Exakta Photo

1.2

42 omdömen om Exakta Photo

Anette O
Skrev om Exakta Photo

Det är en gåta hur detta företag kan få fortsätta med fotografering på skolorna, 6 månader sen betalning och skyller sedan på att det måste kommit bort i posthanteringen och att det behövs tre veckor till för att leverera en ny skolkatalog.. samma sak hände förra året med, aldrig mer att vi beställer något därifrån!

Svar från Exakta Photo

Hej! Tack för ert omdöme, men trist att ni inte verkar helt nöjda, Det stämmer att er katalog har försvunnit i posthanteringen, och eftersom många av våra kataloger trycks ondemand så måste de tryckas upp ett nytt exemplar. Detta kan ta upp till 2-3 veckor beroende på storlek samt inkl posthantering. Vi håller tummarna att katalogen kom fram tillslut samt att er katalog kommer fram på första försöket nästa år ifall det även hände förra året! Mvh, Exakta Photo.

Lovisa A
Skrev om Exakta Photo

VARNING! har väntat 6 månader på skolkatalog som inte dyker upp. har begärt pengarna tillbaka men inte fått. Beställ inte från exakta om du kan undvika det. Brukar inte recensera på nätet men detta är rena blufföretaget

Svar från Exakta Photo

Hej, Tack för ditt omdöme. Vi beklagar att din beställning inte levererades i tid. Katalogerna kan nämligen ta långt tid att producera! Skulle katalogen inte dyka upp kommer vi givetvis göra en återbetalning. Ta gärna kontakt med vår kundservice så ska vi kolla på ert ärende om ni fortfarande inte mottagit någon katalog. Ni når oss på info@exaktaphoto.se. Det går även bra att slå oss en signal på 0431-445600. Mvh, Exakta Photo

Charlotte S
Skrev om Exakta Photo

Beställde och betalade in kostnaden för skolkatalog samt porto 10/12-23 och trots upprepade både mejl-och telefonkontakter har vi fortfarande idag 12/2-24 inte fått någon katalog.De skyller på att de måste trycka upp en ny katalog. Mycket dålig ursäkt och högst otroligt att det ska behöva ta över två månader! Hade vi vetat om hur dåligt det fungerar hade vi aldrig betalat in pengarna i förskott!

Svar från Exakta Photo

Hej, Tack för ert omdöme, men trist att ni inte verkar helt nöjda med oss. Vi beklagar såklart ifall leveransen för katalogen har tagit lång tid i år. Er första katalog försvann helt enkelt i posthanteringen, och därför fick vi trycka upp en ny till er. Vi håller tummarna att den tillslut dök upp och att ni till kommande år slipper vänta så länge! Mvh, Exakta Photo.

Katrin L
Skrev om Exakta Photo

Riktigt scam företag. Tog jättelång tid, ingen återbetalning på månader trots retur, fick skicka porto igen och sedan vänta ytterligare 2 månader på ett uruselt foto. Bedrövligt!

Svar från Exakta Photo

Hej! Tack för ert omdöme, men trist att ni inte verkar helt nöjda. Om ni fått en återbetalning senare än tänkt har nog er retur tagit lång tid att nå oss. Vi behandlar nämligen våra returer direkt när de inkommer. Vi beklagar detta! Om ni har frågor eller funderingar får ni gärna återkomma till vår kundtjänst. Ni når oss på info@exaktaphoto.se. Det går även bra att slå oss en signal på 0431-445600. Mvh, Exakta Photo.

Annie Eva Maria B
Skrev om Exakta Photo

Då barnens skola har anlitat företaget har enda möjligheten att köpa skolkatalogen varit via dem. Alltid långa leveranser och dåliga ursäkter. Har fått fakturor på leveranser som inte har gått fram. Osv. Långa svarstider från kundtjänst med.

