THRIVE

THRIVE

Välkommen till Thrive! Vi vill bort från Fast Fashion och har därför i över 5 år kunnat erbjuda GOTS-certifierade kläder med ekologisk bomull, Lyocell och GRS-certifierad återvunnen polyester. Slipp onödiga plaster, slavlöner och ogynnsamma förhållanden för de arbetande samt giftiga kemikalier. Våra kläder och skor är moderna,...

179 omdömen om THRIVE

Ann S
Skrev om THRIVE

Hej, - Jag har alltid blivit positivt bemött fått förklaringar på de frågor kring plaggen. - De har levt upp till mina förväntningar på att vara en rekobutik för kläder. Mycket tråkigt att de nu försvinner från Haga i Göteborg. - T-shirts och klänningar mm

Anna B
Skrev om THRIVE

Har alltid blivit väl bemött, kläderna har alltid varit av bästa kvalitet och det har varit så skönt att veta att allting i butiken är hållbart. Kommer sakna Thrive!

Ylva F
Skrev om THRIVE

Min favoritbutik! Alltid ett gott bemötande i butiken, enkelt att handla online och snabb leverans. Blir något fel är de hjälpsamma och tillmötesgående. Har bara bra att säga om Thrive!

Mattias A

Mycket bra. Bra kläder, rimlig tid, inget krux med beställningen.

Gustaf H
Skrev om THRIVE

Rekommenderar varmt Thrive! Snygga kläder till vettiga priser och med supersnabb leverans. Dessutom tillverkat under rättvisa förhållanden med minsta möjliga miljöpåverkan 👍

Emanuel B

Superkvalitativa varor. Bra bemötande i butik och snabb leverans när man beställer online

Svar från THRIVE

Tack så jättemycket Emanuel för ditt superfina omdöme! Ha det fint! /Sara - THRIVE

Erik L
Skrev om THRIVE

Bra produkter som är tillverkade på ett schysst sätt. Kvalitet dessutom.

Tack Erik för ditt fina omdöme! Ha det fint! /Sara - THRIVE

Agnes G
Skrev om THRIVE

Oerhört snabb leverans, toppkvalitet på kläderna!

Svar från THRIVE

Tack så mycket Agnes! Vad glad jag blir att du gillar kläderna. 👍 /Sara - THRIVE

Jan H

Bra bemötande Uppfyllde förväntningarna Köpte skjorta Bra

Svar från THRIVE

Tack Jan för ditt omdöme! Toppen att du är nöjd med ditt köp. 👍 Välkommen åter! Ha det fint! /Sara - THRIVE

Lizzie F
Skrev om THRIVE

Trevligt med snabb, personlig kontakt!

Svar från THRIVE

Tack Lizzie! Det gläder mig att du gillar vår service. Hoppas det blev bra till slut med en annan storlek på skorna 😊 Ha det fint och välkommen åter! /Sara - THRIVE

Angelica A

Toppenbutik, bra utbud av hållbara produkter och snabb leverans!

Svar från THRIVE

Härligt Angelica! Vad glad jag blir att du är nöjd! Tack för det fina omdömet. Välkommen åter! /Sara - THRIVE

Tobias R
Skrev om THRIVE

Bra service kunnig personal och väldigt bra produkter

Svar från THRIVE

Hej Tobias! Toppen att du är så nöjd, det gläder oss enormt! Ha det fint! /Sara - THRIVE

Jessika J

Tycker alltid det är god service när jag köper något på Thrive. De svarar och är hjälpsamma på mail inom förväntad tid. Det har alltid funkat bra för mig.

Svar från THRIVE

Hej Jessika! Tack för ditt fina omdöme! Fint att läsa att du är nöjd med vår service. 😊 Välkommen åter! /Sara

Sofie Ö

Fina skor, motsvarande förväntningarna

Hej Sofie! Tack för ditt omdöme! Välkommen åter! /Sara - THRIVE

Alexandra E

Jättebra bemötande när det blev något fel vid beställning. Toppenbra!

