Teaterkällaren

Teaterkällaren

Ring 031-13 04 05 www.teaterkallaren.se

Välkommen till teaterkällaren! Gott käk i goda vänners lag är våran melodi! Hos oss på Teaterkällaren kan du välja att avnjuta såväl traditionella svenska smaker som spanska och franska. En blandning av sött och salt som Lasse Berghagen så glatt skanderade! Kom själv och se vart kvällen tar dig eller boka vår matkällare i...

275 omdömen om Teaterkällaren

Christoffer
Skrev om Teaterkällaren

Direkt när vi kom dit fick vi personlig och trevlig service. Under hela måltiden hade personalen god uppsikt över vårt bord. Maten som serverades kändes genuin och mycket bra tillagad! Vi hade en väldigt trevlig middag på deras uteservering!

Sandi N
Skrev om Teaterkällaren

Här äter man underbart god mat i en mysig miljö samtidigt som man får njuta av personlig service.

Andreas S
Skrev om Teaterkällaren

Kanon bra service och maten var hur bra som helst. Kanon kvalitet rätt igenom!

Björn N
Skrev om Teaterkällaren

Mysig restaurang med Riktigt bra mat och framförallt grymt serviceminded personal. Hit kommer vi gärna tillbaka!

Ulrika M
Skrev om Teaterkällaren

Vi har varit där några gånger och alltid varit väldigt nöjda med både mat och service. Fantastiskt gott och vällagat. Rätterna är lite annorlunda än vad man är van vid i positiv bemärkelse. Vi uppskattar verkligen att det är mycket grönsaker, det mesta är glutenfritt vilket också är viktigt för oss. Personalen är verkligen kunniga och serviceinriktade och trevliga

Ellen B
Skrev om Teaterkällaren

Fantastisk mat och service i en jättemysig miljö!

Malin A
Skrev om Teaterkällaren

Jättegod mat men högljutt pga dålig akustik

Malin B
Skrev om Teaterkällaren

Sååå nöjda! Väldigt god mat, bra service och mysig lokal.

Soheil B
Skrev om Teaterkällaren

Väldigt god mat och fantastisk personal!

Sonja V
Skrev om Teaterkällaren

Vi hade en jätte trevlig kväll, mycket godmat och väldigt bra och trevlig service, vi är helnöjda och kommer tillbaka så klart! Hälsningar från Else, Björn, Anders och Sonja

Mikael J
Skrev om Teaterkällaren

Välkomponerad måltid innan vår konsert. Perfekt stekt kött. Bra med närodlat kött. Tack!

Tove E
Skrev om Teaterkällaren

Alltid väldigt trevlig proffsig personal Mysiga lokaler

Daniel L
Skrev om Teaterkällaren

Trevlig personal och överlag väldigt god mat

Annette J
Skrev om Teaterkällaren

Mat och dryck och personal var fantastiska! Vi är supernöjda! Personalen var väldigt trevliga och lättsamma och tillgodosåg vår önskningar.

Malin K
Skrev om Teaterkällaren

Vi var ett sällskap på 6 personer. Vi tog 1-2 små rätter att börja med. Därefter delade vi på alla de stora rätterna. Perfekt upplägg för oss. Gott vin till. Bra bemötande från början till slut. Kul när ni presenterar rätterna så proffsigt. Våra förväntningar uppfylldes verkligen. Sammanfattningsvis en grym kväll med goda smaker, bra bemötande och mysig miljö.

Emma H
Skrev om Teaterkällaren

Oerhört trevlig service av samtliga som jobbade där. Utöver det smakade maten toppen så jag är väldigt nöjd.

Anna Z
Skrev om Teaterkällaren

God mat serverad av trevlig personal i mysig miljö.

Christina N
Skrev om Teaterkällaren

Vi åt Teatermenyn!Jättegod! Trevligt presenterad! Trevlig personal! Och trevlig miljö!👍

Michael M
Skrev om Teaterkällaren

Great food and great service

Kristofer H
Skrev om Teaterkällaren

Väldigt bra service. Bra timing, vänliga och god mat. Rekommenderas!

Emma J
Skrev om Teaterkällaren

Jag och min man tog Teatermenyn. Maten var väl tillagad och smakade gott, men enligt min smak var det alldeles för mycket kött och alldeles för lite grönsaker. Jag hade tyckt att halva mängden kött hade räckt, och så hade jag velat ha ordentligt med grönsaker istället. Men annars var det fint.

Åsa H
Skrev om Teaterkällaren

Går gärna till denna restaurang igen och kan verkligen rekommendera ett besök på Teaterkällaren. Mysig atmosfär, trevlig personal och god mat. Prisvärt.

Gerd H
Skrev om Teaterkällaren

Mycket trevlig fin personal. Maten fantastiskt god. Vi åt teatermiddag m vinpaket. Allt var perfekt. Fin miljö dessutom.

Ulrika J
Skrev om Teaterkällaren

Bra bemötande, bra service, mkt god mat och trevlig miljö. Prisvärt.

Lena L
Skrev om Teaterkällaren

God mat, mycket trevlig och tillmötesgående personal som förgyllde vistelsen.

Britt K
Skrev om Teaterkällaren

Bra bemötande och service. Bra förrätt och vinpaket. Lite tråkigt med entrecôte som kött. Känns lite gammalt och ointressant. Men goda tillbehör.