Svar från Exakta Photo

Hej, Tack för ert omdöme, men trist att ni inte verkar helt nöjda med våra leveranser. Har ni mottagit en faktura men ingen leverans, har nog katalogen försvunnit på vägen. Vi skulle uppskatta om du skulle vilja kontakta vår kundtjänst så vi kan kolla närmre på ditt ärende. Ni når oss på info@exaktaphoto.se. Det går även bra att slå oss en signal på 0431-445600. Mvh, Exakta Photo.

Emil L
Skrev om Exakta Photo

Under all kritik! Brukar inte skriva omdömen men det här företaget måste varnas om: Fick aldrig en kod angående skolkatalog och kunde således aldrig beställa denna för vårt barn. Kontaktade kundservice minst 6 gånger utan framgång, och framför allt utan förståelse och ingen som helst ursäkt för en eventuell miss från deras sida. Höll på så i flera veckor, fick till slut mail om att katalogen fanns inne igen. Men vi kunde ändå inte beställa den via inloggning en kvart efter besked. Sedan ingen kontakt med kundservice på...

Svar från Exakta Photo

Hej Emil! Tack för ditt omdöme men självklart tråkigt att läsa om din upplevelse med oss. Vi skickar bildkoder brevledes, på mejl eller som sms beroende på vilka kontaktuppgifter vi får från skolorna. Det kan därför ha mottagit felaktiga uppgifter, eller att bildkoderna fastnat i skräpposten eller i posthanteringen. Vi beklagar därför ifall ni inte fick er bildkod i tid! Katalogerna är populära bland våra kunder och därför kan de ta slut på lager fort, detta är något som vi försöker utveckla och då se till att producera...

Kristian J
Skrev om Exakta Photo

Sysslar med bedrägeri, skickar hem ej beställda skolfoton som måste returneras inom 14 dagar mitt i semestrarna när folk är bortresta.

Svar från Exakta Photo

Hej! Tack för ert omdöme men trist att ni inte verkar helt nöjda. Bilderna skickas endast hem om studenten själv väljer att beställa dem på sin studentmottagning när vi är där och fotar. Vill man förläng sin returfrist går det bra att kontakta vår kundtjänst så kan vi eventuellt hjälpa er med detta! Ni når oss på info@exaktaphoto.se. Det går även bra att slå oss en signal på 0431-445600. Mvh, Exakta Photo

Ibrahim M
Skrev om Exakta Photo

Gubben som fotograferade oss var väldigt skev och tvingade oss att skriva på ett beställningspapper även om man inte skulle beställa något. Jag var tveksam och vägrade skriva på pappret för att ingenting stoppade han från att kryssa en av beställningsalternativen i efterhand när han ändå har min underskrift på det. Det var exakt det som hände också. Jag kollade i posten igår och fick hem en massa foton som jag inte ens beställde. Det här är grov bedrägeri!

Svar från Exakta Photo

Hej! Vi ber er kontakta vår kundtjänst gällande ditt ärende. Om det är som ni skriver ska ni givetvis inte behöva betala för era produkter! Ni når oss på info@exaktaphoto.se. Det går även bra att slå oss en signal på 0431-445600. Mvh, Exakta Photo

ÅSA H
Skrev om Exakta Photo

Personporträtt helt bedrövligt dåligt. Skolkatalogen kom aldrig trots upprepade påminnelser. Slutligen swishade de tillbaka betalning för den utan att våga säga att katalogen aldrig kommer. Min starka rekommendation är att undvika detta företag.

Svar från Exakta Photo

Hej, Tack för ert omdöme, men trist att ni inte verkar helt nöjda. Vi skulle uppskatta om du skulle vilja kontakta vår kundtjänst och konkretisera dina synpunkter till oss. Ni når oss på info@exaktaphoto.se. Det går även bra att slå oss en signal på 0431-445600. Mvh, Exakta Photo.

