Tibble Trafikskola

Tibble Trafikskola

www.tibbletrafikskola.se
  • Badge2023

Välkommen till Tibble Trafikskola - din väg till körkortet! Vi erbjuder alla typer av utbildningspaket och har förmånliga priser. Vi accepterar även betalning med Swish för din bekvämlighet. Så varför vänta? Ta steget mot ditt körkort idag och låt Tibble Trafikskola vara din guide på vägen. Vi ser fram emot att hjälpa dig att...

44 omdömen om Tibble Trafikskola

Sedan starten hos Reco 2019

Ida B
Skrev om Tibble Trafikskola

Hade Erica som var tydlig och bra!

Tuva B
Skrev om Tibble Trafikskola

Tack snälla Tibble för all hjälp! Superproffsiga och trevliga. Tack snälla för att ni hjälpte mig klara uppkörningen på första försöket, otroligt tacksam för all hjälp jag fått🤗

Svar från Tibble Trafikskola

Hej Tuva! Stort tack för dina fina ord. Vi alla på Tibble önskar dig lycka till med körkortet. Från personalen på Tibble

Lukas Melker D
Skrev om Tibble Trafikskola

Har kört flera körlektioner med Thomas Carlson och det har fungerat finemang! En lugn röst och tydliga förklaringar gav han, så man inte känner sig påhoppad om man gör något fel. Första lektionen var det nervöst, men sedan kom jag in i flyt och förstod precis vad jag skulle lära mig för att nejla kortet! Dessutom enkelt att kontakta skolan och avboka/boka lektioner eller prov!

Svar från Tibble Trafikskola

Hej Lukas! Stort tack för dina fina ord. Vi alla på Tibble önskar dig stort lycka till med körkortet. Från personalen på Tibble.

Matilda S
Skrev om Tibble Trafikskola

Jag körde med Erica och hon var väldigt trevlig och pedagogisk!

Svar från Tibble Trafikskola

Hej Matilda! Stort tack för dina fina ord. Vi alla på Tibble önskar dig stort lycka till med körkortet. Från personalen på Tibble.

Cherisse O
Skrev om Tibble Trafikskola

Jag hade Erica Waplan och det gjorde hela upplevelsen med att ta körkort så lärorikt. Hon är väldigt pedagogisk men även lugn så man inte är rädd för att göra misstag och lära sig från dem. Tack Tibble trafikskola och Erica för hjälpen med körkortet!

Svar från Tibble Trafikskola

Hej Cherisse! Stort tack för dina fina ord. Vi alla på Tibble önskar dig stort lycka till med körkortet. Från personalen på Tibble.

Mahdi O
Skrev om Tibble Trafikskola

Jag körde mest med Erica och ibland med Thomas och Angelica och alla tre är fantastiska och professionella. Erica använde ett pedagogiskt sätt så att jag kunde lära mig alla punkter och lyckades vid första uppkörning. Tack ni tre och hela teamet.

Svar från Tibble Trafikskola

Hej Mahdi! Stort tack för dina fina ord. Vi alla på Tibble önskar dig stort lycka till med körkortet. Från personalen på Tibble.

Balder Viking Richardsson S

Kört med både Erica och Angelica funkat skitbra rekommenderar Tibble för alla.

Svar från Tibble Trafikskola

Hej Balder! Stort tack för dina fina ord. Vi alla på Tibble önskar dig lycka till med körkortet. Från alla oss på Tibble

Beatrice D
Skrev om Tibble Trafikskola

Har haft Erica Waplan som körskolelärare och jag rekommenderar henne varmt! Hon har varit fantastisk och jag inte saknat något i lektionerna med henne. Hon har varit likväl pedagogisk och proffesionell som rolig och motiverande. Tibble körskola har även varit toppen med bla. Riskettan. Varmt tack till framförallt bästa Erica men även till Tibble!

Svar från Tibble Trafikskola

Hej Beatrice! Stort tack för dina fina ord. Vi på Tibble önskar dig lycka till med körkortet. Från personalen på Tibble

Martin S
Skrev om Tibble Trafikskola

Klarade både teorin och uppkörningen till mitt C-körkort på första försöket! Skulle starkt rekommendera Tibble trafikskola då de är väldigt flexibla med tider samt har mycket bra trafiklärare.

Svar från Tibble Trafikskola

Hej Martin! Stort tack för dina fina ord. Vi på Tibble önskar dig lycka till med körkortet. Från personalen på Tibble

Tony A
Skrev om Tibble Trafikskola

Strålande bemötande. Bra Körlärare, jag hade 2 st under dem lektioner jag hade. Jag tog körkort för C behörighet. Stort tack för eran hjälp!

Svar från Tibble Trafikskola

Hej Tony! Stort tack för dina fina ord. Vi på Tibble önskar dig lycka till med körkortet. Från personalen på Tibble

Mathilda S
Skrev om Tibble Trafikskola

Jag köpte 10 lektioner och det var perfekta mängden i min bok. Erica min körlärare var väldigt bra på olika sätt. Hon var bra på att förklara saker som jag inte förstod dessutom var hon inte för sträng så man var inte rädd för att göra misstag. Bra upplevelse och klarade uppkörningen på första försöket tack så mycket .

Svar från Tibble Trafikskola

Hej Mathilda! Stort tack för dina fina ord. Vi på Tibble önskar dig lycka till med körkortet. Från personalen på Tibble

Rasmus Tadeusz A
Skrev om Tibble Trafikskola

Alldeles grymt! Varje lektion med Tibble Trafikskola kändes otroligt värdefull och lärorik, det gick väldigt fort framåt och så klarade man uppkörningen på första försöket! De hjälpte mig verkligen bli målinriktad och engagerad, och gav mig det självförtroende som behövdes. Att planera ända fram till uppkörningen tillsammans med personalen var enkelt, lektionsbokandet likaså och jag uppskattade de små kommentarerna man kunde se efter varje lektion på vad man skulle kunna öva på till nästa. Jag har ingenting negativt att...

Svar från Tibble Trafikskola

Hej Rasmus! Stort tack för dina fina ord. Vi på Tibble önskar dig lycka till med körkortet. Från personalen på Tibble

Simon K
Skrev om Tibble Trafikskola

Hade en riktigt bra upplevelse hela vägen, från start till körkort. Gick för B-körkort manuell och bokade ca 15 lektioner med Angelica. Hon var otroligt pedagogisk, trevlig och lugn, samt fick mig att se fram emot lektionerna. Hon lade tidigt upp en bra plan för mig och vad jag behövde, vilket gjorde mig förberedd till nivån att uppkörningen kändes lätt. För övrigt ett bra bemötande från alla på Tibble Trafikskola och skulle starkt rekommendera den till andra!

Svar från Tibble Trafikskola

Hej Simon! Stort tack för dina fina ord. Vi på Tibble önskar dig lycka till med körkortet. Från personalen på Tibble

Anne-Sofie N
Skrev om Tibble Trafikskola

Bra upplägg med antal lektioner mm inför uppkörning C-kort. Bra info på lektioner, snabbt och smidigt upplägg. Speciellt tack till Tomas som var kanon.

Svar från Tibble Trafikskola

Hej Anne-Sofie! Stort tack för dina fina ord. Vi på Tibble önskar dig lycka till med körkortet. Från personalen på Tibble

Moa S
Skrev om Tibble Trafikskola

Hej Tibble trafikskola! Tack vare er fick jag en utmärkt upplevelse redan från start. Har alltid känt mig trygg under körningarna och fått oändligt med stöd samt peppande ord från er. Tack för allt!

