Tectorius AB

Tectorius AB

www.tectorius.se
  • BadgeFiveYears

Välkommen till Tectorius AB! 2006 introducerade Tectorius takbehandling på den svenska marknaden. Idag arbetar vi nästan över hela Sverige med huvudkontor i Jönköping. Med vår primära produkt och metod ISOTEC takbehandling förnyar vi takpannorna. Vi tvättar taket utan kemikalier, förseglar pannorna med patenterat förseglingsmaterial...

935 omdömen om Tectorius AB

Sedan starten hos Reco 2019

Bo P
Skrev om Tectorius AB

Vi köpte tvätt och måning av taket. Vi blev bemötta på ett bra sätt av alla inblandade. Resultatet blev också bra. Det sattes upp hållare på taket för säkerhetsselar som inte togs bort, vi undrar varför.

Mikael T
Skrev om Tectorius AB

Professionellt och trevligt bemötande. Vår förväntan att få vårt tak rengjort och målat,så här långt är taket tvättat och tvätten är vi mycket nöjda med, nu väntar vi på att få det målat och klart.

Bengt S
Skrev om Tectorius AB

Mycket bra hittills. Vårt tak är inte klart ännu. Mycket välstädat efter tvätt av tak. Kanske lite för mycket prat om preparaten som används. Detta förstår vi ju inte ändå. Trevliga människor.

Lars J
Skrev om Tectorius AB

Mycket trevligt bemötande vid inspektion av vårt tak. Snabb och utförlig offert. Tvätt av taket noggrant utförd.

Sten N
Skrev om Tectorius AB

Mycket trevliga. Bra jobbat. Ett fint resultat. Så fint mitt tak har blivit. Stort tack. MVH Sten-Eve Nilsson

Maria P
Skrev om Tectorius AB

Snabb hantering och mycket bra utfört arbete. Tack bästa ni

Björn R
Skrev om Tectorius AB

Det var trevlig personal, och dom gjorde ett bra jobb, så jag är nöjd. Mvh Björn Rundberg

Jonas Å
Skrev om Tectorius AB

Arbetet är inte färdigt ännu så det är lite för tidigt att önska återkoppling. :)

Christer B
Skrev om Tectorius AB

Jobbade snabbt och effektivt. Höll tid för takrengöringen.

Eva F
Skrev om Tectorius AB

Bra information vid första kontrollen. Snabba svar på mailen vid eventuella frågor.

Michael L
Skrev om Tectorius AB

Mycket professionella. Lugna i bemötande trots en del påpekanden från grannar vid tvätt av taket. De översteg våra förväntningar. Vi tvättade och målade våra takpannor. Kan rekommendera dem starkt.

Marie N
Skrev om Tectorius AB

Bra bemötande och väl utfört arbete. Takrengöring.

Joakim L
Skrev om Tectorius AB

Takarbetet gick som det skulle. Jag blev lovad att få extra takpannor målade det hände inte. Jag fick inte heller extra färg för framtida kompletteringsarbete. Efter att jag stött på både säljare Håkan Samt Paulina som planerar arbetena två gånger utan att de svarar på mejl eller sms tröttnar jag. Riktigt besviken jag upplever detta extremt oseriöst beteende.

Svar från Tectorius AB

Hej Joakim. Vi beklagar verkligen att det brustit i kommunikationen mellan er. Vi tar med oss detta. Vi önskar er en fin dag! / Tectorius teamet

Emelie W
Skrev om Tectorius AB

Fick bra information och svar på frågor av den person som kom hem för att besikta taket och lämna offert. Fick dock uppfattningen att det var samma person som sedan skulle utföra jobbet, men det dök upp nya personer för att tvätta, och sedan ytterligare nya personer för att måla. Ingen av dem kunde svenska och bara en av dem bra engelska. Blev lite förvånad och hade önskat bättre kommunikation och information under arbetets gång. Det vägdes till viss del upp av ”arbetsledarens” telefonkontakt efteråt. Arbetet var väl utfört...

Svar från Tectorius AB

Hej Emelie! Stort tack för er recension! Härligt att höra att ni är nöjda med slutresultatet. Och visst är effekten av Nano-hybrid fantastisk! :) Vi önskar er en trevlig dag / Tectorius teamet

Elisabet P
Skrev om Tectorius AB

Takmålningsprojekt XL, Höll på att totalhaverera. Tack vare säljaren Olle och Adrian lyckades detta lååånga projekt till sist komma i hamn. Olle och Adrian har gjort ett enastående arbete!!!! Problemet från början bestod av obefintlig täckning när målningen utfördes. Pga. detta såg ju huset ut som......! Det hade varit bra om någon arbetsledare från Tectorius hade varit på plats, för att inspektera och ge klartecken före målningsstart. På så vis hade det ju inte behövt att bli på detta vis. Men slutet gott allting gott!

