Team Wåhlin Värmeteknik AB

Team Wåhlin Värmeteknik AB

• BadgeNineYears
1 637

Vi är entreprenören som finns med hela vägen om det gäller allt ifrån en större installation av bergvärme eller en mindre luftluftvärmepump till sommarhuset. Som IVT Center och Serviceombud för IVT skall vi finnas där för alla tillfällen, även på julafton om så krävs. Vi har kunden i fokus och vår ambition är att anpassa oss...

1637 omdömen om Team Wåhlin Värmeteknik AB

Viveca B
Skrev om Team Wåhlin Värmeteknik AB

Kunniga och alltid trevligt bemötande. Har blivit en återkommande kund!

karin a
Skrev om Team Wåhlin Värmeteknik AB

Pålitligt och tryggt! kommer att rekomendera till andra!

Mattias K
Skrev om Team Wåhlin Värmeteknik AB

Dom är alltid exemplariska! Dom är alltid exemplariska! Dom är alltid exemplariska!

Tomas B
Skrev om Team Wåhlin Värmeteknik AB

Bra och tydlig kommunikation vid besöket.

Göran B
Skrev om Team Wåhlin Värmeteknik AB

Svarar alltid när man ringer Kommer så fort dom kan Gör ett proffsigt jobb

Kenth G
Skrev om Team Wåhlin Värmeteknik AB

Efter lite strul med borttappad bokning, så löste dom problemet snabbt.

Tomas T
Skrev om Team Wåhlin Värmeteknik AB

Snabb med att komma ut till oss. Teknikern var trevlig samt bra att förklara vad som var trasigt och vilka alternativ vi som kund hade.

Sverker E
Skrev om Team Wåhlin Värmeteknik AB

Ett föredöme för branschen all heder åt företaget med innehavet av bergvärmesystemet IVT

Jylimaz K
Skrev om Team Wåhlin Värmeteknik AB

Onödigt dyrt. Vi vänder oss till någon annan nästa gång.

Svar från Team Wåhlin Värmeteknik AB

Hej Jylimaz! Tack för lämnat omdöme. Jag har kikat på fakturaunderlaget. Vi har på din begäran utfört en felsökning av din IVT bergvärmepump som kostade 2361kr inkl. moms, framkörning och arbete på plats. Jämför du med andra aktörer på marknaden så märker du att vi ligger i samma prisnivå för samma typ av jobb. För att vara fullt transparenta mot våra kunder med våra priser så har vi en pop-up som talar om exakt vad vi tar betalt för olika arbeten, den är det första man ser på kontaktsidan: https://vvs.teamwahlin.se/kontakt/...

Magnus L
Skrev om Team Wåhlin Värmeteknik AB

Snabb och bra service när vi behövde hjälp med att flytta ytterdelen på vår luft-vatten värmepump.

Lars H
Skrev om Team Wåhlin Värmeteknik AB

Utmärkt! Proffsigt och snabbt.

Charlotta M
Skrev om Team Wåhlin Värmeteknik AB

Proffsigt från början till min nya bergvärmepump var installerad. Bra uppföljning av projektledaren Håkan, installatören Hugo gjorde ett mycket bra arbete, fint och ordentligt. Några småproblem som snabbt avhjälptes med kompetent personal utan dröjsmål.

Alexander A
Skrev om Team Wåhlin Värmeteknik AB

Bra upplevelse och bra utfört jobb från start till mål.

Hans G
Skrev om Team Wåhlin Värmeteknik AB

Trevligt och proffsigt bemötande. Snabbt agerat och åtgärdat.

Ormsta 1
Skrev om Team Wåhlin Värmeteknik AB

Billiga och noggranna, kan knappast bli bättre!

Leif S
Skrev om Team Wåhlin Värmeteknik AB

Mycket bra, fungerar 98%!!!! Rekommenderar dom gärna!