Svar från Tibble Trafikskola

Hej Moa! Stort tack för dina fina ord. Vi på Tibble önskar dig lycka till med körkortet. Från personalen på Tibble

Annika Ö
Skrev om Tibble Trafikskola

Peter, tack för tålamod med tusen frågor, lugn pedagogisk hjälp och alla peppande ord. Du vet hur man gör! Jag trodde inte poletten skulle ramla ner så fort Nu dundrar jag runt med tunga maskiner mm på släpet och är så himla glad för mitt BE körkort Kanske maken kan köpa den där båten han vill nu när jag kan dra den…..😎

Svar från Tibble Trafikskola

Hej Annika! Stort tack för dina fina ord. Vi på Tibble önskar dig lycka till med körkortet. Från personalen på Tibble

Kristina A
Skrev om Tibble Trafikskola

Hade över 40 lektioner för B-körkort med Erica på Tibble, en otroligt duktig lärare som är pedagogisk och får en att slappna av när man är stressad i utmanande situationer. Hon trodde på mig när jag själv tvivlade. Nu har jag äntligen körkortet. Kan varmt rekommendera Tibble trafikskola.

Svar från Tibble Trafikskola

Hej Kristina! Tack för dina finna ord. Vi på Tibble önskar dig lycka till med körkortet.Från personalen på Tibble

Carl-Johan Strang B
Skrev om Tibble Trafikskola

Jag och Erica hade många lektioner tillsammans och alla gick väldigt bra. Jag fick en stark grund, och bra övningar tills det verkligen satt. Sedan gjorde vi svårare moment då jag bad om det. Mycket lugn tränare, lyssnande och informationsgivande. Betalning gjordes alltid på plats och även det gick smidigt. Bilen jag körde var också vänlig och något modern med parkering sensor och backkamera. Mycket nöjd. Klarade uppkörningen och har nu körkort!

Svar från Tibble Trafikskola

Hej Carl-Johan! Tack för dina fina ord. Vi önskar dig lycka till med körkortet.Från personalen på Tobble

Kira S
Skrev om Tibble Trafikskola

Mycket förståliga lärare som lyssnar på vilket lärosätet som passar en själv bäst. Väldigt smidiga och effektiva när det kommer till bokning, kommunikation etc

Svar från Tibble Trafikskola

Hej Kira! Tack för dina fina ord. Vi önskar dig lycka till med körkortet. Från personalen Tibble

Emmanouil G
Skrev om Tibble Trafikskola

Blev godkänd på första försöket

Svar från Tibble Trafikskola

Hej Emmanouil! Vi önskar dig lycka till med körkortet. Från personalen på Tibble

Marcus Elias H
Skrev om Tibble Trafikskola

Riktigt bra från start till mål. Bokade upp snabba tider och fixade uppkörning för b96 dagen efter. Rekommenderas starkt!

Svar från Tibble Trafikskola

Hej Marcus, stort tack för dina fina ord! Vi önskar dig lycka till med ditt körkort! Från personalen på Tibble

First-Name L
Skrev om Tibble Trafikskola

Super nöjd med allt! Trevlig receptionist, trevlig och super duktiga körskolärare och fina och moderna fordon!

Svar från Tibble Trafikskola

Hej Michael, stort tack för dina fina ord! Vi önskar dig lycka till med ditt körkort! Från personalen på Tibble

Johanna Maria Björnsdotter N

Alla medarbetare generellt, Thomas specifikt, har varit mycket bra att ha att göra med; mycket proffsigt och vänligt bemötande.

Svar från Tibble Trafikskola

Hej Johanna, stort tack för dina fina ord! Vi önskar dig lycka till med ditt körkort! Från personalen på Tibble

Karin W
Skrev om Tibble Trafikskola

Trevliga och proffsiga instruktörer samt ett bra upplägg på C-kortsutbildningen. Kan varmt rekommendera dem.

Svar från Tibble Trafikskola

Hej Karin! Tack för fina ord. Vi på Tibble önskar dig lycka till med C-kortet. Från personalen på Tibble

Hanna H
Skrev om Tibble Trafikskola

Tibble har varit super från början till slut. Har bemötts väldigt bra och de har varit tydliga med vad som behövs göra och hur det ska gå till. Har verkligen fått stöd gällande nervositet, bilkörning och teori. Yvonne i receptionen har ett ständigt leende och vänligt bemötande och Erica får en att slappna av, otrolig på att lära ut och dessutom rolig att spendera tid med. Tack Tibble körskola för allt, hade inte lyckats ta körkort utan er! Kan starkt rekommendera till andra. Tack!