Svar från Tectorius AB

Hej Elisabet! Stort tack för er recension och framförallt tålamodet för restjobbet som uppstod! Vi ser till att framföra din fina feedback till Olle och Adrian :)

Af B
Skrev om Tectorius AB

Bra bemötande och kunskap i sälj skedet. Snabb återkoppling under entreprenad. Några mindre missar, bytte inte nocktätning på en del av taket och glömde att måla utlagda reservpannor.

Svar från Tectorius AB

Hej! Vi tackar för er recension och önskar dig en fortsatt fin dag. MVH / Tectorius teamet

Mathias L
Skrev om Tectorius AB

Bra utfört arbete & snyggt städat efter arbetets slut

Svar från Tectorius AB

Hej Mathias! Tack för er recension :)

Göran L
Skrev om Tectorius AB

Kompetenta killar som gjorde ett kanonjobb kan verkligen rekommenderas.

Tack för er recension Göran! Det uppskattar vi att höra

Tommy B
Skrev om Tectorius AB

Mycket professionellt utfört arbete av både säljare o arbetarna som utförde jobbet. Kan verkligen rekommendera Tectorius. Perfekt från början till slut. Priset är inte oskäligt för allt det jobb dom gör dom var fantastiska.

Tectorius A gillar detta
Svar från Tectorius AB

Stort tack för er recension Tommy! Glädjer oss att ni är så nöjda :)!

Mats K
Skrev om Tectorius AB

Jag tycker man gjorde ett bra jobb när man kontrollerade taket före offert. Man var inte den billigaste jag tog in men Valde dom då jag fick ett bra förtroende för dom. Jag beställde rengör ing o målning av tak. De som utförde det gjorde bra jobb då taket gjordes bra o även marken runt huset. Målningen ser mycket fint ut både teglet o plåtarna. Mats Karlsson

Svar från Tectorius AB

Hej Mats! Vi tackar för er recension. Glädjer oss att ni är nöjda med helheten :)!

Per J
Skrev om Tectorius AB

Beställde takrengöring och målning av betongpannor inför solpanelmontage. Hade en väldigt bra kontakt med säljaren som kom och bedömde möjligheterna på plats. I och med att september är sista månaden för målning och jag kom på att jag ville ha det gjort i slutet av augusti är jag mycket tacksam att de kunde utföra jobbet med kort varsel. Jag var själv bortrest när både rengöringen och målningen gjordes men det ser bra ut och det var iordningställt efter arbetet så jag kan bara rekommendera Tectorius. I och med att företaget...

Svar från Tectorius AB

Hej Per! Vi tackar för er recension. Glädjer oss att ni valt oss som din leverantör och att ni är så nöjda :)! Vi önskar er en toppen dag!

Jan M
Skrev om Tectorius AB

Ett jättebra intryck av säljsren, paret som utförde arbetet samt trevligt bemötande bid telefonkontskt med administrationen. Ett överlag väldigt poditivt intryck av företag

Svar från Tectorius AB

Stort tack för er recension Jan :)!

Olle M

Snabbt Rent Trevliga Proffsigt uppträdande och bemötande

Svar från Tectorius AB

Tack för er recension Olle! :)

Bernt G
Skrev om Tectorius AB

Professionell hantering från första besök till avslutat arbete. Arbetet mycket väl genomfört, och produkterna de använde verkar effektiva så långt. Flexibel inställning med fokus på nöjd kund.

Svar från Tectorius AB

Stort tack för er recension Bernt :)!

Lena F
Skrev om Tectorius AB

Effektivt och duktiga arbetare. Snabb respons och offert. Konkurrenterna kan ligga lite lägre i pris men hag vägde tryggheten tyngre än lägst pris. Det negativa var att alla fönster verkligen behöver tvättas efteråt..

Svar från Tectorius AB

Tack för er recension Lena :)!