Elisabet S
Skrev om Teaterkällaren

Vi fick ett proffsigt och gott bemötande samt fin presentation av den mat vi åt och även förklaring till vinerna. Vi blev mycket nöjda. TACK

Elisabeth W
Skrev om Teaterkällaren

Teatermany 18/1: Förrätten var väldigt vacker, men helt omöjlig att äta. Allt exploderade i en hög på tallriken! Smaken dock ok, men hur tänkte man? Huvudrätten dränktes i en sås som var alldeles för kraftig i smaken! Svampsmaken blev noll och den fina köttbiten kämpade i motvind! Potatisgrejen blev efter några få tuggor helt övermäktig. Svårt att äta upp! Så tyvärr blev inte besöket den kulinariska upplevelse vi hoppats på.....

Annelie H
Skrev om Teaterkällaren

Vi beställde teatermenyn. Förrätten var god, och köttet i huvudrätten var gott och mört men hela huvudrätten var inte bra. Potatisen såg bränd ut och var ingen god smak. Såsen lite för tjock och allt såg bara brunt ut.Ingen fin uppläggning så lite tråkig upplevelse. Servicen var bra och trevlig. Har varit där förut men åt då en avsmakningsmeny vilket var bra allt igenom så blev lite besviken denna gång.

Anna L
Skrev om Teaterkällaren

Mycket trevligt bemötande och god mat. Vi var ett sällskap på 8 personer som åt och drack gott i flera timmar. Fick perfekt service och information. Tack!

Mirjam R
Skrev om Teaterkällaren

Väldigt god mat och bra mottagande och service som tyvärr avtog mot slutet. Fick vänta allt för länge på desertmenyn och att få betala.

Maria J
Skrev om Teaterkällaren

Mysigt, personligt, bra läge vid föreställning på Stora Teatern (bio i detta fall). Fantastiskt trevlig och personlig service! Tog emot våra synpunkter och verkade genuint intresserad! Beställde Early Bird menyn; Förrätten (löjroms croissant) var superb! Huvudrätten var inte så imponerande... special pommes friten var för hårt stekta, vilket var synd, smaken bra. Köttet var senigt och delvis segt, här frågade ingen hur vi ville ha det tillagat.. (var dock medium to rare, vilket för min del var ok) grönsakerna var "ihjäl-stekta"...

Liza K
Skrev om Teaterkällaren

Så trevligt bemötande. God o prisvärd meny,som serverades i urmysig miljö.

Maja J
Skrev om Teaterkällaren

Middag på teaterkällaren. Utmärkt service. Mysig miljö. God mat. Åt entrecote. Hade dock önskat någon annan typ av potatis till som exempelvis potatiskaka.

Julia B

Jättemysigt och supertrevlig personal! 💕

Kent G
Skrev om Teaterkällaren

Vi beställde teaterpaketet. Ett bra val visade det sig. Köttet var mört och gott. Bara någon enstaka broskbit. Sedan var väl inte tryffelsmaken på potatisen min favorit, men det gick an. Lokalerna var mysiga och personalen var vänlig och kunnig. Vi försökte boka bord på nätet men fick till svar att det var fullt. Men när jag i stället ringde fick vi ett bord direkt. Konstigt, Sammanfattningsvis gillade vi stället, servicen och maten och kommer gärna tillbaka.

Annelie C
Skrev om Teaterkällaren

Mycket mysigt och trevligt ställe med en toppen personal. Vi var 4 i sällskapet och alla åt 1 förrätt som var mycket god. Sedan delade vi på 2 huvudrätter, ena köttbiten var toppen men den andra lite för fet i min smak. Goda drinkar! Kan varmt rekomendera teaterkällaren för en mysig middag.

Elin W
Skrev om Teaterkällaren

God mat o fantastisk service. Vi kommer tillbaka

Joakim A
Skrev om Teaterkällaren

Bra service, god mat, mkt prisvärt och trevligt.

Emmeli S
Skrev om Teaterkällaren

Bra fin service! Mat ok men med annorlunda smaker som inte helt stämde med våra önskemål.

Kjell K
Skrev om Teaterkällaren

En meget hyggelig kveld. Med fantastisk mat og service. Stedet var utrolig flott. Dette er et sted vi må tilbake til.

Magnus G
Skrev om Teaterkällaren

Mycket mysig miljö, skulle önska mera "normal" och rustik.

David Trädmästarna R
Skrev om Teaterkällaren

Great food, great atmosphere and great staff fully recommend it

David L
Skrev om Teaterkällaren

Alla var jättesnälla och maten var i toppklass

Annki S
Skrev om Teaterkällaren

Mkt bra mat o vinpaket till detta! Trevlig o mysiga lokaler där man kunde sitta i mindre rum . Trevlig o kunnig personal

Susanne E
Skrev om Teaterkällaren

Uppmärksam och trevlig personal. God mat till rimliga priser.

Therese S
Skrev om Teaterkällaren

Mycket god mat o trevlig personal!

Lena G
Skrev om Teaterkällaren

Mysiga lokaler, god mat och välkomnande, trevlig personal.

Lisa I
Skrev om Teaterkällaren

Allt var toppen. Maten var god och servicen bra. Enda felet är det här mejlet om omdöme. Man är trött på att ge omdömen så fort man gör något. Personalen ser väl på kunden om de är nöjda? Lita på känsla och intuition istället för enkätomdömen.

Henrik L
Skrev om Teaterkällaren

Väldigt trevligt bemötande. Samtliga i gruppen (10 st) var nöjda.