Lukas Willi L
Skrev om Exakta Photo

Helt fantastiska bilder! Hade någon fråga som jag tog upp med deras kundservice som var otroligt snabba och trevliga. Bilderna kom snabbt därpå, precis såhär smidigt det ska vara och beställa skolfoton.

Svar från Exakta Photo

Hej! Tack för ditt omdöme, Lukas! Det är en självklarhet att du kan räkna med oss om du stöter på något problem. Roligt att du är nöjd med dina bilder! Vi önskar dig en fortsatt bra dag! Mvh, Exakta Photo.

Björn W
Skrev om Exakta Photo

Kvalitén är så otroligt dålig på era foton att ni borde skämmas! I fortsättningen kommer vi anordna privat fotografering i samband med klassfoton. Anmält till er ARN för det här är gräns till bedrägeri och ingen seriös verksamhet.

INGER G
Skrev om Exakta Photo

Varning! Oseriöst företag som skickar ut påminnelse om betalning till en hel klass där ingen har fått några bilder. När de kontaktas så uppger de att bilderna blev dåliga o därför aldrig skickats. Men krav på betalning går tydligen bra att skicka. Läser att detta verkar ha hänt flera gånger och säkert får man in en del pengar på detta oärliga sätt. Riktigt uselt.

Svar från Exakta Photo

Hej! Om ni aldrig mottagit produkten ska ni givetvis inte betala en påminnelse, vi ber er därför kontakta vår kundtjänst så hjälper vi er vidare. Vår mejladress är info@exaktaphoto.se, det går även bra att slå oss en signal på 0431-445600. Mvh, Exakta Photo

Alastair Michael M

Akta för detta företag och hur de hanterar dina uppgifter vid beställning och deras fakturor. Trots att min beställningskvitto via mejl hade allt registrerat samtidigt (foton och katalog), de skickade mig två separata fakturor. Under tiden bytt jag adress men de är inte medvetet om det som alla vanliga företag genom folkbokföringsregistret. I slut ändan betalade jag en faktura men råkade använda fel OCR nummer och den obetalde faktura hamnade hos kronofogden - väldig dyra foton i slutändan. Bra att vara medvetet om det när man väl använder sig av deras tjänster.

Svar från Exakta Photo

Hej! Tack för ditt omdöme. Det står i orderbekräftelsen att katalogen skickas separat från bilderna på grund av att den tar längre tid. Flyttar man från sin adress är detta inget som hämtas från Skatteverket utan då måste man kontakta oss. Skriver man in fel OCR-nummer hamnar betalningen fel, däremot skickas det inkassokrav som skickas till folkbokförda adressen innan Kronofogden där ni gärna hade fått kontakta oss så hade vi kunnat hjälpa er vidare. Vi beklagar därför detta! Mvh, Exakta Photo.

SUZANNA N
Skrev om Exakta Photo

Inte en etta ens i betyg men var tvungen att sätta en. Vi beställde bilder - och ni tog tre bilder. 2 var helt ok och men den tredje var inte ens bra. Det var den som valdes till klassfotot och när jag ber er ta en av de andra fick jag bara feedback att ni redan hade gjort ert val - att byte inte gjordes. Vad är det för kundservice - särskilt som det gäller bilder där barn är extra känsliga att de blir ok - ni väljer det sämsta som jag inte ens skulle kalla proffsig och vägrar byta det? Är det någon slags förtäckt mobbing? Uruselt! Dessutom fick vi fotona efter jul - skulle getts som present..

MARLÉNE H
Skrev om Exakta Photo

BESTÄLL ALDRIG NÅGONSIN FRÅN DET HÄR BLUFFBOLAGET! 10/10 beställer skolkatalog, leverans ca 30 dagar 19/11 (Jasmine) mejlar och får veta att det är försenat, dröj något 15/12 (Lina, Hilda) mejlar och "den inte är riktigt klar än", det ska ta 6-8v för katalog - här kräver jag att produkten avbokas och jag får pengarna åter, men allt jag får är frakten på 49 kr då de påstår de den 16/12 kl. 13.40 (Sandra) att den inte är klar och 17/12 09.09 (Amanda) att de inte kan avbryta en lagd order då den är klar och når mig inom...

Svar från Exakta Photo

Hej, Tack för ditt omdöme. Vi skulle uppskatta om du skulle vilja kontakta vår kundtjänst och dela med dig av synpunkter för förbättring då vi ständigt strävar efter att ta tillvara på kunders feedback och på så sätt bli bättre på vad vi gör. Vår mejladress är info@exaktaphoto.se, det går även bra att slå oss en signal på 0431-445600. Mvh, Exakta Photo

Christina H
Skrev om Exakta Photo

Varning! Företag som skickar hem varor till ungdomar med faktura utan att varorna är beställda. Dessutom ingen bifogad returetikett så man får heller ingen möjlighet att skicka tillbaka produkten på deras bekostnad. Förstår inte att skolor fortfarande samarbetar med dessa skojare.

Elvira Sonja Maria O

Extremt oproffsigt företag som varken håller koll på beställningar eller kundtjänst. Jag fick en faktura gällande skolfoton jag inte beställt på 270kr som jag meddelade exaktafoto om. Inget svar. Jag har nu tvingats betala denna faktura då jag fått sista påminnelsen. jag har varken tid eller lust att förhandla med ett företag över en faktura jag inte alls borde betala. Usch fy vad sur och besviken jag är. Er kommer man aldrig tipsa om!

Svar från Exakta Photo

Hej, Tack för ditt omdöme. Vänligen kontakta vår kundtjänst så kan vi hjälpa dig vidare i ert ärende. Vår mejladress är info@exaktaphoto.se, det går även bra att slå oss en signal på 0431-445600. Mvh, Exakta Photo.

Kajsa M
Skrev om Exakta Photo

Oseriöst företag. Skolfoto taget i september 2020. Fick försäljningsmaterial hemskickat med foton på fel elev (inte mitt barn) i oktober. Beställde och betalade katalog samma månad. I februari 2021 har fortfarande ingen katalog kommit, trots uppmärksammande av utebliven katalog. Företaget påstår dock att de har skickat katalogen 5 gånger till den adress jag uppgivit. Ett antal andra elever i min dotters skola har fått 3-4 kataloger hemskickade med några veckors mellanrum, (inklusive inbetalningskort) trots att de endast...

Svar från Exakta Photo

Hej, Tack för ditt omdöme. Vi beklagar givetvis att ni fått hem bilder på fel barn, detta är självklart inte acceptabelt. Vi skulle uppskatta om du skulle vilja kontakta vår kundtjänst och dela med dig av synpunkter för förbättring då vi ständigt strävar efter att ta tillvara på kunders feedback och på så sätt bli bättre på vad vi gör. Vår mejladress är info@exaktaphoto.se, det går även bra att slå oss en signal på 0431-445600. Mvh, Exakta Photo

EMMA L
Skrev om Exakta Photo

Rekommenderas EJ! Bilderna skickas i helt vanliga, tunna kuvert, så två av hörnen på bildarken var deformerade. Oseriöst av ett företag att skicka ut sina bilder så. Skolkatalogen levererades 30 december medan pengarna drogs redan i oktober. Omslaget på katalogen är samma tunna papper som resten av katalogen. Hög prisnivå för en budgetprodukt. Jag hoppas att skolan nästa år väljer ett annat företag!

MIKAEL B
Skrev om Exakta Photo

Oseriöst företag. Beställ ingenting från dem. Skickar produkter som ej är beställda men levererar inte det som är beställt. Efter ett halvår kommer sedan en påminnelsefaktura för de produkter som inte levererats. Känns som en väl genomtänkt oseriös affärsidé som bara bekräftas av alla negativa omdömen. Rekommenderar alla skolar att avbryta ev samarbete med detta företag.