Jan-Inge A
Skrev om Tectorius AB

Säljprocessen bra, riktigt bra och trovärdig Genomförande processen under all kritik med brist i dialog med oss som kund samt helt felaktigt utförande, fel färg. Det positiva är att allt arbete genomfördes proffsigt och bra resultat. Men det finns en hel del att lära från arbetet med oss. Avslutet blev dock bra, Tectorius tog sitt ansvar på ett helt acceptabelt sätt

Svar från Tectorius AB

Tack för er recension Jan-Inge! Ibland uppstår tyvärr missar, men vi gör alltid vårt yttersta att göra kunden nöjd in i det sista!

Michael B
Skrev om Tectorius AB

Trevligt bemötande, proffsigt utfört arbete, håll tiden bra, tog lite längre tid innan det vart målat pga. av regn. Resultatet var jättebra!

Svar från Tectorius AB

Stort tack för er recension Michael :)!

Christel J
Skrev om Tectorius AB

Mycket nöjda, vårt gamla tak ser ut som nytt efter tvättning, försegling och målning.

Stort tack för er recension Christel. Det uppskattar vi! / Tectorius teamet

Göran L
Skrev om Tectorius AB

Vi beställde tvätt och målning av taket. Säljaren hade ett proffsigt bemötande var kunnig och lyssnade på våra önskemål. Offerten kom snabbt. Förväntningarna var att få ett snyggt målat tak vilket företaget levde upp till. Arbetet utfördes proffsigt och slutfördes i god innan sista dag. Vi är väldigt nöjda.

Svar från Tectorius AB

Stort tack för er recension Göran :)!!

Inger B
Skrev om Tectorius AB

Bra bemött. Arbetet kom igång snabbt och blev väl utfört vad jag förstår. Har inte sett det i verkligheten då jag råkade ut för en olycka och hamnade på sjukhus. Har sett det på bild och det ser bra ut. Imorgon kommer jag att få se taket på riktigt!

Svar från Tectorius AB

Stort tack för er recension Inger. Beklagar olyckan och hoppas att ni är tillbaka på fötterna snart! Krya på dig / Tectorius teamet

Jimmie K
Skrev om Tectorius AB

Mycket nöjd hela vägen från första kontakt till genomförande. Det ska bli spännande att se hur taket blir med tiden.

Svar från Tectorius AB

Stort tack för er recension Jimmie! Ha en fin dag!

Jonas A
Skrev om Tectorius AB

Från början till slut bra och trevligt bemötande. Snabbt agerande både vid planeringen och utförandet. Utförarna jobbade bra och var noggranna. Taket blev väldigt fint. Men en sak som förvånande mig var att de inte använde fallskyddsutrustn ing över huvud taget.

Svar från Tectorius AB

Tack för er recension Jonas! Vi tar självklart med oss detta och undersöker saken med respektive arbetslag.

Kai L
Skrev om Tectorius AB

Väldig god service och mycket kunnig personal- Tectorius kan jag rekommendera!!

Svar från Tectorius AB

Härligt att höra! Stort tack Kai :)!

KARL H
Skrev om Tectorius AB

Bra, seriösa, bra pris , och lätta att ha att göra med. Offerten är det som gäller, de kommer inte med extrakostnader efteråt vilket är så man vill ha det.

Svar från Tectorius AB

Hej Karl! Tack för din recension!

Nils H
Skrev om Tectorius AB

Vi fick ett bra bemötande och snabbt utfört arbete när vädret till slut tillät takmålning. Jag är nöjd med resultatet som ser ut som utlovats.

Svar från Tectorius AB

Hej Nils! Stort tack för er recension :)!

Jürgen B
Skrev om Tectorius AB

Jag har vid alla kontakter med företaget blivit trevligt bemött och alla som utfört arbete här hemma har varit trevliga och effektiva. Snyggt och städat lämnade dom efter utfört arbete. Taktvätt och målning av betongpannor är mycket prisvärt och görs det på detta sätt så kan jag verkligen rekommendera Tectorius. Det enda som kan förbättras enligt mig, är svenska språket hos några av "grabbarna". Nu hade jag tur att det gick att prata engelska med tvättkillen som var på marken.

Svar från Tectorius AB

Hej Jürgen! Vi tackar stort för er recension :)! Glädjer oss att ni är nöjda och vill rekommendera oss vidare!

Claes-göran N
Skrev om Tectorius AB

Asså... resultatet blev väldigt bra. Jättebra. Priset: Kollade med vänner/bekanta: De sa - rätt bra faktiskt. Tidsplanering: Tja, "någon" (snäll) ringer o kollar om gubbarna kan komma nästa dag. Det är väl lite si så där (med tanke på vår planering) men nu funkade det bra. Städningen: Lite för mycket högtryck på vår (nyligen målade) altan så det blev till att lappa igen med ny olja... nåja. Kan man ha lite mindre tryck i vattnet så... Annars: Bra jobbare, fast det blev engelska (typ), så fint städat efteråt. De ville inte ens ha kaffe fast vi satte på kannan... hehe :-)

Svar från Tectorius AB

Tack för er recension Claes-Göran!

