Alla kategorier Telefon Västmanland Västerås Teloteket

Teloteket

Batterigatan 6, 721 37 Västerås — Visa karta

Vilka är Teloteket? Teloteket grundades 2010 i Västerås av Christian Lindberg och Patrik Törnberg. Teloteket är en mobiloperatör som erbjuder mobila tjänster och lösningar inom Sverige till företag. Teloteket inriktar sig i huvudsak mot små och medelstora företagskunder inom alla brancscher.

Drift & täckningsnät Bra mobiltäckning är en förutsättning för att du ska kunna utnyttja dina mobila produkter på ett bra och tryggt sätt, oavsett om du ska ringa eller surfa. Idag täcker nätet Teloteket använder över 99% av befolkningen, det vill säga där folk bor och arbetar. Just nu har det skett en miljardsatsning på en omfattande utbyggnad av täckningsnätet. Teloteket använder Tele2's täckningsnät.

“Bäst 4G täckning i Norden”

4G ger en snabbare surf med kortare responstid än 3G eftersom det är ett modernare nät. Njut av social media & underhållning i världen direkt i din mobil, med ett 4G-nät som är bäst i Norden (Open Signal, 2015) och en bra mobiltelefon eller surfplatta. Du som företagskund kan känna dig trygg att alltid kunna sköta ditt företag via mobilen och allt annat, oavsett vart du är i Sverige.

Support & Kundtjänst Teloteket strävar alltid efter att ha 100% nöjda kunder. En del i att ha Sveriges nöjdaste kunder är att erbjuda en snabb, proffsig och tillmötesgående kundtjänst. Enligt oss har vi den bästa kundtjänsten i Sverige, med kortast väntetid. När du som kund ringer till vår Support/kundtjänst (0770-25 25 25) kan du räkna med att någon svarar inom några sekunder.

Kontakt: 0770-25 25 25, support@teloteket.se

Hemsida: www.teloteket.se

Läs vad 21 kunder tycker om Teloteket

• Fredric t
    Fredric t skrev om Teloteket
    Vi är bara positivt inställda till Teloteket sedan vi blev kunder
  • Vanessa k
    Vanessa k skrev om Teloteket
    Supernöjda med all hjälp från Teloteket! Bara nöjd kund
  • Ulla h
    Ulla h skrev om Teloteket
    Idag betalade företaget in slutbetalningen till min tidigare operatör på 23.000 + moms. Det är en oerhörd lättnad att få bli av med den tidigare operatören eftersom vi hade blivit lurade rejält! Jättenöjd och tack till alla på Teloteket

Mvh Ulla
  • Filip N
    Filip N skrev om Teloteket
    Fick äntligen ordning på våra telefoniabonnemang. Har varit ett jävla strul i flera år men nu när Teloteket hjälpte oss så blev det äntligen ordning o reda, dom hjälpte oss att säga upp några abonnemang som ej användes o sänkte totala kostnaden.
  • Tim S
    Tim S skrev om Teloteket
    Absolut inga problem! Positivt inställd till Teloteket, fick hjälp med mina dyra abonnemang
  • sören n
    sören n skrev om Teloteket
    Teloteket är ett stort bluff bolag googla på dom står ej för någon dom säger ljuger efteråt när avtal är skrivet och förnekar vad som lovats