Svar från Tibble Trafikskola

Hej Hanna! Tack för dina fina ord.Vi på Tibble önskar dig lycka till med körkortet.Från personalen på Tibble

Randi-Maria N
Skrev om Tibble Trafikskola

Tibble trafikskola och körlärare Erika har varit super! Då jag jobbar fulltid och inte har haft tid att själv ta mig till körskolan gjorde vi upp en deal om upphämtning på min arbetsplats. En stor faktor i att livspusslet gick ihop under de månader jag tog lektioner. De har hjälpt mig varje gång jag har haft frågor och körlektionerna har varit innehållsrika och givande. Jag fick mitt körkort på första försök- och har inte kört någonting privat. Super bemötande och fina människor :)

Svar från Tibble Trafikskola

Hej Randi-Maria! Tack för dina fina ord. Lycka till med körkortet.Från personalen på Tibble.

Catharina W
Skrev om Tibble Trafikskola

Bra upplägg och bra lärare på c-kortskursen. Rekommenderas.

Hej Catharina! Tack för dina fina ord. Från personalen på Tibble

Erik L

Använd Tibble trafikskola för både BE och C-körkort. Nöjd båda gångerna 👍

Svar från Tibble Trafikskola

Hej Erik! Tack för dina fina ord. Vi önskar dig lycka till med körkortet. Från personalen på Tibble

Emma T
Skrev om Tibble Trafikskola

Toppen! Rekommenderas varmt! Jag hade det stora nöjet att träffa flera av Tibble Trafikskolas lärare och de var alla trevliga, tydliga och kompetenta. Lektionerna kändes alltid trygga, väl förberedda och anpassade till den nivå jag befann mig på. Jag fick superbra hjälp att göra ett schema som passade mig. Därför klarade jag teoriprov, halkbana och uppkörning på första försöket! Stort tack till alla på Tibble Trafikskola, och särskilt tack till Thomas!

Svar från Tibble Trafikskola

Hej Emma! Tack för dina fina ord. Vi önskar dig lycka till med körkortet. Från personalen på Tibble

Ebba H
Skrev om Tibble Trafikskola

Kanonbra trafikskola! Åkte med Peter som hjälpte mig att ta C1 som var toppenbra och professionell! Är supernöjd med min upplevelse och skulle absolut välja Tibble igen :)

Svar från Tibble Trafikskola

Hej Ebba! Tack för dina fina ord. Vi syns i trafiken. Från personalen på Tibble.

Lea B
Skrev om Tibble Trafikskola

Jag köpte 10 lektioner för automat-bil som komplement till att bara köra hemma. På dem lektionerna blev jag mycket bättre körare och fick strategiskt öva på alla delar som kommer på uppkörningen och det lönade sig för jag klarade uppkörningen på första försöket. Dessutom fick jag en kommentar om att det märks att jag har haft bra lärare.

Svar från Tibble Trafikskola

Tack Lea för dina finna ord. Vi önskar dig lycka till med körkortet. Från personalen från Tibble

Marcus S
Skrev om Tibble Trafikskola

Personalen var trevlig varje dag, oavsett tid på dygnet. Trafikskolan som helhet är alldeles utmärkt enligt mig, jag är jättenöjd med mitt val och skulle definitivt rekommendera det till en kompis. Både körlektionerna och riskettan var välplanerade och utfördes av kompetent personal. Utmärkt!

Svar från Tibble Trafikskola

Hej Marcus! Tack Marcus för dina fina ord. Vi önskar dig lycka till med körkortet. Från personalen på Tibble

Edurne K
Skrev om Tibble Trafikskola

I have been driving for a long time in other countries, but now needed to take the Swedish license and booked a few lessons in English with Tibble Trafiksola. They recommended 3-4 lessons, in contrast with another school that wanted me not purchase at least 10 from the start. So I felt they were far more honest and respectful at Tibble. The lessons with Angelica were very concise and effective, and I passed my practical test on the first try. They also helped with the booking of both tests and were always very warm and welcoming.

