Alla kategorier Telefon Västmanland Västerås Teloteket

Teloteket

Metallverksgatan 4, 721 30 Västerås — Visa karta

Vilka är Teloteket? Teloteket grundades 2010 i Västerås av Christian Lindberg och Patrik Törnberg. Teloteket är en mobiloperatör som erbjuder mobila tjänster och lösningar inom Sverige till företag. Teloteket inriktar sig i huvudsak mot små och medelstora företagskunder inom alla brancscher.

Drift & täckningsnät Bra mobiltäckning är en förutsättning för att du ska kunna utnyttja dina mobila produkter på ett bra och tryggt sätt, oavsett om du ska ringa eller surfa. Idag täcker nätet Teloteket använder över 99% av befolkningen, det vill säga där folk bor och arbetar. Just nu har det skett en miljardsatsning på en omfattande utbyggnad av täckningsnätet. Teloteket använder Tele2's täckningsnät.

“Bäst 4G täckning i Norden”

4G ger en snabbare surf med kortare responstid än 3G eftersom det är ett modernare nät. Njut av social media & underhållning i världen direkt i din mobil, med ett 4G-nät som är bäst i Norden (Open Signal, 2015) och en bra mobiltelefon eller surfplatta. Du som företagskund kan känna dig trygg att alltid kunna sköta ditt företag via mobilen och allt annat, oavsett vart du är i Sverige.

Support & Kundtjänst Teloteket strävar alltid efter att ha 100% nöjda kunder. En del i att ha Sveriges nöjdaste kunder är att erbjuda en snabb, proffsig och tillmötesgående kundtjänst. Enligt oss har vi den bästa kundtjänsten i Sverige, med kortast väntetid. När du som kund ringer till vår Support/kundtjänst (0770-25 25 25) kan du räkna med att någon svarar inom några sekunder.

Kontakt: 0770-25 25 25, support@teloteket.se

Hemsida: www.teloteket.se

Läs vad 2 kunder tycker om Teloteket

• sören n
    sören n skrev om Teloteket
    Teloteket är ett stort bluff bolag googla på dom står ej för någon dom säger ljuger efteråt när avtal är skrivet och förnekar vad som lovats

Varning för detta bolag Läs mer
  • Daniel S
    Daniel S skrev om Teloteket
    Jag och mina 5 anställda har telefonabonnemang hos Teloteket sedan några veckor. Bytet från tidigare operatören gick smidigt och precis som utlovat blev det billigare o bättre täckning. Vi har bara gott at säga om Teloteket Läs mer