The Art Of Living Östermalm AB

2.6

5 omdömen om The Art Of Living Östermalm AB

Niclas A
Skrev om The Art Of Living Östermalm AB

Jag har haft kontakt med denna butik, och tycker att Anna är kanon. Kan varmt rekommendera ett besök, för den som vill ha hjälp att rita kök.

Katarina U
Skrev om The Art Of Living Östermalm AB

Otroligt vänlig och serviceinriktad personal med god känsla för design och även byggnation. De hjälper till med förslag och ritningar så att man nästan kan se hur det kommer bli hemma. Butiken har ett mycket större sortiment än vad man tror. Allt fungerade precis som väntat och varorna anlände i tid precis som utlovat.

Thomas L
Skrev om The Art Of Living Östermalm AB

Var beredda på att få vänta på era varor om ni handlar här! Jag har väntat sedan förra hösten på varor som jag betalat redan förra hösten. Anlita en "riktig" inredningsfirma med kompetens, det lönar sig i längden!

Gunnar L
Skrev om The Art Of Living Östermalm AB

Jag har också blivit drabbad som kund med uteblivna leveranser med extra kostnader som följd. Trots deras privata löften om en solvent privat ekonomi!!?? 50 anmärkningar hos kronofogden+en revisor som inte skriver på deras bokslut talar sitt tydliga språk. Att dom byter säljare ofta utan att betala dom är tydligen satt i system. Undvik att göra affärer med denna butik på Östermalm.

Johan Fredrik L
Skrev om The Art Of Living Östermalm AB

Undvik denna butik som är konkurshotad när som helst, betalar ej ut löner i tid till personal och ligger efter med betalningarna, därför lyckas de ej hålla det de lovar kunderna! Jag blev tyvärr drabbad av dem och fick reda på hur det ligger till med butiken & dess ägare när de försatte sin andra butik på kungsholmen i konkurs.

Gunnar L gillar detta