EMMA L gillar detta

CLAES N
Skrev om Exakta Photo

Foto taget i september, betalt samma månad. Nu är det mitten av december, ingen katalog, inga pengar tillbaka.

Svar från Exakta Photo

Hej! Vi beklagar den långa leveransen och hoppas på att produkterna nådde er tillslut. Vi på Exakta Photo önskar er en fin dag!

JESSICA U
Skrev om Exakta Photo

Har väntat i 2 månader på leverans av foton. Upprepade kontakter via mejl men knapphändig info från Kundtjänst. Pengar är dragna för en vara de inte levererat. Får inte avbryta köpet utan hänvisas till att återsända katalogen. Den logiken är högst intressant när det inte finns någon vara att returnera. Urusel kundtjänst via telefon och mejl. Blivit bortkopplad i telefonväxeln och mitt senaste mejl har de inte besvarat en vecka senare. Kommer aldrig köpa något av dem och avråder alla andra att höra samma sak.

Svar från Exakta Photo

Hej, Vi skulle uppskatta om du skulle vilja kontakta vår kundtjänst och dela med dig av synpunkter för förbättring då vi ständigt strävar efter att ta tillvara på kunders feedback och på så sätt bli bättre på vad vi gör. Vår mejladress är info@exaktaphoto.se, det går även bra att slå oss en signal på 0431-445600. Mvh, Exakta Photo

Jonathan Aaron Emanuel N

Knappt värda en stjärna. Jag avråder er väldigt starkt från att beställa något från Exakta Foto eller över huvud taget ha något med detta företag att göra. Absurda leveranstider, dålig hemsida och riktigt usel kundtjänst. Jag beställde en skolkatalog i början av Oktober 2020 och nu den tretionde November har jag fortfarande inte fått den. Först försökte jag ringa kundtjänst, men deras öppettider är några av de värsta jag varit med om på länge, så jag mailade istället. Efter en ganska lång väntan får jag tillbaka ett...

EMMA HELENA L
Skrev om Exakta Photo

Varning! Usel hemsida - man får ingen bekräftelse av fotoID när man beställer, på telefon/tablet är det omöjligt att se vilken bild man faktiskt beställer. Inte heller i bekräftelsemail kan man bekräfta att det blivit rätt! I mitt fall orsakade detta två identiska gruppbilder hem istället för 1 per barn. För att returnera måste man skicka tillbaka fotot som de uppenbarligen inte kan sälja vidare till någon annan och betala ytterligare ett porto. Ovilliga att göra en smidigare, billigare, miljövänligare och smartare lösning...

VIVECA E
Skrev om Exakta Photo

Jag måste säga att jag reagerade starkt! Helt meningslöst att ens ha skolfotograferinh med detta företag. Känns märkligt när 75% av barnen i en klass är knappt igenkännbara. Så misslyckade foton på klass efter klass och ändå måste det vara ”det bästa” eftersom det var dessa som hamnade i skolkatalogen... Brukar man inte dessutom få ett antal porträttbilder att välja på? Vi fick två som var så i princip identiska att de måste tagits millisekunden efter varandra. Annan klassmamma med fotografbakgrund bara skrattar...

Svar från Exakta Photo

Hej, Tack för ditt omdöme. Tråkigt att ni inte vart nöjda med fotografierna. Vi skulle uppskatta om du skulle vilja kontakta vår kundtjänst och dela med dig av synpunkter för förbättring då vi ständigt strävar efter att ta tillvara på kunders feedback och på så sätt bli bättre på vad vi gör. Vi kan även se om där möjligtvis finns fler alternativ för er att välja mellan. Vår mejladress är info@exaktaphoto.se, det går även bra att slå oss en signal på 0431-445600. Mvh, Exakta Photo

CARL S
Skrev om Exakta Photo

Motbjudande företag. Att ladda orimliga mängder för foton när du inte har några alternativ. 400kr för en digital fil. 600kr för tryck. De vet att om du inte betalar kommer du att sakna skolminnen och de är inte rädda för att dra nytta.

