Tibble Trafikskola

Läs vad 2 kunder tycker om Tibble Trafikskola

• LARS J

2020-05-14

LARS J skrev om Tibble Trafikskola
    Har tagit CE-kort på Tibble trafikskola och är otroligt nöjd med både utbildning och bemötande. De har professionella lärare och en mycket genomtänkt och god strategi för kundbemötande som genomsyrar inställningen hos alla man möter på skolan. Läs mer
  • Reco tipsar!
    Dahlbergs Bilskola
    4.9 / 5 i betyg — 153 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Jag är toknöjd! Allt var smidigt och enkelt, från ändringar av lektioner till frågor m.m."
    Daniel Erik Johan L
  • 2017-07-25

Johan skrev om Tibble Trafikskola
    Tibble trafikskola bjuder på en blandad kompott. De har ett bra bokningssystem, trevlig personal och några riktigt bra lärare som dock är nästan omöjliga att boka. De är dock dyrare än de flesta andra skolor när det gäller minutpris, riskutbildningar och dylikt. Det är också för ojämn kvalitet på lärarna. En är t.ex. alldeles för hetsig och aggressiv för att vara körskolelärare. Om du som ny elev sitter och får skäll när du kör så inträffar två saker: 1) Du stänger ned och blir inte mottaglig för mer information. 2) Du blir stressad och gör fler misstag.

Jag bytte av olika anledningar till en annan körskola efter ett antal lektioner. Det var som natt och dag. Det första mina nya lärare sa till mig var att slappna av och njuta av körningen. De var väldigt lugna och pedagogiska vilket gjorde att jag lärde mig väldigt mycket snabbare än vad jag gjort på Tibble och för en tid sedan tog jag mitt körkort utan anmärkningar tack vare dem. Jag önskar bara att jag hade tagit alla mina lektioner där istället, det hade besparat mig mycket tid, pengar och skäll :-)

Jag säger inte att Tibble är en dålig trafikskola men boka inte upp för många lektioner med en lärare där innan du har prövat några lektioner med dem, och prova en annan skola om det inte känns helt bra. Det kan vara värt att åka en bit. Att ha rätt lärare är den absolut viktigaste faktorn för hur snabbt du lär dig köra bil och ta ditt körkort. Läs mer

Bästa Trafikskolorna nära Tibble Trafikskola:

Julia M Julia M tycker:
“Jag köpte intensivkurs 1 via t...” Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte