Gallerian

3.8

4 omdömen om Gallerian

Andreas H
Skrev om Gallerian

Jag VET, jag VET! Jag är man, och kanske inte borde springa runt i butiker som luktar lavendel och diverse rosenblad, men jag gillar det lika mycket som min flickvän. Tycker i regel det är grymt proffsig personal, med en hel del kompetens i de här butikerna. Visst, sakerna kostar ju i regel skjortan, men vad sjutton, det är det väl värt om kroppen får må bra?

Sara S gillar detta
Lise-Lott  A
Skrev om Gallerian

Tråkigt att de gått ihop med L´Oreal men fortfarande med underbara butiker och ett antidjurförsökperspektiv.

Emma J
Skrev om Gallerian

Gillar verkligen Body Shops produkter. Något av det bästa är de roliga och spännande dofterna som t.ex passionsfrukt, mango och kokosnöt. Det jag hittills har testat är klart värt sitt pris. Butikerna är oftast trevliga och här finns något för nästan varje tjej/kvinna. Personalen var riktigt hjälpsam senast jag handlade!

Amanda E
Skrev om Gallerian

Jag gillar Bodyshop! Trevlig kedja med bra produkter. Dessutom finns alltid en massa spännande nyheter. Min favorit är annars deras bodybutter som också finns i en massa olika dofter. Det är perfekt att gå hit om man vill unna sig själv något eller är på jakt efter en present till mamma, syster eller tjejkompisen.