Svar från THRIVE

Hej Alexandra! Tack så jättemycket för ditt fina omdöme. Toppen att allt löste sig! Ha det fint! /Sara - THRIVE

Isabella A

Beställde via nätet för upphämtning i butik. Gick väldigt snabbt och smidigt. Är väldigt nöjd med plagget jag köpte.

Toppen Isabella! Det gläder oss att du är så nöjd. Ha det fint! /Sara - THRIVE

Edvin M
Skrev om THRIVE

Fenomenalt bemötande och kundupplevelse.

Hej Edvin! Tack så mycket för din fina feedback! Ha det bäst! /Sara - THRIVE

Anna G
Skrev om THRIVE

Otroligt bra bemötande i butik vid hämtning av onlineorder.

Svar från THRIVE

Hej Anna! Vad härligt att läsa! Hoppas att du blev nöjd med ditt köp. :) Ha det fint! /Sara - THRIVE

Anna H

Superproffsig personal i butik

Svar från THRIVE

Hej Anna! Så fina att veta att du är nöjd med personalen! Välkommen åter! /Sara - THRIVE

Tomas E
Skrev om THRIVE

Som vilken fungerande internetbutik som helst!

Tack Tomas! Toppen att få veta! Ha det fint! /Sara - THRIVE

Annica F
Skrev om THRIVE

Smidig beställning online och levererades som utlovat. Köpte underkläder och strumpor (ekologiska) med bra design och kvalité.

Svar från THRIVE

Hej Annica! Tack så jättemycket för ditt fina omdöme! Härligt att du är nöjd med din beställning. Välkommen åter! /Sara - THRIVE

Johan K
Skrev om THRIVE

Bra miljöpolicy känns viktigt. Det ihop med riktigt snygga och bra kläder gör thrive till ett givet besök när man är i stan.

Svar från THRIVE

Tack Johan för ditt fina omdöme! Härligt att du gillar att besöka oss när du är i stan! Hoppas det blir många besök framöver. 👍 Ha en God Jul! /Sara - THRIVE

Cecilia J

Mycket bra djurvänliga skor och kläder som håller länge och är snygga. Uppskattar särskilt märket Nae Vegan då deras skor passsr mig.

Svar från THRIVE

Hej Cecilia! Tack så jättemycket för ditt fina omdöme! Vad härligt att du har hitat ett skomärke som passar dig, Nae är verkligen kvalitativa och omtyckt av många. Hoppas du får en god jul och ett gott nyt år! /Sara - THRIVE

Anne A
Skrev om THRIVE

Smidigt, lätt och enkelt att t beställa. Snabb. leverans.

Svar från THRIVE

Hej Anne! Tack så jättemycket för ditt fina omdöme! Välkommen åter! /Sara - THRIVE

Magdalena L

Jaghar blivit väldigt trevligt bemött och fått bra service de senaste gångerna som jag har gjort inköp på Thrive. Jag förväntar mig god service och fick service med ett plus. Service har absolut betydelse för inköp, finns tillfällen då jag har avstått inköp pga dålig service och otrevligt bemötande (ej Thrive). Sedan har miljö, hållbarhetsperspektiv och etiska aspekter (ej testat på djur och ej skinn och päls mm) mycket stor betydelse för om jag väljer att göra inköp. Thrive lever upp till dessa krav. Som tilläggstjänst...

Svar från THRIVE

Hej Magdalena! Tack för ditt fina omdöme! Toppen att vår service och utbud lever upp till dina krav. Vid frågor och tips gällande lagning av kläder och skor så brukar vi rekommendera att en går till en lokal syatelje eller skomakare som kan utföra reparationer. Vi har i dagsläget inte något samarbete med någon som lagar kläder eller skor men det finns ofta en syatelje/skomakare i ens närområde så jag rekommenderar att gå dit för att se vad de kan göra. :) För återvinning av kläder och skor finns tyvärr inte så många aktörer....

