Alla kategorier Luftvärmepump Stockholms län Österåker Technorth Energilösningar AB

Technorth Energilösningar AB

Rallarbacken 14, 184 40 Åkersberga — Visa karta

Välkommen till TechNorth Energilösningar!

Vi erbjuder dig en helhetslösning för ditt uppvärmningssystem, även om vårt fokus ligger på värmepumpar, från köp till installation och drift. Idag säljer och arbetar vi med de flesta stora varumärken som finns på marknaden. Vi utmanar marknaden med våra konkurrenskraftiga priser då vi har egna installatörer, som även har kompetens inom VVS och entreprenad.

Vi erbjuder långa garantier, har full certifiering: kylcertifikat kategori 1 från INCERT samt VVS- och elbehörighet, och heltäckande ansvars- och entreprenadförsäkringar hos IF.

Vi lovar bara det vi kan hålla. Kontakta oss för en kostnadsfri konsultation om hur du på bästa sätt värmer upp ditt hem!

Läs vad 4 kunder tycker om Technorth Energilösningar AB

• Erik Z
    Erik Z skrev om Technorth Energilösningar AB
    Fint bemötande, löste de problem som uppstod på ett föredömligt sätt. Duktiga hantverkare på plats. Läs mer
  • Henrik N
    Henrik N skrev om Technorth Energilösningar AB
    Trevligt bemötande av personal vid frågeställning. Fick klara besked. Läs mer
    2018-02-05 Andreas Å svarar Henrik N
    Hej,

Vad kul att läsa att du är nöjd med vår personal och att du fick klara besked!

Hoppas att du är nöjd med installationen och värmepumpen.

Med vänlig hälsning,

Andreas

TechNorth Energilösningar AB
  • Carola S
    Carola S skrev om Technorth Energilösningar AB
    Först vill jag tacka Andreas och säga att jag är supernöjd med Panasonic luftvärmepumpen. Den håller vad du och reklamen sa. Samt att jag blev glatt överraskad med den snabba och efektiva hanteringen. Allt enligt era löften.
    Service mannen som satte upp den ska ha en eloge för sitt sätt och sitt jobb. Jag rekomenderade er till min granne som tyckte det var super.
    Så med andra ord, så rekomenderar jag er, Tech North, med varmt hjärta till andra också.
    Carola Särkkä Läs mer
  • Klas K
    Klas K skrev om Technorth Energilösningar AB
    Hemsidan är sådär- men lite olika info på olika sidor ibland, om bla öppettider etc.
    Svårt att navigera, och inte självklart hur man köper och så vidare.
    Produktinformationen är däremot föredömlig, med bra specar och information om tillbehör osv.

Dock höll produkterna vad de utlovade och det var smidigt med hämtning/betalning osv.
    Mailkommunikation funkade också snabbt och smidigt med korta bra svar.

/K Läs mer

Rallarbacken 14, 184 40 Åkersberga