Anders J
Skrev om Tectorius AB

Allt till belåtenhet. Trevligt bemötande från beställning till färdigt arbete. Killarna som målade mycket duktiga och trevliga. / Anders

Svar från Tectorius AB

Stort tack för er recension Anders!

Magnus C
Skrev om Tectorius AB

Bemött bra Uppfyllde mina förväntningar Gjorde ett bra jobb med taket

Svar från Tectorius AB

Stort tack för er recension Magnus!

Annette L
Skrev om Tectorius AB

Vi är mycket nöjda med resultatet av utfört arbete.

Svar från Tectorius AB

Vi tackar stort för er recension :)!

Ingrid Å
Skrev om Tectorius AB

Alla gick mycket smidigt från offert till färdigställt tak. Tvätten av taket funkade jättebra och fasaden skyddades och all mossa och skräp togs omhand på ett föredömligt sätt. Jag är mycket nöjd med slutresultatet, känns som jag fått ett nytt tak och huset har fått ett riktigt lyft. / Ingrid Åminne, Värnamo

Svar från Tectorius AB

Stort tack för er recension Ingrid! Riktigt kul att ni är nöjda med resultatet :)

Ulf U
Skrev om Tectorius AB

Bra bemötande av både kontor och av medarbetare ute på fältet.

Svar från Tectorius AB

Stort tack för er recension Ulf!

Lisbeth P
Skrev om Tectorius AB

1. Bra. Trevliga killar. 2. Att jag skulle få ett rent och snyggt tak och det har jag fått. 3. Dom som tvättade taket var jättebra. Dom täckte huset och marken väl. Städade bort allt skräp. Det jag tycker var tråkigt var att jag inte kunde prata med dom, killen på taket var bra på engelska. Jag fick fråga Siri, det fungerade, så hon översatte. Så vi hade lite kontakt ändå. Han som målade kunde jag inte tala med, han var trevlig och glad. Så jag är nöjd med...

Svar från Tectorius AB

Stort tack för er utförliga recension och att ni valde oss på Tectorius som din leverantör. Glädjer oss att ni är nöjda med resultatet! Vi önskar er en fantastisk dag! / Tectorius teamet

Bertil A
Skrev om Tectorius AB

Bra arbete men dålig återkoppling vid ändrad besökstid

Svar från Tectorius AB

Tack för er recension och ursäkta missen med återkopplingen! Vi tar med oss detta. Vi önskar er en fin dag! / Tectorius teamet

Jan-Eric B
Skrev om Tectorius AB

Slutet gott allting gott, men vägen dit har varit lång

Svar från Tectorius AB

Tack för er recension och tålamodet Jan-Eric! Vi önskar er en härlig dag!

Gabriel B
Skrev om Tectorius AB

Bra kontakt, snabba svar, duktiga hantverkare. Bra pris. Är helnöjd. Tänker anlita till stora taket senare. Mvh Gabriel

Svar från Tectorius AB

Tack för er recension Gabriel! Vi ser fram emot att förnya ditt stora tak :)! Ha en fin dag!

Ray L
Skrev om Tectorius AB

Bra resultat på utfört arbete. Höll tiden.

Svar från Tectorius AB

Tack för er recension Ray! Ha en fin dag!

Rolf C
Skrev om Tectorius AB

Noggranna avtalat pris gällde.

Svar från Tectorius AB

Tack för er recension Rolf! Ha en fin dag!

Jonny B
Skrev om Tectorius AB

Allt gick väldigt smidigt och snabbt. Bra kontakt och kontinuerlig återkoppling med deras representant. Resultatet blev perfekt och de höll väldigt rent efter sig. Rekommenderas starkt!

Tectorius A gillar detta
Svar från Tectorius AB

Vi tackar för er recension och att ni valt oss på Tectorius! Glädjer oss att ni är så nöjda :) / Tectorius teamet

Sören C
Skrev om Tectorius AB

Allt gick smidigt till och taket blev som nytt. Väldigt nöjda.

Svar från Tectorius AB

Vi tackar för er recension! Glädjer oss att ni är så nöjda :) / Tectorius teamet