Johan R
Skrev om THRIVE

Fantastiskt utbud, bra hemsida och snabb leverans. Allt som jag har tagit för vana att förvänta mig oavsett om det är i butiken eller på nätet.

Hej Johan! Tack för ditt superfina omdöme! Välkommen åter! /Sara - THRIVE

Eva W
Skrev om THRIVE

Jag blir glad när jag kommer in i butiken! Mysigt, fina kläder, trevlig personal och sen att det är concious fashion gör det ju förstås ännu bättre.

Svar från THRIVE

Hej Eva! Tack så hjärtligt för ditt fina omdöme, det gläder oss enormt att läsa så fin feedback. Ha det bäst!/ Sara - THRIVE

Isabelle J

Kunniga, hjälpsamma, supersnabb leverans - kunde hämta upp min beställning i butiken dagen efter, samt prova storlek på ett av plaggen jag beställt. Kommer absolut handla hos er igen! Ni behövs!

Svar från THRIVE

Tack då jättemycket för ditt fina omdöme! Jättekul att läsa att du är så nöjd. Alla produkter vi har i vår webbshop är samma som vi har i butiken så en order kan hämtas upp direkt under våra öppettider. 👍 Ha det fint! /Sara - THRIVE

Anna B
Skrev om THRIVE

Är så nöjd med mitt köp. Sen är det ju så roligt att handla hos Thrive med bra grejer och man alltid får så trevligt bemötande och hjälp🙏

Svar från THRIVE

Hej Anna! Tack så hemskt mycket för ditt fina omdöme! Det gläder oss att du är så nöjd! <3 Ha det fint! /Sara - THRIVE

Rita L
Skrev om THRIVE

Har handlat på Thrive under flera år och återkommer alltid som kund. Som kund känner man sig så välkommen av en kunnig personal som ger en all hjälp. Stort urval av kläder som värnar om vår natur. Har köpt alla typer av kläder under årens lopp. Bättre affär får man leta efter. Hittar alltid vad jag vill ha. Rita Ljunggren

Svar från THRIVE

Hej bästa Rita! Vi är så glada att ha dig som kund! Tack för ditt superfina omdöme! Ha en fin dag! /Sara - THRIVE

Björn S
Skrev om THRIVE

Trevlig personal. Bra urval och utbud med tanke på hållbarhet, kvalitet och stil. Uppskattar veganska material. En favoritbutik. Har köpt olika saker genom åren, skor, jeans, underkläder etc.

Svar från THRIVE

Hej Björn! Tack så jättemycket för ditt fina omdöme! Det är tack vare fina kunder som dig som får oss att vilja kämpa vidare trotts tuffare tider. Ha det fint! /Sara - THRIVE

Hendrik Z

Bra service, superfint koncept, delvis dålig fysisk hållbarhet på kläderna.

Svar från THRIVE

Hej Hendrik! Tack för ditt omdöme! Om du har köpt produkter från oss som haft produktions baserade fel eller gått sönder ovanligt fort så länge de används till det de är menade för så är du alltid välkommen att göra reklamation. Detta för att det är viktigt för varumärket som tillverkat plagget att få feeedback så att det kan förbättra och utvärdera materialen som de valt att tillverka kläderna av. Ha det fint! /Sara - THRIVE

Nils E
Skrev om THRIVE

Bra service och miljötänk hela vägen, bra produkter och trevlig personal.

Tack så mycket Nils för ditt fina omdöme! Välkommen åter! /Sara - THRIVE

Malin M
Skrev om THRIVE

Alltid trevligt bemötande! Alla produkter jag köpt är av toppen kvalitet! Eko och reko! ❤️

Svar från THRIVE

Tack så mycket Malin för ditt fina omdöme! Toppen att du är nöjd med dina produkter från oss! Ha det fint! /Sara - THRIVE

Eva W
Skrev om THRIVE

Viktigast för mig är Thrives löften dvs miljövänligt och klimatsmart och bra villkor vid tillverkning. Att det sedan är snabb och bra service är ett stort plus. Proffsigt och med bra betalalternativ.

