Aktiv på Reco.se sedan 2016-03-14

Läs vad 67 Läs vad Installation

• Bo B skrev om Installation en del av Team Wåhlin Värme & VVS

2020-06-26

Bra bemötande. Duktiga och trevliga montörer. Tacksam också att allt kartongmaterial mm togs med hem, så att jag slapp transportera i båt och sen t återvinning Läs mer
  • Jörgen N skrev om Installation en del av Team Wåhlin Värme & VVS

2020-06-25

Köpt värmepumpsanläggning till brf. Hela processen har hittills gått smidigt och trevligt Läs mer
  • Emil E skrev om Installation en del av Team Wåhlin Värme & VVS

2020-06-25

IVT värmepump med installation. Mycket snabbt och bra jobbat! Läs mer
  • Tommy J skrev om Installation en del av Team Wåhlin Värme & VVS

2020-05-28

Jag köpte en luftvärmepump. Jag blev enormt bra bemött, informationen var saklig och lätt att förstå. Teknikern som installerade den var trevlig och besvarade mina frågor. Luftvärmepumpen fungerar fint och jag är helt nöjd med allt. Läs mer
  • OLA B skrev om Installation en del av Team Wåhlin Värme & VVS

2020-05-28

Trevlig säljare. Proffsiga installatörer. Vi fick en oväntad vattenskada som inte var deras fel. Ändå var det hjälpsamma och kom med avfuktare 07:00 på morgonen därpå. Allt blev även snyggt och prydligt. Läs mer
  • Jerker E
    Jerker E skrev om Installation en del av Team Wåhlin Värme & VVS

2020-05-28

Ny bergvärmepump IVT installerad helt enligt ök. Hög kunskap och kvalitet från Team Wåhlin som alltid Läs mer
  • Robert G skrev om Installation en del av Team Wåhlin Värme & VVS

2020-05-28

Installerade AC till min bergvärmepump. De var punktliga, arbetade på i snabbt tempo, och frågade mig när val kunde göras vilket resulterade i att jag fick precis som jag ville. Läs mer
  • Niklas N skrev om Installation en del av Team Wåhlin Värme & VVS

2020-05-04

Beställde min nya Bergvärmepump av Jacob på Team Wåhlin och fick mycket bra service och hjälp/råd samt de hjälpte till med att låna ut värme fläkt och varmvattenberedare till installationen gick att genomföra. Deras montör gjorde ett snyggt och bra jobb och gav mig en bra genomgång på funktion och skötsel. Är mycket nöjd och jag rekommenderar Team Wåhlin! Läs mer
  • Mats W skrev om Installation en del av Team Wåhlin Värme & VVS

2020-04-30

Köp och installation av VP. Höll löften, höll tider, snabb och kundorienterad respons både före och efter installation, trevligt och proffesionellt bemötande i allmänhet. Läs mer
  • Fredrik E skrev om Installation en del av Team Wåhlin Värme & VVS

2020-04-29

Fick mycket bra hjälp i val av värmepump.
    Demontering av den gamla pumpen samt montering av nya utfördes proffsigt.
    Utedelen som monterades på stativ fixade de i ordning över förväntan, jag hade några gamla trädgårdsplattor som de la under och det blev jättefint! Läs mer