Varning för detta bolag
  • Öster B
    Öster B skrev om Teloteket
    Min erfarenhet av Teloteket är mycket god. Jag och min kollega fick ner kostnaderna med 2100 kr exklusive moms och samlade dessutom ihop allt, vilket förenklar bokföringen avsevärt. Rekommenderar Teloteket
  • Tina I
    Tina I skrev om Teloteket
    Besökte www.teloteket.se/kundservice och fick svar direkt. Supernöjd med pris o service sen vi bytte till Teloteket. Mvh Tina
  • Tina W
    Tina W skrev om Teloteket
    Bara nöjd och positiv till Teloteket, vi fick ner våra kostnader tack vare teloteket! / Allbygg o service
  • Jörgen M
    Jörgen M skrev om Teloteket
    Vi fick ordning och framförallt koll på våra telefonräkningar. Vi hade ingen aning om hur mycket pengar vi la på våra telefonikostnader innan, vi betalade kors o tvärs. Tror vi hade runt 16 abonnemang på 9 anställda som vi hade samlat på oss genom åren. Vi fick ett samtal av en trevlig säljare från Teloteket som sa att han kunde hjälpa till att få ordning på allt. Sagt o gjort så skrev vi på nått avtal som han skickade ut per E-post, några veckor senare så hade vi samlat ihop allt hos företaget. totalt 10 abonnemang och ca 4000 ex moms billigare per månad. Dom betalade även ut dom gamla avtalen, vilket jag innan tyckte lät för bra för och vara sant. Men det var inga tvivel på att dom stod för det dom sa! Mycket nöjd kund som rekommenderar Teloteket till alla företag!
  • Lucas o
    Lucas o skrev om Teloteket
    Blev uppringd av en säljare från detta bolag förra veckan, köpte mig 5 abonnemang och lämnade telia. Allt verkar stämma överens med vad säljaren sa, fick ner kostnaden rejält. Bättre täckning oxå. Rekommenderas
  • Carhrine D
    Carhrine D skrev om Teloteket
    Vi är nöjda med Telotekets insats till vårt företag. Vårt främsta problem var tidigare höga kostnader, efter Telotekets hjälp så fick vi ner kostnaderna markant!
  • Johanna k
    Johanna k skrev om Teloteket
    Vi hade akut behov av bättre täckning eftersom vi arbetar inom transportbranschen. Efter att en säljare ringde upp från Teloteket så förändrades allt. Operatören köpte ut våra tidigare avtal, sänkte vår kostnad och skickade ut nya telefoner. Det viktigaste av allt var att vi fick mycket bättre täckning, vi blev nåbara på ställen vi aldrig tidigare kunde bli nådda. Vi är oerhört tacksamma och nöjda med Teloteket. Mvh
  • Josef t
    Josef t skrev om Teloteket
    Hade problem med täckningen innan jag bytte till teloteket, nu är det inga problem alls för mina kunder att nå mig när ja är kund hos teloteket. Vi håller på med gallring så det är viktigt att kunna ringa och bli nådd när man är ute i skog o mark. Bara positivt inställd till Teloteket.
  • Daniel S
    Daniel S skrev om Teloteket
    Jag och mina 5 anställda har telefonabonnemang hos Teloteket sedan några veckor. Bytet från tidigare operatören gick smidigt och precis som utlovat blev det billigare o bättre täckning. Vi har bara gott at säga om Teloteket
  • Erika K
    Erika K skrev om Teloteket
    Vi fick våra abonnemang samlade hos teloteket med hjälp av en säljare som kontaktade mig. Jag var först lite skeptisk eftersom det stod en del dåligt om företaget men jag blev överbevisad. Absolut inga problem med Teloteket och allt som är utlovat har dom hållit. Sjysta priser och trevlig Support. Enkel och proffsig hemsida dessutom. Bara bra/ Mvh
  • Sture O
    Sture O skrev om Teloteket
    Mitt upplevelse om Teloteket är mycket positiv. Jag satt i ca 30 avtal som en riktigt ful säljare lurade på mig och fakturorna var skyhöga. (Jag har ca 10 anställda), dagarna efter nyår blev jag kontaktad av en trevlig tjej hos Teloteket och jag förklarade min situation för henne, efter ca 1
    Dag fick jag en offferr skickad på mailen och jag skrev under avtalet eftersom Teloteket stog för kostnaden från min tidigare operatör. Nu har jag totalt 10 abonnemang och 2100 kr lägre i månadsavgift. Jag rekommenderar Teloteket till alla företagare. Mvh
  • Josef L
    Josef L skrev om Teloteket
    Jag hjälp min far med hans abonnemang via Teloteket. Fick som utlovat bättre täckning.
  • Hans B
    Hans B skrev om Teloteket
    En säljare från Teloteket ringde upp och köpte ut alla firmans avtal. Satt tidigare i ett bluffavtal men blev räddad av Teloteket Funkar kanon
  • Birgitta J
    Birgitta J skrev om Teloteket
    Hej! Vi fick ner våra kostnader tack vare Teloteket, vi samlade dessutom ihop våra abonnemang till Teloteket, vi hade abonnemang lite här och var. Allt fixade dom åt oss. Jättenöjd och tacksam. Mvh Birgitta
  • Kenneth a
    Kenneth a skrev om Teloteket
    Vi fick hjälp av Teloteket och fick ner våra mobilkostnader rejält. Skulle absolut rekommendera Teloteket! De tog lite tid att få telefonerna, övrigt så ger jag Teloteket 5/5, mvh kenneth vvs

Batterigatan 6, 721 37 Västerås