Alla kategorier Övrigt Skåne Helsingborg Teledirekt

Teledirekt

GÅSEBÄCKSVÄGEN 20, 252 27 Helsingborg — Visa karta

Teledirekt är en fristående telefoni operatör. Vi erbjuder kompletta telefoni- och mobila bredbandstjänster till små och medelstora företag i hela Sverige.Smarta och prisvärda helhetslösningar frigör tid för våra kunder. Vi levererar alltid med enkelhet, kvalitet och service.

Läs vad 4 kunder tycker om Teledirekt

• Arne A
    Arne A skrev om Teledirekt
    Blev uppringd av Teledirekt en gång. De va dyrare än det jag hade så jag va inte intresserad av att byta. Men killen var väldigt trevlig så jag lovade honom att skriva här!
  • Johanna C
    Johanna C skrev om Teledirekt
    teledirekt sverige ab har en fin och kundvänlig kundtjänst,rek varmt till alla där ute, företaget har nu tack vare deras säljare minskat våra kostnader med 10%, Bra abonnemang och villkor!
  • Jörgen D
    Jörgen D skrev om Teledirekt
    Teledirekt sverige AB !!!En mycket duktig tjej ringde mig igår och jag tecknade ett abonnemang.Vill ge tjejen ett stort beröm, vilken service och charm. Jobba på mitt företag får hon gärna göra!
  • Robin
    Robin skrev om Teledirekt
    teledirekt Sverige AB är riktigt bra -
    Exceptionellt kan bara säga och berätta bra saker om deras säljare! fick ett toppen erbjudande för ett företagsabonnemang, vill även tacka er Johan på kundtjänsten som hjälpte mig och var mycket kundvänlig. Teledirekt sverige ab rekomenderas varmt till alla företag där ute, äntligen så finns det åtminstone ett bolag man kan lita på. Ger Teledirekt sverige ab ett stort +!!!

GÅSEBÄCKSVÄGEN 20, 252 27 Helsingborg