Alla kategorier Datorservice Östergötland Mjölby Teknikhjälpen i Mjölby

Kungsvägen 75, 595 40 Mjölby — Visa karta

Läs vad 5 kunder tycker om Teknikhjälpen i Mjölby

• Stina J
    Stina J skrev om Teknikhjälpen i Mjölby
    Mycket tillmötesgående företag som har mycket att göra, men meddelar alltid i god tid ifall besökstiden blir ändrad.
    Jag är mycket nöjd och tacksam för den hjälpen jag fått av Teknikhjälpen i Mjölby. Rekommenderas till andra. MVH/ Stina.
  • Nils N
    Nils N skrev om Teknikhjälpen i Mjölby
    Får ofta hjälp med det tekniska av Teknikhjälpen i Mjölby. En kille som är en riktig fena på att fixa datorproblem, och skrivarproblem. Även när min mail och internetbanken krånglar får jag snabb och nödvändig hjälp med detta. Kan varmt rekommendera att ringa detta företag. Stort tack för fantastisk support och alltid med ett trevligt och glatt bemötande.
    Mvh/Nils snart 91 år gammal datahacker.
  • Ulla H
    Ulla H skrev om Teknikhjälpen i Mjölby
    Fick snabb och mycket bra hjälp både via telefon och hembesök när mitt internet strulade. Som grädden på moset så löste Teknikhjälpen i Mjölby även mitt bekymmer med Tv:n och ordnade snabbt till så mina kanaler kom på rätt plats.

Väldigt trevlig kille och pedagogisk i bemötandet, vilket är extra viktigt för oss lite äldre som inte alltid hänger med när det går för snabbt.

Bara plus till detta företag som jag varmt rekommenderar till andra som behöver hjälp med dator, Tv:n eller annan teknik.

/Ulla
  • Gunnel B
    Gunnel B skrev om Teknikhjälpen i Mjölby
    Är jättenöjd med all hjälp jag fått med datorn, både snabb och lärorik hjälp direkt i hemmet. Kan varmt rekommendera Teknikhjälpen i Mjölby för proffsig hjälp och bemötande.
    Ulla H gillar detta
  • Sune H
    Sune H skrev om Teknikhjälpen i Mjölby
    Kan varmt rekommendera Teknikhjälpen i Mjölby som hjälpte mig med datorn. Toppenbra med rabatt till oss pensionärer.
    Ulla H gillar detta

Kungsvägen 75, 595 40 Mjölby