Mikael M

Tommy L
Skrev om Team Wåhlin Värmeteknik AB

Snabba, tydliga och vänliga. Det var ett trevligt besök/ installation

Jan S
Skrev om Team Wåhlin Värmeteknik AB

Vi bytte ut vår bergvärmepump. Team Wåhlin gjorde ett bra jobb på den utsatta tiden. Deras montör var väldigt bra att kommunicera med. Vi är mycket nöjda med Team Wåhlin. Janne

Roberto B
Skrev om Team Wåhlin Värmeteknik AB

Snabba att svara hjälp kom snabbt när man hade behov av deras assistans och hjälp. Alltid fixade problem och reparationer som behövdes. Vänliga och kunniga

Bergsten Gunnar B

Garantikontroll. Fungerade perfekt

Ari K
Skrev om Team Wåhlin Värmeteknik AB

Bra första kontakt med tydliga besked om åtgärd avseende utförande, tidpunkt och pris. Både uppskattat och förtroendeingivande. Besök för serviceåtgärd enligt överenskommen dag och tid. Snabbt och professionellt utfört. Genomgående trevligt och kunnigt bemötande.

Birgitta T
Skrev om Team Wåhlin Värmeteknik AB

Väldigt kort väntetid - redan dagen efter vårt samtal var de här. Servicekillen ”glömde” åtgärda att värmepannan inte gjorde någon paus i funktionen. Efter mail några dagar senare ordnade de med återbesök redan följande dag. Bra att slippa vänta!

Jan R
Skrev om Team Wåhlin Värmeteknik AB

1)Jag har alltid blivit bemött på ett proffesionellt sätt av Anki och John som jag har haft kontakt med dom flesta gångerna. 2)Mina förväntningar är att man som kund får information och hjälp när problem uppstår och man behöver få hjälp omgående. 3)Service på värmepump

Martin S
Skrev om Team Wåhlin Värmeteknik AB

Mycket snabb återkoppling och bokning av service samma dag som läckan uppstod. Mycket trevlig och flexibel tekniker som reparerade skada. Tack!

Heimir N
Skrev om Team Wåhlin Värmeteknik AB

Snabba, proffsiga och tillmötesgående. Vi är otroligt nöjda med Team Wåhlin Värmeteknik

Gösta N
Skrev om Team Wåhlin Värmeteknik AB

Ganska lätt att boka tid för service för att garantitiden på vår frånluftspump skulle förlängas till 10 år. En effektiv och trevlig person gjorde servicen. Arbetstiden för servicemanen från servicebilen och tillbaka till den efter servicen var ca 20 minuter. Han åkte från Vallentuna till Upplands Väsby och tillbaka och kanske gjorde en del tillhörande arbete. Pris 2400 kr. Det blir ett högt timpris.

Svar från Team Wåhlin Värmeteknik AB

Hej Gösta! Tack för att du delade med dig av din åsikt. Vi har fastställt ett fast pris för en IVT garantiservice för villapumpar upp till 17kW i Stor-Stockholm, vilket är 2400 kronor. Jämför man detta med andra aktörer inom vår bransch så märker man att vi håller oss på samma prisnivå för denna typ av arbete. Innan du bokar en tjänst är det naturligt att ha frågor om priset. Vi uppmuntrar dig att ta kontakt med oss om du är osäker på något. Vi strävar efter att skapa en transparent och trygg bokningsprocess för dig. Återkom gärna om du undrar över något. Ha en fin dag! Mvh Antonio

Folke A
Skrev om Team Wåhlin Värmeteknik AB

Bra kunnig personal som svarade på frågor och förklarade samband och åtgärder.

Mike D
Skrev om Team Wåhlin Värmeteknik AB

Team Wåhlin hann hem till oss samma dag som vi upptäckte att varmvatten tog slut. Melker jobbade snabbt för att lösa problem och förklarade vad hade hänt på ett förståligt sätt. Tack Melker och Team Wåhlin! /m

Stefan H
Skrev om Team Wåhlin Värmeteknik AB

Mycket bra och trevlig utförd service av vår värmeanläggning

Henrik N
Skrev om Team Wåhlin Värmeteknik AB

Supersnabb och proffsig hjälp med värmepumpen.

Claes-Göran S

Garantiservice + VR på frågor. Väl genomfört och trevligt bemötande

Fredrik S
Skrev om Team Wåhlin Värmeteknik AB

Trevligt bemötande vid bokning av tid, snabb respons och utmärkt hantering av mitt problem. Jag är väldigt nöjd med min kundupplevelse!

