tim. Läs mer
  • Ante N
    Ante N skrev om Service en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Installerat och begärt service på bergvärmepump Läs mer
  • Jonas A
    Jonas A skrev om Service en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Lagning av IVT bergvärmepump,vänligt bemötande,reservdelar på plats m.m. Läs mer
  • Niclas W
    Niclas W skrev om Service en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Pålitliga och kunniga på ett serviceärende med tillhörande felsökning och åtgärder. Dock grusas betyget en aning av att det krävdes tre besök innan felet till slut var helt åtgärdat (följdfel uppstod). Läs mer
  • Inga-britt I
    Inga-britt I skrev om Installation en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Allt fungerade utan anmärkning Läs mer
  • Henrik H
    Henrik H skrev om Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    snabb, effektiv och trevlig service av värmepump som haltar med jämna intervall. rekommenderar Team Wåhlin med varm hand Läs mer
  • Magnus B
    Magnus B skrev om VVS en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Fått hjälp med att gå igenom behov av ny bergvärme, offert, byte av värmeanläggning, garantiärende på värmepump och efter det ett par tillfällen med mindre åtgärder, senast kontroll av misstänkt läckage och att byta ut några skarvar m.m. där det fanns rost/inte var tätt.
    Alltid fått boka tid ganska snabbt, trevliga rörmokare, snyggt och fungerande lösning, grovstädat och fullt rimlig kostnad. Läs mer
  • Mikael C
    Mikael C skrev om Installation en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Tycker att de har varit samarbetsvilliga och löst problem som dykt upp på ett bra sätt samt att installationen av IVT Geo 312 ser proffesionellt gjord ut. Däremot så är jag inte helt nöjd med att de inte la ut markskydd när de körde med minigrävaren och manövrerade den på vår tidigare hårda platta grusgång. Läs mer
  • Horst M
    Horst M skrev om Service en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Jag fick bra råd att klara uppvärmning över helgen och fick
    omgående hjälpe efter helgen. Läs mer
  • Lars L
    Lars L skrev om Service en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Jag fick hjälp med värmesystemet. Proffsigt och mycket trevligt. kundmottagningen är också toppen. Läs mer

Askvägen 2, 186 45 Vallentuna