Svar från Exakta Photo

Hej, Tack för ditt omdöme. Vi skulle uppskatta om du skulle vilja kontakta vår kundtjänst och dela med dig av synpunkter för förbättring då vi ständigt strävar efter att ta tillvara på kunders feedback och på så sätt bli bättre på vad vi gör. Vi kan även se om där möjligtvis finns fler alternativ för er att välja mellan. Vår mejladress är info@exaktaphoto.se, det går även bra att slå oss en signal på 0431-445600. Mvh, Exakta Photo.

RICKARD R
Skrev om Exakta Photo

Sämsta företaget någonsin. Kommer ALDRIG mer beställa från ett så verklighetsfrånvänt företag. Gjorde en beställning och råkade ta fel på ett kort. Ringde dit direkt och det gick inte att ändra samt att det gick inte att returnera heller sa hon som jag pratade med. Ingen service alls. De vill bara tjäna pengar. Otroligt att ett sådant företag väljs till att fotografera på en offentlig skola.

Svar från Exakta Photo

Hej, Tack för ditt omdöme! Vi skulle uppskatta om du skulle vilja kontakta vår kundtjänst och dela med dig av synpunkter för förbättring då vi ständigt strävar efter att ta tillvara på kunders feedback och på så sätt bli bättre på vad vi gör. Vår mejladress är info@exaktaphoto.se, det går även bra att slå oss en signal på 0431-445600. Mvh, Exakta Photo.

Carl Nils Mårten H
Skrev om Exakta Photo AB

De har inga ambitioner på att tjäna pengar på fotograferingen. Deras taktik är i stället att tjäna pengar på inkassokostnader. 860:- i inkassokostnad för foto man aldrig bett om.

Elvira Sonja Maria O och 3 andra gillar detta
ANNA D
Skrev om Exakta Photo AB

Varning! Företag som skickar hem varor till tonåringar med faktura utan att varorna är beställda. Godtar att fakturan bestrids men skickar sedan vidare ärendet till inkasso!

Elvira Sonja Maria O och 2 andra gillar detta
Linda H
Skrev om Exakta Photo AB

Inte ens värda en etta. Efter att i somras mottagit ett fotopaket samma dag som förfallodag på faktura ringde jag och bestred faktura. Efter möjligheten till förlängt förfallodatum skickades de urkassa fotona tillbaka innan nysatt förfallodatum. Idag kom inkasso på samma returnerade paket, Har tre barn på skolor där ni fotar, kommer delge denna info och göra allt för att skolan nästa år inte bokar om er. Totalt oseriöst företag som satt i system utnyttja postnords dåliga leverans till sin fördel. Har givetvis bestridit fakturan och anmäler till Konsumentverket.

Nike A
Skrev om Exakta Photo AB

Exakta Foto tar sig friheten att skicka hem bilder från Teklas student fastän vi inte bett om det. I kuvertet ligger en mängd bilder som vi varken efterfrågat eller vill ha tillsammans med en faktura på 667 kronor. På fakturan anger de även att vi har full returrätt inom 14 dagar. Ursäkta mig, men vi har ju inte beställt några bilder. Om vi inte vill ha bilderna ska jag fästa en adresslapp på kuvertet samt frankera kuvertet. Jag ska alltså betala returen för något som vi varken beställt eller vill ha. När jag försöker nå...

RENÉ V
Skrev om Exakta Photo AB

Fick hemskickad bilder som jag inte har beställt. För att returnera måste jag betala portokostnader. Jag betalar ingenting. Jag har mejlat att dom kan hämta dom hos mig eller betala mig 250 kronor och kostnader för att skicka rekommenderat tillbaka. Jag jobber inte för dom och dom ska betala mig om dom vill att jag ska ta tid att skicka tillbaka. Har skrivit att dom har två veckor och efter det kan dom hämta den ur soptunnan om inte sopbilen kommer innan. Skickar man varorna som man inte har beställt ska man betala...