Svar från Tibble Trafikskola

Thanks a lot Edurne for your kind words. We wish you the best of luck with your driver's license. From the staff at Tibble

Johanna J
Skrev om Tibble Trafikskola

Jag är jättenöjd med min upplevelse av Tibble trafikskola! Har blivit väldigt trevligt bemött av samtliga anställda som jag har varit i kontakt med. Och jag är nöjd med körlektionerna som har varit lärorika.

Tack Johanna för din fina ord. Lycka till. Från personalen på Tibble

Thomas B
Skrev om Tibble Trafikskola

Jag vart högst imponerad av trafiklärarnas tålamod och pedagogiska utbildningssätt. Planen lades upp på ett strategiskt sätt där man förbättrade sig stegvis, och man kände sig alltid lugn och bekväm (så gott som är möjligt när man lär sig köra) med lärarna bredvid sig i bilen. Efter mina ca ~35 lektioner eller så har jag bara goda ord att dela med mig från Tibble Trafikskola.

Svar från Tibble Trafikskola

Tack Thomas för dina finna ord. Grymt jobbat med din körning. Vi önskar dig all lycka i framtiden. Från personalen på Tibble

Markus C
Skrev om Tibble Trafikskola

Toppenbra trafikskola! Utmanande och pedagogiskt så hjälpte dem mig med vägen till körkort!

Svar från Tibble Trafikskola

Tack snälla Marcus för dina fina ord, hoppas vi ses där ute på vägarna! Från personalen på Tibble

Vendela B
Skrev om Tibble Trafikskola

Väldigt behjälplig och välkomnande personal som vill hjälpa till med körkortet. Det har varit väldigt dyrt med alla körlektioner men det kändes ändå givande och tack vare dem klarade jag uppkörningen på första försöket

Svar från Tibble Trafikskola

Tack Vendela för din recension till oss, grymt jobbat. Lycka till i framtiden, önskar personalen på Tibble!

Jan-Åke E
Skrev om Tibble Trafikskola

Bra bemötande på skolans reception och mycket lugn o trevlig körskola lärare.

Svar från Tibble Trafikskola

Tack Jan-Åke för dina ord. Kör försiktigt så ses vi ute på vägarna! Från personalen på Tibble

Philip W
Skrev om Tibble Trafikskola

Riktigt bra, hade Thomas som lärare och han var mycket professionell. Köpte körlektioner och uppkörning via trafikskolan

Svar från Tibble Trafikskola

Tack Philip för dina finna ord. Kör försiktigt så syns vi ute på vägarna. Från personalen på Tibble

Irma S

tydlig planering av lektionerna

Tack Irma kör försiktigt. Från personalen på Tibble

Herman L
Skrev om Tibble Trafikskola

Jag hade en utmärkt lärare som hjälpte mig effektivt till mitt körkort

Svar från Tibble Trafikskola

Tack Herman för dom fina orden. Vi önskar di lycka till med körkortet så syns vi på vägarna. Från personalen på Tibble

Anna A
Skrev om Tibble Trafikskola

Trevlig personal som tog hand om mig på väg till mitt körkort. Tack 😊

Tack Anna! Vi önskar dig lycka till med körkortet. Från personalen på Tibble

LARS J
Skrev om Tibble Trafikskola

Har tagit CE-kort på Tibble trafikskola och är otroligt nöjd med både utbildning och bemötande. De har professionella lärare och en mycket genomtänkt och god strategi för kundbemötande som genomsyrar inställningen hos alla man möter på skolan.

Johan
Skrev om Tibble Trafikskola

Tibble trafikskola bjuder på en blandad kompott. De har ett bra bokningssystem, trevlig personal och några riktigt bra lärare som dock är nästan omöjliga att boka. De är dock dyrare än de flesta andra skolor när det gäller minutpris, riskutbildningar och dylikt. Det är också för ojämn kvalitet på lärarna. En är t.ex. alldeles för hetsig och aggressiv för att vara körskolelärare. Om du som ny elev sitter och får skäll när du kör så inträffar två saker: 1) Du stänger ned och blir inte mottaglig för mer information. 2) Du blir...