Aktiv på Reco.se sedan 2016

Läs vad 33 kunder tycker om Installation

• Roland N skrev om Installation en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB

2019-01-01

Installation av värmepanna. Mycket bra bemött. Och anledningen till att jag beställde IVT från dem är att TW är ett jättebra serviceföretag. Har alltid fått utmärkt hjälp av dem. Läs mer
  • Björn E skrev om Installation en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB

2018-12-30

Luftvärmepump.Trevlig och snabb installation, bra bemötande, Läs mer
  • Sarah B skrev om Installation en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB

2018-11-28

Från första kontakten till arbetet var klart, var vi 100 % nöjda då vi bytte vår Frånluftsvärmepump. Läs mer
  • Mats W skrev om Installation en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB

2018-11-28

Byte värmepump. Bra rådgivning, bokad inom rimlig tid och utmärkt genomförande. Läs mer
  • Bengt L skrev om Installation en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB

2018-11-01

Vi köpte en luft-luft värmepump inklusive installation. Wåhlins var inte det billigaste alternativet, vilket säljaren också påpekade - schyst!!! Vi ville känna trygghet, vilket vi fick också. Läs mer
  • Rosita B skrev om Installation en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB

2018-10-31

Montering av Nibe F470 enl offert. Utfört smidigt, snabbt och snyggt! Vad kan man mer begära ? Nu väntar jag på snickaren som ska friskna till och slutföra jobbet. Återkommer om målning eventuellt. /Rosita Läs mer
  • Susanne C
    Susanne C skrev om Installation en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB

2018-09-06

Trevliga installatörer! De kom enl. tidsöverenskommelse och lämnade det snyggt o rent efter installationsarbetet.
    Vi köpte en Ivt-Nordic. Den är tystgående och vi märker att den filtrerar mer damm än den förra pumpen. Bra spridning av luften! Läs mer
  • Carolina Å skrev om Installation en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB

2018-08-29

Ivt luftvärmepump.
    Snabba bra återkopplingar.
    Kunnig installatör Läs mer
  • Lena S skrev om Installation en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB

2018-08-29

Trevliga, snabba, flexibla, tillmötesgående. Svarar snabbt i telefon och punktliga. Skulle använda dem igen på studs. De var ok med att jag skulle få ändra trots att vi brutit förpackningen hemma. I slutänden var vi mycket nöjda med det som var i förpackningen och ville inte byta. Mycket bra! Läs mer
  • Viktoria P skrev om Installation en del av Team Wåhlin Bygg & VVS AB

2018-08-27

Jag kan starkt rekommendera detta bolag vad gäller bergvärme och frågor kring uppvärmning av pool.
    De svarar snabbt, kommer snabbt, kommer när de lovat, fakturerar omgående och dessutom rätt - ganska unikt!
    För oss började kundrelationen med förvaltning av en annan leverantörs bergvärmeinstallation, sedan förnyelse med nyare teknik och nu senast luftvärmepumpsinstallation för poolen.
    En leverantör som man gärna fortsätter att anlita. Läs mer
5.0 / 5 — 1 reco