Jesper G
Skrev om Team Wåhlin Värmeteknik AB

Ett företag som har styr på sina processer vad avser ping, kundbemötande och leverans. Snabbt rappt och effektivt. Precis vad som efterfrågas. Good Work Team Wåhlin!

Scandinavian E
Skrev om Team Wåhlin Värmeteknik AB

Bra och snabbt även om de inte tog emot samtal på helgen. Rekommenderas!

Jacob W
Skrev om Team Wåhlin Värmeteknik AB

Duktiga, snabba och trevliga.

Marcus M
Skrev om Team Wåhlin Värmeteknik AB

Jag bor utomlands och har mitt hus uthyrt. Min hyresgäst hör plötsligt av sig och meddelar att värmepumpen läcker. Jag skickar omedelbart ett mejl till Wåhlins, som svarar inom någon timme. Redan nästa dag är de i mitt hus och löser problemet ! Vi har samarbetat med dem i tio år, och jag litar till 110% på Wåhlins!

Kjell-åke H
Skrev om Team Wåhlin Värmeteknik AB

Punktliga och proffsiga i sitt arbete.

Sven S
Skrev om Team Wåhlin Värmeteknik AB

Bemötande: mycket bra.Mycket bra och snabbt utfört jobb. Jättenöjda med arbetet och lev. mtrl: Arbetskostnad i. Värsta laget!

Patrik K
Skrev om Team Wåhlin Värmeteknik AB

Vi fick snabb hjälp när vår elpanna lagt av efter ett strömavbrott. Reparatören anlände på utlovad tid och gav sedan en bra och tydlig genomgång av vad som var trasigt och vad han hade gjort för att få igång pannan. Väldigt nöjd med hela hantering från vår initiala förfrågan tills att fakturan var betald.

Leif S
Skrev om Team Wåhlin Värmeteknik AB

Fungerar snabbt och bra, är mycket nöjd!

George O
Skrev om Team Wåhlin Värmeteknik AB

Mycket bra och trevligt bemötande!

Tor W
Skrev om Team Wåhlin Värmeteknik AB

Vi har utnyuttjat Team Wåhlin i decennier. De sköter vår bergvärmepump och våra övriga behov inom VVS på ett utmärkt sätt. Anki och alla teknikerna är trevliga, rejäla och kunniga. Vi är med andra ord supernöjda.

Jan M
Skrev om Team Wåhlin Värmeteknik AB

Snabb respons när vår luftvärmepump behövde service. Resulterade i byte till en motsvarande ny anläggning då en läckande vattentank inte gick att byta. I efterhand inser jag att en mer ingående analys av systemet skulle ha varit önskvärd - nu blev det bara ett rent produktbyte utan jämförelser med andra alternativ. Det fungerade i sig snabbt och bra.

Svar från Team Wåhlin Värmeteknik AB

Hej Jan! Tack för lämnat omdöme. Jag försökte hitta dig i våra system men eftersom jag bara har förnamn och första bokstaven i efternamnet att gå på så hittade jag tyvärr ingenting. Det låter som att du fått en frånluftsvärmepump utbytt baserat på det du skriver. Om så är fallet så har vi bara en produkt som är direkt ersättare och det är IVT Vent 402. När det handlar om tankläcka så är det inte alla modeller som har en tank som är tillgänglig att köpa för att byta ut, då är det tyvärr bara ett byte till ny värmepump som...

Stefan G
Skrev om Team Wåhlin Värmeteknik AB

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sigyn D
Skrev om Team Wåhlin Värmeteknik AB

Dom är alltid mycket bra och serviceinriktade Löste problemet på bästa möjliga sätt

Beata K
Skrev om Team Wåhlin Värmeteknik AB

Bra och snabb service. Återkommer som de lovat

Jokab T
Skrev om Team Wåhlin Värmeteknik AB

Gjorde service på värmepumpen och hade genom gång av systemet då vi är nyinflyttade. De är trevliga och professionella. Rekommenderar varmt.

Niclas P
Skrev om Team Wåhlin Värmeteknik AB

Förtroendeingivande och hjälpsam säljare och en kundmedveten tekniker. Tålmodiga med min okunskap. Mycket nöjd.

Anette A
Skrev om Team Wåhlin Värmeteknik AB

Toppennöjd, allt funkar perfekt, efter servicen.