Alla kategorier Övrigt Stockholms län Stockholm Kungsholmen Thelins café

Thelins café

Sankt Eriksgatan 43, 112 34 Stockholm — Visa karta

Box 6088, 17106, Solna
Habtemariam M:
Jag är en jätte nöjd kund och tvekar inte att rekom MTB till andra.

Övriga företag nära Thelins café:

Box 6088, Solna
Habtemariam M:
Jag är en jätte nöjd kund och tvekar inte att rekom MTB till andra.

Läs vad 11 kunder tycker om Thelins café

• Daniel B
    Daniel B skrev om Thelins café
    En macka, kaffe med garvsyra och en vattnig juice under eget varumärke.. 90 spänn!!! Men man får även sitta i en lokal som helt saknar charm.
  • Vaya P
    Vaya P skrev om Thelins café
    Tycker de har ok chevrésallad och ibland gott fruktbröd till. Latten är fin och personalen oftast trevlig. Sköna stolar och rätt så stor bredd på gästerna vilket gör det kan bli spännande att sitta där, ur ett sociologisk perspektiv. Goda bakverk.
  • Nikke L
    Nikke L skrev om Thelins café
    Brukar få omnämnanden för sina semlor men är egentligen mer värda det för sina danska wienerbröd och sina tårtor. Ett bra bageri anas där bakom någonstans men som fik och konditori tycker jag faktiskt inte att det riktigt håller måttet längre. Bättre än en trea blir det inte, och det är gott nog det.
  • Tobias B
    Tobias B skrev om Thelins café
    Klart övervärderad konditor med allt för höga priser på sina tårtor. Dock ruggigt trevlig personal.
  • Maja L
    Maja L skrev om Thelins café
    Beställde tårta och bemöttes av flexibel och glad personal som verkligen gav det lilla extra för att vi skulle få det precis som vi ville. I samma vända passade vi på att äta varsin riktigt god sallad. Vi var där strax innan lunchrusningen så det var lugnt och skönt, rent och fräscht. Ett ställe att sitta länge på. En kaka till kaffet efter maten och fler toaletter hade satt högsta betyg.
  • Fritjof A
    Fritjof A skrev om Thelins café
    Bra fik, men kanske en smula övervärderat. Jag köpte surdegsbröd här ett gäng lördagmorgnar under våren 2010. Ypperligt gemytligt.

Har även smått absurda mängder semlor, den delen av året.
  • Ningjing C
    Ningjing C skrev om Thelins café
    I bought a "Moussetårta, tricolore" for my friend's birthday. It looks so well-made/delicate -- 3 layers color -- enticing to eat :P -- Delicious!
    It might cost a little bit more compared with other places, but worthy indeed!
    The only thing I am not satisfied is that as a birthday cake, why no free candles and plates provided...
    Tobias B gillar detta
  • charlene r
    charlene r skrev om Thelins café
    absolut bäst!
    underbar och engagerad personal som dessutom är kunniga och effektiva.
    toppen goda mackor och sallader. Varierat utbud och bra ingredienser. Här är allting gjort med omsorg.
    Dyrt? njäe...skulle inte säga det. Man får kvalitet och kvantitet på ett av stockholm bästa lägen!
    helt klart prisvärt med en relaxad och oprtentiös atmosfär.
  • John B
    John B skrev om Thelins café
    Detta fik är bra men inte så bra att dom kan tro att dom säljjer guld. Det kan man nämligen tro när man ser vad dom tar betalt för sina bakelser. Pris och prestanda på bakelserna överenstämmer inte med varandra. Rätt trist inredning och atmosfär och noll procent fancy.
    Detta är inget förstahandsval om det blir tal om en fika, hit går jag bara om det är fullt på alla andra fik runt omkring.
  • Lawrence H
    Lawrence H skrev om Thelins café
    bästa fiket i stan. gott, trevligt och alltid väl mottagen
  • Emma K
    Emma K skrev om Thelins café
    Stället med prisbelönta semlor! De har dessutom en bra rekryterare då jag aldrig råkat på en osocial eller tråkig personal. Mycket gott till kaffet att välja på, helt ok kaffe och mycket mat när man beställer pastan. Stället brås på gamla anor vilket i det här fallet innebär rätt sunkig miljö vilket drar ner betyget, men trevlig atmosfär ska inte underskattas. Eller många sittplatser!

Sankt Eriksgatan 43, 112 34 Stockholm