D & E Konditori AB

3.4

10 omdömen om D & E Konditori AB

Daniel B
Skrev om D & E Konditori AB

En macka, kaffe med garvsyra och en vattnig juice under eget varumärke.. 90 spänn!!! Men man får även sitta i en lokal som helt saknar charm.

Nikke L
Skrev om D & E Konditori AB

Brukar få omnämnanden för sina semlor men är egentligen mer värda det för sina danska wienerbröd och sina tårtor. Ett bra bageri anas där bakom någonstans men som fik och konditori tycker jag faktiskt inte att det riktigt håller måttet längre. Bättre än en trea blir det inte, och det är gott nog det.

Tobias B
Skrev om D & E Konditori AB

Klart övervärderad konditor med allt för höga priser på sina tårtor. Dock ruggigt trevlig personal.

Maja L
Skrev om D & E Konditori AB

Beställde tårta och bemöttes av flexibel och glad personal som verkligen gav det lilla extra för att vi skulle få det precis som vi ville. I samma vända passade vi på att äta varsin riktigt god sallad. Vi var där strax innan lunchrusningen så det var lugnt och skönt, rent och fräscht. Ett ställe att sitta länge på. En kaka till kaffet efter maten och fler toaletter hade satt högsta betyg.

Fritjof A
Skrev om D & E Konditori AB

Bra fik, men kanske en smula övervärderat. Jag köpte surdegsbröd här ett gäng lördagmorgnar under våren 2010. Ypperligt gemytligt. Har även smått absurda mängder semlor, den delen av året.

Ningjing C
Skrev om D & E Konditori AB

I bought a "Moussetårta, tricolore" for my friend's birthday. It looks so well-made/delicate -- 3 layers color -- enticing to eat :P -- Delicious! It might cost a little bit more compared with other places, but worthy indeed! The only thing I am not satisfied is that as a birthday cake, why no free candles and plates provided...

Tobias B gillar detta
charlene r
Skrev om D & E Konditori AB

absolut bäst! underbar och engagerad personal som dessutom är kunniga och effektiva. toppen goda mackor och sallader. Varierat utbud och bra ingredienser. Här är allting gjort med omsorg. Dyrt? njäe...skulle inte säga det. Man får kvalitet och kvantitet på ett av stockholm bästa lägen! helt klart prisvärt med en relaxad och oprtentiös atmosfär.

John H
Skrev om D & E Konditori AB

Detta fik är bra men inte så bra att dom kan tro att dom säljjer guld. Det kan man nämligen tro när man ser vad dom tar betalt för sina bakelser. Pris och prestanda på bakelserna överenstämmer inte med varandra. Rätt trist inredning och atmosfär och noll procent fancy. Detta är inget förstahandsval om det blir tal om en fika, hit går jag bara om det är fullt på alla andra fik runt omkring.

Lawrence H
Skrev om D & E Konditori AB

bästa fiket i stan. gott, trevligt och alltid väl mottagen

Emma K
Skrev om D & E Konditori AB

Stället med prisbelönta semlor! De har dessutom en bra rekryterare då jag aldrig råkat på en osocial eller tråkig personal. Mycket gott till kaffet att välja på, helt ok kaffe och mycket mat när man beställer pastan. Stället brås på gamla anor vilket i det här fallet innebär rätt sunkig miljö vilket drar ner betyget, men trevlig atmosfär ska inte underskattas. Eller många sittplatser!