Teknikhjälpen.nu

Teknikhjälpen.nu

Ring 020-70 07 77 www.teknikhjalpen.nu

Att bistå med teknisk hjälp via hembesök där vi hjälper kunden på plats vid problem med sina tekniska lösningar i hemmet. Även utbildning i handhavandet av produkterna & tekniken kan förekomma. Vi hjälper till med allt ifrån rådgivning, installation, support, teknikhjälp och konsultation vid inköp av eller problem med följande...

5 omdömen om Teknikhjälpen.nu

Stina J
Skrev om Teknikhjälpen.nu

Mycket tillmötesgående företag som har mycket att göra, men meddelar alltid i god tid ifall besökstiden blir ändrad. Jag är mycket nöjd och tacksam för den hjälpen jag fått av Teknikhjälpen i Mjölby. Rekommenderas till andra. MVH/ Stina.

Nils N
Skrev om Teknikhjälpen.nu

Får ofta hjälp med det tekniska av Teknikhjälpen i Mjölby. En kille som är en riktig fena på att fixa datorproblem, och skrivarproblem. Även när min mail och internetbanken krånglar får jag snabb och nödvändig hjälp med detta. Kan varmt rekommendera att ringa detta företag. Stort tack för fantastisk support och alltid med ett trevligt och glatt bemötande. Mvh/Nils snart 91 år gammal datahacker.

Ulla H
Skrev om Teknikhjälpen.nu

Fick snabb och mycket bra hjälp både via telefon och hembesök när mitt internet strulade. Som grädden på moset så löste Teknikhjälpen i Mjölby även mitt bekymmer med Tv:n och ordnade snabbt till så mina kanaler kom på rätt plats. Väldigt trevlig kille och pedagogisk i bemötandet, vilket är extra viktigt för oss lite äldre som inte alltid hänger med när det går för snabbt. Bara plus till detta företag som jag varmt rekommenderar till andra som behöver hjälp med dator, Tv:n eller annan teknik. /Ulla

Gunnel B
Skrev om Teknikhjälpen.nu

Är jättenöjd med all hjälp jag fått med datorn, både snabb och lärorik hjälp direkt i hemmet. Kan varmt rekommendera Teknikhjälpen i Mjölby för proffsig hjälp och bemötande.

Teknikhjalpen.nu och Ulla H gillar detta
Sune H
Skrev om Teknikhjälpen.nu

Kan varmt rekommendera Teknikhjälpen i Mjölby som hjälpte mig med datorn. Toppenbra med rabatt till oss pensionärer.

Teknikhjalpen.nu och Ulla H gillar detta