Svar från THRIVE

Tack så mycket för ditt fina omdöme Eva! Det gläder oss enormt att du gillar våra löften och att det är viktigast för dig. Välkommen åter! /Sara - THRIVE

Inga-Lisa A

Jag är så nöjd med byxorna jag köpte, sköna, snygga och känns välsydda.

Svar från THRIVE

Hej Inga-Lisa! Tack för ditt toppen omdöme! Vad trevligt att byxorna passade och att du är nöjd med dem. Ha det fint! /Sara - THRIVE

Kathrin I

Snabb leverans och A-dam kalsongerna satt som gjutet (på maken).

Svar från THRIVE

Toppen! Härligt att kallingarna va till belåtenhet. 👍 Tack för det fina omdömet! /Sara - THRIVE

Maria B
Skrev om THRIVE

Bra bemötande. Mina förväntningar uppfylldes av företaget. Jag köpte fina skor.

Svar från THRIVE

Tack Maria för ditt fina omdöme! Härligt att skorna passade och att du är nöjd med ditt köp. :) Ha det fint! /Sara THRIVE

Aida S
Skrev om THRIVE

Lite trångt men supermysigt och tryggt att allt är veganskt! Köper sällan kläder här då de är lite dyrare. Men jag köper generellt sällan kläder och sparar hellre ihop till att köpa ngt fint på Thrive än något billigt på tex HM. Bra och trevligt bemötande i butik. Lite stressigt i omklädningsrummet då det kan bli lite kö ibland och jag känner att jag är lite ivägen när jag provar kläder. Hade önskat lite fler olika typer av skor. Tex vattentåliga och lite mer friluftskläder. Men främst skor för promenader eller...

Svar från THRIVE

Hej Aida! Tack så mycket för ditt fina omdöme. Toppen att du hittar något som du gillar i vårt utbud. :) Tyvärr har jag inga planer på att börja sälja friluftskläder då det finns andra butiker som har mycket bättre koll än mig och är dessutom specialicerade på den typen av plagg. Skor är svårt, har testat lite olika varumärken ochh utbud genom åren men det är en svår produkt att saluföra och lagerhålla så jag har valt att hålla nere på just skor. :) Ha det fint! /Sara - THRIVE

Erik B
Skrev om THRIVE

Jag har haft span på Thrive ett tag för att jag letat efter en butik som säljer kläder som både är klimatvänliga och som tar socialt ansvar för hela produktionen. För nåt år sen var utbudet inte så stort eller varierat, men nu hittar jag lika många snygga plagg som i andra butiker Jag köpte flera klädesplagg, både tröjor och byxor. Kostade såklart mer än i många andra butiker, men jag tycker bara att jag betalade precis vad kläderna är värda. Förutom att de är ansvarsfullt producerade är de också av hög kvalitet, snygga och har bra passform för mig! Letar redan efter fler plagg

Svar från THRIVE

Hej Erik! Toppen! Du har kommit helt rätt! Jag gillar vad du skriver. :) Tack så jättemycket för det fina omdömet. Ha det fint! /Sara - THRIVE

Gunilla N

Man blir alltid härligt och intresserat bemött i butiken. Eftersom det är ett företag som säljer rättvisemärkta och ekologiska produkter så är det vad man förväntar sig och man blir aldrig besviken på utbudet. Sist köpte jag ett par jeans och en tröja som båda passade alldeles utmärkt.