Elizabeth P och 3 andra gillar detta
Ebba B
Skrev om Exakta Photo AB

Betalde för min katalog för 15 veckor sedan. 3 dagar innan julafton fick jag ett Mail om att katalogen skulle komma den veckan. Har fortfarande inte fått min katalog.

Elizabeth P och Linda H gillar detta
Hannah J
Skrev om Exakta Photo AB

Var försiktiga! Detta företag lurar en bara på pengar! Fick en faktura skickad till mig för en katalog som varken jag beställt eller fått hem. Känner mig väldigt lurad.

Elizabeth P och 2 andra gillar detta
Berariu A
Skrev om Exakta Photo AB

Sämsta företag för bilder,kundtjänst är katastrof och tar ingen hänsyn till konsumenter .Beställde en katalog 8 december och har inte en fått den,det är en månad sen.

Samuel M
Skrev om Exakta Photo AB

Kundtjänst är helt värdelös och tar ingen hänsyn till konsumenten. När jag ska förlänga min betalning så har dem lagt på en avgift på 39 kronor utan att förmedla detta till mig några månader tillbaka. Nu skickade de en påmminelse avgift fastän på telefon sa att de skulle förlänga fakturan tills den månaden jag nu fick min påmminelse. De säger just nu att fakturan är för gammal och de vill inte hjälpa mig mer. De lurar er på pengar på bästa chans dem får. Som sagt att ta detta rättsligt är en fråga om tid och pengar som jag...

Malin J
Skrev om Exakta Photo AB

Trevlig fotograf men kundtjänst kan knappast falla lägre. Efter att ha givit dem alla personuppgifter på mig och mina barn kan de fortfarande inte hitta fotona på barnen. Nu vill de att jag ska fotografera barnen o ladda upp en bild så de kan "leta" efter dem....

Ulrika B
Skrev om Exakta Photo AB

Beställer och betalar bilder plus katalog i september -17. Bilder levereras i tid. Katalog uteblir långt efter utlovad leverans. Levereras först 27 december efter två påstötningar till kundtjänst, som vill få orsaken till detta att det är kund skrivit på fel rad i adressfältet. Stämmer ej då de första bilderna levererades till adressen. Tre månaders leveranstid alt dålig koll. Att få komma och fota på en skola är ett stort förtroende, inte minst för att det tar tid från undervisningen. Exakta Foto AB levererar inte i paritet med det förtroende de får.

Nina S
Skrev om Exakta Photo AB

Super dålig kundtjänst, betalade in fakturan i tid och får senare en påminnelse faktura, ringer in och berättar att jag har betalt och följer kundtjänst rekommendation med att fotografera transaktionen. Två dagar senare händer inget och ringer in igen, kundtjänsten hjälpte ej mig. Slutade med att jag fick betala dubbelt och fick ej mina pengar tillbaka. Rekommenderar ej denna firman eftersom dom ej bryr sig om sina kunder. Känner mig väldigt lurad på pengar. Kommer absolut inte ha något med dom att göra i framtiden!!!!

DIANA S gillar detta
Carl H
Skrev om Exakta Photo AB

Det bästa med Tema Skolfoto är deras fotografer Anders Johan och Olof. De tar väldigt bra bilder, är trevliga och håller tiderna.

Ulf B
Skrev om Exakta Photo AB

Se upp för dessa skojare. Skickar ut foto och kataloger trots att man inte beställt. Dessutom inga returkuvert. Speciellt till katalogen.

DIANA S och RENÉ V gillar detta
Christina F
Skrev om Exakta Photo AB

Ett företag som har ett märkligt sätt att hantera sina kunder. Skickar ut bilder till påseende även till dem som aktivt valt att INTE få hem några bilder. Uselt!

DIANA S och RENÉ V gillar detta