Svar från THRIVE

Tack så mycket Gunilla! Härligt att plaggen du köpte passade så bra! :) Ha det fint! /Sara - THRIVE

Sebastian L

Bra service, trevlig personal och fina produkter! Thrive gör jobbet åt mig som kund så att jag redan vet att jag kan handla med gott samvete för djuren, miljön och tillverkarna av kläderna. Favoritaffär!

Svar från THRIVE

Tack Sebastian för ditt fina omdöme! Hoppas allt är bra med dig. :) Ha det bäst! /Sara - THRIVE

Åsa H
Skrev om THRIVE

Bor utanför stan och får sådan superb service när jag kontaktar butiken och t ex undrar över färgställningar, kombinationer och annat. Thrive är i princip den enda butik jag handlar av numera då det känns som goda investeringar i framtiden.

Svar från THRIVE

Tack så mycket Åsa! Fint att du gillar vår service och vad vi erbjuder. :) Ha det fint! /Sara THRIVE

Sofia W
Skrev om THRIVE

Enda schyssta butiken i Göteborg.

Svar från THRIVE

Härligt att höra Sofia, det gläder oss. Tack för det fina omdömet! Ha det bäst! /Sara THRIVE

Stig S
Skrev om THRIVE

Jag uppskattar att ni anger var saker är producerade. Det är en viktig del i hållbarhetsarbetet. Vore bra om det fanns fler produkter i sortimentet som var producerade lokalt (europa).

Svar från THRIVE

Hej Stig! Tack för ditt omdöme. Visst vore det toppen med mer lokalproducerade kläder. Många hållbara klädföretag har sin produktion nära där råvarorna finns oftast Indien, Turkiet och Kina för att minska transporterna. I dagsläget har Europa inte så stor ekologisk bomullsodling men det kanske ändras. Välkommen åter! /Sara - THRIVE

Kajsa K
Skrev om THRIVE

Handlar ganska regelbundet från Thrive eftersom jag uppskattar deras inriktning på etiskt producerade kläder. Alltid bra service. Köpte basplagg som jeans, T-shirts & en klänning. Det enda som kan vara negativt är att det sällan finns rätt storlek i lager när man vill köpa. Fick en rabattkod som bara gäller till 31/10 & hade tänkt att jag kunde passa på att handla, men då finns inget av det jag vill köpa i lager…

Svar från THRIVE

Hej Kajsa! Tack för din feedback, och fint att du gillar vårt koncept. Att vissa storlekar tar slut fort är en av nackdelarna med att vara ett litet företag med begränsad möjlighet till att hålla ett större lager, där vi dessutom förbeställer de flesta varor 6-8 månader innan leverans. Alltid svårt att veta vad som kommer sälja och inte. I många fall så har vi inte möjlighet att fylla på under pågående säson heller då varumärkena har väldigt begränsat eget lager. Basplagg brukar vi kunna fylla på men i bland är även dessa...

Tove E
Skrev om THRIVE

Toppenbutik med bra utbud och service!

Tack så mycket Tove! Det värmer att läsa. ❤️ Ha det fint! /Sara - THRIVE

Mattias H

Bra och proffsigt bemötande och snabb återkoppling vid support Levde upp till förväntningarna Köpte ett par Mud Jeans Bryce. Good Shit ;) Super nöjd! Bra storleksguide dessutom.

Svar från THRIVE

Hej Mattias! Tack för ditt fina omdöme, jag är superglad att du är super nöjd. Toppen att du använde storleksguiden! 😊 Välkommen åter! /Sara - THRIVE

Sirijana G

I bought jeans and earrings and so far really happy with it! the staff was very helpful and friendly too.

Svar från THRIVE

Thank you Sirijana for the nice feedback! I am glad that you are happy with your purchases. I Hope that you will enjoy the jeans and earrings for a long time. All the best! /Sara - THRIVE

Angelica F

snabb leverans, bra bemötande, enkel retur :)

Svar från THRIVE

Hej Angelica! Super att du är så nöjd! Tack för toppen omdömet. 😊 Välkommen åter! /Sara - THRIVE